Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Есімдіктерді салыстыр

ПӘНІ
Қазақ тілі
сыныбы 6
ҚМЖ №1
ТАҚЫРЫП
Болымсыздық есімдігі туралы түсінік
МАҚСАТЫ
Болымсыздық есімдігінің ерекшелігін ұғыну, зат есім, үстеулердің орнына қолданылатынын білу. Ауызекі сөйлеу тілін дамыту, білімділікке, мәдениеттілікке тәрбиелеу, өз пікірін көркем жеткізе білу, сыни ойлауға үйрету.
ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ
Болымсыздық есімдігінің ерекшелігін біледі, талдай алады. Сыни тұрғыдан ойлауда сұрақтар қою және топтық әңгіме арқылы сыни ойлау дағдылары дамиды, шығармашылық қабілеттері шыңдалады.
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
Диалог, СТО технологиясы, топтық жұмыс, миға шабуыл әдісі, АКТ пайдалану.
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау

критерийлер
дескриптор
Ұпай
баға
Білу
1.Үй тапсырмасын тексеру.
10

1-топ. Етікші аспабының бірімен ұқсас есімдік есімдіктің қай түрі? Есімдікті анықта, ерекшелігін айт.
2-топ. Басқаның бәрін өзі сұрайды, өзінен ешкім сұрамайды. Есімдікті анықта, ерекшелігін айт.
3-топ. Құнанбай өткен жаздан бері бұл атыраптағы ең бірінші мешітті осы Қарқаралы қаласына өз әмірімен салғызған. Сол мешіт бүгін бітпек еді. Есімдікті анықта
Семантикалық кесте толтыру
есімдіктің түрін біледі, белгілей алады
Қорытынды жасай алады, есімдікті белгілей алады
10-9 дұрыс
3

8-7 дұрыс
2

6-5 дұрыс
1

Түсіну
Жаңа тақырып идеясын түсіндіру.
5

98-бет оқу. Болымсыздық есімдігінің ерекшелінін анықта.
Болымсыздық есімдігі қандай мағынаны білдіреді?
Есімдіктерді ата
Болымсыздық есімдіктері қандай сөз таптарының орнына қолданылады?
жаңа түсінік бойынша негізгі ойды анықтайды
негізгі ойды түсінеді
толық түсінді
3

қателіктері болды
2

анықтай алмады
1

Қолдану
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын дамыту.
10
1-топ: Зат есімнің орнына қолданылған болымсыздық есімдіктеріне мысал келтір.
2-топ: Үстеудің орнына қолданылған есімдіктерге мысал келтір
3-топ: Болымсыздық есімдіктерін құрамына қарай талда
Негізгі белгілерін анықтайды, мысал келтіреді, практикада қолдана алады
Талдау жасалған, мысал дұрыс
талдау жасай алады, қате жоқ
3

мысал келтіруде қателіктер болды
2

талдау жасай алмайды
1

Талдау
Негізгі қасиеттерді анықтау
10
203-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Құрамындағы болымсыздық есімдіктерін тауып, астын сыз. Қандай сөз табынының орнына қолданылған.
Жаттығу жұмысын талдауда
ережені
түсіндіре алады
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру
толық талданды
3

жүйелі емес
2

толық емес
1

Жинақтау
Тұжырым жасау, идеясын ұғыну дәрежесі
5
Жақсыға...де жаттығы жоқ,
Көреді...де ... баласындай.
Жамандар өсек-аяң айтып жүрер,
... білмесе де қылмысын-ай.
Өлеңнің авторын тап. Өлеңдегі көп нүктенің орнына тиісті есімдікті қойып, түрін ажырат.
тапсырманы шығармашылықпен орындай алады
өзіндік ой қосады
Айта алды
3

Дәлелді емес
2

Қателіктері болды
1

Бағалау
кері байланыс
5
болымсыздық есімдігін басқа есімдік түрлерініен ерекшелігі қандай? Ойды жеткізудегі маңызын айт.

қалыптасқан түсінігін бағалау
түсінік деңгейі
толық
3

жартылай
2

әлсіз
1

Үйге тапсырма: Болымсыздық есімдігі, 204-жаттығу. Есімдіктерді мағынасына, тұлғасына қарай талда.
Кері байланыс: <<Өз жұмысыма деген көзқарас>>

ПӘНІ
Қазақ тілі
сыныбы 6
№2
ТАҚЫРЫП
Белгісіздік есімдігі туралы түсінік
МАҚСАТЫ
Белгісіздік есімдігінің ерекшелігін ұғыну, зат есім, сын есім, үстеулердің орнына қолданылатынын білу. Ауызекі сөйлеу тілін дамыту, білімділікке, мәдениеттілікке тәрбиелеу, өз пікірін көркем жеткізе білу, сыни ойлауға үйрету.
ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ
Белгісіздік есімдігінің ерекшелігін біледі. Басқа сөз таптарының орнына қолдана алады. Сыни тұрғыдан ойлауда сұрақтарға жауап беру және топтық әңгіме арқылы сыни ойлау дағдылары дамиды, шығармашылық қабілеттері шыңдалады.
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
Диалог, СТО технологиясы, топтық жұмыс, миға шабуыл әдісі, АКТ пайдалану.
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау

критерийлер
дескриптор
Ұпай
баға
Білу
1.Үй тапсырмасын тексеру.
5
101-бет оқу. Белгісіздік есімдіктері туралы түсінік.
<<Стикердегі әңгіме>>

сұрақ қоя біледі
жабық сұрақ қоя біледі
3-5 сұрақ қойды
3

2-3 сұрақ қойды
2

1 сұрақ қойды
1

Түсіну
Жаңа тақырып идеясын түсіндіру.
5

Есімдіктерді ата
Белгісіздік есімдіктері қандай сөз таптарының орнына қолданылады?
Белгісіздік есімдіктерінің ерекшеліктерін айтып бер
жаңа түсінік бойынша негізгі ойды анықтайды
негізгі ойды түсінеді
толық түсінді
3

қателіктері болды
2

анықтай алмады
1

Қолдану
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын дамыту.
10
10 ұпайдың сұрақтары:
Есімдіктің мағыналық ерекшелігі неде? 5 есімдік айт Есімдіктердің қандай мағыналық түрлері бар?
20 ұпайдың сұрақтары: Болымсыздық есімдігінің құрылымы қандай? Не себепті есімдіктерді орынбасар сөздер деп атайды? Өздік есімдігінің
басқа есімдіктерден айырмашылығы қандай? Жіктеу есімдіктері қандай
сөз табының орнына жүреді? Құрамы жағынан
күрделі есімдіктерді атап бер
30 ұпайдың сұрақтары: Қандай болымсыздық есімдіктері
зат есімнің орнына қолданылады?
Есімдіктерді атап бер Бірінші жақ пен екінші жақта қолданылатын жіктеу есімдігінің ерекшелігін айтып бер
Белгісіздік есімдігі мен болымсыздық есімдігінің ұқсастығын айтып бер Өздік есімдігі мен жалпылау есімдігін салыстыр
Негізгі белгілерін анықтайды, мысал келтіреді, практикада қолдана алады

Талдау жасалған, мысал дұрыс
талдау жасай алады, қате жоқ
3

мысал келтіруде қателіктер болды
2

талдау жасай алмайды
1

Талдау
Негізгі қасиеттерді анықтау,
15
Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы жаңа топ құрастыру.
А деңгейлі тапсырма: Болымсыздық есімдіктерін қатыстырып <<Біздің сынып>> деген тақырыпта мәтін құрау.
В деңгейлі тапсырма:
217-жаттығу. Берілген есімдіктерді қатыстырып сөйлем құра. Қандай есімдік екенін талда.
С деңгейлі тапсырма:
205-жаттығу. Көшіріп жаз. Құрамындағы белгісіздік есімдіктерінің тұлғасына, қалай жасалғанына көңіл аудар.
Жаттығу жұмысын талдауда
ережені
түсіндіре алады, тапсырманы шығармашылықпен орындай алады
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру
толық талданды
3

жүйелі емес
2

толық емес
1

Жинақтау
Тұжырым жасау, идеясын ұғыну дәрежесі
5
Белгісіздік есімдігінің жасалуында қандай ерекшелік бар? белгісіздік есімдіктерін қатыстырып сөйлем құра
есімдіктерді талдай алады, ережемен дәлелдейді
дәлелдей алады
Айта алды
3

Дәлелді емес
2

Қателіктері болды
1

Бағалау
кері байланыс
5
болымсыздық есімдікті жасаудағы басқа да есімдіктердің маңызы қандай?
қалыптасқан түсінігін бағалау
түсінік деңгейі
толық
3

жартылай
2

әлсіз
1

Үйге тапсырма: Белгісіздік есімдігі, 206-жаттығу. Есімдіктерді мағынасына, тұлғасына қарай талда. Қай сөз табының орнына жұмсалғанын айт
<<Өз жұмысыма деген көзқарас>>

ПӘНІ
Қазақ тілі
сыныбы 6
№3
ТАҚЫРЫП
Есімдіктердің емлесі
МАҚСАТЫ
Оқушыларға есімдіктердің емлесі жайлы мәлімет беру. Ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, олардың ой-пікірін қалыптастыру, сауаттылыққа баулу.
ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ
есімдіктердің емлесі туралы біледі. Топтық әңгіме арқылы сыни ойлау дағдылары дамиды, шығармашылық қабілеттері шыңдалады.
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
Диалог, СТО технологиясы, топтық жұмыс, миға шабуыл әдісі, АКТ пайдалану.
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау

критерийлер
дескриптор
Ұпай
баға
Білу
1.Үй тапсырмасын тексеру.
5
<<Ыстық орындық>> әр топ басшысы ыстық орындыққа отырады. Есімдіктер тақырыбы бойынша топ мүшелері ашық сұрақ қояды.

анықтай алады
ашық сұрақ қоя біледі
сұрақ дұрыс
3

қателіктер болды
2

сұрақты ажырата алмайды
1

Түсіну
Жаңа тақырып идеясын түсіндіру.
5

1-топ: дара есімдіктерді ата. Ерекшелігін айт
2-топ: күрделі есімдіктерді ата.
3-топ: зат есім, сын есімдермен тіркесіп қолданылатын сөздердің ерекшелігін айт, мысал келтір

жаңа түсінік бойынша негізгі ойды анықтайды
негізгі ойды түсінеді
толық түсінді
3

қателіктері болды
2

анықтай алмады
1

Қолдану
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын дамыту.
10
212-жаттығу. Мәтінді оқып шық, құрамындағы есімдіктерді теріп жаз және оларды мағынасына қарай ажыратып талда. Өзара салыстыр.
Негізгі белгілерін анықтайды, мысал келтіреді, практикада қолдана алады
Талдау жасалған, мысал дұрыс
талдау жасай алады, қате жоқ
3

мысал келтіруде қателіктер болды
2

талдау жасай алмайды
1

Талдау
Негізгі қасиеттерді анықтау,
15
Есімдіктерді салыстыр.
1-топ: Белгісіздік есімдігі мен болымсыздық есімдігі
2-топ: Жіктеу есімдігі мен сілтеу есімдігі
3-топ: Өздік есімдігі мен жалпылау есімдігі
талдауда
ережені
түсіндіре алады, тапсырманы шығармашылықпен орындай алады
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру
дағды қалыптасқан
3

жүйелі емес
2

толық емес
1

Жинақтау
Тұжырым жасау, идеясын ұғыну дәрежесі
5
<<Есімдік>> сөзіне кластер құру. Негізгі белгілерін анықтау
есімдіктерді талдай алады, ережемен дәлелдейді
дәлелдей алады
Айта алды
3

Дәлелді емес
2

Қателіктері болды
1

Бағалау
кері байланыс
5
Есімдіктің жазылуын зат есімнің емлесімен салыстыр.
қалыптасқан түсінігін бағалау
түсінік деңгейі
толық
3

жартылай
2

әлсіз
1

Үйге тапсырма: Есімдіктің емлесі, 216-жаттығу. Есімдіктерді мағынасына, тұлғасына қарай талда.
кері байланыс: Білдім. Үйрендім. Білгім келеді

ПӘНІ
Қазақ тілі
сыныбы 6
№4
ТАҚЫРЫП
Есімдіктердің емлесі
МАҚСАТЫ
есімдіктер, мағыналық түрлері, құрамы, емлесі туралы оқушылар толық мәлмет алды.Ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, олардың ой-пікірін қалыптастыру, сауаттылыққа баулу.
ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ
есімдіктердің емлесі туралы біледі. Топтық әңгіме арқылы сыни ойлау дағдылары дамиды, шығармашылық қабілеттері шыңдалады.
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
Диалог, СТО технологиясы, топтық жұмыс, миға шабуыл әдісі, АКТ пайдалану.
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
Мақсат
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Нәтиже
Бағалау

критерийлер
дескриптор
Ұпай
баға
Білу
1.Үй тапсырмасын тексеру.
10
Есімдік дегеніміз не? Ерекшелігі неде? Есімдіктер құрамына қарай нешеге бөлінеді? Болымсыздық, белгісіздік есімдіктерінің ұқсастығы неде?
<<Қар кесегі>>
анықтай алады
ашық сұраққа жауап береді
дұрыс
3

қателіктер болды
2

жауап беруде қиналды
1

Түсіну
Тақырып идеясын түсіндіру.
5

Бірігу арқылы жасалған есімдіктерді атап бер. Күрделі есімдік жасаудағы сұрау есімдігінің маңызын түсіндір
негізгі ойды анықтайды
негізгі ойды түсінеді
толық түсінді
3

қателіктері болды
2

анықтай алмады
1

Қолдану
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын дамыту.
10
1-топ: түбір есімдіктерді пайдаланып 3 сөйлем құра
2-топ: күрделі есімдіктерді пайдаланып 3 сөйлем құра
3-топ: туынды есімдіктерді пайдаланып 3 сөйлем құра

Негізгі белгілерін анықтайды, мысал келтіреді, практикада қолдана алады
Талдау жасалған, мысал дұрыс
талдау жасай алады, қате жоқ
3

мысал келтіруде қателіктер болды
2

талдау жасай алмайды
1

Талдау
Негізгі қасиеттерді анықтау,
10
Дара есімдіктер мен күрделі есімдікті салыстыр. Емлесін түсіндір.
талдауда
ережені
түсіндіре алады, тапсырманы шығармашылықпен орындай алады
Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру
дағды қалыптасқан
3

жүйелі емес
2

толық емес
1

Жинақтау
Тұжырым жасау, идеясын ұғыну дәрежесі
5
Бірігу арқылы, тіркесу арқылы жасалатын есімдіктердің ерекшелігін сипаттар бер.
есімдіктерді талдай алады, ережемен дәлелдейді
дәлелдей алады
Айта алды
3

Дәлелді емес
2

Қателіктері болды
1

Бағалау
кері байланыс
5
Есімдіктің емлесі туралы не білдім? басқа сөз таптарының емлесімен салыстырғанда ерекшелігі неде?
қалыптасқан түсінігін бағалау
түсінік деңгейі
толық
3

жартылай
2

әлсіз
1

Үйге тапсырма: Есімдіктің емлесі, 216-жаттығу. Есімдіктерді мағынасына, тұлғасына қарай талда.

Ұқсас жұмыстар
Есімдіктің септелуі
Қазақ тілі сабақ жоспары
Белгісіздік есімдігінің түрленуі
Сілтеу, сұрау есімдігі
Есімдіктерді қайталау
Есімдік
Сабақтың мақсатымен танысу
Есімдіктің мағыналық түрлері
Есімдіктен өткенді қайталау
Жіктеу есімдігі
Пәндер