Есімдіктерді салыстыр

ПӘНІ
Қазақ тілі
сыныбы 6
ҚМЖ №1
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
Қазақ тілі: Болымсыздық есімдігі туралы түсінік
ПӘНІ: МАҚСАТЫ
Қазақ тілі: Болымсыздық есімдігінің ерекшелігін ұғыну, зат есім, үстеулердің орнына қолданылатынын білу. Ауызекі сөйлеу тілін дамыту, білімділікке, мәдениеттілікке тәрбиелеу, өз пікірін көркем жеткізе білу, сыни ойлауға үйрету.
ПӘНІ: ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ
Қазақ тілі: Болымсыздық есімдігінің ерекшелігін біледі, талдай алады. Сыни тұрғыдан ойлауда сұрақтар қою және топтық әңгіме арқылы сыни ойлау дағдылары дамиды, шығармашылық қабілеттері шыңдалады.
ПӘНІ: ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
Қазақ тілі: Диалог, СТО технологиясы, топтық жұмыс, миға шабуыл әдісі, АКТ пайдалану.
ПӘНІ:

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Қазақ тілі: Мақсат
сыныбы 6:

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

ҚМЖ №1: Нәтиже
Бағалау
ПӘНІ: критерийлер
Қазақ тілі: дескриптор
сыныбы 6: Ұпай
ҚМЖ №1: баға
ПӘНІ: Білу
Қазақ тілі:

1. Үй тапсырмасын тексеру.

10

сыныбы 6:

1-топ. Етікші аспабының бірімен ұқсас есімдік есімдіктің қай түрі? Есімдікті анықта, ерекшелігін айт.

2-топ. Басқаның бәрін өзі сұрайды, өзінен ешкім сұрамайды. Есімдікті анықта, ерекшелігін айт.

3-топ. Құнанбай өткен жаздан бері бұл атыраптағы ең бірінші мешітті осы Қарқаралы қаласына өз әмірімен салғызған. Сол мешіт бүгін бітпек еді. Есімдікті анықта

Семантикалық кесте толтыру

ҚМЖ №1: есімдіктің түрін біледі, белгілей алады
Қорытынды жасай алады, есімдікті белгілей алады
10-9 дұрыс
3
ПӘНІ: 8-7 дұрыс
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: 6-5 дұрыс
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Түсіну
Қазақ тілі:

Жаңа тақырып идеясын түсіндіру.

5

сыныбы 6:

98-бет оқу. Болымсыздық есімдігінің ерекшелінін анықта.

Болымсыздық есімдігі қандай мағынаны білдіреді?

Есімдіктерді ата

Болымсыздық есімдіктері қандай сөз таптарының орнына қолданылады?

ҚМЖ №1: жаңа түсінік бойынша негізгі ойды анықтайды
негізгі ойды түсінеді
толық түсінді
3
ПӘНІ: қателіктері болды
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: анықтай алмады
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Қолдану
Қазақ тілі:

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын дамыту.

10

сыныбы 6:

1-топ: Зат есімнің орнына қолданылған болымсыздық есімдіктеріне мысал келтір.

2-топ: Үстеудің орнына қолданылған есімдіктерге мысал келтір

3-топ: Болымсыздық есімдіктерін құрамына қарай талда

ҚМЖ №1: Негізгі белгілерін анықтайды, мысал келтіреді, практикада қолдана алады
Талдау жасалған, мысал дұрыс
талдау жасай алады, қате жоқ
3
ПӘНІ: мысал келтіруде қателіктер болды
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: талдау жасай алмайды
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Талдау
Қазақ тілі:

Негізгі қасиеттерді анықтау

10

сыныбы 6: 203-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Құрамындағы болымсыздық есімдіктерін тауып, астын сыз. Қандай сөз табынының орнына қолданылған.
ҚМЖ №1:

Жаттығу жұмысын талдауда

ережені

түсіндіре алады

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру
толық талданды
3
ПӘНІ: жүйелі емес
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: толық емес
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Жинақтау
Қазақ тілі:

Тұжырым жасау, идеясын ұғыну дәрежесі

5

сыныбы 6:

Жақсыға. . . де жаттығы жоқ,

Көреді. . . де . . . баласындай.

Жамандар өсек-аяң айтып жүрер,

. . . білмесе де қылмысын-ай.

Өлеңнің авторын тап. Өлеңдегі көп нүктенің орнына тиісті есімдікті қойып, түрін ажырат.

ҚМЖ №1: тапсырманы шығармашылықпен орындай алады
өзіндік ой қосады
Айта алды
3
ПӘНІ: Дәлелді емес
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: Қателіктері болды
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Бағалау
Қазақ тілі:

кері байланыс

5

сыныбы 6: болымсыздық есімдігін басқа есімдік түрлерініен ерекшелігі қандай? Ойды жеткізудегі маңызын айт.
ҚМЖ №1: қалыптасқан түсінігін бағалау
түсінік деңгейі
толық
3
ПӘНІ: жартылай
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: әлсіз
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ:

Үйге тапсырма: Болымсыздық есімдігі, 204-жаттығу. Есімдіктерді мағынасына, тұлғасына қарай талда.

Кері байланыс: «Өз жұмысыма деген көзқарас»

ПӘНІ
Қазақ тілі
сыныбы 6
№2
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
Қазақ тілі: Белгісіздік есімдігі туралы түсінік
ПӘНІ: МАҚСАТЫ
Қазақ тілі: Белгісіздік есімдігінің ерекшелігін ұғыну, зат есім, сын есім, үстеулердің орнына қолданылатынын білу. Ауызекі сөйлеу тілін дамыту, білімділікке, мәдениеттілікке тәрбиелеу, өз пікірін көркем жеткізе білу, сыни ойлауға үйрету.
ПӘНІ: ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ
Қазақ тілі: Белгісіздік есімдігінің ерекшелігін біледі. Басқа сөз таптарының орнына қолдана алады. Сыни тұрғыдан ойлауда сұрақтарға жауап беру және топтық әңгіме арқылы сыни ойлау дағдылары дамиды, шығармашылық қабілеттері шыңдалады.
ПӘНІ: ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
Қазақ тілі: Диалог, СТО технологиясы, топтық жұмыс, миға шабуыл әдісі, АКТ пайдалану.
ПӘНІ:

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Қазақ тілі: Мақсат
сыныбы 6:

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

№2: Нәтиже
Бағалау
ПӘНІ: критерийлер
Қазақ тілі: дескриптор
сыныбы 6: Ұпай
№2: баға
ПӘНІ: Білу
Қазақ тілі:

1. Үй тапсырмасын тексеру.

5

сыныбы 6:

101-бет оқу. Белгісіздік есімдіктері туралы түсінік.

«Стикердегі әңгіме»

№2: сұрақ қоя біледі
жабық сұрақ қоя біледі
3-5 сұрақ қойды
3
ПӘНІ: 2-3 сұрақ қойды
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: 1 сұрақ қойды
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Түсіну
Қазақ тілі:

Жаңа тақырып идеясын түсіндіру.

5

сыныбы 6:

Есімдіктерді ата

Белгісіздік есімдіктері қандай сөз таптарының орнына қолданылады?

Белгісіздік есімдіктерінің ерекшеліктерін айтып бер

№2: жаңа түсінік бойынша негізгі ойды анықтайды
негізгі ойды түсінеді
толық түсінді
3
ПӘНІ: қателіктері болды
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: анықтай алмады
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Қолдану
Қазақ тілі:

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын дамыту.

10

сыныбы 6:

10 ұпайдың сұрақтары:

Есімдіктің мағыналық ерекшелігі неде? 5 есімдік айт Есімдіктердің қандай мағыналық түрлері бар?

20 ұпайдың сұрақтары: Болымсыздық есімдігінің құрылымы қандай? Не себепті есімдіктерді орынбасар сөздер деп атайды? Өздік есімдігінің

басқа есімдіктерден айырмашылығы қандай? Жіктеу есімдіктері қандай

сөз табының орнына жүреді? Құрамы жағынан

күрделі есімдіктерді атап бер

30 ұпайдың сұрақтары: Қандай болымсыздық есімдіктері

зат есімнің орнына қолданылады?

Есімдіктерді атап бер Бірінші жақ пен екінші жақта қолданылатын жіктеу есімдігінің ерекшелігін айтып бер

Белгісіздік есімдігі мен болымсыздық есімдігінің ұқсастығын айтып бер Өздік есімдігі мен жалпылау есімдігін салыстыр

№2: Негізгі белгілерін анықтайды, мысал келтіреді, практикада қолдана алады
Талдау жасалған, мысал дұрыс
талдау жасай алады, қате жоқ
3
ПӘНІ: мысал келтіруде қателіктер болды
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: талдау жасай алмайды
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Талдау
Қазақ тілі:

Негізгі қасиеттерді анықтау,

15

сыныбы 6:

Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы жаңа топ құрастыру.

А деңгейлі тапсырма: Болымсыздық есімдіктерін қатыстырып «Біздің сынып» деген тақырыпта мәтін құрау.

В деңгейлі тапсырма:

217-жаттығу. Берілген есімдіктерді қатыстырып сөйлем құра. Қандай есімдік екенін талда.

С деңгейлі тапсырма:

205-жаттығу. Көшіріп жаз. Құрамындағы белгісіздік есімдіктерінің тұлғасына, қалай жасалғанына көңіл аудар.

№2:

Жаттығу жұмысын талдауда

ережені

түсіндіре алады, тапсырманы шығармашылықпен орындай алады

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру
толық талданды
3
ПӘНІ: жүйелі емес
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: толық емес
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Жинақтау
Қазақ тілі:

Тұжырым жасау, идеясын ұғыну дәрежесі

5

сыныбы 6: Белгісіздік есімдігінің жасалуында қандай ерекшелік бар? белгісіздік есімдіктерін қатыстырып сөйлем құра
№2: есімдіктерді талдай алады, ережемен дәлелдейді
дәлелдей алады
Айта алды
3
ПӘНІ: Дәлелді емес
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: Қателіктері болды
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Бағалау
Қазақ тілі:

кері байланыс

5

сыныбы 6: болымсыздық есімдікті жасаудағы басқа да есімдіктердің маңызы қандай?
№2: қалыптасқан түсінігін бағалау
түсінік деңгейі
толық
3
ПӘНІ: жартылай
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: әлсіз
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ:

Үйге тапсырма: Белгісіздік есімдігі, 206-жаттығу. Есімдіктерді мағынасына, тұлғасына қарай талда. Қай сөз табының орнына жұмсалғанын айт

«Өз жұмысыма деген көзқарас»

ПӘНІ
Қазақ тілі
сыныбы 6
№3
ПӘНІ: ТАҚЫРЫП
Қазақ тілі: Есімдіктердің емлесі
ПӘНІ: МАҚСАТЫ
Қазақ тілі: Оқушыларға есімдіктердің емлесі жайлы мәлімет беру. Ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, олардың ой-пікірін қалыптастыру, сауаттылыққа баулу.
ПӘНІ: ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ
Қазақ тілі: есімдіктердің емлесі туралы біледі. Топтық әңгіме арқылы сыни ойлау дағдылары дамиды, шығармашылық қабілеттері шыңдалады.
ПӘНІ: ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
Қазақ тілі: Диалог, СТО технологиясы, топтық жұмыс, миға шабуыл әдісі, АКТ пайдалану.
ПӘНІ:

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Қазақ тілі: Мақсат
сыныбы 6:

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

№3: Нәтиже
Бағалау
ПӘНІ: критерийлер
Қазақ тілі: дескриптор
сыныбы 6: Ұпай
№3: баға
ПӘНІ: Білу
Қазақ тілі:

1. Үй тапсырмасын тексеру.

5

сыныбы 6: «Ыстық орындық» әр топ басшысы ыстық орындыққа отырады. Есімдіктер тақырыбы бойынша топ мүшелері ашық сұрақ қояды.
№3: анықтай алады
ашық сұрақ қоя біледі
сұрақ дұрыс
3
ПӘНІ: қателіктер болды
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: сұрақты ажырата алмайды
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Түсіну
Қазақ тілі:

Жаңа тақырып идеясын түсіндіру.

5

сыныбы 6:

1-топ: дара есімдіктерді ата. Ерекшелігін айт

2-топ: күрделі есімдіктерді ата.

3-топ: зат есім, сын есімдермен тіркесіп қолданылатын сөздердің ерекшелігін айт, мысал келтір

№3: жаңа түсінік бойынша негізгі ойды анықтайды
негізгі ойды түсінеді
толық түсінді
3
ПӘНІ: қателіктері болды
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: анықтай алмады
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Қолдану
Қазақ тілі:

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын дамыту.

10

сыныбы 6: 212-жаттығу. Мәтінді оқып шық, құрамындағы есімдіктерді теріп жаз және оларды мағынасына қарай ажыратып талда. Өзара салыстыр.
№3: Негізгі белгілерін анықтайды, мысал келтіреді, практикада қолдана алады
Талдау жасалған, мысал дұрыс
талдау жасай алады, қате жоқ
3
ПӘНІ: мысал келтіруде қателіктер болды
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: талдау жасай алмайды
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Талдау
Қазақ тілі:

Негізгі қасиеттерді анықтау,

15

сыныбы 6:

Есімдіктерді салыстыр.

1-топ: Белгісіздік есімдігі мен болымсыздық есімдігі

2-топ: Жіктеу есімдігі мен сілтеу есімдігі

3-топ: Өздік есімдігі мен жалпылау есімдігі

№3:

талдауда

ережені

түсіндіре алады, тапсырманы шығармашылықпен орындай алады

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру
дағды қалыптасқан
3
ПӘНІ: жүйелі емес
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: толық емес
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Жинақтау
Қазақ тілі:

Тұжырым жасау, идеясын ұғыну дәрежесі

5

сыныбы 6: «Есімдік» сөзіне кластер құру. Негізгі белгілерін анықтау
№3: есімдіктерді талдай алады, ережемен дәлелдейді
дәлелдей алады
Айта алды
3
ПӘНІ: Дәлелді емес
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: Қателіктері болды
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ: Бағалау
Қазақ тілі:

кері байланыс

5

сыныбы 6: Есімдіктің жазылуын зат есімнің емлесімен салыстыр.
№3: қалыптасқан түсінігін бағалау
түсінік деңгейі
толық
3
ПӘНІ: жартылай
Қазақ тілі: 2
ПӘНІ: әлсіз
Қазақ тілі: 1
ПӘНІ:

Үйге тапсырма: Есімдіктің емлесі, 216-жаттығу. Есімдіктерді мағынасына, тұлғасына қарай талда.

кері байланыс: Білдім. Үйрендім. Білгім келеді


Ұқсас жұмыстар
Есімдіктің септелуі
Қазақ тілі сабақ жоспары
Белгісіздік есімдігінің түрленуі
Сілтеу, сұрау есімдігі
Есімдіктерді қайталау
Есімдік
Сабақтың мақсатымен танысу
Есімдіктің мағыналық түрлері
Есімдіктен өткенді қайталау
Жіктеу есімдігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz