Анықтамаларды есептер шығаруда қолдану

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
№8 орта мектептің математика піні мұғалімі
Есимбекова Құралай Джиенгалиевна
Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының үшінші деңгей бағдарламасы бойынша орындауға арналған қысқа мерзімді жоспар.
- Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
- Математика оқыту әдістемесі
- 6 - сыныпқа арналған математика оқулығы.
- Таңбалары әр түрлі сандарды қосуда қосындының таңбасын анықтай білу.
- Таңбалары әр түрлі сандарды қоса білу.
- Қосылғыштарды алгебралық түрінде жаза білу.
- Үлестірмелі материалдар.
Жаңа әдістер
СТО
- Диалог
- Жеке жұмыс
- Жұптық жұмыс
- Топтық жұмыс
Таңбалары әр түрлі сандарды қосуға арналған материалдар
Математика жұмыс дәптері 6 - сынып
Оқушы анықтамалығы
- Тапсырма №1. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін координаталық түзуді пайдаланып есептер шығарту.
- Тапсырма №2. БББ кестесі арқылы сабақты түсіндіру.
- Тапсырма №3. Мысал есептерді бір - біріне түсіндірту.
- Тапсырма №4. Жұптық жұмыстар арқылы оқулықтан есептер шығарту.
Тапсырма № 1
1 - топ.
1. Кеше ауаның температурасы -7С болды. Бүгін термометрдің күрсетуі +4С - қа өзгерді. Бүгін термометр неше градусты көрсетті?
2 - топ.
1. Координаталық түзуде -5 санына +3 санын қосыңдар.
3 - топ.
1. Координаталық түзуде -8 санына +10 санын қосыңдар.
4 - топ.
1. Координаталық түзуде -6 санына +7 санын қосыңдар.
Топ басшысы бағалай
ды.
Бүтін көрсеткішті дәреже ұғымын игеру.
Мысал есептерді түсіндіру.
Тапсырма №2
Жаңа сабақты БББ кестесі арқылы түсіндіремін. Алдымен білетімізді сұраймын. Білгіміз келедіні оқулықтың 16 бетін ашып мұхият оқытып, кестетінің екінші бағаның толтыртамын. Білгіміз келедіні слайд бойынша түсіндіремін.
1 - топ. 1 - есеп
2 - топ. 2есеп
3 - топ. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесін тұжырымдау.
4 - топ.
Қарама - қарсы сандардың қосындысы неге тең? Жауабын түсіндір.
Оқушылар берілген мәліметтерге байланысты таңбалары әр түрлі сандарды қосуды үйренеді.
Анықтамаларды топта оқиды, бір біріне түсіндіреді, постермен қорғайды. Дұрыс немесе бұрыс екенің мұғалімнің түсіндіргенінен кейін толық түсінік қалыптастырады.
Мысал есептерді шығару арқылы өзіндік көзқарастарын қалыптастырады.
Тапсырма №3
Оқулықтан № 448, 450 есептерін шығарту.
Топ - топты бағалай
ды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz