Анықтамаларды есептер шығаруда қолдану

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы

№8 орта мектептің математика піні мұғалімі

Есимбекова Құралай Джиенгалиевна

Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының үшінші деңгей бағдарламасы бойынша орындауға арналған қысқа мерзімді жоспар.

Күні:
Математика
6 сынып
Күні:: Сабақтың тақырыбы:
Математика: Таңбалары әр түрлі екі санды қосу.
Күні:: Жалпы мақсаты:
Математика: Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесін түсіндіру, оны есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. Қарым - қатынас мәдинетін қалыптастыру.
Күні:: Сілтеме:
Математика:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
  2. Математика оқыту әдістемесі
  3. 6 - сыныпқа арналған математика оқулығы.
Күні:: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Математика: Таңбалары әр түрлі сандарды қосу жағдайында қосындының таңбасын анықтауға, оның модулін таба білуге уйренуі. Топта жұмыс жасай алуы.
Күні:: Негізгі идеялар:
Математика:
  • Таңбалары әр түрлі сандарды қосуда қосындының таңбасын анықтай білу.
  • Таңбалары әр түрлі сандарды қоса білу.
  • Қосылғыштарды алгебралық түрінде жаза білу.
Күні:: Сабақта қолданылатын материалдар:
Математика:
  1. Үлестірмелі материалдар.
Күні:: Оқыту әдістері:
Математика:

Жаңа әдістер

СТО

6 сынып:
  1. Диалог
  2. Жеке жұмыс
  3. Жұптық жұмыс
  4. Топтық жұмыс
Күні:: Дерек көздері:
Математика:

Таңбалары әр түрлі сандарды қосуға арналған материалдар

Математика жұмыс дәптері 6 - сынып

Оқушы анықтамалығы

Күні:: Тапсырмалар:
Математика:
  • Тапсырма №1. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін координаталық түзуді пайдаланып есептер шығарту.
  • Тапсырма №2. БББ кестесі арқылы сабақты түсіндіру.
  • Тапсырма №3. Мысал есептерді бір - біріне түсіндірту.
  • Тапсырма №4. Жұптық жұмыстар арқылы оқулықтан есептер шығарту.
Ойлау деңгейлері
Ойлау деңгейінің мақсаты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ұйымдастыру формасы
Күтілетін нәтиже
Бағалау формасы
Ойлау деңгейлері: Білу
Ойлау деңгейінің мақсаты: Теріс сандарды қосуды еске түсіру.
Мұғалімнің әрекеті:

Тапсырма № 1

1 - топ.

1. Кеше ауаның температурасы -7С болды. Бүгін термометрдің күрсетуі +4С - қа өзгерді. Бүгін термометр неше градусты көрсетті?

2 - топ.

1. Координаталық түзуде -5 санына +3 санын қосыңдар.

3 - топ.

1. Координаталық түзуде -8 санына +10 санын қосыңдар.

4 - топ.

1. Координаталық түзуде -6 санына +7 санын қосыңдар.

Оқушының әрекеті: Білгенің еске түсіреді, ойланада, өз жауаптарын салыстырады, талқылайды, ынтымақтастықпен шапшан жауап береді.
Ұйымдастыру формасы: Топтық жұмыс.
Күтілетін нәтиже: Теріс сандарды қосуды еске түсіреді.
Бағалау формасы:

Топ басшысы бағалай

ды.

Ойлау деңгейлері: Түсіну
Ойлау деңгейінің мақсаты:

Бүтін көрсеткішті дәреже ұғымын игеру.

Мысал есептерді түсіндіру.

Мұғалімнің әрекеті:

Тапсырма №2

Жаңа сабақты БББ кестесі арқылы түсіндіремін. Алдымен білетімізді сұраймын. Білгіміз келедіні оқулықтың 16 бетін ашып мұхият оқытып, кестетінің екінші бағаның толтыртамын. Білгіміз келедіні слайд бойынша түсіндіремін.

1 - топ. 1 - есеп

2 - топ. 2есеп

3 - топ. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесін тұжырымдау.

4 - топ.

Қарама - қарсы сандардың қосындысы неге тең? Жауабын түсіндір.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар берілген мәліметтерге байланысты таңбалары әр түрлі сандарды қосуды үйренеді.

Анықтамаларды топта оқиды, бір біріне түсіндіреді, постермен қорғайды. Дұрыс немесе бұрыс екенің мұғалімнің түсіндіргенінен кейін толық түсінік қалыптастырады.

Мысал есептерді шығару арқылы өзіндік көзқарастарын қалыптастырады.

Ұйымдастыру формасы: Топтық жұмыс.
Күтілетін нәтиже: Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесін ұғынды.
Бағалау формасы: Бірін - бірі бағалау.
Ойлау деңгейлері: Қолдану
Ойлау деңгейінің мақсаты: Анықтамаларды есептер шығаруда қолдану.
Мұғалімнің әрекеті:

Тапсырма №3

Оқулықтан № 448, 450 есептерін шығарту.

Оқушының әрекеті: Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесін есептер шығаруда пайдаланады.
Ұйымдастыру формасы: Жұптық жұмыс.
Күтілетін нәтиже: Есептер шығаруда өзіне деген сенімі қалыптасаты.
Бағалау формасы:

Топ - топты бағалай

ды.


Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерге есептер
Квадрат түбір
Сабақтың басы. Сабақтың тақырыбы
Кері итеруші күш
Периметрі периметрін табыңдар
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Орта мерзімді жұмыс жоспары
Жай бөлшекті жай бөлшекке
Сағат саны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz