Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Аяз Атаға хат
Бекітемін
ДОІЖО: ___________ Күні______________
Сыныбы: 6
Пәні: Физикалық география
Сабақтың тақырыбы:
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері
Жалпы
мақсаты:
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері туралы білімдерін одан әрі дамыту
Сілтеме:
Оқулық, карта, дидактикалық материалдар
Оқытудың нәтижелері:
1. Дүниежүзілік мұхит туралы біледі.
2. Мұхиттың бөліктерімен танысады.
3. Кескін картамен жұмыс жасайды.
Көрнекілігі:
Физикалық карта, оқулық, хрестоматия, интертақта, ресурстар, камера, нооутбук, түрлі-түсті қағаздар, бояулар, желім, қайшы, ақ қағаздар
Қамтылатын модульдер:
1 модуль - Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс)
2- модуль -Сыни тұрғыда ойлау
3-модуль -Оқыту мен оқудағы басқару мен көшбасшылық
4 - модуль - Оқыту мен оқуда АКТ-ны қолдану
5-модуль - Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Қадамдар:
1. Үй тапсырмасын тексеру
2. Топпен жұмыс
3. Рефлексия
4. Бағалау
Кезең
Мұғалімніңіс-әрекеті
Оқушыныңіс-әрекеті
Уақыт
І.Ұйымдастыру.
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгендеу.
Оқушылар біздің алдымызда қандай мереке бар? Жаңа жыл мерекесі. Ендеше осы жаңа жыл мерекесі қарсағында Аяз Ата сіздерге сыйлық беріп жіберді. Ендеше Аяз атаның сыйлығын алу үшін біз бүгінгі сабағымызда бірнеше қадамдар жасауымыз керек. Ол үшін сабаққа жақсы қатысып, топта белсенділік танытамыз.
Сәлемдесу.
Сыныпты түгендейді.
2 мин.
ІІ. Үй тапсырмасы
1-қадам. <<Ойландырар 10 сұрақ>>
1. Гидросфера дегеніміз не?
2. Гидросфераның құрамына нелер жатады?
3. Табиғатта су неше күйде кездеседі?
4. Физикалық картадан гидросфераның қандай бөліктерін көруге болады?
5. Мұхит суының қандай басты қасиеттері бар?
6. Судың мұхиттан құрлыққа, құрлықтан мұхитқа үздіксіз ауысу процесін не деп атайды?
7. Кіші су айналымы деген не?
8. Үлкен су айналымы дегеніміз не?
9. Табиғаттағы су айналымының маңызы қандай?
10. Су қабығының 97 пайызын не құрайды?
2-қадам. <<Сөзжұмбақ>>
1. Жер қыртысының қозғалысын тіркейтін құрал?
2. Сауыр тауларының ең биік жері?
3. Теңіз түбінің тереңдігін анықтайтын құрал?
4. Жердің ішкі құрылысы?
5. Абсолют биіктігі 200 м 500 м-ге дейінгі жазықтар?
Оқушылар жауап береді.
5 мин.
ІІ. Қызығушылықты ояту.
Олай болса, біз берілген сөзжұмбақты шешу арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын аштық.
Олай болса, бүгінгі тақырып: Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері.
Жер бетінде қанша мұхит бар?
Мұхиттың бөліктері қандай?
1. <<Теңіз>> тобы
2. <<Бұғаз>> тобы
3. <<Шығанақ>> тобы
Топқа бөлінеді.
3 мин
ІІ. Мағынаны тану
3-қадам.
Оқулықпен жұмыс.
Оқулықтағы мәтінмен танысады.
15 мин.
1. Постер қорғау.
1-топ:
Дүниежүзілік мұхит
2-топ:
Мұхит бөліктері
3-топ:
Кескін картамен жұмыс
Ресурстарды пайдалана отырып, постер қорғайды.
ІІІ. Сергіту сәті
4-қадам.
Жаңа жылдық сергіту
Оқушылар сергейді.
2 мин.
ІV. Тапсырмалар
1. Ең, ең, ең...
1топ
Берілген тапсырманы орындайды
15 мин.
2. Сәйкестендіру
2 топ
Сйкестендіру тестісімен жұмыс жасайды.
3. Семантикалық карта
3 топ
Семантикалық картамен жұмыстанады.
V.Кері байланыс:
Аяз Атаға хат
Аяз Атаға хат жазады.
3 мин
VІ. Бағалау:
Өзін-өзі бағалау, Бағалау кретерийлері арқылы топтық бағалау
Бағалау бетшесін толтырады.
VІІ.Үй тапсырмасы:
Тақырыпты оқу, кескін картамен жұмыс
ДОІЖО: ___________ Күні______________
Сыныбы: 6
Пәні: Физикалық география
Сабақтың тақырыбы:
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері
Жалпы
мақсаты:
Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері туралы білімдерін одан әрі дамыту
Сілтеме:
Оқулық, карта, дидактикалық материалдар
Оқытудың нәтижелері:
1. Дүниежүзілік мұхит туралы біледі.
2. Мұхиттың бөліктерімен танысады.
3. Кескін картамен жұмыс жасайды.
Көрнекілігі:
Физикалық карта, оқулық, хрестоматия, интертақта, ресурстар, камера, нооутбук, түрлі-түсті қағаздар, бояулар, желім, қайшы, ақ қағаздар
Қамтылатын модульдер:
1 модуль - Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс)
2- модуль -Сыни тұрғыда ойлау
3-модуль -Оқыту мен оқудағы басқару мен көшбасшылық
4 - модуль - Оқыту мен оқуда АКТ-ны қолдану
5-модуль - Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Қадамдар:
1. Үй тапсырмасын тексеру
2. Топпен жұмыс
3. Рефлексия
4. Бағалау
Кезең
Мұғалімніңіс-әрекеті
Оқушыныңіс-әрекеті
Уақыт
І.Ұйымдастыру.
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгендеу.
Оқушылар біздің алдымызда қандай мереке бар? Жаңа жыл мерекесі. Ендеше осы жаңа жыл мерекесі қарсағында Аяз Ата сіздерге сыйлық беріп жіберді. Ендеше Аяз атаның сыйлығын алу үшін біз бүгінгі сабағымызда бірнеше қадамдар жасауымыз керек. Ол үшін сабаққа жақсы қатысып, топта белсенділік танытамыз.
Сәлемдесу.
Сыныпты түгендейді.
2 мин.
ІІ. Үй тапсырмасы
1-қадам. <<Ойландырар 10 сұрақ>>
1. Гидросфера дегеніміз не?
2. Гидросфераның құрамына нелер жатады?
3. Табиғатта су неше күйде кездеседі?
4. Физикалық картадан гидросфераның қандай бөліктерін көруге болады?
5. Мұхит суының қандай басты қасиеттері бар?
6. Судың мұхиттан құрлыққа, құрлықтан мұхитқа үздіксіз ауысу процесін не деп атайды?
7. Кіші су айналымы деген не?
8. Үлкен су айналымы дегеніміз не?
9. Табиғаттағы су айналымының маңызы қандай?
10. Су қабығының 97 пайызын не құрайды?
2-қадам. <<Сөзжұмбақ>>
1. Жер қыртысының қозғалысын тіркейтін құрал?
2. Сауыр тауларының ең биік жері?
3. Теңіз түбінің тереңдігін анықтайтын құрал?
4. Жердің ішкі құрылысы?
5. Абсолют биіктігі 200 м 500 м-ге дейінгі жазықтар?
Оқушылар жауап береді.
5 мин.
ІІ. Қызығушылықты ояту.
Олай болса, біз берілген сөзжұмбақты шешу арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын аштық.
Олай болса, бүгінгі тақырып: Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері.
Жер бетінде қанша мұхит бар?
Мұхиттың бөліктері қандай?
1. <<Теңіз>> тобы
2. <<Бұғаз>> тобы
3. <<Шығанақ>> тобы
Топқа бөлінеді.
3 мин
ІІ. Мағынаны тану
3-қадам.
Оқулықпен жұмыс.
Оқулықтағы мәтінмен танысады.
15 мин.
1. Постер қорғау.
1-топ:
Дүниежүзілік мұхит
2-топ:
Мұхит бөліктері
3-топ:
Кескін картамен жұмыс
Ресурстарды пайдалана отырып, постер қорғайды.
ІІІ. Сергіту сәті
4-қадам.
Жаңа жылдық сергіту
Оқушылар сергейді.
2 мин.
ІV. Тапсырмалар
1. Ең, ең, ең...
1топ
Берілген тапсырманы орындайды
15 мин.
2. Сәйкестендіру
2 топ
Сйкестендіру тестісімен жұмыс жасайды.
3. Семантикалық карта
3 топ
Семантикалық картамен жұмыстанады.
V.Кері байланыс:
Аяз Атаға хат
Аяз Атаға хат жазады.
3 мин
VІ. Бағалау:
Өзін-өзі бағалау, Бағалау кретерийлері арқылы топтық бағалау
Бағалау бетшесін толтырады.
VІІ.Үй тапсырмасы:
Тақырыпты оқу, кескін картамен жұмыс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz