Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Екінші бекет Дауыссыз дыбыстар бекеті

Тақырыбы: Дауыссыз л мен р
Мақсаты: Дауыссыз л мен р әріптерінің жазылуы туралы білімдерін жетілдіру.Сауатын есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Зеректікке, саналылыққа тәрбиелеу.

1. Білімділігі: Дауыссыз л мен р дыбысын қайталау, білімдерін тиянақтау

2. Дамытушылығы: Сөздік қорын, тіл байлығын жетілдіру,ойлау қабілеттерін арттыру.

3. Тәрбиелігі: сауатты да, көркем жазуға тәрбиелеу.

Әдісі: сұрақ-жауап, іздену

Көрнекілігі: аңдар суреті, интерактивтік тақта

Түрі: саяхат сабақ

Жаңа техналогиялар: дамыта оқыту техналогиясының элементтері.

Пән аралық байланыс: дүниетану

Сабақтың ұраны: Қазақ тілім-өз тілім,ана тілім,
Абай,Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені,
Болашағым,бақытым дара тілім.
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа дайындық

Психологиялық дайындық
Қазір қай сабақ ? (Қазақ тілі)
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
Балалар, сендер бүгінгі сабағымызда саяхатқа шығасыңдар өз күштерің мен бекеттердің тапсырмасын орындап шықсаңдар ұзақ жол жүріп <<Дыбысқа саяхат >> еліне жетесіңдер.Ол үшін сабаққа толығымен қатысып отыруымыз қажет.
Үй тапсырмасын сұрау

Жаңа сабақ. л мен р

Бірінші бекет Өткенді пысықтау. <<Дауысты дыбыстар бекеті>>
Оның қақпасы жабық, аузында құлып тұр. Оны ашу үшін кілт керек. Кілт қоржында. Тақтаға шыққан оқушы тапсырманы дұрыс орындаса, үлкен үйге кіру үшін кілтті алады.
- Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Оның түрлері ?
-Енді балалар кішкене ойланып ой өозғап алайық <<Ой қозғау>>

Екінші бекет <<Дауыссыз дыбыстар бекеті >>
Сұрақтарға дұрыс жауаптар айтылса, үлкен зәулім үйдің сыртқы есігі ашылады.
- Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Оның түрлері?
Мына суреттегі аңдардың атдарын қатыстырып сөйлем құраса үш бөлменің біреуінің есігі ашылады. (аю, арыстан)

Келесі бекет <<Дыбыстық талдау>>
oo Бұл бекеттің тапсырмасын орындасақ, бөлменің келесі есігі ашылады.
oo - лақ,лебіз,рас,ренжу сөздеріне дыбыстық талдау жасау.

Соңғы бекет <<Тез, жылдам>>
- Балалар, бұл бекетте көптеген қызықтар бар. Әрбірін біз терең білу үшін тапсырмалар орындауымыз қажет. Олай болса бір сергіп алайық.

Сергіту сәті:
Бір,екі,үш
Бойға жинап күш.
Әдемі етіп жазайық,
Біз бақытты баламыз.

Дәптермен жұмыс <<Дәптердің тапсырмасы>>

ІІ. Білімді тексеру: күн ретін жазу, көркем жазу
Рр Рр Рр. рақмет

ІІІ.Бекіту.Жаттығулар орындау.124-жаттығу.Сөздерді көшіріп жазу. Л,р әріптерінің астын сызу. Бұлар дауыссыз дыбыстардың қайсысына жатады?

Оқулықпен жұмыс. <<Оқулықтың тапсырмасы>>
125 жаттығу Ауызша орындату. Суреттегі сөздердің бір әріпін өзгерту арқылы л әріпінен басталатын сөздер жаса.
Бақ-лақ, бас-лас, жайық-лайық, тайым-лайым, кезде-лезде, жағыл-лағыл, жақтыру-лақтыру, тай-лай.

oo Өз бетінше жұмыс <<Ақ кептердің тапсырмассы>>
oo Балалар әрі қарай саяхатты жалғастырады. Алдарынан <<ақ кептер>> ұшып шыға келеді. Аузында тістеген хаты бар. Бір оқушы хатты алып оқиды.
oo <<Құрметті жас саяхатшылар, сендер саяхатқа бара жатқан "Дыбысқа саяхат" елінен келемін.>> Қазір оқулықта берілген
oo 127 - жаттығуды орындап шықсандар "Дыбысқа саяхат" еліне жетесіңдер.

127 - жаттығу.Сөздерге дыбыстық талдау жасау.Ырыс, Іле, ірге, раушан, лашын.
- Алақай, "Дыбысқа саяхат" еліне жеттік.

Рефлексия. 1. Не білдім?
2. Білемін.
3. Білгім келеді?

ІҮ. Үйге тапсырма: 126-жаттығу. Ереже жаттау.

Бағалау.

V. Сабақты қорытындылау

Тест тапсырмалары

Ұқсас жұмыстар
Өнер бекеті
Білім әлеміне саяхат
Лексикадан өткенді қайталау. 5-сынып
Соңғы бекет Сан есім бекеті
Оқушыларға сабақты түсіндіру
Арыстан мен тышқан (ертегісі)
Отбасылық марафон
Сүйек типтері және олардың байланысуы
"қазақ тілінің фонетикасы" қазақ тілінен курс
Метро зияткерлік ойыны
Пәндер