Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Екінші бекет Дауыссыз дыбыстар бекеті
Тақырыбы: Дауыссыз л мен р
Мақсаты: Дауыссыз л мен р әріптерінің жазылуы туралы білімдерін жетілдіру.Сауатын есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Зеректікке, саналылыққа тәрбиелеу.
1. Білімділігі: Дауыссыз л мен р дыбысын қайталау, білімдерін тиянақтау
2. Дамытушылығы: Сөздік қорын, тіл байлығын жетілдіру,ойлау қабілеттерін арттыру.
3. Тәрбиелігі: сауатты да, көркем жазуға тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ-жауап, іздену
Көрнекілігі: аңдар суреті, интерактивтік тақта
Түрі: саяхат сабақ
Жаңа техналогиялар: дамыта оқыту техналогиясының элементтері.
Пән аралық байланыс: дүниетану
Сабақтың ұраны: Қазақ тілім-өз тілім,ана тілім,
Абай,Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені,
Болашағым,бақытым дара тілім.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа дайындық
Психологиялық дайындық
Қазір қай сабақ ? (Қазақ тілі)
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
Балалар, сендер бүгінгі сабағымызда саяхатқа шығасыңдар өз күштерің мен бекеттердің тапсырмасын орындап шықсаңдар ұзақ жол жүріп <<Дыбысқа саяхат >> еліне жетесіңдер.Ол үшін сабаққа толығымен қатысып отыруымыз қажет.
Үй тапсырмасын сұрау
Жаңа сабақ. л мен р
Бірінші бекет Өткенді пысықтау. <<Дауысты дыбыстар бекеті>>
Оның қақпасы жабық, аузында құлып тұр. Оны ашу үшін кілт керек. Кілт қоржында. Тақтаға шыққан оқушы тапсырманы дұрыс орындаса, үлкен үйге кіру үшін кілтті алады.
- Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Оның түрлері ?
-Енді балалар кішкене ойланып ой өозғап алайық <<Ой қозғау>>
Екінші бекет <<Дауыссыз дыбыстар бекеті >>
Сұрақтарға дұрыс жауаптар айтылса, үлкен зәулім үйдің сыртқы есігі ашылады.
- Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Оның түрлері?
Мына суреттегі аңдардың атдарын қатыстырып сөйлем құраса үш бөлменің біреуінің есігі ашылады. (аю, арыстан)
Келесі бекет <<Дыбыстық талдау>>
oo Бұл бекеттің тапсырмасын орындасақ, бөлменің келесі есігі ашылады.
oo - лақ,лебіз,рас,ренжу сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
Соңғы бекет <<Тез, жылдам>>
- Балалар, бұл бекетте көптеген қызықтар бар. Әрбірін біз терең білу үшін тапсырмалар орындауымыз қажет. Олай болса бір сергіп алайық.
Сергіту сәті:
Бір,екі,үш
Бойға жинап күш.
Әдемі етіп жазайық,
Біз бақытты баламыз.
Дәптермен жұмыс <<Дәптердің тапсырмасы>>
ІІ. Білімді тексеру: күн ретін жазу, көркем жазу
Рр Рр Рр. рақмет
ІІІ.Бекіту.Жаттығулар орындау.124-жаттығу.Сөздерді көшіріп жазу. Л,р әріптерінің астын сызу. Бұлар дауыссыз дыбыстардың қайсысына жатады?
Оқулықпен жұмыс. <<Оқулықтың тапсырмасы>>
125 жаттығу Ауызша орындату. Суреттегі сөздердің бір әріпін өзгерту арқылы л әріпінен басталатын сөздер жаса.
Бақ-лақ, бас-лас, жайық-лайық, тайым-лайым, кезде-лезде, жағыл-лағыл, жақтыру-лақтыру, тай-лай.
oo Өз бетінше жұмыс <<Ақ кептердің тапсырмассы>>
oo Балалар әрі қарай саяхатты жалғастырады. Алдарынан <<ақ кептер>> ұшып шыға келеді. Аузында тістеген хаты бар. Бір оқушы хатты алып оқиды.
oo <<Құрметті жас саяхатшылар, сендер саяхатқа бара жатқан "Дыбысқа саяхат" елінен келемін.>> Қазір оқулықта берілген
oo 127 - жаттығуды орындап шықсандар "Дыбысқа саяхат" еліне жетесіңдер.
127 - жаттығу.Сөздерге дыбыстық талдау жасау.Ырыс, Іле, ірге, раушан, лашын.
- Алақай, "Дыбысқа саяхат" еліне жеттік.
Рефлексия. 1. Не білдім?
2. Білемін.
3. Білгім келеді?
ІҮ. Үйге тапсырма: 126-жаттығу. Ереже жаттау.
Бағалау.
V. Сабақты қорытындылау
Тест тапсырмалары
Мақсаты: Дауыссыз л мен р әріптерінің жазылуы туралы білімдерін жетілдіру.Сауатын есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Зеректікке, саналылыққа тәрбиелеу.
1. Білімділігі: Дауыссыз л мен р дыбысын қайталау, білімдерін тиянақтау
2. Дамытушылығы: Сөздік қорын, тіл байлығын жетілдіру,ойлау қабілеттерін арттыру.
3. Тәрбиелігі: сауатты да, көркем жазуға тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ-жауап, іздену
Көрнекілігі: аңдар суреті, интерактивтік тақта
Түрі: саяхат сабақ
Жаңа техналогиялар: дамыта оқыту техналогиясының элементтері.
Пән аралық байланыс: дүниетану
Сабақтың ұраны: Қазақ тілім-өз тілім,ана тілім,
Абай,Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені,
Болашағым,бақытым дара тілім.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа дайындық
Психологиялық дайындық
Қазір қай сабақ ? (Қазақ тілі)
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
Балалар, сендер бүгінгі сабағымызда саяхатқа шығасыңдар өз күштерің мен бекеттердің тапсырмасын орындап шықсаңдар ұзақ жол жүріп <<Дыбысқа саяхат >> еліне жетесіңдер.Ол үшін сабаққа толығымен қатысып отыруымыз қажет.
Үй тапсырмасын сұрау
Жаңа сабақ. л мен р
Бірінші бекет Өткенді пысықтау. <<Дауысты дыбыстар бекеті>>
Оның қақпасы жабық, аузында құлып тұр. Оны ашу үшін кілт керек. Кілт қоржында. Тақтаға шыққан оқушы тапсырманы дұрыс орындаса, үлкен үйге кіру үшін кілтті алады.
- Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Оның түрлері ?
-Енді балалар кішкене ойланып ой өозғап алайық <<Ой қозғау>>
Екінші бекет <<Дауыссыз дыбыстар бекеті >>
Сұрақтарға дұрыс жауаптар айтылса, үлкен зәулім үйдің сыртқы есігі ашылады.
- Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Оның түрлері?
Мына суреттегі аңдардың атдарын қатыстырып сөйлем құраса үш бөлменің біреуінің есігі ашылады. (аю, арыстан)
Келесі бекет <<Дыбыстық талдау>>
oo Бұл бекеттің тапсырмасын орындасақ, бөлменің келесі есігі ашылады.
oo - лақ,лебіз,рас,ренжу сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
Соңғы бекет <<Тез, жылдам>>
- Балалар, бұл бекетте көптеген қызықтар бар. Әрбірін біз терең білу үшін тапсырмалар орындауымыз қажет. Олай болса бір сергіп алайық.
Сергіту сәті:
Бір,екі,үш
Бойға жинап күш.
Әдемі етіп жазайық,
Біз бақытты баламыз.
Дәптермен жұмыс <<Дәптердің тапсырмасы>>
ІІ. Білімді тексеру: күн ретін жазу, көркем жазу
Рр Рр Рр. рақмет
ІІІ.Бекіту.Жаттығулар орындау.124-жаттығу.Сөздерді көшіріп жазу. Л,р әріптерінің астын сызу. Бұлар дауыссыз дыбыстардың қайсысына жатады?
Оқулықпен жұмыс. <<Оқулықтың тапсырмасы>>
125 жаттығу Ауызша орындату. Суреттегі сөздердің бір әріпін өзгерту арқылы л әріпінен басталатын сөздер жаса.
Бақ-лақ, бас-лас, жайық-лайық, тайым-лайым, кезде-лезде, жағыл-лағыл, жақтыру-лақтыру, тай-лай.
oo Өз бетінше жұмыс <<Ақ кептердің тапсырмассы>>
oo Балалар әрі қарай саяхатты жалғастырады. Алдарынан <<ақ кептер>> ұшып шыға келеді. Аузында тістеген хаты бар. Бір оқушы хатты алып оқиды.
oo <<Құрметті жас саяхатшылар, сендер саяхатқа бара жатқан "Дыбысқа саяхат" елінен келемін.>> Қазір оқулықта берілген
oo 127 - жаттығуды орындап шықсандар "Дыбысқа саяхат" еліне жетесіңдер.
127 - жаттығу.Сөздерге дыбыстық талдау жасау.Ырыс, Іле, ірге, раушан, лашын.
- Алақай, "Дыбысқа саяхат" еліне жеттік.
Рефлексия. 1. Не білдім?
2. Білемін.
3. Білгім келеді?
ІҮ. Үйге тапсырма: 126-жаттығу. Ереже жаттау.
Бағалау.
V. Сабақты қорытындылау
Тест тапсырмалары
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz