Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сұрақ қоя білу
3-апта
14.05. 12. 1-күн
2-сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Жыл бойы өткенді қайталау <<Етістік>> 465 - 470 жаттығулар
Сілтеме
Қазақ тілі 2сынып Алматы <<Атамұра>> 2002жыл, интернет.
Жалпы мақсаттар
Ережелерді еске түсіре отырып,жаттығу жұмыстарын орындату, тіл байлықтарын дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын молайту. Көркем, сауатты жазуға баулу. Оқушыларды жұптасып, топта жұмыс жасай білуге дағдыландыру, бірін-бірі тыңдай білуге, сыйлауға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі
1.Сөз таптарының ережелерін дұрыс меңгеру.
2.Сұрақ қоя білу.
3.Сөйлемді дұрыс құрастыра білуге үйрену.
4. Алған білімдерін өздіктерінен қорыта алу;
Негізгі идеялар
Оқулықтағы жұмбақтардың шешуі заттың қимылын білдіретінін табу.
Жаттығудағы өлеңде етістіктер берілгенін аңғару.
Сөздердің алдына зат есімді қойып, сөйлем құрастыра білу.
Тапсырмалар
1. Оқулықпен, дәптермен жұмыс. 465-жаттығу. <<Жатқа жазу>>
2.<<Ой қозғау>> 466-жаттығу
3. "Ой толғаныс" 468-жаттығу
Кейінгі тапсырмалар
Өзгерістерді бағалау
Басқа әріптестермен ақылдасу
Тәжірибе негізінде өзгерістерді сипаттау
Жүргізілетін жұмысым
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
5 минут
3 минут
5 минут
7 минут
20 минут
3 минут
2 минут
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу.
Пазл құрастыру арқылы топқа бөлу.
Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.
Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерімен таныстыру.
Бағалау критерийлері.
1. Үй жұмысын орындау.
2. Жаттығу жұмыстары дұрыс, қатесіз орындалса.
3. Сұралған ережелерді жатқа айту.
4. Қосымша сұрақтарға жауап беру.
Үй тапсырмасын тексеру. 464-жаттығу
1-топ: Күләш Байсейітова туралы мәлімет беру.
2-топ: Жалқы есімдерді атау.
3- топ: Серке Қожамқұлов деген кім?
Қызығушылықты ояту. Слайд көрсету.
Заттың қимылын білдіретін сөздердің суреттерін көрсету арқылы сұрақтарға жауап алу. Тақтаға тірек сөздерді жазу. (ақырады, шамға, боздады, жайпайды )
Оқулықпен, дәптермен жұмыс.
465-жаттығу. <<Жатқа жазу>>
1-топ:Бірінші жұмбақты оқып, жатқа жазады.Шешуінің суретін постерге салып, қорғайды. ( найзағай )
2-топ:Екінші жұмбақты оқып, жатқа жазады.Шешуінің суретін постерге салып қорғайды.
( жыпалақ )
3-топ:Өздері ақылдасып, бір жұмбақ жазып, шешуінің суретін постерге салып қорғайды.
Оқушылар қорғар алдында ескерту: Басқа топтың жұмыстарын мұқият тыңдаңыздар!
<<Ой қозғау>> 466-жаттығу
Барлық топ оқушылары жаттығуды көшіріп жазып, өлеңнің мазмұнын әр топ өздерінше бейнелеп, қорғайды.
Постерлері қорғалып болған соң, әр топ бір-бірін бағалайды.
Сұрақтарға жауап беріп болған соң, деңгейлеріне қарай топқа бір-бірден ынталандыру үшін жұлдызша, стикерге баға қойып таратылады.
Сергіту сәті
<<Ой-толғаныс>> 468-жаттығу.
1топ: Тоқыды, тазалады, шомылды.
2топ: Жауды, аулады, боздады.
3топ: Ақты, биледі, оқыды.
Сөздердің алдына зат есім қойып, сөйлем құрап жазады. Әр топтан үш оқушы оқиды.
6.Бағалау.
Мұғалім: Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Мұғалім: Олай болса, бүгінгі сабақта кім өте жақсы жауап бергенін бағалайық.
7.Үйге тапсырма:
1.Ережелерді қайталап, жаттау.
2.469-жаттығу.
3.470-жаттығу.
Мұғаліммен сәлемдесу.
Оқушылар түстер бойынша бөлініп, өз үстелдерінің басына жиналады.
Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, жақсы бағалануға ұмтылады. Белсенді қатысады. Сабақтың мақсатына жетеді.
Әр топтың жетекшісі өз тобының жоқ оқушылары туралы мәлімет береді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысады.
Оқушылар жауап береді.
Жүргізуші оқушылардың жауап беруін қадағалайды.
Ең жақсы сөйлеген ойыншыны бағыттау парағына белгілеп қояды.
Слайд бойынша сұрақтарға жауап береді. Тірек сөздердің мағыналарын ашады.
Берілген тапсырманың орындалуымен мұқият танысып, топқа берілген тапсырма бойынша әр оқушы дәптеріне жатқа жазып, жұмбақтың шешуін суреттеп қорғайды. Әр оқушы тапсырманы өз бетінше ойланады және жазады. Мұғалімнің тапсырмасы бойынша оқушылар жұптасып бір бірімен ой бөліседі. Түсінбеген жерлерін бір-бірінен сұрастырады. Бір-біріне қолдау көрсетіп, көметеседі.
<<Айгөлек>> әніне би биледі.
Оқушылар бірлесе отырып, ақылдасып, кеңесіп бір шешімге келіп сөйлем құрастырады.
Топ бір-бірін бағалайды.
Өздеріне түртіп алады.
Оқушылар орындарынан тұрып, үзіліске шығады.
14.05. 12. 1-күн
2-сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Жыл бойы өткенді қайталау <<Етістік>> 465 - 470 жаттығулар
Сілтеме
Қазақ тілі 2сынып Алматы <<Атамұра>> 2002жыл, интернет.
Жалпы мақсаттар
Ережелерді еске түсіре отырып,жаттығу жұмыстарын орындату, тіл байлықтарын дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын молайту. Көркем, сауатты жазуға баулу. Оқушыларды жұптасып, топта жұмыс жасай білуге дағдыландыру, бірін-бірі тыңдай білуге, сыйлауға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі
1.Сөз таптарының ережелерін дұрыс меңгеру.
2.Сұрақ қоя білу.
3.Сөйлемді дұрыс құрастыра білуге үйрену.
4. Алған білімдерін өздіктерінен қорыта алу;
Негізгі идеялар
Оқулықтағы жұмбақтардың шешуі заттың қимылын білдіретінін табу.
Жаттығудағы өлеңде етістіктер берілгенін аңғару.
Сөздердің алдына зат есімді қойып, сөйлем құрастыра білу.
Тапсырмалар
1. Оқулықпен, дәптермен жұмыс. 465-жаттығу. <<Жатқа жазу>>
2.<<Ой қозғау>> 466-жаттығу
3. "Ой толғаныс" 468-жаттығу
Кейінгі тапсырмалар
Өзгерістерді бағалау
Басқа әріптестермен ақылдасу
Тәжірибе негізінде өзгерістерді сипаттау
Жүргізілетін жұмысым
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
5 минут
3 минут
5 минут
7 минут
20 минут
3 минут
2 минут
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесу.
Пазл құрастыру арқылы топқа бөлу.
Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.
Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерімен таныстыру.
Бағалау критерийлері.
1. Үй жұмысын орындау.
2. Жаттығу жұмыстары дұрыс, қатесіз орындалса.
3. Сұралған ережелерді жатқа айту.
4. Қосымша сұрақтарға жауап беру.
Үй тапсырмасын тексеру. 464-жаттығу
1-топ: Күләш Байсейітова туралы мәлімет беру.
2-топ: Жалқы есімдерді атау.
3- топ: Серке Қожамқұлов деген кім?
Қызығушылықты ояту. Слайд көрсету.
Заттың қимылын білдіретін сөздердің суреттерін көрсету арқылы сұрақтарға жауап алу. Тақтаға тірек сөздерді жазу. (ақырады, шамға, боздады, жайпайды )
Оқулықпен, дәптермен жұмыс.
465-жаттығу. <<Жатқа жазу>>
1-топ:Бірінші жұмбақты оқып, жатқа жазады.Шешуінің суретін постерге салып, қорғайды. ( найзағай )
2-топ:Екінші жұмбақты оқып, жатқа жазады.Шешуінің суретін постерге салып қорғайды.
( жыпалақ )
3-топ:Өздері ақылдасып, бір жұмбақ жазып, шешуінің суретін постерге салып қорғайды.
Оқушылар қорғар алдында ескерту: Басқа топтың жұмыстарын мұқият тыңдаңыздар!
<<Ой қозғау>> 466-жаттығу
Барлық топ оқушылары жаттығуды көшіріп жазып, өлеңнің мазмұнын әр топ өздерінше бейнелеп, қорғайды.
Постерлері қорғалып болған соң, әр топ бір-бірін бағалайды.
Сұрақтарға жауап беріп болған соң, деңгейлеріне қарай топқа бір-бірден ынталандыру үшін жұлдызша, стикерге баға қойып таратылады.
Сергіту сәті
<<Ой-толғаныс>> 468-жаттығу.
1топ: Тоқыды, тазалады, шомылды.
2топ: Жауды, аулады, боздады.
3топ: Ақты, биледі, оқыды.
Сөздердің алдына зат есім қойып, сөйлем құрап жазады. Әр топтан үш оқушы оқиды.
6.Бағалау.
Мұғалім: Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Мұғалім: Олай болса, бүгінгі сабақта кім өте жақсы жауап бергенін бағалайық.
7.Үйге тапсырма:
1.Ережелерді қайталап, жаттау.
2.469-жаттығу.
3.470-жаттығу.
Мұғаліммен сәлемдесу.
Оқушылар түстер бойынша бөлініп, өз үстелдерінің басына жиналады.
Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, жақсы бағалануға ұмтылады. Белсенді қатысады. Сабақтың мақсатына жетеді.
Әр топтың жетекшісі өз тобының жоқ оқушылары туралы мәлімет береді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысады.
Оқушылар жауап береді.
Жүргізуші оқушылардың жауап беруін қадағалайды.
Ең жақсы сөйлеген ойыншыны бағыттау парағына белгілеп қояды.
Слайд бойынша сұрақтарға жауап береді. Тірек сөздердің мағыналарын ашады.
Берілген тапсырманың орындалуымен мұқият танысып, топқа берілген тапсырма бойынша әр оқушы дәптеріне жатқа жазып, жұмбақтың шешуін суреттеп қорғайды. Әр оқушы тапсырманы өз бетінше ойланады және жазады. Мұғалімнің тапсырмасы бойынша оқушылар жұптасып бір бірімен ой бөліседі. Түсінбеген жерлерін бір-бірінен сұрастырады. Бір-біріне қолдау көрсетіп, көметеседі.
<<Айгөлек>> әніне би биледі.
Оқушылар бірлесе отырып, ақылдасып, кеңесіп бір шешімге келіп сөйлем құрастырады.
Топ бір-бірін бағалайды.
Өздеріне түртіп алады.
Оқушылар орындарынан тұрып, үзіліске шығады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz