Формативті және суммативті бағалау

В 1 есебі
Орташа мерзімді жоспарлау
Түсінік хат
Ағылшын тілі 7 - сынып Алматы «Атамұра» 2012 . Авторлары : Т. Аяпова, З. Әбілдаева, Ж. Тұтбаева.
Жоспар бойынша аптасына 2 сабақтан 68 сағат бекітілген. Курс бағдарламасының мазмұнын ескере отырып
Unit 6 «Pleasures of life » тарауы бойынша тізбектелген 4 сабағына орта мерзімді жоспарын құрамын.
Тараудың мақсаты :Тарау бойынша толық мағлұмат беру. Әр сабақтың өзіндік идеяларын түсіндіру, тақырып бойынша жаңа сөздердің мағыналарын ашып, сөздік қорларында тиімді қолдана білуге үйрету.
Міндеті: Бағдарламаның модульдерін қолдана отырып, оқушының ағылшын тілінде еркін әрі сенімді сөйлеуге жағдай туғызу. Коммуникативтік дағдысын қалыптастыру. Өзге елдің тілін, оның мәдениетін және тарихын әрі әдет - ғұрпын танып, құрметтей білу, толеранттық негізді дамыту. Оқушының сезімі арқылы оның ішкі дүниесіне әсер ету, шығармашыл қабілетінің дамуына жағдай жасау.
Күтілетін нәтиже: Жеті модульдерді ықпалдастыру арқылы өткізілген сабақтарда оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, топтық жұмыс істеуге, өзін - өзі, өзгелерді бағалауға үйренеді, оқушы бойында сенімділік қалыптасады.
Unit-6 Pleasures of life. 6-ТАРАУ. Өмір қуаныштары.
Мақсаты: Түрлі әдіс - тәсілдерді, технология үлгілерін тиімді қолдана отырып, оқушының ағылшын тілінде еркін әрі сенімді сөйлеуге жағдай туғызу. Алған білімін күнделікті өмірде қолдана білуге дағдыландыру, оқушы білімін тереңдету.
жеке тұлға бейнесін қалыптастыру.
Step one - Having fun!
1 Сабақ
Көңілді уақытқа ие болу
Мақсаты: Сыни тұрғысынан ойлау арқылы ағылшын тіліндеоқушылардың сөздік қорын молайтып диалог арқылы сөйлеуге үйрету.
Оқытудағыкөшбасшылық
(оқушылармен сұхбаттасу, кезекші оқушы сергіту сәтін өткізеді)
АКТ (слайд & тақырыпқа сай видео) Оқытудың жаңа әдіс - тәсілдері
(Жеке, жұптық, топтық жұмыс, берілген тақырыпқа байланысты диалог құру) Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту(оқушылардың зейіні мен қабілеттеріне сай деңгейлектік тапсырмалар)
СТО («Миға шабуыл», «Ассосациялау», Сәйкестендіру, Джигсо стратегиясы)
Дарынды және талантты балалармен жұмыс (мәтін бойынша рөлдік ойын)
ОүБ және оқуды бағалау
(формативті және суммативті бағалау)
Топтық жұмысқа бейімделмеуі, дыбыс айтылудағы қиындықтар,
сөздік қорларының аздығы;
топ алдында сөйлей алмауы.
топта өздерін ерсіз сезінуі; өз ойын еркін жеткізе алмауы;
Тірек сөздері арқылы диалог құра алады Тақырыпқа сай жаңа сөздерді оқып, жазып, айта алуға үйренеді.
Топтық жұмысқа бейімделеді
Формативті және суммативті бағалау
(топ басшыларының ауызша бағалары)
Кері байланыс парағы “Сабақта не ұнады, ұнамады, нені өзгерткің келеді?”
English 7. (авторлары - Т. Т. Аяпова
А. З. Скендиркызы
Т. Ж. Абдыкаимкызы)
Дидактикалық материалдар
Macmillan электронды оқулық
Ғаламтор желісі
Step Two-sport and games
2 спорт және ойын
Мақсаты:
Ұлыбританиядағы ойындар туралы сөйлеуге үйрету, сөздік қорларын молайту.
Көшбасшылық және басқару (Ұлттық және ағылшындықтардың ойындары арқылы топқа бөлу )
АКТ (ұлттық және шетелдік ойындар бейнематериалдар)
Оқытудың жаңа әдіс - тәсілдері(диалог, жеке, жұптық, топтық жұмыстар)
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту (оқушылардың қабілеттеріне сай деңгейлік тапсырммалар)
СТО («Миға шабуыл», Сәйкестендіру, Jigsaw,
(«Т кестесі» стратегиясы арқылы үй жұмысын текесеру. Салыстыру, салыстыра отырып топтастыру)
Дарынды және талантты балалармен жұмыс
(флип чартпен жұмыс)
ОүБ және Об (Формативті және жиынтық бағалау)
дыбыс айтылудағы қиындықтар
сөздік қорларының аздығы;
шақтарды ажырата алмауы;
Формативті және суммативті бағалау
Өзара бағалау
“Two stars and a wish”.
1) сomplete the chart by memorizing the text, make up the dialogue using the new words.
2) complete the sentences.
2) True or false
English 7. (авторлары Т. Т. Аяпова
А. З. Скендиркызы
Т. Ж. Абдыкаимкызы)
Macmillan электронды оқулық
Ғаламтор желісі
Step three - Films
3 Сабақ - фильм
Мақсаты: оқушыларды шетелдік кино жұлдыздарымен таныстыру, қазақ кино жұлдыздарымен салыстыра отырып, шетелдік тілге деген қызығушылықтарын арттыру, ағылшын тілінде тыңдап - түсіну мен әңгімелесу іскерліктерін дамыту.
Оқытудағы көшбасшылық
(Кино жанрларына байланысты топқа бөлу (комедия, боевик, трагедия, мелодрама)
АКТ (тақырыпқа сай видеороликтер)
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
(жеке, жұптық, топтық жұмыс)
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту (деңгейлік тапсырмалар)
СТО («Миға шабуыл» стратегиялары)
Дарынды және талантты балалармен жұмыс (мәтінмен жұмыс. Талдау, салыстыру, зерделеу)
ОүБ және Об (формативті, суммативті бағалау)
дыбыс айтылудағы қиындықтар
сөйлем түрлерін (болымды, болымсыз, сұраулы)
ажырата алмауы;
Формативті және суммативті бағалау
Кері байланыс «Екі ұсыныс» тілек, бір ұсыныс»
1) read and discuss about Daniel Radcliffe and Robert Pattinson.
2) мәтінмен жұмыс, диаграмманы аяқтау.
3) read the sentences about Robert and Daniel. Are they True, False or Don` t know?
English 7. (авторлары Т
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz