Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Формативті және суммативті бағалау

В 1 есебі
Орташа мерзімді жоспарлау

Түсінік хат

Ағылшын тілі 7 - сынып Алматы <<Атамұра>> 2012 . Авторлары : Т.Аяпова,З.Әбілдаева,Ж.Тұтбаева.
Жоспар бойынша аптасына 2 сабақтан 68 сағат бекітілген. Курс бағдарламасының мазмұнын ескере отырып
Unit 6 <> тарауы бойынша тізбектелген 4 сабағына орта мерзімді жоспарын құрамын.

Тараудың мақсаты:Тарау бойынша толық мағлұмат беру. Әр сабақтың өзіндік идеяларын түсіндіру, тақырып бойынша жаңа сөздердің мағыналарын ашып, сөздік қорларында тиімді қолдана білуге үйрету.

Міндеті: Бағдарламаның модульдерін қолдана отырып , оқушының ағылшын тілінде еркін әрі сенімді сөйлеуге жағдай туғызу. Коммуникативтік дағдысын қалыптастыру. Өзге елдің тілін, оның мәдениетін және тарихын әрі әдет - ғұрпын танып, құрметтей білу, толеранттық негізді дамыту. Оқушының сезімі арқылы оның ішкі дүниесіне әсер ету, шығармашыл қабілетінің дамуына жағдай жасау.

Күтілетін нәтиже: Жеті модульдерді ықпалдастыру арқылы өткізілген сабақтарда оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, топтық жұмыс істеуге, өзін - өзі, өзгелерді бағалауға үйренеді, оқушы бойында сенімділік қалыптасады.

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқуда қолданылатын әдіс тәсілдер
Тіл тосқауылын жеңу
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау
Барлығын қосқанда
Негізгі дерек көздері
Unit-6 Pleasures of life. 6-ТАРАУ.Өмір қуаныштары.
Мақсаты: Түрлі әдіс - тәсілдерді, технология үлгілерін тиімді қолдана отырып, оқушының ағылшын тілінде еркін әрі сенімді сөйлеуге жағдай туғызу. Алған білімін күнделікті өмірде қолдана білуге дағдыландыру, оқушы білімін тереңдету.
жеке тұлға бейнесін қалыптастыру.
1
Step one - Having fun!
1 Сабақ
Көңілді уақытқа ие болу
Мақсаты: Сыни тұрғысынан ойлау арқылы ағылшын тіліндеоқушылардың сөздік қорын молайтып диалог арқылы сөйлеуге үйрету.
Оқытудағыкөшбасшылық
(оқушылармен сұхбаттасу, кезекші оқушы сергіту сәтін өткізеді)
АКТ (слайд & тақырыпқа сай видео) Оқытудың жаңа әдіс - тәсілдері
(Жеке , жұптық, топтық жұмыс, берілген тақырыпқа байланысты диалог құру) Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту(оқушылардың зейіні мен қабілеттеріне сай деңгейлектік тапсырмалар)
СТО (<<Миға шабуыл>>, <<Ассосациялау>>, Сәйкестендіру, Джигсо стратегиясы)
Дарынды және талантты балалармен жұмыс (мәтін бойынша рөлдік ойын)
ОүБ және оқуды бағалау
(формативті және суммативті бағалау)
Топтық жұмысқа бейімделмеуі, дыбыс айтылудағы қиындықтар,
сөздік қорларының аздығы;
топ алдында сөйлей алмауы.
топта өздерін ерсіз сезінуі; өз ойын еркін жеткізе алмауы;

Тірек сөздері арқылы диалог құра алады Тақырыпқа сай жаңа сөздерді оқып, жазып, айта алуға үйренеді.
Топтық жұмысқа бейімделеді
Формативті және суммативті бағалау
(топ басшыларының ауызша бағалары)
Кері байланыс парағы "Сабақта не ұнады,ұнамады, нені өзгерткің келеді?"

Дарынды оқушыларға мәтін бойынша қол қуыршақтарын сөйлету арқылы лиалог құру. Орташа оқитындарға диалог ішінен болымды сөйлемдерден болымсыз және сұраулы сөйлем түрлерін жасау. Енжар оқушыларға диалог мазмұнын плакатқа сурет арқылы білдіру.
English 7. (авторлары - Т.Т.Аяпова
А.З.Скендиркызы
Т.Ж.Абдыкаимкызы)
Дидактикалық материалдар
Macmillan электронды оқулық
Ғаламтор желісі
2
Step Two-sport and games
2 спорт және ойын
Мақсаты:
Ұлыбританиядағы ойындар туралы сөйлеуге үйрету, сөздік қорларын молайту.
Көшбасшылық және басқару (Ұлттық және ағылшындықтардың ойындары арқылы топқа бөлу )
АКТ (ұлттық және шетелдік ойындар бейнематериалдар)
Оқытудың жаңа әдіс - тәсілдері(диалог,жеке, жұптық, топтық жұмыстар)
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту (оқушылардың қабілеттеріне сай деңгейлік тапсырммалар)
СТО (<<Миға шабуыл>>, Сәйкестендіру, Jigsaw,
(<<Т кестесі>> стратегиясы арқылы үй жұмысын текесеру. Салыстыру, салыстыра отырып топтастыру)
Дарынды және талантты балалармен жұмыс
(флип чартпен жұмыс)
ОүБ және Об (Формативті және жиынтық бағалау)

дыбыс айтылудағы қиындықтар
сөздік қорларының аздығы;
шақтарды ажырата алмауы;

Тақырыпқа сай жаңа сөздерді меңгереді. Шақтарды ажырата алады. Сұрақ қойып, еркін жауап бере алады.

Формативті және суммативті бағалау
Өзара бағалау
"Two stars and a wish".

1)сomplete the chart by memorizing the text , make up the dialogue using the new words.
2) complete the sentences.
2) True or false

English 7. (авторлары Т.Т.Аяпова
А.З.Скендиркызы
Т.Ж.Абдыкаимкызы)
Macmillan электронды оқулық
Ғаламтор желісі
3
Step three - Films
3 Сабақ - фильм
Мақсаты: оқушыларды шетелдік кино жұлдыздарымен таныстыру, қазақ кино жұлдыздарымен салыстыра отырып, шетелдік тілге деген қызығушылықтарын арттыру, ағылшын тілінде тыңдап - түсіну мен әңгімелесу іскерліктерін дамыту.
Оқытудағы көшбасшылық
(Кино жанрларына байланысты топқа бөлу (комедия,боевик,трагедия,мелодрама)
АКТ (тақырыпқа сай видеороликтер)
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
(жеке, жұптық, топтық жұмыс)
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту (деңгейлік тапсырмалар)
СТО (<<Миға шабуыл>> стратегиялары)
Дарынды және талантты балалармен жұмыс (мәтінмен жұмыс.Талдау,салыстыру,зерделеу)
ОүБ және Об (формативті, суммативті бағалау)
дыбыс айтылудағы қиындықтар
сөйлем түрлерін (болымды, болымсыз, сұраулы)
ажырата алмауы;

Тақырыпқа сай жаңа сөздерді оқып, жазып, айта алуға үйренеді. Өздерінің сүйікті фильмдері жайлы ағылшын тілінде еркін айта алады
Формативті және суммативті бағалау
Кері байланыс <<Екі ұсыныс>> тілек, бір ұсыныс>>
1) read and discuss about Daniel Radcliffe and Robert Pattinson.
2) мәтінмен жұмыс, диаграмманы аяқтау.
3) read the sentences about Robert and Daniel. Are they True, False or Don` t know?

English 7. (авторлары Т.Т.Аяпова
А.З.Скендиркызы
Т.Ж.Абдыкаимкызы)
Macmillan электронды оқулық
Ғаламтор желісі
4
Step four - Music
4 Сабақ - музыка
Мақсаты: музыка туралы сөйлеу арқылы оқушылардың лексикасын дамыту Ауызекі сөйлеу дағдысын одан әрі дамыту.

Оқытудағы көшбасшылық
(Музыка жанрларына байланысты топқа бөлу: классика, джаз, рок - н ролл, хип - хоп)
АКТ (тақырып бойынша слайд, аудио-видео материалдар)
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
(жеке, жұптық, топтық жұмыс,)
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту (деңгейлік тапсырмалар)
СТО (<<Ассосациялау>> стратегиясы)
Дарынды және талантты балалармен жұмыс
(рөлдік ойындар және қосымша тақырыпқа сай ән, өлең)
ОүБ және Об (формативті және суммативті бағалау)
Дыбыс айтылудағы қиындықтар
Өтілген тақырыптармен жаңа сабақтың сөздерін біріктіріп сөйлем құра алмауы
тақырып бойынша өз ойларын еркін жеткізе алады. Жаңа сөздерді меңгеріп, өтілген тақырып сөздерімен сөйлем құра алады
Формативті және суммативті бағалау
Кері байланыс
<<Бағдаршам>>
1) Read the text about A. Zhubanov and compare it with others. (кластер жасау)
2)
Interview pupils.
3)Read the note and the paragraph about an English musician. (топтастыру)

English 7. (Авторлары Т.Т.Аяпова
А.З.Скендиркызы
Т.Ж.Абдыкаимкызы)
Macmillan электронды оқулық
Ғаламтор желісі

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 3 - сынып
Оқытуды бағалау, оқыту үшін бағалау -- заман талабы
Қазақстан аумағының географиялық зерттелу тарихы
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары Күтілетін нәтиже
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Генеотиптік өзгергіштік
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
Критериалды бағалаудың тиімділігі
В1 есебі
Пәндер