Қиылған құттықтау қағазы

Биология пәні 7-сынып
Сабақтың тақырыбы : Жылқы шаруашылығы және оның негізгі салалары.
Сабақтың мақсаты : оқушыларға жылқы шаруашылығына және оның салаларына түсінік бере отырып, жылқының адам өмірі үшін қандай маңызы бар екені туралы білімдерін жетілдіру арқылы сабақты өмір мысалдарымен байланыстыра өткізу.
Сілтеме : Биология: Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына аргалған оқулық, Қ. Қайым, Р. Сәтімбеков, Ә. Әметов, Ж. Қожантаев-Алматы:Атамұра, 2010. -336 бет.
Көрнекіліктер : маркер, стикер, А4, А3 қағазы, постер, желім, қайшы, фломастер, түрлі-түсті қағаздар, өшіргіш, скочңстикер, степлер.
Оқу нәтижесі : құнды пікір айтуға бағыттау, өзін-өзі бағалау, ой өрісін тілін дамыту.
Түйінді идеялар : оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдерді қолдану арқылы, оқушыларды ынтымақтастықта жұмыс істеуге үйрету. Дарынды балалардың қабілеттерін ары қарай дамыту. Үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.
Сабақтың барысы:
«Марапат» жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыратын ой сергіту. Гүлді алып бір-бірімізге марапат айту арқылы сыйлау.
Топ құру. Қиылған құттықтау қағазын араластырып таратып беру .
3
Минут
Сыныпта жағымды атмосфера орнату.
Оқушылардың танымдық белсенділігін артттыру, топқа бөлу.
Қолдарындағы құттықтау қағазын құрастыра отырып
топқа бөлінеді.
Гүл
Қиылған құттықтау қағазы
Топ ережесі.
«Кім шапшаң»
Тест тапсырмасы.
Жеке жұмыс
10
Минут
Ұйымдастырушы,
бағыттаушы
Әр оқушы өз жұмысын орындап болғаннан кейін, қасындағы жұбын тексереді,
бағалайды, бағасын айтады.
Тақырыпты толығымен мазмұнындап беру.
III. Жаңа сабақ
Оқулықпен жұмыс
Оқулықты өз бетімен оқу.
Жұптық жұмыс өз ара бір-біріне түсіндіру.
10
минут
Әр оқушы өз ойын ортаға салады. Пікір алмасады, бір тұжырымға келеді, өзін-өзі бағалап отырады.
Жылқы жануарына толық сипаттама беру.
1. хатшы
2. таимскипер
3. төраға. т. с. с
Электронды тақта, оқулық, дәптер,
қаламсап
IV.
« Автобус аялдамасы»
Топ құру. Кәмпиттердің түсіне байланысты құру.
Жылқының адам өмірі үшін қандай маңызы бар?
10
минут
Кәмпиттер. А4, А3, түрлі- түсті қағаздар, стикер, желім,
Фломастер, степлер, скоч
2
минут
VIII. Кері байланыс
Менің алақаным.
IX. Қосымша оқу
Өз қолдарын карандашпен бастырып сызу әр саусаққа:
1. Не білдім?
2. Нені білгім келеді?
3. Не ұнады?
4. Қандай қиындық туғызды?
5. Тілек
Қосымша деректер қарастыру, тақырыпты мазмұндау.
4
минут
Кері байланыс орнату.
Күнделікке жазу
Түрлі- түсті қағаздар, қайшы қарындаш.
оқулық,
күнделік.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz