Қиылған құттықтау қағазы

Биология пәні 7-сынып

Сабақтың тақырыбы : Жылқы шаруашылығы және оның негізгі салалары.

Сабақтың мақсаты : оқушыларға жылқы шаруашылығына және оның салаларына түсінік бере отырып, жылқының адам өмірі үшін қандай маңызы бар екені туралы білімдерін жетілдіру арқылы сабақты өмір мысалдарымен байланыстыра өткізу.

Сілтеме : Биология: Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына аргалған оқулық, Қ. Қайым, Р. Сәтімбеков, Ә. Әметов, Ж. Қожантаев-Алматы:Атамұра, 2010. -336 бет.

Көрнекіліктер : маркер, стикер, А4, А3 қағазы, постер, желім, қайшы, фломастер, түрлі-түсті қағаздар, өшіргіш, скочңстикер, степлер.

Оқу нәтижесі : құнды пікір айтуға бағыттау, өзін-өзі бағалау, ой өрісін тілін дамыту.

Түйінді идеялар : оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдерді қолдану арқылы, оқушыларды ынтымақтастықта жұмыс істеуге үйрету. Дарынды балалардың қабілеттерін ары қарай дамыту. Үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері
Мазмұны
уақыты
Мұғалім әркеті
Оқушы әрекеті
Қажетті құрал- жабдықтар
Сабақ кезеңдері: I. Ұйымдастыру кезеңі
Мазмұны:

«Марапат» жағымды психологиялық

ахуал қалыптастыратын ой сергіту. Гүлді алып бір-бірімізге марапат айту арқылы сыйлау.

Топ құру. Қиылған құттықтау қағазын араластырып таратып беру .

уақыты:

3

Минут

Мұғалім әркеті:

Сыныпта жағымды атмосфера орнату.

Оқушылардың танымдық белсенділігін артттыру, топқа бөлу.

Оқушы әрекеті:

Қолдарындағы құттықтау қағазын құрастыра отырып

топқа бөлінеді.

Қажетті құрал- жабдықтар:

Гүл

Қиылған құттықтау қағазы

Топ ережесі.

Сабақ кезеңдері: II. Үй жұмысын тексеру
Мазмұны:

«Кім шапшаң»

Тест тапсырмасы.

Жеке жұмыс

уақыты:

10

Минут

Мұғалім әркеті:

Ұйымдастырушы,

бағыттаушы

Оқушы әрекеті:

Әр оқушы өз жұмысын орындап болғаннан кейін, қасындағы жұбын тексереді,

бағалайды, бағасын айтады.

Тақырыпты толығымен мазмұнындап беру.

Қажетті құрал- жабдықтар: Дәптер, қаламсап.
Сабақ кезеңдері:

III. Жаңа сабақ

Оқулықпен жұмыс

Мазмұны:

Оқулықты өз бетімен оқу.

Жұптық жұмыс өз ара бір-біріне түсіндіру.

уақыты:

10

минут

Мұғалім әркеті: «Ой толғау»
Оқушы әрекеті:

Әр оқушы өз ойын ортаға салады. Пікір алмасады, бір тұжырымға келеді, өзін-өзі бағалап отырады.

Жылқы жануарына толық сипаттама беру.

1. хатшы

2. таимскипер

3. төраға. т. с. с

Қажетті құрал- жабдықтар:

Электронды тақта, оқулық, дәптер,

қаламсап

Сабақ кезеңдері:

IV.

« Автобус аялдамасы»

Мазмұны:

Топ құру. Кәмпиттердің түсіне байланысты құру.

Жылқының адам өмірі үшін қандай маңызы бар?

уақыты:

10

минут

Мұғалім әркеті: Ұйымдастырушы
Оқушы әрекеті: Топтар бойынша бөліну. Постер жасау, өз ойларын ортаға салу, пікір талас, ортақ бір пікірге келу.
Қажетті құрал- жабдықтар:

Кәмпиттер. А4, А3, түрлі- түсті қағаздар, стикер, желім,

Фломастер, степлер, скоч

Сабақ кезеңдері: V. Галлерея аралау
Мазмұны: Барлық топтар қорғаған постерлерін бағалайды
уақыты: 3 минут
Мұғалім әркеті: Әділ бағалауды ұсынады.
Оқушы әрекеті: Әр оқушы өзіне ұнаған топқа дауыс береді, келіпейтін жерінде келіспеушілік білдіріп стикерге өз пікірін жазады.
Қажетті құрал- жабдықтар: стикер
Сабақ кезеңдері: VII. Жаңа сабақты бекіту.
Мазмұны: Әр топ бір-біріне сұрақтар қояды.
уақыты: 3минут
Мұғалім әркеті: ұйымдастырушы
Оқушы әрекеті: Бір-бірінің сұрақтарына жауап беріп, қателерін түзетеді.
Қажетті құрал- жабдықтар:
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Мазмұны: Бағалау парағын толтыру.
уақыты:

2

минут

Мұғалім әркеті: Әділ бағалауды ұсынады
Оқушы әрекеті: Өзін және сыныптастарын бағалайды.
Қажетті құрал- жабдықтар: Бағалау парағы
Сабақ кезеңдері:

VIII. Кері байланыс

Менің алақаным.

IX. Қосымша оқу

Мазмұны:

Өз қолдарын карандашпен бастырып сызу әр саусаққа:

1. Не білдім?

2. Нені білгім келеді?

3. Не ұнады?

4. Қандай қиындық туғызды?

5. Тілек

Қосымша деректер қарастыру, тақырыпты мазмұндау.

уақыты:

4

минут

Мұғалім әркеті: Сұрақ қояды
Оқушы әрекеті:

Кері байланыс орнату.

Күнделікке жазу

Қажетті құрал- жабдықтар:

Түрлі- түсті қағаздар, қайшы қарындаш.

оқулық,

күнделік.


Ұқсас жұмыстар
Сынып сағатының тақырыбы
Солтүстік Американың жер бедері және пайдалы қазбалары
Ағашты көркемдеп оюдың түрлері
Суреттерді топқа бөл
Бір таңбалы санға көбейту және бөлу
Ағаш өңдеу жұмыстарымен айналысатын кәсіп иесі
Туған тілім өркенде, бола бер күшті, көркем де
Қос сөздер. Сабақтың әдісі
Мұғалімге қысқа мерзімді сабақты жоспарлау арқылы барлық педагогикалық қуатты құралдарды іске асыруға көмек көрсету
Сақтардың қоғамдық құрылысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz