Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топ басшыларына сұрақтар

Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:
Сынып:8
Сабақтың тақырыбы:Тұрлаулы мүше. Баяндауыш
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға сөйлемнің тұрлаулы мүшесі баяндауыш туралы жан-жақты түсінік беріп, дара және күрделі баяндауыш түрлерін ажырата білуге үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, ойлау қабілетін дамытып, өз ойын жүйелі түрде жеткізуге, топпен жұмыс істеуге үйрету.
3. Тәрбиелік: дүниетанымдық көзқарастарын, рухани-адамгершілік, еңбексүйгіштік дағдыларын қалыптастыру, отанды сүюге, қазақ тіліне деген қызығушылығын арттыру.
oo Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
oo Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, ой қозғау, тест т.б.
oo Сабақ көрнекілігі: интербелсенді тақта, кеспе қағаздар, плакаттар т.б.
Қолданылатын модуль:
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; 2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; 3.Оқыту үшін бағалау ж/е оқуды бағалау;
4. АКТ-ны қолдану;
5. Сабақта қолданылатын стратегиялар:

Блум такс.
Сабақ кезеңі
Әдіс-тәсілдері, ресурстар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Нәтиже

1.Ұйымдастыру

Жеміс- жидектер арқылы топқа бөлу,ой қозғау
Топтарда жұмыс жасайды.
Өздерінің білетіндерін ортаға ұсынады, өткен сабақ туралы айтады.
Сұрақтарға жауап береді.
Ұйымшылдыққа үйренеді,достық қарым-қатынас орнатады. Өткен сабақты өз беттерімен пысықтайды

Үй тапсырмасын тексеру
Жеке жұмыс

Үйге берілген жаттығу жұмыстарын тексере отырып,сұрақтар қою.

Үйге берілген жаттығу жұмыстарын айтады.

Білу
Мақсаты: оқушы көңіл-күйін бағыттау,сабаққа деген ынтасын ояту.

Топпен жұмыс.
Презентация
<<Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па әлде ЖАЛҒАН ба? >> әдісі бойынша сұрақтар
1.Сөйлем мүшелері дегеніміз - сөйлем құрауға қатысқан толық мағыналы сөздер
2.Сөйлем мүшелері атқаратын қызметіне қарай 3ке бөлінеді
3.Бастауыш құрылысына қарай дара және күрделі болып екіге бөлінеді.
4.Бастауыш шылау,еліктеу сөз деп аталатын сөз таптарынан жасалады.
Сұрақтарға жауап береді.

Түсіну
2.Жаңа сабаққа кіріспе
Мақсаты: Оқушының жаңа білімді меңгеруін,таным-ізденістерін,қабілет
терін бақылау
Сұрақ-жауап, әңгімелесу
Маркерлер Презентация
<<Ойлан, топтас,талқыла!>>
статегиясы

Баяндауыш туралы айтамын.
Постермен жұмыс жасауға бағыттаймын.
І топ. Баяндауыш. Баяндауыштың құылысына қарай түрлері
ІІ топ.Баяндауыштың жасалу жолдары
Постерді бағалау

Қойылған сұрақ төңірегінде білімдерін кеңейте отырып,жаңа мәліметтер жинау арқылы болжам жасайды.,түсіндіреді,жазады,айтады,ой бөліседі.
Берілген тақырыпты постерге түсіреді.
Екі топ постерлерін бағалайды

Берілген тақырыппен өздері танысады.топ бір-біріне түсіндіреді

Сергіту сәті
Мақсаты:Оқушыларды демалдыру,көңілдендіру,қызығушылықтарын арттыру
АКТ.Бейнеролик

Оқушылар бірлесіп жасайды

Қолдану
3.Жаңа сабақты меңгерту.
Мақсаты:Ең негізгі мәселені меңгеру дәрежелерін байқау
Жеке жұмыс,ізденіс жұмыстары
Презентация,
<<Жигсо>> әдісі арқылы бір-біріне түсіндіреді.
38-жаттығу. І топ
39-жаттығу. ІІ топ
Оқушылар жаттығуды орындайды, өз ойларын ортаға салады.
Берілген тақырыппен өздері танысады.топ бір-біріне түсіндіреді
Талдау
Мақсаты:Оқушылардың топтық белсенділігін және бір-біріне деген достық қарым-қатынастарын нығайту
Талдау.
Жеке жұмыс.
Жұппен жұмыс.

Берілген сөйлемді сөйлем мүшесіне талдау.
І топ Үлкен үй мен отаудың арасында бәйбіше теңселіп жүр
ІІ топ Осы кезде ауылдың сырт жағындағы құдықтан екі әйел көрінді.
1-тапсырма.
Сөлемдегі мақалдардан баяндауыштың орнын толықтырыңдар

І топ
1.Жел дауылды............,
Бұлт жауынды..............
2.Қоян көлеңкесінен ......
3.Сыйлы қонақ босағада .................
ІІ топ
1.Берекені көктен .......,
Бірлігі мол көптен ........
2.Көл толқыса -- жар ............,
Көп толқыса хан .................
3.Қасықпен көлді................,
Қастықпен елді...........................
.
2-тапсырма. өлеңнің ұйқасын құрастырып, ішінен баяндауыштарды табыңыздар?
қой бастайды,бағылан серке,марқасқа,
жануар ойқастайды,қой алдында,
жолды жігіт,кез болған,тойға құтты,
той бастайды,жолымен,бұрынғының
Сөйлемге
талдау жасайды.

Өз ойын жеткізе білуге үйренеді
Жинақтау
Жаңа сабақты бекіту.
Мақсаты:Оқушылардың алған білімі бойынша шығармашылығын дамыту,оны қолдана білуге жетелеу
Түрткі сұрақтар,
<<Ыстық орындық>>әдісі бойынша

Топ басшыларына сұрақтар
Топ басшылары сұрақтарға жауап береді.

Бағалау
Мақсаты: Оқушылардың өзіндік көзқарасы,пікірін қалыптастыру,білім мазмұнын бағалауға үйрету
Кері байланыс бойынша
<<Блоб>>ағашы
Мұғалім қорытындысы

Рефлексия арқылы бүгінгі сабақты өздері қорытындылайды.
Барлық оқушы берілген парақшаға орындайды.

Үй тапсырмасы:

Баяндауыштың құрылысына қарай 3 түріне көркем әдебиеттен мысал жазу

Бағалау

Оқушы
лардың фамилиясы,аты
Оқушының өзінің бағасы
Топтың
бағасы
Мұға
лім
баға
сы
Қорытынды баға

Топ жетекшілері қойған бағалары туралы хабарлайды.

Ұқсас жұмыстар
Керік
Тірі ағзаларда кездесетін металдар
Мемлекеттік тіл - менің тілім. интеллектуалды-лингвистикалық турнир
Тапқыр математик (сайыс)
Қазақстанның тұңғыш астанасы қай қала
Бір таңбалы сан
Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта
Кім білгір , кім алғыр сайысы
Қар жауып тұр. 3 сынып (ана тілі)
Тақырып Етістікті қайталау
Пәндер