Топ басшыларына сұрақтар

Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары

Күні:

Сынып:8

Сабақтың тақырыбы:Тұрлаулы мүше. Баяндауыш

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушыларға сөйлемнің тұрлаулы мүшесі баяндауыш туралы жан-жақты түсінік беріп, дара және күрделі баяндауыш түрлерін ажырата білуге үйрету.

2. Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, ойлау қабілетін дамытып, өз ойын жүйелі түрде жеткізуге, топпен жұмыс істеуге үйрету.

3. Тәрбиелік: дүниетанымдық көзқарастарын, рухани-адамгершілік, еңбексүйгіштік дағдыларын қалыптастыру, отанды сүюге, қазақ тіліне деген қызығушылығын арттыру.

  • Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
  • Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, ой қозғау, тест т. б.
  • Сабақ көрнекілігі: интербелсенді тақта, кеспе қағаздар, плакаттар т. б.

Қолданылатын модуль:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; 3. Оқыту үшін бағалау ж/е оқуды бағалау;

4. АКТ-ны қолдану;

5. Сабақта қолданылатын стратегиялар:

Блум такс.
Сабақ кезеңі
Әдіс-тәсілдері, ресурстар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Нәтиже
Блум такс.:
Сабақ кезеңі: 1. Ұйымдастыру
Әдіс-тәсілдері, ресурстар:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жеміс- жидектер арқылы топқа бөлу, ой қозғау
Оқушының іс-әрекеті:

Топтарда жұмыс жасайды.

Өздерінің білетіндерін ортаға ұсынады, өткен сабақ туралы айтады.

Сұрақтарға жауап береді.

Нәтиже: Ұйымшылдыққа үйренеді, достық қарым-қатынас орнатады. Өткен сабақты өз беттерімен пысықтайды
Блум такс.:
Сабақ кезеңі: Үй тапсырмасын тексеру
Әдіс-тәсілдері, ресурстар: Жеке жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үйге берілген жаттығу жұмыстарын тексере отырып, сұрақтар қою.
Оқушының іс-әрекеті: Үйге берілген жаттығу жұмыстарын айтады.
Нәтиже:
Блум такс.: Білу
Сабақ кезеңі: Мақсаты: оқушы көңіл-күйін бағыттау, сабаққа деген ынтасын ояту.
Әдіс-тәсілдері, ресурстар:

Топпен жұмыс.

Презентация

«Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па әлде ЖАЛҒАН ба? » әдісі бойынша сұрақтар

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Сөйлем мүшелері дегеніміз - сөйлем құрауға қатысқан толық мағыналы сөздер

2. Сөйлем мүшелері атқаратын қызметіне қарай 3ке бөлінеді

3. Бастауыш құрылысына қарай дара және күрделі болып екіге бөлінеді.

4. Бастауыш шылау, еліктеу сөз деп аталатын сөз таптарынан жасалады.

Оқушының іс-әрекеті: Сұрақтарға жауап береді.
Нәтиже:
Блум такс.: Түсіну
Сабақ кезеңі:

2. Жаңа сабаққа кіріспе

Мақсаты: Оқушының жаңа білімді меңгеруін, таным-ізденістерін, қабілет

терін бақылау

Әдіс-тәсілдері, ресурстар:

Сұрақ-жауап, әңгімелесу

Маркерлер Презентация

«Ойлан, топтас, талқыла!»

статегиясы

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Баяндауыш туралы айтамын.

Постермен жұмыс жасауға бағыттаймын.

І топ. Баяндауыш. Баяндауыштың құылысына қарай түрлері

ІІ топ. Баяндауыштың жасалу жолдары

Постерді бағалау

Оқушының іс-әрекеті:

Қойылған сұрақ төңірегінде білімдерін кеңейте отырып, жаңа мәліметтер жинау арқылы болжам жасайды., түсіндіреді, жазады, айтады, ой бөліседі.

Берілген тақырыпты постерге түсіреді.

Екі топ постерлерін бағалайды

Нәтиже: Берілген тақырыппен өздері танысады. топ бір-біріне түсіндіреді
Блум такс.:
Сабақ кезеңі:

Сергіту сәті

Мақсаты:Оқушыларды демалдыру, көңілдендіру, қызығушылықтарын арттыру

Әдіс-тәсілдері, ресурстар: АКТ. Бейнеролик
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бірлесіп жасайды
Нәтиже:
Блум такс.: Қолдану
Сабақ кезеңі:

3. Жаңа сабақты меңгерту.

Мақсаты:Ең негізгі мәселені меңгеру дәрежелерін байқау

Әдіс-тәсілдері, ресурстар:

Жеке жұмыс, ізденіс жұмыстары

Презентация,

«Жигсо» әдісі арқылы бір-біріне түсіндіреді.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

38-жаттығу. І топ

39-жаттығу. ІІ топ

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар жаттығуды орындайды, өз ойларын ортаға салады.
Нәтиже: Берілген тақырыппен өздері танысады. топ бір-біріне түсіндіреді
Блум такс.: Талдау
Сабақ кезеңі: Мақсаты:Оқушылардың топтық белсенділігін және бір-біріне деген достық қарым-қатынастарын нығайту
Әдіс-тәсілдері, ресурстар:

Талдау.

Жеке жұмыс.

Жұппен жұмыс.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Берілген сөйлемді сөйлем мүшесіне талдау.

І топ Үлкен үй мен отаудың арасында бәйбіше теңселіп жүр

ІІ топ Осы кезде ауылдың сырт жағындағы құдықтан екі әйел көрінді.

1-тапсырма.

Сөлемдегі мақалдардан баяндауыштың орнын толықтырыңдар

І топ

1. Жел дауылды . . . ,
Бұлт жауынды . . .

2. Қоян көлеңкесінен . . .

3. Сыйлы қонақ босағада . . .

ІІ топ

1. Берекені көктен . . . ,
Бірлігі мол көптен . . .
2. Көл толқыса - жар . . . ,
Көп толқыса хан . . .

3. Қасықпен көлді . . . ,
Қастықпен елді . . .

.

2-тапсырма. өлеңнің ұйқасын құрастырып, ішінен баяндауыштарды табыңыздар?

қой бастайды, бағылан серке, марқасқа,

жануар ойқастайды, қой алдында,

жолды жігіт, кез болған, тойға құтты,

той бастайды, жолымен, бұрынғының

Оқушының іс-әрекеті:

Сөйлемге

талдау жасайды.

Нәтиже: Өз ойын жеткізе білуге үйренеді
Блум такс.: Жинақтау
Сабақ кезеңі:

Жаңа сабақты бекіту.

Мақсаты:Оқушылардың алған білімі бойынша шығармашылығын дамыту, оны қолдана білуге жетелеу

Әдіс-тәсілдері

Ұқсас жұмыстар
Керік
Тірі ағзаларда кездесетін металдар
Мемлекеттік тіл - менің тілім. интеллектуалды-лингвистикалық турнир
Тапқыр математик (сайыс)
Қазақстанның тұңғыш астанасы қай қала
Бір таңбалы сан
Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта
Кім білгір , кім алғыр сайысы
Қар жауып тұр. 3 сынып (ана тілі)
Тақырып Етістікті қайталау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz