Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сан қатарын жалғастыр
Cабақтың тақырыбы: Бағасы.Саны, Құны.
Сабақтың мақсаты:1. бағасы, саны, құнын табуға берілген есептер туралы білімдерін қалыптастыру; осындай есептерді шығару тәсілдерімен таныстыру.
2.Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Түрлі тапсырмалар орындату арқылы шығармашылық, іскерлік қабілеттерін, математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру.
3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, білімпаз болуға, ақыл - ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2.Тірек білім, білік, дағдыларын белсендіру
тест
1. Қай мысалдарды көбейтумен алмастыруға болады?
A) 6+7+8.
B) 2+12+22.
C) 5+5+5.
D) 11+21.
2. Сан қатарын жалғастыр. 0, 5, 10, 15, 20,...
A) 21, 22, 23, 24, 25.
B) 25, 20, 15, 10.
C) 25, 35, 24, 34.
D) 25, 30, 35, 40, 45, 50
3.Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе, онда....... шығады.
A) Бөлінді.
B) Екінші көбейткіш.
C) Көбейтінді.
D) Бөлінгіш.
4,Кез келген санды 1 - ге көбейткенде................................ шығады..
A) Бір.
B) Нөл.
C) Сол санның өзі.
D) Келесі сан.
5. Нөлге........................ болмайды.
A) Қосуға.
B) Көбейтуге.
C) Бөлуге.
D) Азайтуға.
<<Қақпаға доп соқ>>-ойыны
3. Жаңа сабақ
Білімдерін белсендіру және оқу - іс әрекетіндегі қиындықтарды анықтау Презентациямен жұмыс
50 теңгеге не сатып алуға болады?
Бүгін дүкеннен зат сатып алуға байланысты есептер құрамыз және шығарамыз. Осыған сәйкес слайд қараймыз?
oo Бір самсаның бағасы қандай?
oo Неше самса сатып алынды?
Барлық сатып алынған зат үшін қанша ақша төлеу керек?
Содан кейін №1-4 тапсырмалардың материалдары түсіндіріледі. Оқушылар алдымен заттың бағасын, санын, құнын қалай табу керектігін өздері тұжырымдап, содан кейін оқулықтан қарағаны дұрыс.
Бекіту.
Алғашқы бекіту жұмысы үшін оқушылар мұғалімнің көмегіміен №5 тапсырманы орындайды. Содан соң жаңа сабақты қалай меңгергендерін тексеру мақсатында кесте толтыру жұмысын өздігінен орындауды тапсыруға болады.
Барлық жаттығу жұмыстарын орындап болғаннан кейін мұғалімнің жетекшілігімен №7 тапсырма орындалады, баға, сан, құн арасындағы байланыс анықталады.
5. Өткен тақырыппен жұмыс.
№7
Қабырғалары 5см 8мм және 3см 3мм тіктөртбұрыш сыз. Оның периметрін есепте.
6. Өздік жұмыс ретінде №6 тапсырма ұсынылады (тек көбейтуге өрнек жазу). №8 логикалық тапсырманы оқушылар өздері орындай алады.
7. Сабақты қорытындылау.
- Бүгінгі сабақтағы ең маңыздысы не болды?
- Не қызықты болды?
- Бүгінгі сабақта алған білімдеріңді қайда пайдаланасыңдар?
- Өздеріңнің жұмыстарыңа баға беріңдер. Үйге бөлуге өрнектер жазуға арналған № 6 жаттығу беріледі. Шығармашылық деңгей: тауарлар мен бағалар көрсетілген суреттер салу, сурет бойынша есептер құрастыру.
Қ=Б*С
Сабақтың мақсаты:1. бағасы, саны, құнын табуға берілген есептер туралы білімдерін қалыптастыру; осындай есептерді шығару тәсілдерімен таныстыру.
2.Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Түрлі тапсырмалар орындату арқылы шығармашылық, іскерлік қабілеттерін, математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру.
3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, білімпаз болуға, ақыл - ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2.Тірек білім, білік, дағдыларын белсендіру
тест
1. Қай мысалдарды көбейтумен алмастыруға болады?
A) 6+7+8.
B) 2+12+22.
C) 5+5+5.
D) 11+21.
2. Сан қатарын жалғастыр. 0, 5, 10, 15, 20,...
A) 21, 22, 23, 24, 25.
B) 25, 20, 15, 10.
C) 25, 35, 24, 34.
D) 25, 30, 35, 40, 45, 50
3.Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсе, онда....... шығады.
A) Бөлінді.
B) Екінші көбейткіш.
C) Көбейтінді.
D) Бөлінгіш.
4,Кез келген санды 1 - ге көбейткенде................................ шығады..
A) Бір.
B) Нөл.
C) Сол санның өзі.
D) Келесі сан.
5. Нөлге........................ болмайды.
A) Қосуға.
B) Көбейтуге.
C) Бөлуге.
D) Азайтуға.
<<Қақпаға доп соқ>>-ойыны
3. Жаңа сабақ
Білімдерін белсендіру және оқу - іс әрекетіндегі қиындықтарды анықтау Презентациямен жұмыс
50 теңгеге не сатып алуға болады?
Бүгін дүкеннен зат сатып алуға байланысты есептер құрамыз және шығарамыз. Осыған сәйкес слайд қараймыз?
oo Бір самсаның бағасы қандай?
oo Неше самса сатып алынды?
Барлық сатып алынған зат үшін қанша ақша төлеу керек?
Содан кейін №1-4 тапсырмалардың материалдары түсіндіріледі. Оқушылар алдымен заттың бағасын, санын, құнын қалай табу керектігін өздері тұжырымдап, содан кейін оқулықтан қарағаны дұрыс.
Бекіту.
Алғашқы бекіту жұмысы үшін оқушылар мұғалімнің көмегіміен №5 тапсырманы орындайды. Содан соң жаңа сабақты қалай меңгергендерін тексеру мақсатында кесте толтыру жұмысын өздігінен орындауды тапсыруға болады.
Барлық жаттығу жұмыстарын орындап болғаннан кейін мұғалімнің жетекшілігімен №7 тапсырма орындалады, баға, сан, құн арасындағы байланыс анықталады.
5. Өткен тақырыппен жұмыс.
№7
Қабырғалары 5см 8мм және 3см 3мм тіктөртбұрыш сыз. Оның периметрін есепте.
6. Өздік жұмыс ретінде №6 тапсырма ұсынылады (тек көбейтуге өрнек жазу). №8 логикалық тапсырманы оқушылар өздері орындай алады.
7. Сабақты қорытындылау.
- Бүгінгі сабақтағы ең маңыздысы не болды?
- Не қызықты болды?
- Бүгінгі сабақта алған білімдеріңді қайда пайдаланасыңдар?
- Өздеріңнің жұмыстарыңа баға беріңдер. Үйге бөлуге өрнектер жазуға арналған № 6 жаттығу беріледі. Шығармашылық деңгей: тауарлар мен бағалар көрсетілген суреттер салу, сурет бойынша есептер құрастыру.
Қ=Б*С
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz