Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақстанның болашағы - қазақ тілінде
Қасымова Айнагүл Тілеужанқызы
Петропавл қаласындағы <<БЭСТ>> гимназиясы>> КММ
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның болашағы - қазақ тілінде
Сабақтың мақсаты:1Ойлау қабілетін арттыратын сұрақтарды пайдалану арқылы оқушылардың ойын дұрыс жеткізуге үйрету, білімдері мен біліктіліктерін толықтыру,коммуникативтік дағдыны қалыптастыру. Проблемалық сұрақтар қою арқылы тақырыпқа байланысты сөйлеу жағдаятын бекіту, оқушылардың туған елге ,жерге , тіліне деген сезімін , туған жердің қадірін білуге , ұлттық дәстүрлерді қадірлеуге үйрету.
Сабақтың әдісі: сұрақ- жауап, түсіндіру, зерттеу, ой қозғау,рефлексия.
Сабақтың эпиграфы:
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. (Сыныпты 2 топқа бөлу)
Жаңа сабаққа кіріспе:
Эпиграф бойынша ой қозғау:
-Эпиграфты қалай түсінесіңдер?
-Қазақ тілін жақсы меңгеру, білу үшін не істеу керек?
-Мемлекеттік тілді білу өз міндетің деп ойлайсың ба?
-Тіл туралы қандай мақал-мәтелдерді білесіңдер?
-Қазақ тілінің ертеңгі жағдайы қандай болады деп ойлайсыңдар?
Үй тапсырмасын тексеру.
Жаңа сөздермен жұмыс:
1. Жаңа сөздермен сөйлем немесе сөз тіркестерін құру
2. Сөйлемді талдау
3.Сөзге фонологиялық талдау жасау
4. Жаңа сөздерді тақырыппен байланыстырып сөйлемдерді құру.
Биыл қазақ әдебиетінің классигі Мұхтар Әуезовтың 115жылдық мерейтойы,сондықтан
бүгін сабақта жазушының мәтінін қолданамыз.
М.Әуезов. <<Қазақ тілін үйренейік>>
... Жақсы инженер, жақсы геолог,жақсы биолог болуға ұмтылу жолында туған жері Қазақстанды жетік білулері керек.
Қазақстанның экономикасын,даму тарихын,мәдениетінің тарихын білу орыс жігіттері мен қыздары үшін де парыз.Парыз ғана емес,әбден қажетті нәрсе
Тағы бір айтарым мынау:егер сендер өздерің жүрген ортада,өздерің тұратын қалада,өз республикаңда ,мысалы ,біздің Қазақстанда жасалған мәдени байланыстарға қызықпайтын болсаңдар, ол-кешірілмейтін кінә.
Сондықтан..
( оқушылар өз ойларын журналдағы суреттерді пайдаланып ватманға жабыстырып көрсетеді)
Оқушылар өз ойларын айтқан соң,М.Әуезовтың сөзін интерактивті тақтадан оқиды.Салыстырады.
Сондықтан мәдениет үстіне мәдениет,білім үстіне білім жалғай түскілерің келсе, ең бастысы достығымызды әрі тереңдете бергілерің келсе , сендер қазақ тілін білуге , Қазақстан тарихын білуге тиістісіңдер.Қазір нақ осыған ұмтылатын шақтарың.
Келесі кезең:
Берілген сөйлемдермен келісесіңдер ме? Келіспейсіңдер ме?Жауаптарыңды дәлелдеңдер.
.
Сабақты қорытындылау:
-Бүгін сабақта не туралы сөз қозғалды?
-Қазақ тілдің дамуына қандай жағдайлар жасалу керек деп ойлайсыңдар?
-Сабақтың эпиграфымен байланыстырып ,қазақ тілінің ертеңгі жағдайы қалай болады деп
ойлайсыңдар?Ертеңгі күніңді қазақ тілімен қалай байланыстырасыңдар?
Қазақстан біздің үйіміз. Бір шаңырақтың астында 130 жуық ұлт өкілдері тату өмір сүріп жатыр. Ұлттардың тұтастығы- мемлекеттік тілдің болашағында,қазақ тілін жетік білу-біздің парызымыз!
Бағалау.
Үй тапсырма.
Петропавл қаласындағы <<БЭСТ>> гимназиясы>> КММ
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның болашағы - қазақ тілінде
Сабақтың мақсаты:1Ойлау қабілетін арттыратын сұрақтарды пайдалану арқылы оқушылардың ойын дұрыс жеткізуге үйрету, білімдері мен біліктіліктерін толықтыру,коммуникативтік дағдыны қалыптастыру. Проблемалық сұрақтар қою арқылы тақырыпқа байланысты сөйлеу жағдаятын бекіту, оқушылардың туған елге ,жерге , тіліне деген сезімін , туған жердің қадірін білуге , ұлттық дәстүрлерді қадірлеуге үйрету.
Сабақтың әдісі: сұрақ- жауап, түсіндіру, зерттеу, ой қозғау,рефлексия.
Сабақтың эпиграфы:
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. (Сыныпты 2 топқа бөлу)
Жаңа сабаққа кіріспе:
Эпиграф бойынша ой қозғау:
-Эпиграфты қалай түсінесіңдер?
-Қазақ тілін жақсы меңгеру, білу үшін не істеу керек?
-Мемлекеттік тілді білу өз міндетің деп ойлайсың ба?
-Тіл туралы қандай мақал-мәтелдерді білесіңдер?
-Қазақ тілінің ертеңгі жағдайы қандай болады деп ойлайсыңдар?
Үй тапсырмасын тексеру.
Жаңа сөздермен жұмыс:
1. Жаңа сөздермен сөйлем немесе сөз тіркестерін құру
2. Сөйлемді талдау
3.Сөзге фонологиялық талдау жасау
4. Жаңа сөздерді тақырыппен байланыстырып сөйлемдерді құру.
Биыл қазақ әдебиетінің классигі Мұхтар Әуезовтың 115жылдық мерейтойы,сондықтан
бүгін сабақта жазушының мәтінін қолданамыз.
М.Әуезов. <<Қазақ тілін үйренейік>>
... Жақсы инженер, жақсы геолог,жақсы биолог болуға ұмтылу жолында туған жері Қазақстанды жетік білулері керек.
Қазақстанның экономикасын,даму тарихын,мәдениетінің тарихын білу орыс жігіттері мен қыздары үшін де парыз.Парыз ғана емес,әбден қажетті нәрсе
Тағы бір айтарым мынау:егер сендер өздерің жүрген ортада,өздерің тұратын қалада,өз республикаңда ,мысалы ,біздің Қазақстанда жасалған мәдени байланыстарға қызықпайтын болсаңдар, ол-кешірілмейтін кінә.
Сондықтан..
( оқушылар өз ойларын журналдағы суреттерді пайдаланып ватманға жабыстырып көрсетеді)
Оқушылар өз ойларын айтқан соң,М.Әуезовтың сөзін интерактивті тақтадан оқиды.Салыстырады.
Сондықтан мәдениет үстіне мәдениет,білім үстіне білім жалғай түскілерің келсе, ең бастысы достығымызды әрі тереңдете бергілерің келсе , сендер қазақ тілін білуге , Қазақстан тарихын білуге тиістісіңдер.Қазір нақ осыған ұмтылатын шақтарың.
Келесі кезең:
Берілген сөйлемдермен келісесіңдер ме? Келіспейсіңдер ме?Жауаптарыңды дәлелдеңдер.
.
Сабақты қорытындылау:
-Бүгін сабақта не туралы сөз қозғалды?
-Қазақ тілдің дамуына қандай жағдайлар жасалу керек деп ойлайсыңдар?
-Сабақтың эпиграфымен байланыстырып ,қазақ тілінің ертеңгі жағдайы қалай болады деп
ойлайсыңдар?Ертеңгі күніңді қазақ тілімен қалай байланыстырасыңдар?
Қазақстан біздің үйіміз. Бір шаңырақтың астында 130 жуық ұлт өкілдері тату өмір сүріп жатыр. Ұлттардың тұтастығы- мемлекеттік тілдің болашағында,қазақ тілін жетік білу-біздің парызымыз!
Бағалау.
Үй тапсырма.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz