Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Түйінді сөздер
Сабақ: математика
1-сынып
Сабақ тақырыбы: Артық,кем,тең
Мектеп <<Сартомар орта мектебі>>КММ
Мұғалімнің аты-жөні Кушкинбаева Г.С
Оқу мақсаттары
1.4.1.2 Сандар мен шамалар арасында қатынастарды =, # ,<, > таңбаларын қолдану арқылы көрсету
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар орындай алады:
* Сандарды салыстырады және бір санның екінші саннан қанша артық /кем екенін анықтайды.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
* Өзбетінше бір саннан екінші санның қаншаға артық, қаншаға кем екенін анықтау жолын біледі
Кейбір оқушылар орындай алады:
* Өзбетінше теңсіздік құрастырады.
Тілдік мақсат
Түйінді сөздер
Артық, кем, тең, сонша
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі
Сабақтың барысы
Ресурстар
Басы
5 мин
1.Психологиялық кезең
Терең ғылым сананың,
Тегі деп ой саламын.
Маңыз беріп оқимыз
Математика сабағын.
2. Ширату <<Өз орныңды тап!>> ойын. Оқушыларға заттардың суреті салынған карточкалар тарату. Сан түзу бойына заттардың санын санау арқылы оқушылар өз орнын табады..
3. <<Көршіңді ата>> Оқушылар сан түзуі бойында тұған күйде өз көршілерін атайды. Ол қай сан? Екі жағыңда тұрған көршілеріңнен қай көршің үлкен және қай көршің кіші?
Қорытынды жасау: үлкен сан оңға қарай, ал кіші сан солға қарай орналасады.
4. <<Қайсы артық\кем?>> Қолдарыңдағы кеспеқағаздағы заттардың қайсысы көп\артық немесе қайсысы аз\кем екенін анықтату
Түсінік беру: салыстыру нәтижелерін <<>>>, <<<>>, <<=>> белгілері арқылы жазуға болатынын хабарлау
10 көлемінде санау үшін заттардың суреттері бар кеспеқағаздар
Ортасы
25 мин
1.Жұппен жұмыс. Ойын текшелерін кезекпен лақтыра отырып, түскен сандарды салыстырады. Оқушылар салыстыру нәтижелерін айтқанда <<тең>>, <<тең емес>> деген сөздерді қолданып, ал жазу кезінде <<=>>, <<<>>, <<>>> белгілерді қолданып теңдік және теңсіздік құрастырып жазады. (Орындап болған соң, <<Басбармақ>> әдісі бойынша әр жұп бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.)
2. Оқулықпен жұмыс.
(Ө,Ж) Шығарып көр(логикалық ойлауды дамыту)
Сөредегі ойыншықтар қораптағы ойыншықтардан артық. Қораптағы ойыншықтар кілемдегі ойыншықтардан артық. Қайсысындағы ойыншықтар артық: сөредегі ме, әлде кілемдегі ме?(оқушылардың жауаптарын тыңдау, талдау Неліктен олай ойлайсың? Қалай шығардың?)
Сергіту сәті <<Ханталапай>> ойынын ойнату.
Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Мұғалім асықтарды <<ханталапай>> деп ортаға қарай шашып жібереді. Отырғандар тез-тез жиып алуы керек. Қолдарындағы асықтарды салыстырады, кімнің асығы аз\кем болса,сол жеңілген болады.
3. Жұппен жұмыс Жұптағы әр оқушы өздеріне берілген суреттер бойынша өрнектер құрастырады мәнін табады және ламинатталған парақтарға маркермен нәтижесін жазу арқылы теңдік\теңсіздік құрастырады. (жұптар сағат тілі бойынша өз жұмыстарымен танысып, бірін-бірі жұлдызша арқылы бағалайды )
Ойын текшелері
асықтар
Суретті карточкалар
Жұлдызшалар
Соңы
5 мин
4. (Ө,Ж) <<Айға ұшу>> ойын
(Әр оқушыға тапсырма жазылған зымыран суретін тарату) Жылдам шығарған оқушылар өз зымырандарын Айдың суреті тұрған магнит тақтасына жапсырады.
Сандарды салыстыру < > =
5 * 7 6 * 2 4 * 7
3 * 6 3 * 7 7 * 6
Рефлексия Сендерге сабақ ұнады ма? Естеріңде не қалды? Сабақта қандай қиындықтар болды ? Сабақта кім бәрінен жақсы жұмыс істеді?
<<Смайлик>> әдісі. Әр оқушыда смайликтер бар(күлмеген,күлімсіреген, көңілсіз) Смайликтерді постерге жапсыру
Күлімсіреген - бәрі түсінікті,қызықты
Күлмеген - орташа түсіндім, көбірек білгім келеді
Көңілсіз - қиындықтар көп болды,түсінбедім
Зымыран суреті салынған карточка
Сабақ: Сауат ашу
Тақырыбы: Мейірімді отбасы
Мектеп <<Сартомар орта мектебі>>
КММ
Мұғалімнің аты-жөні Кушкинбаева Г.С
Оқу мақсаттары
1.1.1.2 Шағын мәтіннің\ақпараттың мазмұнын түсіну
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
1.2.9.2 Дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар орындай алады:
* Әріптерді таниды,дыбысталу ерекшелігін ескере отырып дұрыс жазуға үйренеді
* Шағын мәтіннің мазмұнын түсінеді
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
* Әріптерді таниды және сөздегі дыбыстарды анықтай алады
* Буын құрастырады
Кейбір оқушылар орындай алады:
* Сөздерді тұтас оқи алады
* Уақытты үнемді пайдалана алады.
Тілдік мақсат
Тірек сөздер
Әке-ана,аға-апа,сіңлі,қарындас
Осыған дейін меңгерілген білім
<<Ққ дыбысы,әрпі>> тақырыбымен танысқан.
Әріптерден буын,буыннан сөздер құрастыру
Жоспар
Жоспарланған уақыт
есебі
Сабақтың барысы
Ресурстар
Басы
Ортасы
1.Психологиялық кезең <<Топпен ән айту>> әдісі
( <<Ұстазым менің>> әнінің әуеніне ілесіп, қимылмен ән айту) <<Ғажайып>> Ә. Ысқақбай
2. Әңгімелесейік
(Өлеңді қалай түсінгендерін байқау үшін мазмұны бойынша сұрақтар қойып,балалармен әңгімелесу жүргізу)
-Ғажайып дегенді қалай түсінесің?
-Өз отбасыларыңда қандай адамгершілік қағидаларың бар?
-Өлеңде неліктен ата, әже, ана, әке, аға,әпке,іні,сіңліңнің іс-әрекеттерін ғажайыпқа теңейді?
- Өз отбасыңда сен үшін не ғажайып? (оқушылар жауаптарын тыңдау)
3. Хабарлама жасау
-Бүгін біз отбасымыз туралы әңгімелесеміз және жақын туыс атауларын жазамыз
4.Оқулықпен жұмыс
Өлеңді тыңда. Жасырын сөзді айт. Сөйлем құра.
Маған да, саған да,
Жақын туыс бес адам.
Үш әріптен тұратын.
Оңға оқы, солға оқы
Өзгермейді еш одан.
Бәріне де ең жақын
Айтады ,қане кім атын? (Оқушылардың жауабын тыңдау)
5.Практикалық жұмыс.
<<Отбасы>> сөзіне топтастыру жасау
Отбасымызда кімдер бар еді? т.с.с сұрақтар қою арқылы <<ата>>, <<ана>>, <<іні>>, <<апа>>, <<әке>> , <<сіңлі>>, <<қарындас>> деген сөздерді ойлап тапқызу. Дайын жазылған кеспеқағаздар ішінен сол сөздерді таптырып, күн шуағына жапсырту.
6. Оқиық. Сөздерді оқи отырып, <<апа>>, <<аға>>, сөздерін алдынан да,артынан да бірдей оқылатынын білдіру. Тағы да осындай сөздерді ойлап таба аласыңдар ма?Ойлап тапқан сөздерін кеспе әріптер көмегінде жазу.( Болуы мүмкін сөздер: ара,ала,шаш,нан.) Көп сөз ойлап тапқан оқушыны жұлдызша арқылы бағалау.
7. Сергіту сәті <<Қызыл қалпақ>>
(Үнтаспада ән ойнап тұрады.Оқушылар қалпақты бір-біріне кигізеді. Ал ән тоқтағанда қалпақ кімнің қолында қалса, сол оқушыға өтілген әріптердің бірін көрсету,ал ол оқушы сол дыбысы бар сөздер ойлап айту керек.
Ноутбук,
үнтаспа
Оқулық
Күннің суретінің ортасына <<Отбасы>> деген сөз жазылған плакат,
желімдер
Жұлдызшалар
Үнтаспа,
қалпақ
Соңы
8.Сабақты бекіту (Ө,Ж)
Оқушылар <<ата, ана інінің>> макеттерін жасату (Әр оқушы өз қалауы бойынша біреуін жасайды)
Оқушылардың жасаған макеттері бойынша кім екенін білдіретін анықтама сұрау
М: Ана бізге қалай жақын? Іні деп кімді айтамыз?Ата деген кім? Олар қандай?
9.Рефлексия <<Бәрі сенің қолыңда>> әдісімен А4 қағазға сол қолдарын бастырып сызады. Әр саусағы өзінің жасаған іс-әрекеті. Өз-өзін бағалайды,таңдаған саусағының тырнағын қалаған түспен бояп қояды.
Бас бармақ - маған бәрі қызықты және маңызды болды.
Сұқ саусақ - тақырып бойынша нақты мәлімет алдым.
Ортан терек - маған қиындау болды
Шылдыр шүмек - сабақта жұмыс жасау барысы маған ұнады
Кішкентай бөбек - маған әлі де көмек қажет
Алдын ала жартылай дайындалған макеттер,
фломастерлер
А4 қағаздары,
фломастерлер
1-сынып
Сабақ тақырыбы: Артық,кем,тең
Мектеп <<Сартомар орта мектебі>>КММ
Мұғалімнің аты-жөні Кушкинбаева Г.С
Оқу мақсаттары
1.4.1.2 Сандар мен шамалар арасында қатынастарды =, # ,<, > таңбаларын қолдану арқылы көрсету
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар орындай алады:
* Сандарды салыстырады және бір санның екінші саннан қанша артық /кем екенін анықтайды.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
* Өзбетінше бір саннан екінші санның қаншаға артық, қаншаға кем екенін анықтау жолын біледі
Кейбір оқушылар орындай алады:
* Өзбетінше теңсіздік құрастырады.
Тілдік мақсат
Түйінді сөздер
Артық, кем, тең, сонша
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі
Сабақтың барысы
Ресурстар
Басы
5 мин
1.Психологиялық кезең
Терең ғылым сананың,
Тегі деп ой саламын.
Маңыз беріп оқимыз
Математика сабағын.
2. Ширату <<Өз орныңды тап!>> ойын. Оқушыларға заттардың суреті салынған карточкалар тарату. Сан түзу бойына заттардың санын санау арқылы оқушылар өз орнын табады..
3. <<Көршіңді ата>> Оқушылар сан түзуі бойында тұған күйде өз көршілерін атайды. Ол қай сан? Екі жағыңда тұрған көршілеріңнен қай көршің үлкен және қай көршің кіші?
Қорытынды жасау: үлкен сан оңға қарай, ал кіші сан солға қарай орналасады.
4. <<Қайсы артық\кем?>> Қолдарыңдағы кеспеқағаздағы заттардың қайсысы көп\артық немесе қайсысы аз\кем екенін анықтату
Түсінік беру: салыстыру нәтижелерін <<>>>, <<<>>, <<=>> белгілері арқылы жазуға болатынын хабарлау
10 көлемінде санау үшін заттардың суреттері бар кеспеқағаздар
Ортасы
25 мин
1.Жұппен жұмыс. Ойын текшелерін кезекпен лақтыра отырып, түскен сандарды салыстырады. Оқушылар салыстыру нәтижелерін айтқанда <<тең>>, <<тең емес>> деген сөздерді қолданып, ал жазу кезінде <<=>>, <<<>>, <<>>> белгілерді қолданып теңдік және теңсіздік құрастырып жазады. (Орындап болған соң, <<Басбармақ>> әдісі бойынша әр жұп бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.)
2. Оқулықпен жұмыс.
(Ө,Ж) Шығарып көр(логикалық ойлауды дамыту)
Сөредегі ойыншықтар қораптағы ойыншықтардан артық. Қораптағы ойыншықтар кілемдегі ойыншықтардан артық. Қайсысындағы ойыншықтар артық: сөредегі ме, әлде кілемдегі ме?(оқушылардың жауаптарын тыңдау, талдау Неліктен олай ойлайсың? Қалай шығардың?)
Сергіту сәті <<Ханталапай>> ойынын ойнату.
Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Мұғалім асықтарды <<ханталапай>> деп ортаға қарай шашып жібереді. Отырғандар тез-тез жиып алуы керек. Қолдарындағы асықтарды салыстырады, кімнің асығы аз\кем болса,сол жеңілген болады.
3. Жұппен жұмыс Жұптағы әр оқушы өздеріне берілген суреттер бойынша өрнектер құрастырады мәнін табады және ламинатталған парақтарға маркермен нәтижесін жазу арқылы теңдік\теңсіздік құрастырады. (жұптар сағат тілі бойынша өз жұмыстарымен танысып, бірін-бірі жұлдызша арқылы бағалайды )
Ойын текшелері
асықтар
Суретті карточкалар
Жұлдызшалар
Соңы
5 мин
4. (Ө,Ж) <<Айға ұшу>> ойын
(Әр оқушыға тапсырма жазылған зымыран суретін тарату) Жылдам шығарған оқушылар өз зымырандарын Айдың суреті тұрған магнит тақтасына жапсырады.
Сандарды салыстыру < > =
5 * 7 6 * 2 4 * 7
3 * 6 3 * 7 7 * 6
Рефлексия Сендерге сабақ ұнады ма? Естеріңде не қалды? Сабақта қандай қиындықтар болды ? Сабақта кім бәрінен жақсы жұмыс істеді?
<<Смайлик>> әдісі. Әр оқушыда смайликтер бар(күлмеген,күлімсіреген, көңілсіз) Смайликтерді постерге жапсыру
Күлімсіреген - бәрі түсінікті,қызықты
Күлмеген - орташа түсіндім, көбірек білгім келеді
Көңілсіз - қиындықтар көп болды,түсінбедім
Зымыран суреті салынған карточка
Сабақ: Сауат ашу
Тақырыбы: Мейірімді отбасы
Мектеп <<Сартомар орта мектебі>>
КММ
Мұғалімнің аты-жөні Кушкинбаева Г.С
Оқу мақсаттары
1.1.1.2 Шағын мәтіннің\ақпараттың мазмұнын түсіну
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
1.2.9.2 Дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар орындай алады:
* Әріптерді таниды,дыбысталу ерекшелігін ескере отырып дұрыс жазуға үйренеді
* Шағын мәтіннің мазмұнын түсінеді
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
* Әріптерді таниды және сөздегі дыбыстарды анықтай алады
* Буын құрастырады
Кейбір оқушылар орындай алады:
* Сөздерді тұтас оқи алады
* Уақытты үнемді пайдалана алады.
Тілдік мақсат
Тірек сөздер
Әке-ана,аға-апа,сіңлі,қарындас
Осыған дейін меңгерілген білім
<<Ққ дыбысы,әрпі>> тақырыбымен танысқан.
Әріптерден буын,буыннан сөздер құрастыру
Жоспар
Жоспарланған уақыт
есебі
Сабақтың барысы
Ресурстар
Басы
Ортасы
1.Психологиялық кезең <<Топпен ән айту>> әдісі
( <<Ұстазым менің>> әнінің әуеніне ілесіп, қимылмен ән айту) <<Ғажайып>> Ә. Ысқақбай
2. Әңгімелесейік
(Өлеңді қалай түсінгендерін байқау үшін мазмұны бойынша сұрақтар қойып,балалармен әңгімелесу жүргізу)
-Ғажайып дегенді қалай түсінесің?
-Өз отбасыларыңда қандай адамгершілік қағидаларың бар?
-Өлеңде неліктен ата, әже, ана, әке, аға,әпке,іні,сіңліңнің іс-әрекеттерін ғажайыпқа теңейді?
- Өз отбасыңда сен үшін не ғажайып? (оқушылар жауаптарын тыңдау)
3. Хабарлама жасау
-Бүгін біз отбасымыз туралы әңгімелесеміз және жақын туыс атауларын жазамыз
4.Оқулықпен жұмыс
Өлеңді тыңда. Жасырын сөзді айт. Сөйлем құра.
Маған да, саған да,
Жақын туыс бес адам.
Үш әріптен тұратын.
Оңға оқы, солға оқы
Өзгермейді еш одан.
Бәріне де ең жақын
Айтады ,қане кім атын? (Оқушылардың жауабын тыңдау)
5.Практикалық жұмыс.
<<Отбасы>> сөзіне топтастыру жасау
Отбасымызда кімдер бар еді? т.с.с сұрақтар қою арқылы <<ата>>, <<ана>>, <<іні>>, <<апа>>, <<әке>> , <<сіңлі>>, <<қарындас>> деген сөздерді ойлап тапқызу. Дайын жазылған кеспеқағаздар ішінен сол сөздерді таптырып, күн шуағына жапсырту.
6. Оқиық. Сөздерді оқи отырып, <<апа>>, <<аға>>, сөздерін алдынан да,артынан да бірдей оқылатынын білдіру. Тағы да осындай сөздерді ойлап таба аласыңдар ма?Ойлап тапқан сөздерін кеспе әріптер көмегінде жазу.( Болуы мүмкін сөздер: ара,ала,шаш,нан.) Көп сөз ойлап тапқан оқушыны жұлдызша арқылы бағалау.
7. Сергіту сәті <<Қызыл қалпақ>>
(Үнтаспада ән ойнап тұрады.Оқушылар қалпақты бір-біріне кигізеді. Ал ән тоқтағанда қалпақ кімнің қолында қалса, сол оқушыға өтілген әріптердің бірін көрсету,ал ол оқушы сол дыбысы бар сөздер ойлап айту керек.
Ноутбук,
үнтаспа
Оқулық
Күннің суретінің ортасына <<Отбасы>> деген сөз жазылған плакат,
желімдер
Жұлдызшалар
Үнтаспа,
қалпақ
Соңы
8.Сабақты бекіту (Ө,Ж)
Оқушылар <<ата, ана інінің>> макеттерін жасату (Әр оқушы өз қалауы бойынша біреуін жасайды)
Оқушылардың жасаған макеттері бойынша кім екенін білдіретін анықтама сұрау
М: Ана бізге қалай жақын? Іні деп кімді айтамыз?Ата деген кім? Олар қандай?
9.Рефлексия <<Бәрі сенің қолыңда>> әдісімен А4 қағазға сол қолдарын бастырып сызады. Әр саусағы өзінің жасаған іс-әрекеті. Өз-өзін бағалайды,таңдаған саусағының тырнағын қалаған түспен бояп қояды.
Бас бармақ - маған бәрі қызықты және маңызды болды.
Сұқ саусақ - тақырып бойынша нақты мәлімет алдым.
Ортан терек - маған қиындау болды
Шылдыр шүмек - сабақта жұмыс жасау барысы маған ұнады
Кішкентай бөбек - маған әлі де көмек қажет
Алдын ала жартылай дайындалған макеттер,
фломастерлер
А4 қағаздары,
фломастерлер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz