Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушы аты

Күні/айы
Пәні
Сынып
Сабақ №
14 .04.2015
Алгебра
9 <<Ә>>

Сабақтың тақырыбы
Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Жалпы мақсаты
Прогрессия туралы білімдерінің өмірде қолданылуы жайлы түсініктерін қалыптастыру
Сабақтың түрі
практикалық сабақ
Оқыту әдістері
Диалогтік оқыту
Күтілетін нәтижелер
Прогрессияның өмірде қолданылу мысалдарымен танысады
Ресурстар
Оқулық, дәптер, кеспелер
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

5 мин
Сәлемдесу, түгендеу
Топқа бөлу: оқушылар парталарға отырады, парталардың астында стикер жапсырылған сол стикердегі сөзге қарай бөлінеді.
Психологиялық ахуал: <<Сыйлық>>
Топ көшбасшысын сайлайды
Көшбасшының рөлі: топ мүшелерінің тапсырманы орындауға қатысуын қадағалау, топ мүшелерін бағалау
Бір топқа бір бағалау парағы жатады
Термин сөздер бойынша бөлінеді: еселік, қосынды, п-ші мүше, айырымы

Негізгі бөлім

3 мин

20мин

12 мин

5мин

Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу
Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды. Слайд 1
a1=100
an=999
d=1
Sn=?
an=a1+n-1d
999=100+n-1∙1
n-1=899
n=900
S900=a1+a900 2∙900
S900=100+9992∙900=494 550
Ж: S900=494 550
Бағалау
Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасап есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды.
Слайд 2
1-топ: <<Ахместің папирусындағы есеп>>
<<7 үйдің әрқайсысында 7 мысықтан бар; әр мысық 7 тышқан жейді; әр тышқан сұлының 7 сабағынан жейді; сұлы сабақтарын еккенде, әрқайсысынан ұлының 7 дәні алынар еді. Үйдің, мысықтың, сұлы сабағының және дәнінің жалпы қосындысын табыңдар>>.
Слайд 3
2-топ: <<Шахматтың пайда болуы жайлы үнді аңызы>>
Үнді патшасы Шерам шахмат ойынын ойлап тапқан өзінің қарамағындағы Сетаны шақырып алып, оны тапқырлығы үшін марапаттамақшы болады. Сета шахмат тақтасының 1 торкөзі үшін 1 дән, 2 торкөзі үшін 2 дән, 3 торкөзі үшін 4 дән, 4 торкөзі үшін 8 дән, т.с.с шахмат тақтасының барлық 64 торкөзі үшін дән сұрайды. Қуанып кеткен Шерам патша Сетаның сұраған қарапайым өтінішін орындауға бұйрық береді. Шерам патша Сетаға қанша дән беруі тиіс еді?>>
Слайд 4
3-топ: <<Магницкийдің есебі>>
Бір адам атын 156 сомға сатты. Сатып алушы ақшасын төлеген соң, бағасы өте жоғары деп алғысы келмей, атты қайтарып береді. Сонда сатушы сату шарттарын өзгертеді. Ол сатып алушыға тағалық шеге (әр тағада 6 шегеден, барлығы 24 шеге) сатып алуды ұсынады және ақша төлегеннен кейін атты сыйға қосып беретінін айтады. Аттың иесі мынадай баға қояды: сатып алушы бірінші шегеге тиынның 14 бөлігін, екінші шегеге тиынның 12 бөлігін, үшінші шегеге 1 тиын, төртінші шегеге 2 тиын, яғни әрбір келесі шегеге 2 есе көп төлеу керек болады. Сатып алушы атқа 10 сомнан артық төлемеймін деп ойлап шартқа келіседі. Сатып алушы қаншаға ұтылып қалды?>>
Слайд 5
4-топ: <<Қала тұрғындары туралы есеп>>
Бір қаланың тұрғындарының саны жыл сайын бірдей қатынаста көбейіп отырады екен. Егер үш жылда адамдар саны 10 000-нан 17 280-ге жетсе, онда қатынас шамасы қандай?

Постер қорғау

Слайд 6
Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, көшбасшы топ мүшелерін бағалайды

Бағалау, рефлексиямен бөлісу.
Бекіту, қорытынды
Бағалау, рефлексиямен бөлісу.
Мұғалім жұлдызы

Үйге тапсырма
тест тапсырмасын орындап келу
Үйде оқу

Рефлексия

b1=1
q=2
n=64
1, 2, 22, 23, 24, ..., 263
Sn=qn-1∙b1q-1=264-1=8 446 744 073 709 551 615
8 квинтильон 446 квадрильон 744 триллион 73 биллион 709 миллион 551 мың 615

Жұмыс парағы
Тақырыбы: Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Мақсаты: Прогрессия туралы білімдерінің өмірде қолданылуы жайлы түсініктерін қалыптастыру
Барысы:
1.Топқа бөліну, топ көшбасшысын сайлау. 5 мин
2.Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу 3мин
Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды.
3.Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасайды. 20мин
4. Есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды. 12мин әр топқа 3мин
5. Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, көшбасшы топ мүшелерін бағалайды. 5мин

Жұмыс парағы
Тақырыбы: Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Мақсаты: Прогрессия туралы білімдерінің өмірде қолданылуы жайлы түсініктерін қалыптастыру
Барысы:
1.Топқа бөліну, топ көшбасшысын сайлау. 5 мин
2.Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу 3мин
Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды.
3.Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасайды. 20мин
4. Есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды. 12мин әр топқа 3мин
5. Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, көшбасшы топ мүшелерін бағалайды. 5мин

Жұмыс парағы
Тақырыбы: Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Мақсаты: Прогрессия туралы білімдерінің өмірде қолданылуы жайлы түсініктерін қалыптастыру
Барысы:
1.Топқа бөліну, топ көшбасшысын сайлау. 5 мин
2.Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу 3мин
Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды.
3.Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасайды. 20мин
4. Есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды. 12мин әр топқа 3мин
5. Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, көшбасшы топ мүшелерін бағалайды. 5мин
Сәлемдесу, түгендеу 5 мин
Топқа бөлу: оқушылар парталарға отырады, парталардың астында стикер жапсырылған сол стикердегі сөзге қарай бөлінеді.
Психологиялық ахуал: <<Сыйлық>>
Топ көшбасшысын сайлайды
Көшбасшының рөлі: топ мүшелерінің тапсырманы орындауға қатысуын қадағалау, топ мүшелерін бағалау
Бір топқа бір бағалау парағы жатады
Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу 3 мин
Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды. Слайд 1
Бағалау
Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасап есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды.
20+12мин
Бағалау, рефлексиямен бөлісу. Мұғалім жұлдызы 5мин

еселік қосынды п-ші мүше айырымы
еселік қосынды п-ші мүше айырымы
еселік қосынды п-ші мүше айырымы
еселік қосынды п-ші мүше айырымы
еселік қосынды п-ші мүше айырымы
еселік қосынды п-ші мүше айырымы
1-топ: <<Ахместің папирусындағы есеп>>
<<7 үйдің әрқайсысында 7 мысықтан бар; әр мысық 7 тышқан жейді; әр тышқан сұлының 7 сабағынан жейді; сұлы сабақтарын еккенде, әрқайсысынан ұлының 7 дәні алынар еді. Үйдің, мысықтың, сұлы сабағының және дәнінің жалпы қосындысын табыңдар>>.

2-топ: <<Шахматтың пайда болуы жайлы үнді аңызы>>
Үнді патшасы Шерам шахмат ойынын ойлап тапқан өзінің қарамағындағы Сетаны шақырып алып, оны тапқырлығы үшін марапаттамақшы болады. Сета шахмат тақтасының 1 торкөзі үшін 1 дән, 2 торкөзі үшін 2 дән, 3 торкөзі үшін 4 дән, 4 торкөзі үшін 8 дән, т.с.с шахмат тақтасының барлық 64 торкөзі үшін дән сұрайды. Қуанып кеткен Шерам патша Сетаның сұраған қарапайым өтінішін орындауға бұйрық береді. Шерам патша Сетаға қанша дән беруі тиіс еді?>>

3-топ: <<Магницкийдің есебі>>
Бір адам атын 156 сомға сатты. Сатып алушы ақшасын төлеген соң, бағасы өте жоғары деп алғысы келмей, атты қайтарып береді. Сонда сатушы сату шарттарын өзгертеді. Ол сатып алушыға тағалық шеге (әр тағада 6 шегеден, барлығы 24 шеге) сатып алуды ұсынады және ақша төлегеннен кейін атты сыйға қосып беретінін айтады. Аттың иесі мынадай баға қояды: сатып алушы бірінші шегеге тиынның 14 бөлігін, екінші шегеге тиынның 12 бөлігін, үшінші шегеге 1 тиын, төртінші шегеге 2 тиын, яғни әрбір келесі шегеге 2 есе көп төлеу керек болады. Сатып алушы атқа 10 сомнан артық төлемеймін деп ойлап шартқа келіседі. Сатып алушы қаншаға ұтылып қалды?>>

4-топ: <<Қала тұрғындары туралы есеп>>
Бір қаланың тұрғындарының саны жыл сайын бірдей қатынаста көбейіп отырады екен. Егер үш жылда адамдар саны 10 000-нан 17 280-ге жетсе, онда қатынас шамасы қандай?


Оқушы аты
Үй тапсырмасының бағасы
Топтық тапсырманы орындау бағасы
Топтық жұмысты қорғау
Орташа бағасы
Қорытынды бағасы
1

2

3

4

5

6

7


Оқушы аты
Үй тапсырмасының бағасы
Топтық тапсырманы орындау бағасы
Топтық жұмысты қорғау
Орташа бағасы
Қорытынды бағасы
1

2

3

4

5

6

7


Оқушы аты
Үй тапсырмасының бағасы
Топтық тапсырманы орындау бағасы
Топтық жұмысты қорғау
Орташа бағасы
Қорытынды бағасы
1

2

3

4

5

6

7


Оқушы аты
Үй тапсырмасының бағасы
Топтық тапсырманы орындау бағасы
Топтық жұмысты қорғау
Орташа бағасы
Қорытынды бағасы
1

2

3

4

5

6

7

КРИТЕРИЙЛЕР
Бағаның базалық көрсеткіші
Ұпайлар
Баға

ДЕСКРИПТОРЫ (Деңгей сипаттамалары)
Үй тапсырмасының орындалуы

1
4
5
ҮЛГІЛІ: Есеп шартын толық түсінген. Прогрессия түрін дұрыс анықтаған. Есептің берілгенін, шартын толық дұрыс жазған. Формулаларды дұрыс қолданған. Қажетті қосымша мәндерді дұрыс анықтаған. Есептеу жолы дұрыс орындалған. Есептің жауабы дұрыс.

1
3
4
ЖАҚСЫ: Есеп шартын толық түсінген. Прогрессия түрін дұрыс анықтаған. Есептің берілгенін, шартын толық дұрыс жазған. Формулаларды дұрыс қолданған. Қажетті қосымша мәндерді дұрыс анықтаған. Есептеу кезінде қателіктер жіберілген. Есептің жауабы дұрыс емес.

1
2
3
ЖАҚСАРТУДЫ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН: Есеп шартын дұрыс түсінбеген. Прогрессия түрін дұрыс анықтаған. Есептің берілгенін, шартын жазуда кемшіліктер жіберілген. Формулаларды дұрыс таңдаған. Қажетті мәндерді анықтауда қателіктер жіберілген. Есептеу кезінде қателіктер жіберілген. Есептің жауабы дұрыс емес.

1
1
2
ТӨМЕН: Үй жұмысы мүлдем жоқ. Немесе есеп шартын түсінбеген. Прогрессия түрін дұрыс анықтаған. Есептің берілгенін, шарты дұрыс жазылмаған. Формулаларды дұрыс таңдалмаған. Қажетті мәндерді анықтауда қателіктер жіберілген. Есептеу кезінде қателіктер жіберілген. Есептің жауабы дұрыс емес.
Топтық тапсырманы орындау барысы
1
4
5
ҮЛГІЛІ: Тапсырма мазмұнын толық түсінген. Тапсырманы орындау жолын біледі. Прогрессия түрін, есептің берілгенін, шартын дұрыс анықтаған. Формулаларды дұрыс қолданған. Немесе формулаларсыз тапсырманың мәнін анықтай алады. Тапсырманы постерге түсіруге белсенді қатысты. Топ ережелерін сақтады.

1
3
4
ЖАҚСЫ: Тапсырма мазмұнын толық түсінген. Прогрессия түрін, есептің берілгенін, шартын дұрыс анықтаған. Формулаларды дұрыс қолданған. Немесе формулаларсыз тапсырманың мәнін анықтай алады. Тапсырманы постерге түсіруге қатысты. Топ ережелерін сақтады.

1
2
3
ЖАҚСАРТУДЫ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН: Тапсырманы дұрыс түсінбеген. Басқа да топ мүшелерін тыңдап, постер жасауға қатысып отырды. Есептеулер жүргізуге қатысып отырды. Топ ережелерін сақтады.

1
1
2
ТӨМЕН: Тапсырманы түсінбеді. Постер жасауға да қатыспады.
Топтық жұмысты қорғау
1
4
5
ҮЛГІЛІ: Постер қорғауға қатысты. Есеп мазмұнын түсінікті жеткізе алды. Есепті шығару жолын ұғындыра алды. Сөйлеу мәдениетін сақтады. Өзін ортада ұстай алады.

1
3
4
ЖАҚСЫ: Постер қорғауға қатысты. Есеп мазмұнын түсінікті жеткізе алды. Сөйлеу мәдениетін сақтады. Өзін ортада ұстай алады.

1
2
3
ЖАҚСАРТУДЫ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН: Постер қорғауға қатысты. Есеп мазмұнын жеткілікті түрде түсінікті жеткізе алмады. Есепті шығару жолын ұғындыра алмады. Сөйлеу мәдениеті орташа. Өзін ортада ұстай алу деңгейі төмен.

1
1
2
ТӨМЕН: Постер қорғауға қатыспады. Өзін ортада ұстай алу деңгейі төмен.

Ұқсас жұмыстар
Тақырып Параллелограмның ауданы
Көлді көрсең секілді бір түнгі аспан
Бақшада
Мұғаліміңіз қандай? 5-сынып оқушыларымен ойын
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже. 7 сынып
Бастауыш сынып оқушыларының портфолиосы
Оқушыларды бағалау. Сабақтың тақырыбы
Біз - тәуелсіз Қазақстан балаларымыз
Озық ойлы оқушы .Сыныптан тыс жүргізілетін сайыс сабақ
Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар
Пәндер