Оқушы аты

Күні/айы
Пәні
Сынып
Сабақ №
Күні/айы: 14 . 04. 2015
Пәні: Алгебра
Сынып: 9 «Ә»
Сабақ №:
Күні/айы: Сабақтың тақырыбы
Пәні: Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Күні/айы: Жалпы мақсаты
Пәні: Прогрессия туралы білімдерінің өмірде қолданылуы жайлы түсініктерін қалыптастыру
Күні/айы: Сабақтың түрі
Пәні: практикалық сабақ
Күні/айы: Оқыту әдістері
Пәні: Диалогтік оқыту
Күні/айы: Күтілетін нәтижелер
Пәні: Прогрессияның өмірде қолданылу мысалдарымен танысады
Күні/айы: Ресурстар
Пәні: Оқулық, дәптер, кеспелер
Күні/айы: Сабақ кезеңдері
Пәні: Мұғалім әрекеті
Сынып: Оқушы әрекеті
Күні/айы:

Ұйымдастыру кезеңі

5 мин

Пәні:

Сәлемдесу, түгендеу

Топқа бөлу: оқушылар парталарға отырады, парталардың астында стикер жапсырылған сол стикердегі сөзге қарай бөлінеді.

Психологиялық ахуал: «Сыйлық»

Топ көшбасшысын сайлайды

Көшбасшының рөлі: топ мүшелерінің тапсырманы орындауға қатысуын қадағалау, топ мүшелерін бағалау

Бір топқа бір бағалау парағы жатады

Сынып: Термин сөздер бойынша бөлінеді: еселік, қосынды, п -ші мүше, айырымы
Күні/айы:

Негізгі бөлім

3 мин

20мин

12 мин

5мин

Пәні:

Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу

Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды. Слайд 1

a 1 = 100 a_{1} = 100\ \

a n = 999 a_{n} = 999\ \

d = 1 d = 1

S n = ? S_{n} = ?

a n = a 1 + ( n 1 ) d a_{n} = a_{1} + (n - 1) d\ \ \

999 = 100 + ( n 1 ) 1 \ 999 = 100 + (n - 1) \bullet 1

n 1 = 899 n - 1 = 899

n = 900 n = 900

S 900 = a 1 + a 900 2 900 S_{900} = \frac{a_{1} + a_{900\ }}{2} \bullet 900

S 900 = 100 + 999 2 900 = 494 550 S_{900} = \frac{100 + 999}{2} \bullet 900 = 494\ 550

Ж: S 900 = 494 550 S_{900} = 494\ 550

Бағалау

Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасап есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды.

Слайд 2

1-топ: «Ахместің папирусындағы есеп»

«7 үйдің әрқайсысында 7 мысықтан бар; әр мысық 7 тышқан жейді; әр тышқан сұлының 7 сабағынан жейді; сұлы сабақтарын еккенде, әрқайсысынан ұлының 7 дәні алынар еді. Үйдің, мысықтың, сұлы сабағының және дәнінің жалпы қосындысын табыңдар».

Слайд 3

2-топ: «Шахматтың пайда болуы жайлы үнді аңызы»

Үнді патшасы Шерам шахмат ойынын ойлап тапқан өзінің қарамағындағы Сетаны шақырып алып, оны тапқырлығы үшін марапаттамақшы болады. Сета шахмат тақтасының 1 торкөзі үшін 1 дән, 2 торкөзі үшін 2 дән, 3 торкөзі үшін 4 дән, 4 торкөзі үшін 8 дән, т. с. с шахмат тақтасының барлық 64 торкөзі үшін дән сұрайды. Қуанып кеткен Шерам патша Сетаның сұраған қарапайым өтінішін орындауға бұйрық береді. Шерам патша Сетаға қанша дән беруі тиіс еді?»

Слайд 4

3-топ: «Магницкийдің есебі»

Бір адам атын 156 сомға сатты. Сатып алушы ақшасын төлеген соң, бағасы өте жоғары деп алғысы келмей, атты қайтарып береді. Сонда сатушы сату шарттарын өзгертеді. Ол сатып алушыға тағалық шеге (әр тағада 6 шегеден, барлығы 24 шеге) сатып алуды ұсынады және ақша төлегеннен кейін атты сыйға қосып беретінін айтады. Аттың иесі мынадай баға қояды: сатып алушы бірінші шегеге тиынның 1 4 \frac{1}{4} бөлігін, екінші шегеге тиынның 1 2 \frac{1}{2} бөлігін, үшінші шегеге 1 тиын, төртінші шегеге 2 тиын, яғни әрбір келесі шегеге 2 есе көп төлеу керек болады. Сатып алушы атқа 10 сомнан артық төлемеймін деп ойлап шартқа келіседі. Сатып алушы қаншаға ұтылып қалды?»

Слайд 5

4-топ: «Қала тұрғындары туралы есеп»

Бір қаланың тұрғындарының саны жыл сайын бірдей қатынаста көбейіп отырады екен. Егер үш жылда адамдар саны 10 000-нан 17 280-ге жетсе, онда қатынас шамасы қандай?

Постер қорғау

Слайд 6

Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, көшбасшы топ мүшелерін бағалайды

:
:
:

Бағалау, рефлексиямен бөлісу.

Сынып: http://www.travelersbag.ru/image/cache/data/04/TR-950-500x500.jpg
Сабақ №: http://www.era.kh.ua/img/kitchen/meat_grinders/23296/binatone_mgr-3030__23296_1.jpg
http://static.novate.ru/files/masha/paper_bin_concept.jpg
Күні/айы:
Пәні:
Сынып:
Күні/айы:
Пәні:
Сынып:
Күні/айы: Бекіту, қорытынды
Пәні:

Бағалау, рефлексиямен бөлісу.

Мұғалім жұлдызы

Сынып:
Күні/айы: Үйге тапсырма
Пәні: тест тапсырмасын орындап келу
Күні/айы: Үйде оқу
Пәні:
Күні/айы: Рефлексия
Пәні:

𝐛 𝟏 = 𝟏 \mathbf{b}_{\mathbf{1}}\mathbf{= 1\ \ }

𝐪 = 𝟐 \mathbf{q = 2\ \ }

𝐧 = 𝟔𝟒 \mathbf{n = 64}

𝟏 , 𝟐 , 𝟐 𝟐 , 𝟐 𝟑 , 𝟐 𝟒 , , 𝟐 𝟔𝟑 \mathbf{1, \ \ \ 2, \ \ }\mathbf{2}^{\mathbf{2}}\mathbf{, \ \ }\mathbf{2}^{\mathbf{3}}\mathbf{, \ \ }\mathbf{2}^{\mathbf{4}}\mathbf{, \ \ldots, \ }\mathbf{2}^{\mathbf{63}}\mathbf{\ \ \ }

𝐒 𝐧 = ( 𝐪 𝐧 𝟏 ) 𝐛 𝟏 𝐪 𝟏 = 𝟐 𝟔𝟒 𝟏 = 𝟖 𝟒𝟒𝟔 𝟕𝟒𝟒 𝟎𝟕𝟑 𝟕𝟎𝟗 𝟓𝟓𝟏 𝟔𝟏𝟓 \mathbf{S}_{\mathbf{n}}\mathbf{=}\frac{\left( \mathbf{q}^{\mathbf{n}}\mathbf{- 1} \right) \mathbf{\bullet}\mathbf{b}_{\mathbf{1}}}{\mathbf{q - 1}}\mathbf{=}\mathbf{2}^{\mathbf{64}}\mathbf{- 1 = 8\ 446\ 744\ 073\ 709\ 551\ 615}

𝟖 к в и н т и л ь о н 𝟒𝟒𝟔 к в а д р и л ь о н 𝟕𝟒𝟒 т р и л л и о н 𝟕𝟑 б и л л и о н 𝟕𝟎𝟗 м и л л и о н 𝟓𝟓𝟏 м ы ң 𝟔𝟏𝟓 \mathbf{8\ квинтильон\ 446\ квадрильон\ \ 744\ триллион\ 73\ биллион\ \ 709\ миллион\ 551\ мың\ \ 615}


http://www.travelersbag.ru/image/cache/data/04/TR-950-500x500.jpg
http://www.era.kh.ua/img/kitchen/meat_grinders/23296/binatone_mgr-3030__23296_1.jpg
http://static.novate.ru/files/masha/paper_bin_concept.jpg
:
:
:
: http://www.travelersbag.ru/image/cache/data/04/TR-950-500x500.jpg
: http://www.era.kh.ua/img/kitchen/meat_grinders/23296/binatone_mgr-3030__23296_1.jpg
: http://static.novate.ru/files/masha/paper_bin_concept.jpg
:
:
:
: http://www.travelersbag.ru/image/cache/data/04/TR-950-500x500.jpg
: http://www.era.kh.ua/img/kitchen/meat_grinders/23296/binatone_mgr-3030__23296_1.jpg
: http://static.novate.ru/files/masha/paper_bin_concept.jpg
:
:
:

Жұмыс парағы

Тақырыбы: Арифметикалық және геометриялық прогрессия

Мақсаты: Прогрессия туралы білімдерінің өмірде қолданылуы жайлы түсініктерін қалыптастыру

Барысы:

1. Топқа бөліну, топ көшбасшысын сайлау. 5 мин

2. Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу 3мин

Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды.

3. Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасайды. 20мин

4. Есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды. 12мин әр топқа 3мин

5. Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, көшбасшы топ мүшелерін бағалайды. 5мин

Жұмыс парағы

Тақырыбы: Арифметикалық және геометриялық прогрессия

Мақсаты: Прогрессия туралы білімдерінің өмірде қолданылуы жайлы түсініктерін қалыптастыру

Барысы:

1. Топқа бөліну, топ көшбасшысын сайлау. 5 мин

2. Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу 3мин

Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды.

3. Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасайды. 20мин

4. Есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды. 12мин әр топқа 3мин

5. Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, көшбасшы топ мүшелерін бағалайды. 5мин

Жұмыс парағы

Тақырыбы: Арифметикалық және геометриялық прогрессия

Мақсаты: Прогрессия туралы білімдерінің өмірде қолданылуы жайлы түсініктерін қалыптастыру

Барысы:

1. Топқа бөліну, топ көшбасшысын сайлау. 5 мин

2. Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу 3мин

Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды.

3. Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасайды. 20мин

4. Есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды. 12мин әр топқа 3мин

5. Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, көшбасшы топ мүшелерін бағалайды. 5мин


Сәлемдесу, түгендеу 5 мин

Топқа бөлу: оқушылар парталарға отырады, парталардың астында стикер жапсырылған сол стикердегі сөзге қарай бөлінеді.

Психологиялық ахуал: «Сыйлық»

Топ көшбасшысын сайлайды

Көшбасшының рөлі: топ мүшелерінің тапсырманы орындауға қатысуын қадағалау, топ мүшелерін бағалау

Бір топқа бір бағалау парағы жатады

Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу 3 мин

Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды. Слайд 1

Бағалау

Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасап есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды.

20+12мин

Бағалау, рефлексиямен бөлісу. Мұғалім жұлдызы 5мин

еселік қосынды п -ші мүше айырымы

еселік қосынды п -ші мүше айырымы

еселік қосынды п -ші мүше айырымы

еселік қосынды п -ші мүше айырымы

еселік қосынды п -ші мүше айырымы

еселік қосынды п -ші мүше айырымы


1-топ: «Ахместің папирусындағы есеп»

«7 үйдің әрқайсысында 7 мысықтан бар; әр мысық 7 тышқан жейді; әр тышқан сұлының 7 сабағынан жейді; сұлы сабақтарын еккенде, әрқайсысынан ұлының 7 дәні алынар еді. Үйдің, мысықтың, сұлы сабағының және дәнінің жалпы қосындысын табыңдар».

2-топ: «Шахматтың пайда болуы жайлы үнді аңызы»

Үнді патшасы Шерам шахмат ойынын ойлап тапқан өзінің қарамағындағы Сетаны шақырып алып, оны тапқырлығы үшін марапаттамақшы болады. Сета шахмат тақтасының 1 торкөзі үшін 1 дән, 2 торкөзі үшін 2 дән, 3 торкөзі үшін 4 дән, 4 торкөзі үшін 8 дән, т. с. с шахмат тақтасының барлық 64 торкөзі үшін дән сұрайды. Қуанып кеткен Шерам патша Сетаның сұраған қарапайым өтінішін орындауға бұйрық береді. Шерам патша Сетаға қанша дән беруі тиіс еді?»

3-топ: «Магницкийдің есебі»

Бір адам атын 156 сомға сатты. Сатып алушы ақшасын төлеген соң, бағасы өте жоғары деп алғысы келмей, атты қайтарып береді. Сонда сатушы сату шарттарын өзгертеді. Ол сатып алушыға тағалық шеге (әр тағада 6 шегеден, барлығы 24 шеге) сатып алуды ұсынады және ақша төлегеннен кейін атты сыйға қосып беретінін айтады. Аттың иесі мынадай баға қояды: сатып алушы бірінші шегеге тиынның 1 4 \frac{1}{4} бөлігін, екінші шегеге тиынның 1 2 \frac{1}{2} бөлігін, үшінші шегеге 1 тиын, төртінші шегеге 2 тиын, яғни әрбір келесі шегеге 2 есе көп төлеу керек болады. Сатып алушы атқа 10 сомнан артық төлемеймін деп ойлап шартқа келіседі. Сатып алушы қаншаға ұтылып қалды?»

4-топ: «Қала тұрғындары туралы есеп»

Бір қаланың тұрғындарының саны жыл сайын бірдей қатынаста көбейіп отырады екен. Егер үш жылда адамдар саны 10 000-нан 17 280-ге жетсе, онда қатынас шамасы қандай?

Оқушы аты
Үй тапсырмасының бағасы
Топтық тапсырманы орындау бағасы
Топтық жұмысты қорғау
Орташа бағасы
Қорытынды бағасы
№: 1
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 2
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 3
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 4
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 5
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 6
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 7
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
Оқушы аты
Үй тапсырмасының бағасы
Топтық тапсырманы орындау бағасы
Топтық жұмысты қорғау
Орташа бағасы
Қорытынды бағасы
№: 1
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 2
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 3
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 4
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 5
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 6
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 7
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
Оқушы аты
Үй тапсырмасының бағасы
Топтық тапсырманы орындау бағасы
Топтық жұмысты қорғау
Орташа бағасы
Қорытынды бағасы
№: 1
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 2
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 3
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 4
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 5
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 6
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:
№: 7
Оқушы аты:
Үй тапсырмасының бағасы:
Топтық тапсырманы орындау бағасы:
Топтық жұмысты қорғау:
Орташа бағасы:
Қорытынды бағасы:

Ұқсас жұмыстар
Тақырып Параллелограмның ауданы
Бақшада
Мұғаліміңіз қандай? 5-сынып оқушыларымен ойын
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже. 7 сынып
Бастауыш сынып оқушыларының портфолиосы
Оқушыларды бағалау. Сабақтың тақырыбы
Біз - тәуелсіз Қазақстан балаларымыз
Озық ойлы оқушы .Сыныптан тыс жүргізілетін сайыс сабақ
Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар
Қорқыт ата, асан қайғы, әбунасыр әл-фараби дана-ғұламалар әлеміне саяхат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz