Оқушы аты

Ұйымдастыру кезеңі
5 мин
Сәлемдесу, түгендеу
Топқа бөлу: оқушылар парталарға отырады, парталардың астында стикер жапсырылған сол стикердегі сөзге қарай бөлінеді.
Психологиялық ахуал: «Сыйлық»
Топ көшбасшысын сайлайды
Көшбасшының рөлі: топ мүшелерінің тапсырманы орындауға қатысуын қадағалау, топ мүшелерін бағалау
Бір топқа бір бағалау парағы жатады
Негізгі бөлім
3 мин
20мин
12 мин
5мин
Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу
Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды. Слайд 1
Ж:
Бағалау
Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасап есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды.
Слайд 2
1-топ: «Ахместің папирусындағы есеп»
«7 үйдің әрқайсысында 7 мысықтан бар; әр мысық 7 тышқан жейді; әр тышқан сұлының 7 сабағынан жейді; сұлы сабақтарын еккенде, әрқайсысынан ұлының 7 дәні алынар еді. Үйдің, мысықтың, сұлы сабағының және дәнінің жалпы қосындысын табыңдар».
Слайд 3
2-топ: «Шахматтың пайда болуы жайлы үнді аңызы»
Үнді патшасы Шерам шахмат ойынын ойлап тапқан өзінің қарамағындағы Сетаны шақырып алып, оны тапқырлығы үшін марапаттамақшы болады. Сета шахмат тақтасының 1 торкөзі үшін 1 дән, 2 торкөзі үшін 2 дән, 3 торкөзі үшін 4 дән, 4 торкөзі үшін 8 дән, т. с. с шахмат тақтасының барлық 64 торкөзі үшін дән сұрайды. Қуанып кеткен Шерам патша Сетаның сұраған қарапайым өтінішін орындауға бұйрық береді. Шерам патша Сетаға қанша дән беруі тиіс еді?»
Слайд 4
3-топ: «Магницкийдің есебі»
Бір адам атын 156 сомға сатты. Сатып алушы ақшасын төлеген соң, бағасы өте жоғары деп алғысы келмей, атты қайтарып береді. Сонда сатушы сату шарттарын өзгертеді. Ол сатып алушыға тағалық шеге (әр тағада 6 шегеден, барлығы 24 шеге) сатып алуды ұсынады және ақша төлегеннен кейін атты сыйға қосып беретінін айтады. Аттың иесі мынадай баға қояды: сатып алушы бірінші шегеге тиынның бөлігін, екінші шегеге тиынның бөлігін, үшінші шегеге 1 тиын, төртінші шегеге 2 тиын, яғни әрбір келесі шегеге 2 есе көп төлеу керек болады. Сатып алушы атқа 10 сомнан артық төлемеймін деп ойлап шартқа келіседі. Сатып алушы қаншаға ұтылып қалды?»
Слайд 5
4-топ: «Қала тұрғындары туралы есеп»
Бір қаланың тұрғындарының саны жыл сайын бірдей қатынаста көбейіп отырады екен. Егер үш жылда адамдар саны 10 000-нан 17 280-ге жетсе, онда қатынас шамасы қандай?
Постер қорғау
Слайд 6
Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, көшбасшы топ мүшелерін бағалайды
Бағалау, рефлексиямен бөлісу.



Бағалау, рефлексиямен бөлісу.
Мұғалім жұлдызы









Жұмыс парағы
Тақырыбы: Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Мақсаты: Прогрессия туралы білімдерінің өмірде қолданылуы жайлы түсініктерін қалыптастыру
Барысы:
1. Топқа бөліну, топ көшбасшысын сайлау. 5 мин
2. Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу 3мин
Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды.
3. Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасайды. 20мин
4. Есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды. 12мин әр топқа 3мин
5. Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, көшбасшы топ мүшелерін бағалайды. 5мин
Жұмыс парағы
Тақырыбы: Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Мақсаты: Прогрессия туралы білімдерінің өмірде қолданылуы жайлы түсініктерін қалыптастыру
Барысы:
1. Топқа бөліну, топ көшбасшысын сайлау. 5 мин
2. Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу 3мин
Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды.
3. Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасайды. 20мин
4. Есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды. 12мин әр топқа 3мин
5. Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, көшбасшы топ мүшелерін бағалайды. 5мин
Жұмыс парағы
Тақырыбы: Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Мақсаты: Прогрессия туралы білімдерінің өмірде қолданылуы жайлы түсініктерін қалыптастыру
Барысы:
1. Топқа бөліну, топ көшбасшысын сайлау. 5 мин
2. Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу 3мин
Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды.
3. Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасайды. 20мин
4. Есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды. 12мин әр топқа 3мин
5. Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, көшбасшы топ мүшелерін бағалайды. 5мин
Сәлемдесу, түгендеу 5 мин
Топқа бөлу: оқушылар парталарға отырады, парталардың астында стикер жапсырылған сол стикердегі сөзге қарай бөлінеді.
Психологиялық ахуал: «Сыйлық»
Топ көшбасшысын сайлайды
Көшбасшының рөлі: топ мүшелерінің тапсырманы орындауға қатысуын қадағалау, топ мүшелерін бағалау
Бір топқа бір бағалау парағы жатады
Үй жұмысын тексеру: 3 таңбалы сандардың қосындысын есептеу 3 мин
Топтағы оқушылар сағат тілі бойымен жұмыс дәптерлерін алмастырады да, тексереді, бағалайды. Слайд 1
Бағалау
Топтық тапсырмалар беріледі, топпен постер жасап есептің шешімін түсіндіреді, постер қорғайды.
20+12мин
Бағалау, рефлексиямен бөлісу. Мұғалім жұлдызы 5мин
еселік қосынды п -ші мүше айырымы
еселік қосынды п -ші мүше айырымы
еселік қосынды п -ші мүше айырымы
еселік қосынды п -ші мүше айырымы
еселік қосынды п -ші мүше айырымы
еселік қосынды п -ші мүше айырымы
1-топ: «Ахместің папирусындағы есеп»
«7 үйдің әрқайсысында 7 мысықтан бар; әр мысық 7 тышқан жейді; әр тышқан сұлының 7 сабағынан жейді; сұлы сабақтарын еккенде, әрқайсысынан ұлының 7 дәні алынар еді. Үйдің, мысықтың, сұлы сабағының және дәнінің жалпы қосындысын табыңдар».
2-топ: «Шахматтың пайда болуы жайлы үнді аңызы»
Үнді патшасы Шерам шахмат ойынын ойлап тапқан өзінің қарамағындағы Сетаны шақырып алып, оны тапқырлығы үшін марапаттамақшы болады. Сета шахмат тақтасының 1 торкөзі үшін 1 дән, 2 торкөзі үшін 2 дән, 3 торкөзі үшін 4 дән, 4 торкөзі үшін 8 дән, т. с. с шахмат тақтасының барлық 64 торкөзі үшін дән сұрайды. Қуанып кеткен Шерам патша Сетаның сұраған қарапайым өтінішін орындауға бұйрық береді. Шерам патша Сетаға қанша дән беруі тиіс еді?»
3-топ: «Магницкийдің есебі»
Бір адам атын 156 сомға сатты. Сатып алушы ақшасын төлеген соң, бағасы өте жоғары деп алғысы келмей, атты қайтарып береді. Сонда сатушы сату шарттарын өзгертеді. Ол сатып алушыға тағалық шеге (әр тағада 6 шегеден, барлығы 24 шеге) сатып алуды ұсынады және ақша төлегеннен кейін атты сыйға қосып беретінін айтады. Аттың иесі мынадай баға қояды: сатып алушы бірінші шегеге тиынның бөлігін, екінші шегеге тиынның бөлігін, үшінші шегеге 1 тиын, төртінші шегеге 2 тиын, яғни әрбір келесі шегеге 2 есе көп төлеу керек болады. Сатып алушы атқа 10 сомнан артық төлемеймін деп ойлап шартқа келіседі. Сатып алушы қаншаға ұтылып қалды?»
4-топ: «Қала тұрғындары туралы есеп»
Бір қаланың тұрғындарының саны жыл сайын бірдей қатынаста көбейіп отырады екен. Егер үш жылда адамдар саны 10 000-нан 17 280-ге жетсе, онда қатынас шамасы қандай?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz