Арифметикалық амалдардың қасиеттері

Құзыреттілікке жуткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:
А. Ақпараттық:
Ә. Коммуникативтік:
Б. Проблемены шешу:
Арифметикалық амалдардың қасиеттері туралы мәліметтер беру.
Арифметикалық амалдардың қасиеттеріне берілген есептерді шығару
Шығармашылықпен жұмыстану
Кестелер,
Тірек схемасы
Оқушының қызметі
Күтілетін нәтиже
Сәлеметсіздерме? Оқушылар . Отырыңыздар.
Бүгін математика пәнінен мен беремін аты-жөнім:Садыкова Айдана Жасталапқызы.
-амандасады.
-Орындарына отырады,
-Үйге не берілді?
Парта аралап дәптерлерін тексеріп шығамын.
Мәнін есепте:
Бөл-
гіш
Бөлін
дінің мәні
Бөл-
гіш
Бөлін
дінің мәні
IVЖаңа материалды түсіндіру.
№2
№3
Сергіту сәті
№4
№6
V Жаңа материалды бекіту
а) а
a * b = b * a - көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті
b
ә)
(a + b) * с = а * с + b * c - көбейтудің үлестірілімдік қасиеті
c
a b
б)
c
(a * b) * с = а * ( b * c ) - көбейтудің терімділік қасиеті
b
а
Есепте
(190*5) *2
5*(630*4)
(7250*2) *5
(639*4) *5
(332*4) *5
200*(96*5)
(625*200) *5
(103*50) *4
А) Наубайханада нандарды тартпаларға салады. Бір тартпаға 6 батоннан 2 қатар сыяды. 14 тартпа қойылатын сүйретпеге неше батон сыяды?
.
Ә) Қоймадағы жәшіктердің әрқайсысына 16 килограммнан көкөніс салынған. Көкөніс қоймасының әр бөлігіне 12 жәшіктен 10 қатар сыяды. Көкөніс қоймасының әр бөлігінде неше килограмм көкөніс сақталған?
Тік ұста бойыңды
Жоғары соз қолыңды
Соз қолыңды тағыда
Жеткіз жираф мойннына.
Есептемей салыстыр. Тапсырманы орындауға қандай қасиеті көмектесті?
7860*1500 ? 1500*7860
5879 * (2*500) ? 5879 * 800
(2368 * 5) * 4 ? 2368 * (5 * 5)
3489 + 700586 ? 700586 + 3490
(689 + 3689) * 150 ? 689 * 150 + 3689 * 150
21684 + (168954 + 3547) ? 3547 + (21684 + 168955)
А) Құс фермасында 17612 тауық бар, бұл үйректерге қарағанда 28 есе артық, ал қаздар үйректерге қарағанда 16 есе артық. Құс фермасында неше қаз бар?
Ә) Бір тауыққа күніне 100г жем қажет. 300 тауығы бар фермер бір жылға (365 күн) қанша жем даярлау керек?
Жаңа материалды бекіту мақсатымен оқушыларға сұрақтар қоямын:
Бүгін қандай тақырыппен таныстық?
-Көбейтудің ауыстырылымдық қасиеті қалай орындалады?
-Үлестірілімдік қасиеті ше?
-Терімділік қасиеті ше?
Оқушылар жаңа материалды мұқият тыңдайды. Түсінбегендерін сұрайды.
Оқушылар көбейтудің терімділік қасиетін пайдаланып есептерді шығарады.
(190*5) *2=190*(5*2) =190*10=1900
5*(630*4) =630*(5*4) =630*20=12600
(7250*2) *5=7250*(2*5) =7250*10=72500
(639*4) *5=639*(4*5) =639*20=12780
(332*4) *5=332*(4*5) =332*20=6640
200*(96*5) =96*(200*5) =96*1000=96000
(625*200) *5=625*(200*5) =625*1000=625000
(103*50) *4=103*(50*4) =103*200=20600
Бұл есепті көбейтудің терімділік қасиетін пайдаланып шығарады.
Шешуі: (6*2) *14=6*(12*14) = 168
Жауабы:14 тартпа қойылатын сүйретпеге 168 батон сыяды.
Бұл есепті де көбейтудің терімділік қасиетін пайдаланып шығарады.
Шешуі: (12*10) *16=10*(12*15) = 1920кг
Жауабы: Көкөніс қоймасының әр бөлігінде 1920 килограмм көкөніс сақталған.
Сергіту сәтін жасайды.
7860*1500 = 1500*7860 (ауыстырымдылық)
5879 * (2*500) › 5879 * 800 (терімділік)
(2368 * 5) * 4 ‹ 2368 * (5 * 5) (терімділік)
3489 + 700586 ‹ 700586 + 3490 (ауыстырымдылық)
(689 + 3689) * 150 = 689 * 150 + 3689 * 150 (үлестірілімдік)
21684 + (168954 + 3547) = 3547 + (21684 + 168955) (терімділік)
Тауық - 17612 28 есе а
Үйрек - Х 16 есе а
Қаздар - ?
Шешуі: Х*28=17612
Х = 17612 : 28 = 629 (үйрек)
629 * 16 = 10064 (қаз)
Жауабы: Құс фермасында 10064 қаз бар.
1тауық 1күнде - 100г
300 тауық 1 жылда- ?
Шешуі:
300 * 100 = 3г = 30 кг (300тауық 1 күнде)
30 * 365 = 10950 кг
Жауабы: 300 тауығы бар фермер бір жылға (365 күн) 10950 кг жем даярлау керек.
-Арифметикалық амалдардың қасиеттері
- a * b = b * a
- (a + b) * с = а * с + b * c
- (a * b) * с = а * ( b * c )
Жаңа материалды меңгереді.
.
Оқушылар бұл тапсырманы орындай отырып көбейтудің терімділік қасиетін пайдаланып есептер шығаруға дағдыланады.
Сергіту сәтін жасай отырып тынығып алады.
Бұл есептерді салыстырғанда есептемей-ақ арифметикалық амалдардың көмегімен теңсіздік белгілерін қоя алады. Арифметикалық амалдарды жаттауды меңгереді.
Есепті шығарып тез ойланып шешімін таба білуге үйренеді
Жаңа материалды меңгереді
Балалар бүгінгі сабағымыз осымен аяқталды.
Сау болыңыздар!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz