Сұраққа жауап беру. Топқа бөлу

Қызылорда облысы, Аралауданы, Шижаға елді мекені,

№57 Е. Көшербаев атындағы орта

мектебінің технология пәнінің мұғалімі

Сағынғанова Гүлбақыт Жасағанбергенқызының тізбектелген қысқа мерзімді жоспарлау

Сыныбы: 6 б

Сабақтың тақырыбы
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері: Мұғалімге арналған нұсқаулық 2012 ж. Ғаламтор мәліметтері
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаты
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері: Алжапқыш сызбасын тұрғызу үшін алынатын өлшемдер және өлшем алу ережелері туралы білім алады
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері: Оқушылар алжапқыш тігу үшін қажетті өлшем алуды үйренеді.
Сабақтың тақырыбы: Ресурстар
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері: Дәптер, қалам, постер, маркер, алжапқыш, мәтін, бағалау парағы
Сабақтың тақырыбы: Қолданылатын әдістер
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері: Сыни тұрғыдан ойлау, « Артефакт» әдісі, «Конверт сұрақ», «веер» стратегиясы, критерийлер арқылы бағалау
Сабақтың тақырыбы: Тапсырмалар
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері:

Сұраққа жауап беру;

Жұппен, топпен жұмыс ұйымдастыру;

Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру;

Жеке жұмыс

Сабақтың тақырыбы: Сабақ кезеңдері
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері: Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы: Кіріспе
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері:
  • Сәлемдесу, көңіл-күйлерін сұрау
  • Түгелдеу
  • Топқа бөлу

Үй тапсырмасын тексеру

Оқушылардың сауалнамаға алған жауаптарын тексеру

  • Сәлемдеседі, көңіл-күйлерін білдіреді.
  • Кезекші жауап береді
  • Топтарға бөлінеді

Тапсырмаларын тексертеді. Сауалнама нәтижелерін талдайды.

Сабақтың тақырыбы: Тұсаукесер
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері:

Ой қозғау

«Артефакт» әдісі арқылы алжапқышты оқушылардың алдына тастаймын да, «ол туралы не айтасыңдар"- деп сұрақ қоямын.

- Алжапқыш не үшін қажет?

- Қандай өлшемдер қажет?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

Оқушылар осы сұрақтар төңірегінде жауап береді

Шығу тарихы, пайдалану жері, т. б. бойынша

Сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады. Дәптерлеріне жазады.

Сабақтың тақырыбы: Негізгі бөлім
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері:

Мәтінмен жұмыс

Оқушыларға бір мәтінді екіге бөліп оқуға тапсырма беремін. Оқуға уақыт беру, сосын жұпта, топта талдайды, тұжырымдайды.

1-топқа тапсырма: оқыған мәтіні бойынша өлшем алу ережесін тобынан екі оқушы шығып, бірінің өлшемін алып көрсетеді

2-топқа тапсырма: плакатта адам денесіне өлшем бірліктерін көрсете отырып, өлшем түсіру

Сарамандық жұмыс. Тапсырмалар

1. Өз өлшемдерін алу Әр топтан екі оқушы шығып, бір-бірлерінің өлшемдерін алады. Қалған оқушыларға «конверт сұрақ» беріледі.

envelopes[1]

Әр топқа бір конверт тастаймын.

2. М 1:4 өлшем бойынша алжапқыш сызбасын сызу

Интербелсенді тақтада көрсету арқылы

мәтінді алдымен жұппен, кейін топпен талдайды, екі топқа берілген тапсырманы орындайды.

Екі топтан екі оқушыдан шығып, өз өлшемдерін алады.

Конвертте екі топқа берілген мәтін бойынша тақырыпты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында сұрақтар берілген.

Оқушылар конверт ішіндегі сұрақтың жауабын айтады.

Оқушылар алжапқыш сызбасын дәптерлеріне орындайды.

Сабақтың тақырыбы: Сергіту сәті
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері: "Веер" стратегиясы арқылы орындату Veer_fen_shuime_enl
Бір топқа бір веер беріледі, соған сабақта үйренгенін түйіндеп жазу
Сабақтың тақырыбы: Қорытынды бөлім
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері:

Сабақты қаншалықты меңгергенін тексеру мақсатында тест алу.

Тестке жауап беріп болған соң екі топтың тесттерін алмастырып, тақтадан дұрыс жауабын көрсету арқылы тексерту

Тестке жауап береді. Басқа топпен алмастырып тақтадағы дұрыс жауап бойынша тексереді.
Сабақтың тақырыбы: Бағалау
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері: Критерийлер арқылы өздерін бағалау
Оқушылар критерий арқылы өз өздерін бағалайды.
Сабақтың тақырыбы: Рефлексия
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері: Оқушылардың сабақтан алған әсерлерін параққа жаздыру
Оқушылар алған әсерлерін жазады.
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері: Өздері ұсынатын алжапқыш эскизін салу
бұқаралық ақпарат құралдары, ғаламтор мәліметтері

Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшектерді көбейту ережелері
The names of continents and courtiers. nationalities and languages. (mемлекеттер мен континеттер және тілі, астанасы)
Отырықшы және көшпелілердің материалдық мәдениеті
Сабақ жоспары 8 сынып ағылшын тілі
Топ басшының бағалау парағы арқылы бағалауы
Қалалық мәдениеттің дамуы
Махамбет өмірі мен шығармашылығы
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау әдістерін тәжірибеде қолдану
"ынтымақтастық және топтық оқыту" коучинг жоспары
Магниттік өзара әрекеттесу. Эрстед, Ампер тәжірибелері. Магнит өрісінің күш сызықтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz