Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сұраққа жауап беру. Топқа бөлу
Қызылорда облысы, Аралауданы, Шижаға елді мекені,
№57 Е.Көшербаев атындағы орта
мектебінің технология пәнінің мұғалімі
Сағынғанова Гүлбақыт Жасағанбергенқызының тізбектелген қысқа мерзімді жоспарлау
Сыныбы: 6б
Сабақтың тақырыбы
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері
Сілтеме
Мұғалімге арналған нұсқаулық 2012 ж. Ғаламтор мәліметтері
Жалпы мақсаты
Алжапқыш сызбасын тұрғызу үшін алынатын өлшемдер және өлшем алу ережелері туралы білім алады
Күтілетін нәтиже
Оқушылар алжапқыш тігу үшін қажетті өлшем алуды үйренеді.
Ресурстар
Дәптер, қалам, постер, маркер, алжапқыш, мәтін, бағалау парағы
Қолданылатын әдістер
Сыни тұрғыдан ойлау, <<Артефакт>> әдісі, <<Конверт сұрақ>>, <<веер>> стратегиясы, критерийлер арқылы бағалау
Тапсырмалар
∙ Сұраққа жауап беру;
∙ Жұппен, топпен жұмыс ұйымдастыру;
∙ Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру;
∙ Жеке жұмыс
Сабақ кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Кіріспе
* Сәлемдесу, көңіл-күйлерін сұрау
* Түгелдеу
* Топқа бөлу
Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылардың сауалнамаға алған жауаптарын тексеру
* Сәлемдеседі, көңіл-күйлерін білдіреді.
* Кезекші жауап береді
* Топтарға бөлінеді
Тапсырмаларын тексертеді. Сауалнама нәтижелерін талдайды.
Тұсаукесер
Ой қозғау
<<Артефакт>> әдісі арқылы алжапқышты оқушылардың алдына тастаймын да, <<ол туралы не айтасыңдар"- деп сұрақ қоямын.
- Алжапқыш не үшін қажет?
- Қандай өлшемдер қажет?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Оқушылар осы сұрақтар төңірегінде жауап береді
Шығу тарихы, пайдалану жері, т.б. бойынша
Сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады. Дәптерлеріне жазады.
Негізгі бөлім
Мәтінмен жұмыс
Оқушыларға бір мәтінді екіге бөліп оқуға тапсырма беремін. Оқуға уақыт беру, сосын жұпта, топта талдайды, тұжырымдайды.
1-топқа тапсырма: оқыған мәтіні бойынша өлшем алу ережесін тобынан екі оқушы шығып, бірінің өлшемін алып көрсетеді
2-топқа тапсырма: плакатта адам денесіне өлшем бірліктерін көрсете отырып, өлшем түсіру
Сарамандық жұмыс. Тапсырмалар
1.Өз өлшемдерін алу Әр топтан екі оқушы шығып, бір-бірлерінің өлшемдерін алады. Қалған оқушыларға <<конверт сұрақ>> беріледі.
Әр топқа бір конверт тастаймын.
2. М 1:4 өлшем бойынша алжапқыш сызбасын сызу
Интербелсенді тақтада көрсету арқылы
мәтінді алдымен жұппен, кейін топпен талдайды, екі топқа берілген тапсырманы орындайды.
Екі топтан екі оқушыдан шығып, өз өлшемдерін алады.
Конвертте екі топқа берілген мәтін бойынша тақырыпты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында сұрақтар берілген.
Оқушылар конверт ішіндегі сұрақтың жауабын айтады.
Оқушылар алжапқыш сызбасын дәптерлеріне орындайды.
Сергіту сәті
"Веер" стратегиясы арқылы орындату
Бір топқа бір веер беріледі, соған сабақта үйренгенін түйіндеп жазу
Қорытынды бөлім
Сабақты қаншалықты меңгергенін тексеру мақсатында тест алу.
Тестке жауап беріп болған соң екі топтың тесттерін алмастырып, тақтадан дұрыс жауабын көрсету арқылы тексерту
Тестке жауап береді. Басқа топпен алмастырып тақтадағы дұрыс жауап бойынша тексереді.
Бағалау
Критерийлер арқылы өздерін бағалау
Оқушылар критерий арқылы өз өздерін бағалайды.
Рефлексия
Оқушылардың сабақтан алған әсерлерін параққа жаздыру
Оқушылар алған әсерлерін жазады.
Үйге тапсырма
Өздері ұсынатын алжапқыш эскизін салу
бұқаралық ақпарат құралдары, ғаламтор мәліметтері
№57 Е.Көшербаев атындағы орта
мектебінің технология пәнінің мұғалімі
Сағынғанова Гүлбақыт Жасағанбергенқызының тізбектелген қысқа мерзімді жоспарлау
Сыныбы: 6б
Сабақтың тақырыбы
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері
Сілтеме
Мұғалімге арналған нұсқаулық 2012 ж. Ғаламтор мәліметтері
Жалпы мақсаты
Алжапқыш сызбасын тұрғызу үшін алынатын өлшемдер және өлшем алу ережелері туралы білім алады
Күтілетін нәтиже
Оқушылар алжапқыш тігу үшін қажетті өлшем алуды үйренеді.
Ресурстар
Дәптер, қалам, постер, маркер, алжапқыш, мәтін, бағалау парағы
Қолданылатын әдістер
Сыни тұрғыдан ойлау, <<Артефакт>> әдісі, <<Конверт сұрақ>>, <<веер>> стратегиясы, критерийлер арқылы бағалау
Тапсырмалар
∙ Сұраққа жауап беру;
∙ Жұппен, топпен жұмыс ұйымдастыру;
∙ Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру;
∙ Жеке жұмыс
Сабақ кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Кіріспе
* Сәлемдесу, көңіл-күйлерін сұрау
* Түгелдеу
* Топқа бөлу
Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылардың сауалнамаға алған жауаптарын тексеру
* Сәлемдеседі, көңіл-күйлерін білдіреді.
* Кезекші жауап береді
* Топтарға бөлінеді
Тапсырмаларын тексертеді. Сауалнама нәтижелерін талдайды.
Тұсаукесер
Ой қозғау
<<Артефакт>> әдісі арқылы алжапқышты оқушылардың алдына тастаймын да, <<ол туралы не айтасыңдар"- деп сұрақ қоямын.
- Алжапқыш не үшін қажет?
- Қандай өлшемдер қажет?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Оқушылар осы сұрақтар төңірегінде жауап береді
Шығу тарихы, пайдалану жері, т.б. бойынша
Сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады. Дәптерлеріне жазады.
Негізгі бөлім
Мәтінмен жұмыс
Оқушыларға бір мәтінді екіге бөліп оқуға тапсырма беремін. Оқуға уақыт беру, сосын жұпта, топта талдайды, тұжырымдайды.
1-топқа тапсырма: оқыған мәтіні бойынша өлшем алу ережесін тобынан екі оқушы шығып, бірінің өлшемін алып көрсетеді
2-топқа тапсырма: плакатта адам денесіне өлшем бірліктерін көрсете отырып, өлшем түсіру
Сарамандық жұмыс. Тапсырмалар
1.Өз өлшемдерін алу Әр топтан екі оқушы шығып, бір-бірлерінің өлшемдерін алады. Қалған оқушыларға <<конверт сұрақ>> беріледі.
Әр топқа бір конверт тастаймын.
2. М 1:4 өлшем бойынша алжапқыш сызбасын сызу
Интербелсенді тақтада көрсету арқылы
мәтінді алдымен жұппен, кейін топпен талдайды, екі топқа берілген тапсырманы орындайды.
Екі топтан екі оқушыдан шығып, өз өлшемдерін алады.
Конвертте екі топқа берілген мәтін бойынша тақырыпты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында сұрақтар берілген.
Оқушылар конверт ішіндегі сұрақтың жауабын айтады.
Оқушылар алжапқыш сызбасын дәптерлеріне орындайды.
Сергіту сәті
"Веер" стратегиясы арқылы орындату
Бір топқа бір веер беріледі, соған сабақта үйренгенін түйіндеп жазу
Қорытынды бөлім
Сабақты қаншалықты меңгергенін тексеру мақсатында тест алу.
Тестке жауап беріп болған соң екі топтың тесттерін алмастырып, тақтадан дұрыс жауабын көрсету арқылы тексерту
Тестке жауап береді. Басқа топпен алмастырып тақтадағы дұрыс жауап бойынша тексереді.
Бағалау
Критерийлер арқылы өздерін бағалау
Оқушылар критерий арқылы өз өздерін бағалайды.
Рефлексия
Оқушылардың сабақтан алған әсерлерін параққа жаздыру
Оқушылар алған әсерлерін жазады.
Үйге тапсырма
Өздері ұсынатын алжапқыш эскизін салу
бұқаралық ақпарат құралдары, ғаламтор мәліметтері
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz