Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын жаз
Алгебра 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын қолданып есеептер шығару.
Мақсаты:
Білімділік: Есептер шығару арқылы формуланың дұрыс қолдана білуге қалыптастыру.
Дамутышылық: Оқушылардың ой әрісін кеңейту. Математикалық тілін және логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: сабақта оқушылардың өз еркімен белсене араласуы. Білімдерін көрсете алуы. Топпен ұйымдасып жұмыс істеуі.
Сабақтың түрі: аралас, қайталау, толықтыру сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, карточкалар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
А) Оқушыларды түгендеу
Ә) Оқушылардың оқу құралдарын реттеп сабққа назарын аудару
2. Сабақтың мақсатын түсіндіру.
3. Сабақтың жүргізу әдісін түсіндіру. Сыныпты екі топқа бөлу. Әр топтың тапсырмасын айтып түсіндіру.
Сабақ 4 деңгейлік бөлімнен тұрады.
1. Оқушылық деңгей (сұрақтар)
2. Алгоритмдік деңгей (Есептер)
3. Евристикалық деңгей.
4. Шығармашылық деңгей.
5. Қорытынды
6. Үйге тапсырма
1 саты. Міндетті оқушылық саты (Ауызша сұрақтар)
1. Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу деп атайды?
2. Келтірілген квадрат теңдеу дегеңіміз не?
3. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
4. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын жаз.
2 саты. Алгоритмдік (есептер шығару)
1 - топ.
2х2+5х-3 = 0
2х2+8х=0
(х+4)2 =3х+40
2 - топ.
3x2 -5x+2=0
36x 2-9x=0
(x-2) 2=2*(3x-10)
3- саты: <<Эвристикалық саты>>. <<Сиқырлы шаршы.>>
1. <<Е>> х2-10х+25=0 Ж: х1= 5
2. <<Д>> х2 -5х+6=0 Ж: х1 =2; х2 =3
3. <<Е>> х2 +3х+2=0 Ж: х1= -2; х2=-1
4. <<У>> х2+30х+200=0 Ж: х1 =10; х2=20
5. <<Т>> х2+7х+12=0 Ж: х1 =-4; х2=-3
6. <<Ң>> х2 -х=0 Ж: х1 =0; х2=1
4- саты: <<Шығармашылық саты>>
Егер тікбұрышты үшбұрыштың катеттерінің біреуі екіншісінен 4см қысқа екіні және гипотезузасы 20 см тең екені белгілі болса, осы үшбұрыштың катеттерін тап.
1.Берілген теңдеудің қайсысы квадрат теңдеу.
А. 3x2-2x-5=0
В. 17x+14=0
С. -3x3 -2x2 =0
Д. 2x4 +26 =0
2.Квадраттық теңдеуге келтіріңдер (x+2)(x-1)=6
А. x2+x-8=0
В. 2x2+3x-10=0
С. X2+2x-16=0
Д. x2-3x +10 =0
3.Теңдеуді 2x[2]+3x-5=0 дискриминатын есепте.
4. Теңдеуді ax2+bx+c=0 түрінде жазыңдар
х(3х-4) =5х-7
5. Теңдеудің 4х2= 25 түбірлерін табыңдар
А. 2,5;-2,5
В.-0,8;0,8
С.-5;5
Д.-6,4;6,4
5. Қорытынды
6. Бағалау:
7. Үй тапсырмасы. Квадрат теңдеу түрлерінің формуласын пайдаланып есептер шығарып кешу. №2
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын қолданып есеептер шығару.
Мақсаты:
Білімділік: Есептер шығару арқылы формуланың дұрыс қолдана білуге қалыптастыру.
Дамутышылық: Оқушылардың ой әрісін кеңейту. Математикалық тілін және логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: сабақта оқушылардың өз еркімен белсене араласуы. Білімдерін көрсете алуы. Топпен ұйымдасып жұмыс істеуі.
Сабақтың түрі: аралас, қайталау, толықтыру сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, карточкалар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
А) Оқушыларды түгендеу
Ә) Оқушылардың оқу құралдарын реттеп сабққа назарын аудару
2. Сабақтың мақсатын түсіндіру.
3. Сабақтың жүргізу әдісін түсіндіру. Сыныпты екі топқа бөлу. Әр топтың тапсырмасын айтып түсіндіру.
Сабақ 4 деңгейлік бөлімнен тұрады.
1. Оқушылық деңгей (сұрақтар)
2. Алгоритмдік деңгей (Есептер)
3. Евристикалық деңгей.
4. Шығармашылық деңгей.
5. Қорытынды
6. Үйге тапсырма
1 саты. Міндетті оқушылық саты (Ауызша сұрақтар)
1. Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу деп атайды?
2. Келтірілген квадрат теңдеу дегеңіміз не?
3. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
4. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын жаз.
2 саты. Алгоритмдік (есептер шығару)
1 - топ.
2х2+5х-3 = 0
2х2+8х=0
(х+4)2 =3х+40
2 - топ.
3x2 -5x+2=0
36x 2-9x=0
(x-2) 2=2*(3x-10)
3- саты: <<Эвристикалық саты>>. <<Сиқырлы шаршы.>>
1. <<Е>> х2-10х+25=0 Ж: х1= 5
2. <<Д>> х2 -5х+6=0 Ж: х1 =2; х2 =3
3. <<Е>> х2 +3х+2=0 Ж: х1= -2; х2=-1
4. <<У>> х2+30х+200=0 Ж: х1 =10; х2=20
5. <<Т>> х2+7х+12=0 Ж: х1 =-4; х2=-3
6. <<Ң>> х2 -х=0 Ж: х1 =0; х2=1
4- саты: <<Шығармашылық саты>>
Егер тікбұрышты үшбұрыштың катеттерінің біреуі екіншісінен 4см қысқа екіні және гипотезузасы 20 см тең екені белгілі болса, осы үшбұрыштың катеттерін тап.
1.Берілген теңдеудің қайсысы квадрат теңдеу.
А. 3x2-2x-5=0
В. 17x+14=0
С. -3x3 -2x2 =0
Д. 2x4 +26 =0
2.Квадраттық теңдеуге келтіріңдер (x+2)(x-1)=6
А. x2+x-8=0
В. 2x2+3x-10=0
С. X2+2x-16=0
Д. x2-3x +10 =0
3.Теңдеуді 2x[2]+3x-5=0 дискриминатын есепте.
4. Теңдеуді ax2+bx+c=0 түрінде жазыңдар
х(3х-4) =5х-7
5. Теңдеудің 4х2= 25 түбірлерін табыңдар
А. 2,5;-2,5
В.-0,8;0,8
С.-5;5
Д.-6,4;6,4
5. Қорытынды
6. Бағалау:
7. Үй тапсырмасы. Квадрат теңдеу түрлерінің формуласын пайдаланып есептер шығарып кешу. №2
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz