Ақпаратты қорғау

23. 09. 2014
Информатика
6-сынып
23. 09. 2014: Сабақ тақырыбы:
Информатика: Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар
23. 09. 2014: Жалпы мақсат:
Информатика:
  • Оқушыларды компьютерлік вирустар түрлерімен және олардан қорғану әдістерімен таныстыру. Аса белгілі вирусқа қарсы программаларды қарастыру;
  • Оқушыларды “Вирус”, қайдан пайда болғанын, олардың таралу жолдарын, сол сияқты вирусты жоятын “Антивирус” ұғымымен, негізгі қызметімен таныстырып, жұмыс істеу ережесін меңгерту;
  • Компьютерлік вирустар туралы түсінік бере отырып,

ой-өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру;

  • Оқушыларды жан-жақты болуға, компьютерлік сауаттылыққа,

іздемпаздыққа тәрбиелеу.

23. 09. 2014: Сілтеме:
Информатика:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
  2. 6-шы сыныпқа арнлған электронды оқулық
  3. 6-сыныпқа арналған информатика оқулығы.
  4. e. edu. kzпорталынан материалдар
  5. 6-шы сыныпқа арналған жұмыс дәптері
23. 09. 2014: Оқу нәтижесі:
Информатика: Оқушылар вирус ұғымын, вирусқа қарсы программаларды, өз компьютерлерін вирустан сақтауды, қорғауды, вирустардан тазартуды біледі.
23. 09. 2014: Негізгі идеялар:
Информатика: Бірлескен жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
23. 09. 2014:

Сабақта қолданыла-

тын материалдар:

Информатика: ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, тұсаукесер, оқулықтар, дәптерлер, аудио, видео, тұсаукесер, My test бағдарламасы
23. 09. 2014: Оқыту әдістері:
Информатика: Практикалық элементтері бар, көрсетіп түсіндіру сабағы. АКТ қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, 6-шы сыныпқа арналған жұмыс дәптерімен жұмыс, Сын тұрғысынан ойлау («Ой тастау», », «Қызығушылығын ояту»)
23. 09. 2014: Дерек көздері:
Информатика:
  1. Информатикаға арналған жұмыс дәптері.
  2. Оқулық
  3. Сілтемелер
  4. Электронды оқулықтар
23. 09. 2014: Тапсырмалар:
Информатика: Оқулықпен жұмыс, жұмыс дәптерімен жұмыс, деңгейлік жұмыс, интернетпен жұмыс, ДК- де жұмыс.

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

(3 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылармен амандасу, түгендеу. Тренинг: «Жақсы лебіз» ойыны

Оқушылар шаттық шеңберіне жиналады. Бір оқушы қасындағы көршісіне жақсы лебіз білдіреді. Екінші оқушы үшіншіге т. с. с

Оқушының іс-әрекеті: Амандасады, тренингке қатысады.
Тапсырмалар:

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

( 6 мин )

Мұғалімнің іс-әрекеті:

17 бет. Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар.

  1. Ақпараттың қасиеттерін түсіндіретін мысалдар келтіріңдер:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. Сөйлемдерді аяқтаңдар:

Егер ақпарат біреуге қажет болса және оны пайдалану мүмкін болса, онда . . . . Ақпарат . . . шындықты бейнелейді.

Барлығына түсінікті тілмен берілген ақпаратты . . . деп атайды. Егер ақпарат шешім қабылдауға жеткілікті болса, . . . . Дәл уақытында алынған ақпарат . . . болады.

  1. «Егер кез келген өлшемнің ішінен еркіндік дәреже вектор мөлшерін көрсететін болса, яғни қажетті векторды толық анықтау үшін қажетті «еркіндік» өлшем мөлшері». Бұл сендер үшін қандай ақпарат?
  2. Қандай жағдайларда қысқаша ақпарат қажет?
Оқушының іс-әрекеті: Шындықт
Толықтылық
Дұрыстылық
Дәлдік
Өзектілік
Құндылық
Тапсырмаларды дәптерлерінде орындайды.
Тапсырмалар:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Тапсырмалар:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Тапсырмалар:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Тапсырмалар:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Тапсырмалар:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Тапсырмалар:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Тапсырмалар:

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру

(10 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Компьютерлік вирустар тарихы дербес компьютерлер пайда болған уақыттан басталды.

Вирус - өздігінен көбеюге қабілетті зақымдаушы программа.

Компьютердің зақымданғанын білдіретін көрсеткіштер бар. Егер сендер компьютерде ақылға қонымсыз «оғаш» дүниелер орын алып жатса, атап айтқанда:

  • Экранға қарастырылмаған хабарлама немесе кескіндер шықса;
  • Жоспарланбаған дыбыстық сигналдар берілсе;
  • Күтпеген жерден DVD-ROM - құрылғылар тартпасы ашылып және жабылып қалса;
  • Компьютерде сендердің қатысуларыңсыз қандай да бір программалар іске қосылса;
  • Сендердің ешқандай программа қоспағандарыңа қарамастан, жедел жад бітіп жатыр деген хабарлама берілсе, онда үлкен ықтималдықпен сендердің компьютерлерін вируспен зақымданған деп болжауға әбден болады.

Вирусқа қарсы программа (антивирус) - зақым әкелетін нысандарды анықтауға және вирус жұққан файлдарды емдеуге, сондай-ақ файлдардың немесе операциялық жүйенің тұтастай зақымдануының алдын алуға арналған программа.

Оқушының іс-әрекеті: Орындарында отырып, тақтаға қарайды, керекті мәліметтерді дәптерлеріне көшіріп алады.
Тапсырмалар:

IV. Бекіту

(6 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1-тапсырма. Сәйкестендіріңдер.

2-тапсырма. Бос ұяшықтарға дұрыс жауаптарды апарып қойындар.

3-тапсырма.

4-тапсырма.

5-тапсырма.

6-тапсырма.

7-тапсырма.

8-тапсырма.

Оқушының іс-әрекеті:

Жауабы: Макро

Жауабы: UAC

Тапсырмалар:

V. Компьютердегі тәжірибелік жұмыс.

(7 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

25-27 б. б. Комипьютердегі тәжірибелік жұмыс. ДК -ін қосып деңгейлік тапсырмаларды орындау.

А деңгейін орындағандар -«3» деген баға алады;

А және В деңгейлерін орындаған оқушыларға - «4» деген баға қойылады;

А, В және С деңгейлерін орындаған оқушыларға «5» деген баға қойылады.

Оқушының іс-әрекеті:

А деңгейі

  1. Microsoft Security Еssentails программасымен (немесе) өздерінде бар антивируспен өз бумаларыңды тексеруді орындаңдар.
  2. Программаны іске қосыңдар.
  3. Үйге тіркеме бетінде Тексеру параметрлері - Ерекше (Особая) ажыратып-қосқышын тағайындаңдар.
  4. Тексеру батырмасын шертіңдер, өз бумаларыңды көрсетіңдер. ОК-ді шертіңдер.
  5. Сканерлеу нәтижесінің соңын күтіңдер.
  6. Жұмыс нәтижесін мұғалімге көрсетіңдер.

В деңгейі

  1. А деңгейінің тапсырмасын орындаңдар.
  2. Microsoft Security Еssentails программасының баптауларын өзгертіңдер.
  3. Параметрлер тіркеме бетіне ауысыңдар.
  4. Сол жақтағы тізімнен Үнсіз келісім бойынша әрекеттер (Действия по умолчанию) бұйрығын таңдаңдар.
  5. Хабарлаудың ауыспалы деңгейі үшін Жою бұйрығын таңдаңдар.
  6. Сол жақтағы тізімнен Толығырақ (Подробно) бұйрығын таңдаңдар.
  7. Ағытылатын тасығыстарды тексеру (Проверять съемные носители) параметрін белгілеңдер.
  8. Жұмыс нәтижесін мұғалімге көрсетіңдер.

С деңгейі

  1. В деңгейінің тапсырмасын орындаңдар.
  2. Microsoft Security Еssentails программасының (http://windows. microsoft. com/ru. ru/windows/security-utilities) жүйеге қандай талаптар қоятынын оқып - біліңдер.
Тапсырмалар:

VI. Cергіту сәті

(2 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қол саусақтарына арналған жаттығулар

  • Алақанды уқалау.
  • Қолды қысу
  • Білезіктен айналдыру

Көзге арналған жаттығулар.

  • Көзді бірнеше рет жыпылықтату.
  • Көзіңмен ақырын оң жаққа, жоғары, солға, төмен қарай 3-4 рет айналым жаса
Оқушының іс-әрекеті:

Жаттығуды

орындарында отырып орындау.

Тапсырмалар: VII. Қорытындылау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тест

  1. Вирус - ол. . .

А) дискілерді тексеру құралы

В) файлдарды көшіруге арналған программа

С) операциялық жүйедегі қателердің салдары

D) көбеюге қабілетті зақымдаушы программа +

  1. Вирустың компьютерге өтуінің көзі бола алмайтын құрылғы?

А) модем +

В) электрондық пошта

С) қатты диск

D) ажырап алынатын


Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар
Құжатқа құпия сөз орнату жолдарын үйрету
Вирус туралы түсінік, түрлері, антивирустық бағдарламалар
Компьютерлік вирус
Вирусқа қарсы программалар
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері
Ақпаратты өңдеу
Вирус жүктейтін вирус макровирустар
7 сынып орта мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz