Нәтижені бағалау

Ақмола облысы
Аршалы ауданы.
Волгодонов ОМ
Абайдың өлеңдер жинағы, 2005ж. ІІ томдық.
8-сынып әдебиеті, Қ. Әбдезұлы, Г. Рыскелдиева, С. Тұрсынғалиева. 2011.
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Мазмұнына байланысты: 1. Шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу, мәтіннің танымдық сипатын, құрылымдық бөліктерін өздері байқап алатын, түсіне алатын нәтижеге жеткізу, көркем мәтінмен жұмыс істей білу дағдысын жетілдіру, оқып-түйгендері жайлы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру; бір-біріне түсіндіру арқылы ұжымдық шығармашылық жұмыс жүргізе білуге баулу;
2. Ұлы ақынның еңбектерін оқи отырып, елін сүюге, адамгершілік, адалдық, ізгілікке, ғылым-білімді меңгерген көкірегі ояу азамат болуға баулу.
3. өз бетінше ізденуге баулу.
СТО-ға байланысты: - кейіпкерлер әрекетін бағалай білу; әңгімені бүгінгі өмірмен байланыстыру; өзіндік көзқарас, пікірін қорғауға бағыттау;
Топқа байланысты: - әр оқушының жеке, жұптық, топтық жұмысы, өз пікірін қорғайды, бір-бірінің нұсқауларын орындайды.
Уақыты
Стратегиялар
Ресурс
тар
2 мин
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
Оқушылар ынтымақтастық шеңберін құрып бір-біріне жақсы тілек айтады.
Смаиликтер арқылы топтарға бөлу
Сағат тілі бағытымен оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтып шығады.
Смаилик түстеріне қарай топтасады.
I кезең: «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді.
Осы кезеңде ойлауды Блум бойынша жіктеудің «Білу» мен «Түсіну» тәсілдері жүзеге асырылады.
3 мин
Ойлауды Блум бой-ша жіктеу
«Білу»
Интербелсенді тақта
5мин
«Түсіну»
Флипчарт, маркер
Ой шақыру:
1-топқа: «Тұла-бойың ұят-ар едің»
2-топқа: «Талаптың мініп тұлпарын»
Абай аңсаған «толық адам» бейнесі Әбіш бойында бар деп ойлайсыңдар ма?
20 мин
«Қолдану», «Талдау», «Жинақтау»
Нөмірлер, топтастыру
Берілген нөмірлер арқылы
оқушыларға рөлдер бөлінеді.
Рөлдегі оқушылардың қызметі жайлы түсіндіріледі, жеке жұмыс, жұппен талдап, ойды ортаға салатынын айтады.
«Толық адам» анықтамасы жасалады.
1. Баяндаушы(4 бала)
(Шығарма мазмұнын рөлдерге бөліп қысқаша баяндайды. )
2. Ізденуші
(Қара сөз туралы ақпарат жинайды. Қайрат, ақыл, жүрек оның қажеттілігі туралы мәлімет)
3. Сілтеме табушы
(Әңгіменің ең қызық жерін табады. Оны неге қызық деп тапқанын түсіндіреді)
4. Дәнекер
(Әңгіме оқиғасын өмірмен байланыстырады)
5. Әдебиетші-ғалым
(Қара сөз идеясын Абайдың өлеңімен байланыстырады)
2 мин
Сергіту сәті
Ән, үнтаспа
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz