Нәтижені бағалау

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Төкенова Е. Ж.
8 «б» сыныбы. Оқушының саны 8

Ақмола облысы

Аршалы ауданы.

Волгодонов ОМ

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мерзімі
Төкенова Е. Ж.: 10. 12. 2013
8 «б» сыныбы.Оқушының саны 8:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың атауы
Төкенова Е. Ж.: Абайдың «Он жетінші қара сөзі»
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Төкенова Е. Ж.:

Абайдың өлеңдер жинағы, 2005ж. ІІ томдық.

8-сынып әдебиеті, Қ. Әбдезұлы, Г. Рыскелдиева, С. Тұрсынғалиева. 2011.

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Төкенова Е. Ж.: Абайдың өлеңдері мен қара сөздерін әдебиет теориясы тұрғысынан талдай отырып, әр оқушының өз тапсырмасын орындауына қолайлы орта туғызу, оқушыларға ұлы ақынымыз Абай Құнанбайұлының өмірі, шығармашылығы туралы тереңірек ұғындыру; Абайдың қарасөздерін оқыту арқылы ақыл, қайрат, жүрек, ғылымның адам өмірінде алатын орнын түсінуге, адамның ішкі жан дүниесін түсінуге, өз бойларында осы қасиеттер болуы үшін күресе білуге, ақынның қарасөздерінің мәнін, ғылыми-философиялық ойды түсінулерін, сөйлеу, талдау дағдыларын қалыптастыру.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер
Төкенова Е. Ж.:

Мазмұнына байланысты: 1. Шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу, мәтіннің танымдық сипатын, құрылымдық бөліктерін өздері байқап алатын, түсіне алатын нәтижеге жеткізу, көркем мәтінмен жұмыс істей білу дағдысын жетілдіру, оқып-түйгендері жайлы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру; бір-біріне түсіндіру арқылы ұжымдық шығармашылық жұмыс жүргізе білуге баулу;

2. Ұлы ақынның еңбектерін оқи отырып, елін сүюге, адамгершілік, адалдық, ізгілікке, ғылым-білімді меңгерген көкірегі ояу азамат болуға баулу.

3. өз бетінше ізденуге баулу.

СТО-ға байланысты: - кейіпкерлер әрекетін бағалай білу; әңгімені бүгінгі өмірмен байланыстыру; өзіндік көзқарас, пікірін қорғауға бағыттау;

Топқа байланысты: - әр оқушының жеке, жұптық, топтық жұмысы, өз пікірін қорғайды, бір-бірінің нұсқауларын орындайды.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Төкенова Е. Ж.: Топқа бөлу, сыни ойлану, ой қорыту, өз ойларын дәлелдей алуға дағдыландыру
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже
Төкенова Е. Ж.: Қара сөз мазмұнын, идеясын ашады, ақпараттарды өз сөзімен жүйелі жеткізе алады, мәтіндегі оқиға арқылы қайрат, ақыл, жүректің таласының шешіміне көздерін жеткізеді. Ақынның өлеңдері мен қара сөздері үндестігін анықтап, ақын шығармалары туралы мағлұмат алады. Қара сөзді талдай отырып, еңбекқорлыққа, шыдамдылыққа, адамгершілік пен төзімділікке, қайырымдылыққа, ауызбіршілікке үйренеді. Шығарма оқиғасын өмірмен байланыстырып, салыстырып өз толғанысын қорытады.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Нәтижені бағалау
Төкенова Е. Ж.: Жазу арқылы (кейіпкерге хат жазу, ойтолғау жазу)
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Көрнекіліктер
Төкенова Е. Ж.: АКТ, үлестірмелі қағаздар, флипчарт, маркер
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Әдістер
Төкенова Е. Ж.: СТО стратегиялары: «Ойшақыру», «Әдебиет үйірмесі», «Кейіпкерге хат», «Ой толғау», «топтастыру»,
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Төкенова Е. Ж.: Сабақтың мазмұны
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Уақыты

Төкенова Е. Ж.:

Стратегиялар

8 «б» сыныбы.Оқушының саны 8:

Ресурс

тар

Ақмола облысыАршалы ауданы.Волгодонов ОМ: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

2 мин

Төкенова Е. Ж.:

Ұйымдастыру

кезеңі

8 «б» сыныбы.Оқушының саны 8:

Тренинг

Ақмола облысыАршалы ауданы.Волгодонов ОМ:

Оқушылар ынтымақтастық шеңберін құрып бір-біріне жақсы тілек айтады.

Смаиликтер арқылы топтарға бөлу

Сағат тілі бағытымен оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтып шығады.

Смаилик түстеріне қарай топтасады.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

I кезең: «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді.

Осы кезеңде ойлауды Блум бойынша жіктеудің «Білу» мен «Түсіну» тәсілдері жүзеге асырылады.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

3 мин

Төкенова Е. Ж.:

Ойлауды Блум бой-ша жіктеу

«Білу»

8 «б» сыныбы.Оқушының саны 8:

Интербелсенді тақта

Ақмола облысыАршалы ауданы.Волгодонов ОМ: Абай ұлылығын А. Байтұрсыновтың сөзі арқылы тиянақтай отырып, ақынның қазақ әдебиетінде қалдырған ізі туралы сұралады.
Үйден ізденіп оқып келген Абай туралы білетіндерін слаидтар арқылы тиянақтайды.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

5мин

Төкенова Е. Ж.:

«Түсіну»

8 «б» сыныбы.Оқушының саны 8:

Флипчарт, маркер

Ақмола облысыАршалы ауданы.Волгодонов ОМ:

Ой шақыру:

1-топқа: «Тұла-бойың ұят-ар едің»

2-топқа: «Талаптың мініп тұлпарын»

Абай аңсаған «толық адам» бейнесі Әбіш бойында бар деп ойлайсыңдар ма?

Жеке, жұппен, топпен жұмыс істеп, ойларын ортаға салады. Постер қорғайды.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: II кезең (Мағынаны тану) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар «Қолдану», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері орындайды (20 минут) ; ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды . Нәтижесі ауызша марапатталады.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

20 мин

Төкенова Е. Ж.:

«Қолдану», «Талдау», «Жинақтау»

8 «б» сыныбы.Оқушының саны 8:

Нөмірлер, топтастыру

Ақмола облысыАршалы ауданы.Волгодонов ОМ:

Берілген нөмірлер арқылы

оқушыларға рөлдер бөлінеді.

Рөлдегі оқушылардың қызметі жайлы түсіндіріледі, жеке жұмыс, жұппен талдап, ойды ортаға салатынын айтады.

«Толық адам» анықтамасы жасалады.

1. Баяндаушы(4 бала)

(Шығарма мазмұнын рөлдерге бөліп қысқаша баяндайды. )

2. Ізденуші

(Қара сөз туралы ақпарат жинайды. Қайрат, ақыл, жүрек оның қажеттілігі туралы мәлімет)

3. Сілтеме табушы

(Әңгіменің ең қызық жерін табады. Оны неге қызық деп тапқанын түсіндіреді)

4. Дәнекер

(Әңгіме оқиғасын өмірмен байланыстырады)

5. Әдебиетші-ғалым

(Қара сөз идеясын Абайдың өлеңімен байланыстырады)

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

2 мин

Төкенова Е. Ж.:

Сергіту сәті

8 «б» сыныбы.Оқушының саны 8:

Ән, үнтаспа

Ақмола облысыАршалы ауданы.Волгодонов ОМ: «Желсіз түнде жарық ай» әнін айту арқылы ойларын сергітеді.
Ән мазмұны арқылы ойларын сергітеді.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: III кезең(Ой толғаныс кезеңі) (кері байланыс - бағалау кезеңі) : Бұнда «бағалау» тәсілін орындау арқылы ойтолғаныс жасау

Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеуді шешуді үйрету
Жұп цифрларды жаз
Оқушыларды топ ережесімен таныстыру
Мәтіндерді танып алу программасы. Сканерленген мәтіндерді редакциялау
"мен қандаймын?" әдістемесі
Паскаль бағдарламасының құрылымы. енгізу және шығару операторлары
Жобалау іс-әрекетінің оқушы құзіреттілігін қалыптастырудағы тиімділігі
Жоспар орта мерзім.6 сынып. математика
ПАСКАЛЬ ТІЛІНДЕ МӘТІНДІК АҚПАРАТТАРДЫ ӨҢДЕУ
Оқушылардың құзіреттілігін қалыптастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz