Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ортақ бөлгіштері
Сабақтың тақырыбы : Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік. Берілген натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін таба білу, есеп шығаруда қолдану.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық қаблеттерін , ойлауын, өз бетінше іздену қабілетін, іскерлігін дамыту.
Тәрбиелік: Өз ойларын ашық айтуға,ұқыптылыққа , сауатты жаза білуге , еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақты менгеру .
Көрнекілігі: Интерактивті тақта,слайдтар.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру
2.Үй тапсырмасын тексеру
№288,№293 есептер.(2,3слайдтар)
3.Ой жинау.
Өткенді қайталау.Сұрақтарға жауап беру.(4 слайд).
4.Мағынаны тану.
Жаңа сабақты меңгеру.Натурал а санының бөлгіші деп....
( ережені оқушы жалғастырады) (5 слайд)
18 санының бөлгіштері:1;2;3;6;9;18.
30 санының бөлгіштері:1;2;3;6;10;15;30.
Ортақ бөлгіштері:1;2;3;6. Сандары.Олардың ең үлені 6 саны.Демек,18 және30 сандарының ең үлкен ортақ бөлгіші 6 саны.Жазылуы:ЕҮОБ(18;30)=6
Берілген натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгіші деп сол сандардың әрқайсысы бөлінетін ең үлкен натурал санды айтады.
5.Оқушы ізденісі.
Берілген натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін сол сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы табуға болады.(оқушы ізденісі)18;24;36 сандарының ең үлкен ортақ бөлгіші табылады.
Ең үлкен ортақ бөлгіші 1-ге тең натурал сандар өзара жай сандар деп аталады.
6.Ой қорыту.
Оқулықпен жұмыс.№298 есеп(1;3;5;7;9)(ауызша)
№300(1;3;5).Берілген натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы ең үлкен ортақ бөлгішін табу.
1).ЕҮОБ(12;16)=4
3).ЕҮОБ(42;56)=14
5).ЕҮОБ(130;78)=26
№301.
3;5;6және25 сандарынан өзара жай сандардың төрт жұбын құрастырыңдар:
(3;5),(5;6),(3;25),(6;25)
8.Қорытынды.
1.Берілген натурал сандардың ең үлен ортақ бөлгіші деп қандай санды айтады?
2.Өзара жай сандар деп қандай сандарды айтады? Мысал келтіру.
3.Берілген сандарды жай көбейткіштерге жіктегенде ең үлен ортақ бөлгіш неге тең?
9 . Сергіту сәті.(Бүгінгі күнімізге қандай тілек тілер едіңіздер?)
10 . Үйге тапсырма.
№300(жұп) №303
11. Бағалау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік. Берілген натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін таба білу, есеп шығаруда қолдану.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық қаблеттерін , ойлауын, өз бетінше іздену қабілетін, іскерлігін дамыту.
Тәрбиелік: Өз ойларын ашық айтуға,ұқыптылыққа , сауатты жаза білуге , еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақты менгеру .
Көрнекілігі: Интерактивті тақта,слайдтар.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру
2.Үй тапсырмасын тексеру
№288,№293 есептер.(2,3слайдтар)
3.Ой жинау.
Өткенді қайталау.Сұрақтарға жауап беру.(4 слайд).
4.Мағынаны тану.
Жаңа сабақты меңгеру.Натурал а санының бөлгіші деп....
( ережені оқушы жалғастырады) (5 слайд)
18 санының бөлгіштері:1;2;3;6;9;18.
30 санының бөлгіштері:1;2;3;6;10;15;30.
Ортақ бөлгіштері:1;2;3;6. Сандары.Олардың ең үлені 6 саны.Демек,18 және30 сандарының ең үлкен ортақ бөлгіші 6 саны.Жазылуы:ЕҮОБ(18;30)=6
Берілген натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгіші деп сол сандардың әрқайсысы бөлінетін ең үлкен натурал санды айтады.
5.Оқушы ізденісі.
Берілген натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін сол сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы табуға болады.(оқушы ізденісі)18;24;36 сандарының ең үлкен ортақ бөлгіші табылады.
Ең үлкен ортақ бөлгіші 1-ге тең натурал сандар өзара жай сандар деп аталады.
6.Ой қорыту.
Оқулықпен жұмыс.№298 есеп(1;3;5;7;9)(ауызша)
№300(1;3;5).Берілген натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы ең үлкен ортақ бөлгішін табу.
1).ЕҮОБ(12;16)=4
3).ЕҮОБ(42;56)=14
5).ЕҮОБ(130;78)=26
№301.
3;5;6және25 сандарынан өзара жай сандардың төрт жұбын құрастырыңдар:
(3;5),(5;6),(3;25),(6;25)
8.Қорытынды.
1.Берілген натурал сандардың ең үлен ортақ бөлгіші деп қандай санды айтады?
2.Өзара жай сандар деп қандай сандарды айтады? Мысал келтіру.
3.Берілген сандарды жай көбейткіштерге жіктегенде ең үлен ортақ бөлгіш неге тең?
9 . Сергіту сәті.(Бүгінгі күнімізге қандай тілек тілер едіңіздер?)
10 . Үйге тапсырма.
№300(жұп) №303
11. Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz