Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақ жоспары

Сабақ жоспары

Пәні: Әдебиеттік оқу
Сынып: 3 "ә"
Пән мұғалімі: Құрманбаева Г.
Пәні:Әдебиеттік оқу: Сабақтың тақырыбы
Сынып:3 "ә":

Шегіртке мен құмырсқа (Иван Крыловтан)

Аудармашы Абай Құнанбаев

Пәні:Әдебиеттік оқу: Сабаққа негізделген оқу мақсаты
Сынып:3 "ә": Мысал арқылы оқушылар жауапкершілікке, еңбекқорлыққа үйренеді. Мысалдың негізгі идеясын ашады.
Пәні:Әдебиеттік оқу: Сабақтың мақсаттары
Сынып:3 "ә":

Барлық оқушылар істей алады:

Мысалды түсініп оқиды, негізгі мазмұнын біледі;

Пәні:Әдебиеттік оқу:
Сынып:3 "ә":

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейіпкерлердің іс-әрекетіне мінездеме беріп, салыстырады;

Пәні:Әдебиеттік оқу:
Сынып:3 "ә":

Кейбір оқушылар істей алады:

Өмірде іс-әрекеті шегірткеге ұқсас адамдар болатын жайлы дәлел келтіре алады;

Пәні:Әдебиеттік оқу: Тілдік мақсат
Сынып:3 "ә":

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Қайғы жабады, гөлайттап

Оқушылар мысалды мәнерлеп, рөлге бөліп оқи алады, мысалдағы кейіпкерлердің жағымды, жағымсыз іс-әрекеттерін анықтай алады, қатесіз, көркем етіп кестемен жұмыс жасай алады.

Пәні:Әдебиеттік оқу: Бағалау критерийлері
Сынып:3 "ә":

-Өз ойын ашық жеткізе алады;

-Кейіпкерлерге мінездеме бере алады

-Кейіпкерлерге мінездеме беруге қиналады:

-Өз ойын жеткізуде қиналады;

-Кейіпкерлерге мінездеме бере алмайды

Пәні:Әдебиеттік оқу: Алдыңғы оқу
Сынып:3 "ә": Күзгі орманның көріністері. Елемес Салықов
Пәні:Әдебиеттік оқу: Жоспар
Пәні:Әдебиеттік оқу: Жоспарланған уақыт
Сынып:3 "ә": Сабақта орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Пән мұғалімі:Құрманбаева Г.: Бағалау
Оқыту ресурстары
Пәні:Әдебиеттік оқу: Басы
Сынып:3 "ә": 2 мин
Пән мұғалімі:Құрманбаева Г.:

"Ыстық тілек" психологиялық ахуал.

Қайырымды жүрекпен,

Мейірімді тілекпен,

Ізгілікті ниетпен

Ақылды боп өсемін.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Пәні:Әдебиеттік оқу: Үй тапсырмасын тексеру
Сынып:3 "ә": 5 мин
Пән мұғалімі:Құрманбаева Г.:

" Серпілген сауал" әдісі арқылы оқушылар доптарды бір-біріне лақтыру арқылы сұрақтар қойып, жауап алады.

Допты кез келген балаға береді.

1. Өткен тақырып қандай?

2. Авторы кім?

3. Мәтінде не туралы айтылады?

4. Балалар, орманда тіршілік ететін қандай жануарларды білесіңдер?

5. Қай жер суреттеледі?

6. Күзгі ауа райы қандай екен?

7. Табиғат қандай өзгеріске енеді?

8. Орманнан қандай жануарларды кездестіруге болады?

9. Тиін қысқы азығын қалай дайындайды екен?

10. Орманда өмір сүретін жануар борсықты қалай сипаттар едің?

"Бармақ"әдісі арқылы бағалау
Доп. Смайлик
Пәні:Әдебиеттік оқу: Топқа бөлу
Сынып:3 "ә": 3 мин
Пән мұғалімі:Құрманбаева Г.:

"Шашу".

Мақсаты: оқушылар бірлесе жұмыс атқару арқылы түсті шариктермен топтасу.

Мұғалім қоржыннан базарлықты ұсынады. Оқушылардың орналасуын қадағалайды. Қоржыннан қолына түскен шариктердің түсіне сай үш топқа топтасады. "Көк", "Күлгін", "Сары" түстері арқылы топқа бөліну. Әр топ өздеріне ат қояды.

3 топқа бөліну
Түсті шариктер
Пәні:Әдебиеттік оқу: Жаңа сабаққа дайындық
Сынып:3 "ә": 2 мин
Пән мұғалімі:Құрманбаева Г.:

"Қызықты мәлімет".

Интерактивті тақта арқылы шегіртке мен құмырсқа туралы видеосюжет көреді. Видеосюжеттен көргендерін талқыға салады.

-Шегіртке қандай жәндік деп ойлайсың?

-Шегіртке қай жерлерде жүреді?

-Шегірткенің пайдасы бар, осыған келісесіңдер ме?

-Шегіртке зиян болса, оны жою үшін не жасайтынын білесіңдер ме?

-Ал құмырсқа қандай жәндік?

-Құмырсқаның қандай қасиетін үлгі етіп алуға болады? Неліктен?

-Құмырсқа туралы біз білмейтін қандай жәйттармен таныссыңдар?

--Құмырсқалар қандай жерлермен жүрмейді?

Ауыз әдебиеті түрінің бірі-мысал туралы білетіндерін айтады.

АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып, И. А. Крыловпен танысады.

Абай Құнанбаев туралы оқушылар өз білетіндерін жазады.

Интерактивті тақта
Пәні:Әдебиеттік оқу: Жаңа білім игеру
Сынып:3 "ә": 20-25 мин
Пән мұғалімі:Құрманбаева Г.:

"Өкіл" . Мақсаты: Диалог негізінде оқыту және оқу( түсіну және түсіндіру)

"Түртіп ал". Мақсаты: түйінді ойларды жазып үйрену.

Өлеңді 3 бөлімге бөледі. Әр топқа өз бөлімін оқуды және кесте толтыруды тапсырады.

1: Өлеңді мәнерлеп оқу.

2 Өлең мазмұнын түсіндіру.

3. Өлеңді талдау.

4. Әр топтың баяндамашысы баяндайды. 5. Өзара бір-біріне мазмұндатады.

Үнсіз оқушының қатысуын бақылайды. Сабақтың дұрыс жүруін қадағалайды. ұйымдастырады. Оқушылар оқиды, дәптерге негізгісін жазып алады.

"Екі жұлдыз, бір ұсыныс" әдісі
Пәні:Әдебиеттік оқу:
Сынып:3 "ә": 4 мин
Пән мұғалімі

Ұқсас жұмыстар
Адам. Оқушыларға адам мәселесі, табиғаты, адам бойындағы табиғи және әлеуметтік нышандар туралы түсіндіру
Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы туралы түсінік және оның мәні
Жаңа материалды тереңдету
Квадрат теңдеудің түбірлерін таба білу
Үгілмелі ірімшік коскан пирог пісіру
Қазіргі дүние жүзі тарихы. 9-сынып
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Сұрақтарды оқушыларға ұсыну
Оқушыларды бақылау
Жемістер 3-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz