Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақ жоспары

Сабақ жоспары
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сынып: 3 "ә"
Пән мұғалімі: Құрманбаева Г.
Сабақтың тақырыбы
Шегіртке мен құмырсқа (Иван Крыловтан)
Аудармашы Абай Құнанбаев
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
Мысал арқылы оқушылар жауапкершілікке, еңбекқорлыққа үйренеді. Мысалдың негізгі идеясын ашады.
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар істей алады:
Мысалды түсініп оқиды, негізгі мазмұнын біледі;

Оқушылардың басым бөлігі:
Кейіпкерлердің іс-әрекетіне мінездеме беріп, салыстырады;

Кейбір оқушылар істей алады:
Өмірде іс-әрекеті шегірткеге ұқсас адамдар болатын жайлы дәлел келтіре алады;
Тілдік мақсат
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Қайғы жабады, гөлайттап
Оқушылар мысалды мәнерлеп, рөлге бөліп оқи алады, мысалдағы кейіпкерлердің жағымды, жағымсыз іс-әрекеттерін анықтай алады, қатесіз, көркем етіп кестемен жұмыс жасай алады.
Бағалау критерийлері
-Өз ойын ашық жеткізе алады;
-Кейіпкерлерге мінездеме бере алады
-Кейіпкерлерге мінездеме беруге қиналады:
-Өз ойын жеткізуде қиналады;
-Кейіпкерлерге мінездеме бере алмайды
Алдыңғы оқу
Күзгі орманның көріністері. Елемес Салықов
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Сабақта орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Бағалау
Оқыту ресурстары
Басы
2 мин
"Ыстық тілек" психологиялық ахуал.

Қайырымды жүрекпен,
Мейірімді тілекпен,
Ізгілікті ниетпен
Ақылды боп өсемін.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын тексеру

5 мин

" Серпілген сауал" әдісі арқылы оқушылар доптарды бір-біріне лақтыру арқылы сұрақтар қойып, жауап алады.
Допты кез келген балаға береді.
1. Өткен тақырып қандай?
2. Авторы кім?
3. Мәтінде не туралы айтылады?
4. Балалар, орманда тіршілік ететін қандай жануарларды білесіңдер?
5. Қай жер суреттеледі?
6. Күзгі ауа райы қандай екен?
7. Табиғат қандай өзгеріске енеді?
8. Орманнан қандай жануарларды кездестіруге болады?
9. Тиін қысқы азығын қалай дайындайды екен?
10. Орманда өмір сүретін жануар борсықты қалай сипаттар едің?
"Бармақ"әдісі арқылы бағалау

Доп. Смайлик

Топқа бөлу
3 мин
"Шашу".
Мақсаты: оқушылар бірлесе жұмыс атқару арқылы түсті шариктермен топтасу.
Мұғалім қоржыннан базарлықты ұсынады. Оқушылардың орналасуын қадағалайды. Қоржыннан қолына түскен шариктердің түсіне сай үш топқа топтасады. "Көк", "Күлгін", "Сары" түстері арқылы топқа бөліну. Әр топ өздеріне ат қояды.

3 топқа бөліну
Түсті шариктер
Жаңа сабаққа дайындық
2 мин
"Қызықты мәлімет".
Интерактивті тақта арқылы шегіртке мен құмырсқа туралы видеосюжет көреді. Видеосюжеттен көргендерін талқыға салады.
-Шегіртке қандай жәндік деп ойлайсың?
-Шегіртке қай жерлерде жүреді?
-Шегірткенің пайдасы бар, осыған келісесіңдер ме?
-Шегіртке зиян болса, оны жою үшін не жасайтынын білесіңдер ме?
-Ал құмырсқа қандай жәндік?
-Құмырсқаның қандай қасиетін үлгі етіп алуға болады? Неліктен?
-Құмырсқа туралы біз білмейтін қандай жәйттармен таныссыңдар?
--Құмырсқалар қандай жерлермен жүрмейді?
Ауыз әдебиеті түрінің бірі-мысал туралы білетіндерін айтады.
АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып, И.А.Крыловпен танысады.
Абай Құнанбаев туралы оқушылар өз білетіндерін жазады.

Интерактивті тақта
Жаңа білім игеру
20-25 мин
"Өкіл" . Мақсаты: Диалог негізінде оқыту және оқу( түсіну және түсіндіру)
"Түртіп ал". Мақсаты: түйінді ойларды жазып үйрену.
Өлеңді 3 бөлімге бөледі. Әр топқа өз бөлімін оқуды және кесте толтыруды тапсырады.
1: Өлеңді мәнерлеп оқу.
2 Өлең мазмұнын түсіндіру.
3. Өлеңді талдау.
4. Әр топтың баяндамашысы баяндайды. 5. Өзара бір-біріне мазмұндатады.
Үнсіз оқушының қатысуын бақылайды. Сабақтың дұрыс жүруін қадағалайды. ұйымдастырады. Оқушылар оқиды, дәптерге негізгісін жазып алады.
"Екі жұлдыз, бір ұсыныс" әдісі

4 мин
Жұптық жұмыс.
1- жұп. Еңбек, жалқаулық туралы мақал-мәтел жазыңдар.
2-жұп. Құмырсқа сөзіне жұп болып 5 жолды өлең жазыңыздар.
3-жұп. Шегіртке сөзіне 5 жолды өлең жазыңыздар.
Жұптар болып жұмыс жасайды.

3 мин
Сергіту сәті.
Ұйымдастырып, балалармен бірге сергумен ынтымақтастық атмосферасын орнатады. Бейнетүсірілімдегі қимылды қайталап сергиді.
Бейнеролик

Қорытынды
5-6 мин
Жеке жұмыс."Блум таксономиясы"
Білу. Мысалдың авторлары кімдер?
Түсіну. Мысалда не туралы айтылған?
Қолдану. Осы мысалдағы оқиға біздің өмірімізде кездесе ме?
Талдау. Құмырқа мен шегіртке іс-әрекеттеріне мінездеме бер.
Жинақтау. Шегірткенің орнында болмас үшін не істер едің?
Бағалау. Мысалдан не үйрендің?
Әр оқушы өз деңгейіне қарай орындайды.

Кері байланыс.
Бағалау парағы.
Мақсаты: өзіне сыни көзбен баға беруге қалыптасу.
Смайлик-терді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Стикер

Ұқсас жұмыстар
Адам. Оқушыларға адам мәселесі, табиғаты, адам бойындағы табиғи және әлеуметтік нышандар туралы түсіндіру
Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы туралы түсінік және оның мәні
Жаңа материалды тереңдету
Квадрат теңдеудің түбірлерін таба білу
Үгілмелі ірімшік коскан пирог пісіру
Қазіргі дүние жүзі тарихы. 9-сынып
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Сұрақтарды оқушыларға ұсыну
Оқушыларды бақылау
Жемістер 3-сынып
Пәндер