Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды тексеру
Жалдама жалпы білім беретін орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы:
<<Абзацтар, шегіністер және интервалдар>>
Сыныбы: 6-сынып
Пәні: Информатика
Өткізген: Тайкелдин Р.С.
2016-2017 оқу жылы
Ашық сабақ
Мерзімі: 17.01.2017
Сыныбы: 6-сынып
ІV тарау. АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Сабақ №18. Тақырып: <<Абзацтар, шегіністер және интервалдар>>
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылар абзац, шегініс, интервал туралы толық ақпарат алып, берілген тақырыпты практика жүзінде қолдана алулары керек;
Тәрбиелік: Оқушылар жан-жақты, сыныптастарымен жақсы қарым қатынаста болуға, бір-бірінің пікірлерін тыңдап, сыйлауға, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу;
Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Жұптық жұмыс, жеке жұмыс, топтық жұмыс, әртүрлі ойындар...
Күтілетін нәтиже:
· Табыс критерийлері:
1. Мен абзацтың не екенін білемін.
2. Мен шегіністің не екенін білемін.
3. Мен интервалдың не екенін білемін.
4. Мен бүгінгі өткен тақырыпты практикада қолдана аламын.
Сабақ жоспары:
1. Мен көңілді баламын.
1. Амандасу;
2. Оқушыларды тексеру;
3. Психологиялық ахуал туғызу; (таратпа стикерлер арқылы жұптасады)
4. Топқа бөлу (үш-үштен топқа бөлінеді)
2. <<Лездеме>> ойыны
3. Оқимын, білуге құмармын, үйретемін... (кітап бойынша топпен жұмыс)
4. Шаршамаймын мен бүгін...
5. Оқыдым, білдім, үйрендім...
1) <<Өзіңді тексер>> (шындық па, жалған ба?)
2) <<Ертегіні қалпына келтір>> (компьютермен жұмыс)
6. Тазалық ойыны
7. Оқушыларды бағалау (жинаған алмаларды санау)
8. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
1. Мен көңілді баламын...
1.3. Психологиялық тренинг: <<Сені көргеніме қуаныштымын...>> жаттығуы
(Оқушылар алдарына берілген стикерлер арқылы жұптарын анықтап алады)
Мақсаты: Оқушылардың жағымды жақтарын анықтау.
Жаттығу барысы
Әрбір қатысушы өз көршісіне келесі сөздерді айтады: <<Мен сені көргеніме қуаныштымын, себебі...>>. Бұл сөйлемді адамның сыртқы келбетіне байланысты сөзбен емес, мінез ерекшеліне байланысты сөзбен аяқтау керек.
Бұл жаттығуды орындау саған қиын болды ма?
Көршіңіз: <<Мен сені көргеніме қуаныштымын...>> деген сөзді айтқан кезде қандай сезімде болдың?
2. <<Лездеме!>> ойыны.
Әр топтан бір оқушыдан (топ басшылары) шығып, қалған оқушыларға конвертте жазылған сөздерді пайдалана отырып, өткен сабақтың негізгі сөздерін түсіндіреді. (әр оқушыға 1 минуттан)
Ескерту:
Қағазда жазылған сөздің өзін атамай түсіндіру керек, ал қалған оқушылар сол сөзді табуы тиіс.
3. Оқимын, білуге құмармын, үйретемін... (кітап бойынша топпен жұмыс)
4. Шаршамаймын мен бүгін (физминутка)
5. Оқыдым, білдім, үйрендім...
5.1. <<Өзіңді тексер>>
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?
Өтілген мәтін бойынша мысалдар келтіріледі. Мысалдарды оқу кезінде
оқушылар ол келтірілген мысалдың өтілген мәтінде бар, жоғын анықтайды.
5.2. <<Ертегіні қалпына келтір>> (компьтермен жұмыс)
Қазақ халық ертегісі
Ай мен күн
(Ертегіне қалпына келтір!!!)
Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлу тырнағанның ізі Айсұлудың бетінде өшпес болып қалады.
Бірінен - бірі асқан сұлумын деп бірімен - бірі үнемі ұрысып, жиі - жиі жанжалдасып қалады екен. Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тисіп:
oo Сенен мен сұлумын! - дейді.
Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу біріне - бірі көрінбей, бірінен - бірі жасырынып, аулақтап жүреді екен.
Өткен заманда біреудің Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты. Екеуіде теңдесі жоқ сұлу екен.
Ал Айсұлу болса:
- Жоқ сен сұлу емессің, мен сұлумын! - деп таласады. Ақыр аяғында бұл талас үлкен шатаққа айналады.
Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана тысқа шығады екен. Ал бейбастақтығынан қатты ұятқа батқан Күнсұлу түн қаранғылығында бұғып жатады екен.
6. <<Тазалық>> ойыны
Оқушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған:
1. Чемодан(суреті)
2. Қоқыс жәшігі (суреті)
3. Еттартқыш (суреті)
- Оқушылар,
Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар)
Бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар).
Ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)
7. Оқушыларды бағалау (жинаған алмаларды санау)
8. Үйге тапсырма беру § 18. Абзацтар, шегіністер және интервалдар
Ашық сабақ
Тақырыбы:
<<Абзацтар, шегіністер және интервалдар>>
Сыныбы: 6-сынып
Пәні: Информатика
Өткізген: Тайкелдин Р.С.
2016-2017 оқу жылы
Ашық сабақ
Мерзімі: 17.01.2017
Сыныбы: 6-сынып
ІV тарау. АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Сабақ №18. Тақырып: <<Абзацтар, шегіністер және интервалдар>>
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылар абзац, шегініс, интервал туралы толық ақпарат алып, берілген тақырыпты практика жүзінде қолдана алулары керек;
Тәрбиелік: Оқушылар жан-жақты, сыныптастарымен жақсы қарым қатынаста болуға, бір-бірінің пікірлерін тыңдап, сыйлауға, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу;
Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Жұптық жұмыс, жеке жұмыс, топтық жұмыс, әртүрлі ойындар...
Күтілетін нәтиже:
· Табыс критерийлері:
1. Мен абзацтың не екенін білемін.
2. Мен шегіністің не екенін білемін.
3. Мен интервалдың не екенін білемін.
4. Мен бүгінгі өткен тақырыпты практикада қолдана аламын.
Сабақ жоспары:
1. Мен көңілді баламын.
1. Амандасу;
2. Оқушыларды тексеру;
3. Психологиялық ахуал туғызу; (таратпа стикерлер арқылы жұптасады)
4. Топқа бөлу (үш-үштен топқа бөлінеді)
2. <<Лездеме>> ойыны
3. Оқимын, білуге құмармын, үйретемін... (кітап бойынша топпен жұмыс)
4. Шаршамаймын мен бүгін...
5. Оқыдым, білдім, үйрендім...
1) <<Өзіңді тексер>> (шындық па, жалған ба?)
2) <<Ертегіні қалпына келтір>> (компьютермен жұмыс)
6. Тазалық ойыны
7. Оқушыларды бағалау (жинаған алмаларды санау)
8. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
1. Мен көңілді баламын...
1.3. Психологиялық тренинг: <<Сені көргеніме қуаныштымын...>> жаттығуы
(Оқушылар алдарына берілген стикерлер арқылы жұптарын анықтап алады)
Мақсаты: Оқушылардың жағымды жақтарын анықтау.
Жаттығу барысы
Әрбір қатысушы өз көршісіне келесі сөздерді айтады: <<Мен сені көргеніме қуаныштымын, себебі...>>. Бұл сөйлемді адамның сыртқы келбетіне байланысты сөзбен емес, мінез ерекшеліне байланысты сөзбен аяқтау керек.
Бұл жаттығуды орындау саған қиын болды ма?
Көршіңіз: <<Мен сені көргеніме қуаныштымын...>> деген сөзді айтқан кезде қандай сезімде болдың?
2. <<Лездеме!>> ойыны.
Әр топтан бір оқушыдан (топ басшылары) шығып, қалған оқушыларға конвертте жазылған сөздерді пайдалана отырып, өткен сабақтың негізгі сөздерін түсіндіреді. (әр оқушыға 1 минуттан)
Ескерту:
Қағазда жазылған сөздің өзін атамай түсіндіру керек, ал қалған оқушылар сол сөзді табуы тиіс.
3. Оқимын, білуге құмармын, үйретемін... (кітап бойынша топпен жұмыс)
4. Шаршамаймын мен бүгін (физминутка)
5. Оқыдым, білдім, үйрендім...
5.1. <<Өзіңді тексер>>
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?
Өтілген мәтін бойынша мысалдар келтіріледі. Мысалдарды оқу кезінде
оқушылар ол келтірілген мысалдың өтілген мәтінде бар, жоғын анықтайды.
5.2. <<Ертегіні қалпына келтір>> (компьтермен жұмыс)
Қазақ халық ертегісі
Ай мен күн
(Ертегіне қалпына келтір!!!)
Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлу тырнағанның ізі Айсұлудың бетінде өшпес болып қалады.
Бірінен - бірі асқан сұлумын деп бірімен - бірі үнемі ұрысып, жиі - жиі жанжалдасып қалады екен. Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тисіп:
oo Сенен мен сұлумын! - дейді.
Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу біріне - бірі көрінбей, бірінен - бірі жасырынып, аулақтап жүреді екен.
Өткен заманда біреудің Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты. Екеуіде теңдесі жоқ сұлу екен.
Ал Айсұлу болса:
- Жоқ сен сұлу емессің, мен сұлумын! - деп таласады. Ақыр аяғында бұл талас үлкен шатаққа айналады.
Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана тысқа шығады екен. Ал бейбастақтығынан қатты ұятқа батқан Күнсұлу түн қаранғылығында бұғып жатады екен.
6. <<Тазалық>> ойыны
Оқушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған:
1. Чемодан(суреті)
2. Қоқыс жәшігі (суреті)
3. Еттартқыш (суреті)
- Оқушылар,
Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар)
Бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар).
Ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)
7. Оқушыларды бағалау (жинаған алмаларды санау)
8. Үйге тапсырма беру § 18. Абзацтар, шегіністер және интервалдар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz