Ұлы географиялық ашулар

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі
Нұрбай Оралхан Трудханұлы
7 сынып Оқушы саны 13

Солтүстік Қазақстан облысы Ғ. Мүсірепов ауданы

Чистополье орта мектебі

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: 1 Апта
Нұрбай ОралханТрудханұлы: 8. 05. 2012
7 сыныпОқушы саны 13: 3 Сабақ. 10:50-11:35 №122 дәрісхана
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: Сабақтың атауы
Нұрбай ОралханТрудханұлы: ҰЛЫ ГЕОГРАФИЯЛЫҚ АШУЛАР ХІVғ аяғы мен ХVIғ басында
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: Сілтеме
Нұрбай ОралханТрудханұлы:

С. М. Машімбаев, С. А. Тортаев, М. Маженова 7 сынып оқулығы. 172-179 бет.

Слайдтар. Сабақ жоспары

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: Жалпы мақсаты
Нұрбай ОралханТрудханұлы: Географиялық ашулардың мақсатын анықтау, географиялық ашулардың барысымен таныстыру, саяхатшылардың өмірі мен ашқан жерлері жайында түсінік беру.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: Міндеттер:
Нұрбай ОралханТрудханұлы:

1. Оқушылардың қызығушылығын ояту

2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру

3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау

4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Нұрбай ОралханТрудханұлы:

1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу

2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру

3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Нұрбай ОралханТрудханұлы:

1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену

2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау

3. Проблемалық сұрақтарды шешуге итермелеу арқылы СТО

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: Күтілетін нәтиже
Нұрбай ОралханТрудханұлы:

1. Ұлы географиялық ашулардың мақсаттарын айқындап, бағыттарын игеру;

2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа сфера жайлы білімнің басталғанын сезіндіру;

3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру;

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі:

Тапсырмалар

wiki беттерінен жүктелген дереккөздер

Нұрбай ОралханТрудханұлы: 1. «Қазақстан тарихы» журналы №5 2010 жыл 46-51 беттер
2.
3. А. А. Горелов «Концепции современного естествознания» М. 2002 ж
4. М. С. Панин «Химическая экология» М. 2002 ж http://referattar. ru/load/referat/geografija//13-1-0-378
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: 1 сабақ. Тақырыбы: Ұлы географиялық ашулар
Нұрбай ОралханТрудханұлы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: Үндістанға баратын теңіз жолын іздеу
Нұрбай ОралханТрудханұлы: Үндістанда Шығыс Азия елдерінде қымбат заттар төгіліп жатыр деген әңгіме тарады
7 сыныпОқушы саны 13: Саяхатшылардың қайсысы қай жерді ашқанымен танысады
Солтүстік Қазақстан облысы Ғ. Мүсірепов ауданыЧистополье орта мектебі: Ақшаның маңызы күшейіп, сауданың одан әрі дамуына себепші болды
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: Христофор Колумбтың саяхаты
Нұрбай ОралханТрудханұлы: 1492 жылы Үндістанға бару мақсатымен саяхатқа шықты
7 сыныпОқушы саны 13: Сорогос теңізі Сан-Сальвадор аралы, Америка құрлығын ашып оны «Үндістан» деп атады
Солтүстік Қазақстан облысы Ғ. Мүсірепов ауданыЧистополье орта мектебі: Еуропада жоқ өсімдіктерді (жүгері, картоп, темекі) кездестірді
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: Америго Веспучи саяхаты
Нұрбай ОралханТрудханұлы: 1497 жылы Колумбтың ашқан жерлерін зерттеді. Америка материгін ашты
7 сыныпОқушы саны 13: Бразилия жағалауын зерттеді, «Үндістанның» жаңа материк екенін анықтады. «Америка» деп аталды
Солтүстік Қазақстан облысы Ғ. Мүсірепов ауданыЧистополье орта мектебі: Жаңа жерлерді Еуропалықтардың басып алуы және тонауы
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: Васко да Гамма саяхаты
Нұрбай ОралханТрудханұлы: 1497 жылы саяхатқа шығып Үндістанға баратын тура жолын ашты
7 сыныпОқушы саны 13: «Әулие Елена» аралын, «Қайырлы үміт» мүйісін, «Санто Баре» қойнауын ашып, Үндістанға барғанын анықталды
Солтүстік Қазақстан облысы Ғ. Мүсірепов ауданыЧистополье орта мектебі: Үндістанды Португалия кейін Испания, Франция, Англия отарына айналдырды
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: Фернандо Магеллан
Нұрбай ОралханТрудханұлы: 1519 жылы жер шарын айналып шығу үшін саяхатқа шықты
7 сыныпОқушы саны 13: Саяхат барысында Тынық мұхитын ашуы, тұнғыш рет жер шарын айналып шықты
Солтүстік Қазақстан облысы Ғ. Мүсірепов ауданыЧистополье орта мектебі: Жер күнді айналатынын дәлелдеп берді
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі:

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 1 мин

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі: СТО сұрақтары
Нұрбай ОралханТрудханұлы: Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні, сыныбы, мектебі:

Сабақтың маңыздылығы не?

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

- өмірден алған тәжірибесінің әсері? - сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?

Нұрбай ОралханТрудханұлы:

-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу

-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады. Сабақты ұйымдастыру 1 мин

І. Қызығушылығын ояту

Сұрақ: Адамзат қандай жаңалықтар ашты? Георафиялық ашулар қандай мақсатпен жүргізілді? Қазір Оңтүстік Америкада, Солтүстік Америкада, Үндістанда қандай халықтар тұрады? Өз ойларыңды дәптерге жаз.

/уақыт 3 мин/

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкін-діктер

-еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?

-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?

Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсе-не қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту

-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу

-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету

ІІ. Мағынаны тану

Өндірістің дамуы арзан шикізат қорын қажет етті. Сол кезде Батыста осы айтылған қымбат заттар - Үндістанда, Шығыс Азия елдерінде төгіліп жатыр деген әңгіме тарады. Сөйтіп, сауданың дамуы жаңа жерлерді іздеуге итермеледі. Бұл, әрине, ғылым мен техниканың дамуының арқасында ғана мүмкін болды. Теңізге жүзу үшін толқынға төзе алатын, алысқа жүзе алатын кемелер жасала бастады. Кеме жасауда Испания мен Португалия бәсекелесті. Олар Атлант мұхиты арқылы жүзіп, белгісіз аралдар мен түбектерді өздеріне тәуелді етіп, байлығын тонай бастады. Осылай Ұлы географиялық ашулар жүйенің бастамасы болып қалды.

Мәтінмен жұмыс

№1 топ

Х. Колумб - саяхатшы, оны дәлелде.

Колумбтың саяхаты 1492 ж. тамызда басталды, оның мақсаты Үндістанға бару еді. Ол үшін кемемен Испания жағалауындағы Полос қаласынан сапарға шықты. Ашқан жаңалықтарды: Сорогос теңізі, Сан-Сальвадор аралы, Америка құрлығын ашып, оны «Үндістан» деп атады. Еуропада жоқ өсімдіктерді (жүгері, картоп, темекі) кездестірді. Қиындықтар - теңізге уақыт жүру, теңізшілер арасында абыржу, еңбегінің бағаланбауы.

№ 2 топ

Васко да Гамманың жасаған саяхатын зерттеп, сызбасын жаса. Васко да Гамманың экспедициясын зерттей келе, оның 1497 жылы 8 маусымда төрт кемемен Лиссбоннан шыққандығы анықталды. Ол Канар аралдары арқылы Африка жағалауына келді және сол сапары барысында «Әулие Елена» қойнауын, «Қайырлы Үміт» мүйісін, «Санто Баре» қойнауын ашып, Үндістанға барғандығы анықталды. Кейін Португалия королі Эммануилдің арнайы тапсырмасымен екі рет Үндістанға әскери экспедициясымен аттанып, бейбіт елді қарудың күшімен басып алды. Осылай Үндістан елі Португалияның, кейін Испания, Франция, Англия отарына айналды.

№ 3 топ

Америго Веспучи саяхатын салыстыр. ВЕНН диаграммасы.

А. Веспучи саяхатшы Х. Колумб

- 1497 ж. сапарға шықты. Испания - 1492ж. сапарға шықты

- 3 рет аттанды. Америка - 1 рет аттанды

- Бразилия жағалауын құрлығын - Сан-сальвадор аралы,

Зерттеді ашты Сорогос теңізін ашты

-Үндістанның жаңа Жаңа жер ашып,

Материк екенін «Үндістан» деп атады

Анықтады - Қуғынға ұшырады

- Америка деп атады

4 топ. Фернандо Магеллан саяхатына талдау жаса.

Ф. Магеллан жер шарын айналып шығу үшін 1519ж. 20 қыркүйекте бес кемемен Испаниядан аттанды. Ол Канар аралдары арқылы Оңт. Американы жүзіп өтіп, Ұлы мұхитқа шықты. Оны Тынық мұхиты деп атады, өйткені ол Атлант мұхитына қарағанда бәсең болатын. Атлант мұхиты мен Тынық мұхитын байланыстыратын бұғаз кейіннен «Магеллан бұғазы» деп атады.

Көп қиындықтарға ұшырай отырып, 1521 жылы 9 наурызда аралдарға кездеседі, Кейіннен Испанияға қарасты Филиппин аралдарына келіп тоқтайды. Сол жерде жерілікті тұрғындармен болған шайқаста Ф. Магеллан қайтыс юолады. Экспедиция мүшелері елге оралады.

Әрбір топ өз жұмыстарын қорғайды. Ортаға шығып бір-біріне түсінгенін айтып талқылайды. /4 мин/ (15 мин)


Ұқсас жұмыстар
ХҮ ғасырдың соңы мен ХҮІ ғасырдың бас кезіндегі ұлы географиялық ашулар
Әлемдік география
7-сынып, V ғасырдан XVII ғасырдың ортасына дейін
Орыс жерінің мәскеу төңірегіне бірігуі
Карта ерекшелігін білу
Қызықты география
Панамадан өтіу
Үндістандағы феодалдық құрылыс
Тіршіліктің пайда болу географиясы
Оңтүстік Американың оңтүстігінде арал
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz