Құттықтау хат

Апта: жұма
Күні: 11/v
Сынып: 10 «в»
Апта: жұма: Сабақтың тақырыбы:
Күні: 11/v: Құттықтау хат. Толымды, толымсыз сөйлем.
Апта: жұма: Жалпы мақсаты:
Күні: 11/v:

1. құттықтау хаттардың құрылымы туралы түсінік беру, жазылу үлгілерін көрсету; толымды, толымсыз сөйлемдерді еске түсіріп, диалогта қолдана білуін тексеру.

2. шығармашылық, сауаттылық қабілеттерін дамыту; сөздік қорларын байыту, топпен, жұппен жұмыс істеулерін, логикалық ойлау қабілеттерін, іскерлі дағдыларын қалыптастыру.

3. оқушылардың қызығушылығын, белсенділігін арттыру, жұмыс істеу қабілетін арттыру.

Апта: жұма: Күтілетін нәтижелер:
Күні: 11/v: Құттықтау хат жаза біледі, қатесін түзете алады; толымды, толымсыз сөйлемдердің ережесін біледі, сұрақтар қойып, жауап бере алады.
Апта: жұма: Сабақтың әдісі:
Күні: 11/v: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, өзіндік, көрнекілік, топтық
Апта: жұма: Көрнекілігі:
Күні: 11/v: Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, дискрипторлар

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сабақ кезеңдері::

Кіріспе

I Ұйымдастыру бөлімі

2. Үй тапсырмасын тексеру

Мұғалім әрекеті:

Білім алушылармен амандасу, сабаққа қатысымын тексеру және олардың назарын сабаққа аудару, сабақтың мақсаты мен барысын айту.

- Үйге алдын ала сендерге құттықтау тақырыбы бойынша тапсырма беріп жібердім.

Көрініс құрып келіңдер дедім.

Бір топ көрсетеді, ал қалғандары қай құттықтау түріне жататынын табу керек.

Оқушы әрекеті:

Сабаққа әзірлік

Оқушылар топ болып көріністерін көрсетеді, ал қалғандары қай құттықтау түріне жататынын табады

1. Туған күнімен құттықтау

2. Құттықтауды газетке беру

3. Бағдарлама-дан құттықтауды беру

:

2

Мин.

8 мин

Сабақ кезеңдері::

Тұсаукесер

1. Топты қайтадан жасақтау

2 . «Ой қозғау» стратегиясы

Сұрақ-жауап

А) тірек-сөздер

(интерактивті тақта)

2. Дискриптор-

лар

Мұғалім әрекеті:

-Мақал-мәтелдер құру арқылы топтастыру

-Құттықтау хат қандай жағдайда жолданады?

- Құттықтау хат қандай сөздермен басталады?

-Қандай тілектер айтылады?

-Қандай сөздермен аяқталады?

( мұғалім толықтырып, түсіндіріп кетеді)

-Тақтада тірек-сөздер жазылып тұр.

  • Мерейтой
  • Қуаныш иесі
  • Қадірлі, құрметті, аса қадірлі, қымбатты
  • Шын жүректен, ізгі тілекпен, шынайы көңілден, тілек білдіруші
  • Табыс
  • Амандық, саулық
  • Қажымас қайрат
  • Зор денсаулық

Дискрипторлар парағын әр оқушыға беріп, түсіндіріп кету .

Аты-жөні:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушы әрекеті: Критерийлер
: Дискрипторлар
Ұпай саны
А
Топта құнды пікірлер(ценные мнения) айтпады
0-1 ұпай
Топта айтқан пікірлер айтты, бірақ топқа берілген тақырыптан ауытқыды(отклонялась от темы)
2 ұпай
Топта құнды пікірлер айтты, жауабы нақ (точные) болды.
3 ұпай
В
Топта белсенділік танытпады
0-1 ұпай
Топта белсенділік танытты, бірақ Топ Ережесін бұзды
2 ұпай
Топта белсенділік танытты, топ ережесін сақтады
3 ұпай
Г
Жауаптары толық болмады
0-1 ұпай
Жауаптарында аздаған қателіктер болды
2 ұпай
Сұрақтарға толымды, толымсыз сөйлемдермен жауап берді
3 ұпай

3 оқушыдан шығып, қима сөздер таңдайды. Со-дан барлығы іздеп жүріп,

3 мақал шығарады.

- туған күніне, мерейтойлар-да, мерекелерде т. б.

-құрметті, қадірлі, қымбатты

- ашық аспан, денсаулық, бақыт, табыс т. б.

Шын жүректен, тілек білдіруші т. б.

Сөздік дәптерлеріне жазып алу.

Тірек-сөздерді қолданып, бір-біріне тілектер айту.

2

Мин

2 мин

3 мин

2 мин

Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Сабақ кезеңдері::

Негізгі бөлім

1. Оқулықпен жұмыс

А) сұрақ-жауап

2. Жазба жұмыстары

А) құттықтау хаттар

Ә) грамматикалық тапсырмалар

3. Жұптық жұмыс

Мұғалім әрекеті:

-Оқулықта құттықтау хаттың үлгісі берілген. 212 б.

Оқулықтағы берілген үлгі бойынша сұрақ қою.

1. Құттықтау хат кімге арналған?

2. Қуаныш иесін немен құттықтайды?

3. Қуаныш иесінің қандай жетістіктері ерекше айтылған?

4. Қандай тілектер арналған?

5. Құттықтаушы кім?

-Енді әр топқа құттықтау хаттан беремін. Осы бойынша тапсырмалар орындайсыңдар.

I- топ Ұлттық ғылым академиясының

академигі Әмірұлы Мұхтарға

Қадірлі Мұхтар Әмірұлы!

Халықаралық қазақ-түрік университеті ұжымы аты . . . Сізді 70 жас . . . толған мерейтойыңыз . . . құттықтаймыз. Сіз . . . әлем медицинасы . . . қосқан үлесіңіз ерекше. Сіз . . . еңбекте табыс, отба-сыңыз . . . амандық, деніңізге саулық тілей . . . !

Ізгі ниетпен: Халықаралық қазақ-түрік университетінің президенті, академик О. Сәбден

II-топ Ақмола облысындағы Ақкөл ауылының

тұрғыны Тоқбекұлы Әбілханға

Құрметті бауырымыз Әбілхан Тоқбекұлы!

Сізді 50-ге келуіге шын жүрегімізді құттықтаймыз!Біз сізбен ұлағатты ұстаз, өнегелі отағасы ретінде жақсы көресің. Ағамызбен мықты денсаулық, қажымас қайрат, мол жақсылықтің тілейміз.

Шын жүректен: бауырлары

III-топ « Шаңырақ» сауда үйінің басшысы Бақытұлы Арманға

Құрметті Арман Бақытұлы!

Сізді сауда үйінің «Шаңырақ» құрыл-ғанына құттықтаймыз 5 жыл толу мерекесімен. Біз Сізді басшы әділ, білікті маман жақсы көреміз ретінде. Біздің ұжым атынан сізге денсаулық зор, табыс шығармашылық тілейміз.

Тілек білдірушілер: «Шаңырақ»

сауда үйінің ұжымы

( 1 топ тапсырмасын флипчарт арқылы тақтада орындайды)

-Келесі тапсырмаға көшпестен бұрын, грамматикалық тақырыпты еске түсірейік.

I-топ

:
:
:

II-топ

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

III-Топ

1. Әлия өзінің туған күніне сыныптастарын шақырды.

2. Жақсы тілектер айтты.

3. Әлияның туған күні көңілді өтті.

- Құттықтау хаттарыңда сұрақтар берілген. Екі оқушыдан жұмыстанасыңдар.

Сұрақтар:

1. Құттықтау кімге арналған?

2. Қуаныш иесін немен құттықтайды?

3. Қуаныш иесінің қандай жетістіктері ерекше айтылған?

4. Қандай тілектер арналған?

5. Құттықтаушы кім?

Оқушы әрекеті: толымды
: Ортақ белгісі
толымсыз
Мысалдар
Толымды
Толымсыз
1. Сабақ аяқталды.
2. Сен ағайды білесің бе?
3. Шығыс елінде жыл басы наурыз айынан басталады.
4. Ертең қашан келесің?

5. Асқар биыл оныншы сынып

бітіреді.

6. Спортты жақсы көремін.
7. -Қазақстаннан, Алматыдан.

Бір оқушы дауыстап оқып шығады.

Оқушылар белселі жауап берді

I топ - Көп нүктенің орнына тиісті жалғауын қойып жазу. Қазақстан

II топ - жалғаулары бар. Бірақ қате жазылған. Қатесін тауып, түзету.

III топ -құттықтаухат-тың сөйлемдері қате құрылған. Соны түзетіп, қайтадан жазу.

I топ- толымды, толымсыз сөйлемдерге Венн диаграммасын жасау.

II топ- сызбада сөйлемдер берілген, «+ -« қойып, толымды, толымсыз сөйлемдерін анықтау.

III топ- кеспе сөздер беремін, 3 сөйлем құрып, толымды, толымсыз сөйлем екенін анықтау.

Бірінші оқушы сұрайды, екінші оқушы толық(толым-ды сөйлеммен ) жауап береді.

Содан кейін екінші оқушы сұрайды, бірінші оқушы толымсыз сөйлеммен жауап береді.

3

Мин

3 мин

7 мин

5 мин

5 мин

Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақ кезеңдері::

Қорытынды

1 . Өзін-өз бағалау, рефлексия жазу.

2. Үй тапсырмасын беру

Мұғалім әрекеті:

-Бүгінгі дискрипторларына қарап, өздеріңе баға беріңдер.

Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы:

«5» - 9-8ұпай;

«4» - 6-5 ұпай;

«3» - 3-1 ұпай;

«2» -0

- бүгінгі тақырыбымыз қандай болды?

- Біз бүгін не істедік? Не көрдік?

Саған сабақта ұнаған жері қайсы?

Бір-бірлеріңе құттықтау хат жазып келіңдер, қолдан жасап келгендерің жақсы болады.

Оқушы әрекеті:

Оқушылар өздерінің ұпайларын санап, баға қояды.

Рефлексия жазу ( не үйрендім? Не түсіндім? Нені түсінбедім?

Күнделіктеріне жазып алу.

:

2 мин

1 мин

Апта: жұма
Күні: 4/v
Сынып: 10 «в»
Апта: жұма: Сабақтың тақырыбы:
Күні: 4/v: Жарнама. Жалаң, жайылма сөйлем.
Апта: жұма: Жалпы мақсаты:
Күні: 4/v:

1. Жарнама түрлері туралы түсінік беру, қоғамдағы алатын орны туралы мәлімет беру; жалаң, жайылма сөйлемдердің ерекшеліктерін айыра білуін, толық синтаксистік талдау жасай білуін тексеру;

2. шығармашылық, сауаттылық және іскерлік қабілеттерін дамыту;

3. оқушылардың қызығушылығын, белсенділігін арттыру, жұмыс істеу қабілетін арттыру.

Апта: жұма: Күтілетін нәтижелер:
Күні: 4/v: Жарнама түрлерін біледі, өздері жарнама жасай алады, жалаң, жайылма сөйлемдердің ерекшеліктерін айыра біледі, сөйлемдерге толық синтаксистік талдау жасай алады, жайылма сөйлемнен жалаң сөйлем шығара алады.
Апта: жұма: Сабақтың әдісі:
Күні: 4/v: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, өзіндік, көрнекілік, топтық
Апта: жұма: Көрнекілігі:
Күні: 4/v: Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, бағалау критериясы

Сабақтың барысы:


Ұқсас жұмыстар
Өзін-өзі презентациялау
Ресми құттықтаулар Мерекелік құттықтаулар
Х дыбысы мен әрпі
Қожакент ауылы
Берлинге жеткен атам
Қызықты грамматика қосымша курсының бағдарламасы
Нұрқасым Қазыбеков.Наурыз көже
Ана Баубек Бұлқышев жайлы ақпарат
Мушел жас. 2-сынып
Компьютерлік желі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz