Санды пішімдеу жолымен таныстыру

4/30-сабақ жоспары

Мерзімі 20. 04. 2013 ж.

Сыныбы: 8”Ә”

Пән атауы:Информатика

Сабақтың тақырыбы: Microsoft Excel мәліметтерін пішімдеу. Автопішім әдісін қарастыру

Microsoft Excel ұяшықтарын, жолдарын, бағандарын пішімдеу әдістерін таныстыру

Сабақтың мақсаты:

-еxcel-де автопішім әдісін қолданып, ұяшықтарды, жолдарды, бағандарды пішімдеуге үйрену;

-оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерде жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамуы;

Сабақтың міндеттері:

-оқушылардың бойына өзін-өзі тану элементтерін енгізіп, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен тиянақтылыққа қалыптасу.

Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”, “Талантты және дарынды балаларды оқыту”, “Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу”.

Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Миға шабуыл”, “Бағдаршам ”, “Сыр сандық”, “Формативті тест”, “Екі жұлдыз, бір тілек”.

Уақыт өлшемі
Жоспар мазмұны
Мұғалімдер іс-әрекеті
Оқушы іс -әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Уақыт өлшемі: 5 мин.
Жоспар мазмұны:

Кіріспе

Сыныпта психологиялық ахуал тудыру

“Жылы лебіз” тренингін жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Мұғалімдер іс-әрекеті:

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.

Орындарынан тұрғызып, щеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызады.

Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

Оқушы іс -әрекеті:

Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді

Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

Бағалау: Өте жақсы. (ф. б. )
Ресурстар: Тұсаукесер
Уақыт өлшемі: 5 мин.
Жоспар мазмұны:

Білу

Үй тапсырмасын сұрау

“Сұрақты ұстап ал!” тренингін жүргізу

Мұғалімдер іс-әрекеті: Мұғалім кезек-кезекпен фасольды қапшықты әр командаға лақтырады.
Оқушы іс -әрекеті: Қағып алған оқушы сұраққа жауап береді.
Бағалау: Өзара бағалау (1-3 ұпай)
Ресурстар: Бағалау парағы
Уақыт өлшемі: 3 мин.
Жоспар мазмұны:

Топқа бөлу

Оқушылардың алдына әр түрлі түсті лента тастау. Олар қызыл, жасыл, көк. Осы түстер бойынша топтарға бөлінеді.

Мұғалімдер іс-әрекеті: Сандар және фигуралардың қиындыларынан топтастыру
Оқушы іс -әрекеті: Сандар және геометриялық төртбұрыштар фигураларға байланысты шағын топтарға бөлінеді.
Бағалау: Мадақтау (ф. б. ) Бірінші топтасқан оқушыларды мадақтау
Ресурстар: Қағаз қиындылары
Уақыт өлшемі: 2 мин.
Жоспар мазмұны:

Тұсаукесер

“Миға шабуыл” стартегиясы

  1. Сұрақ: Мәтінді толық теріп болған соң, оны біз ұмытып кеткен жерін өзгере аламыз ба? Мысал келтірсеңіз?
  2. Мәтінді пішімдеу дегеніміз не?
  3. Бүгінгі сіздерді неге сан, ұяшық, формула деп топтастық?
Мұғалімдер іс-әрекеті: Жаңа тақырыпты ашу үшін сұрақтар қояды.
Оқушы іс -әрекеті: Берілген сұраққа жауап беру.
Бағалау: Смайлинг(ф. б. )
Ресурстар: Смайлинг
Уақыт өлшемі: 15 мин.
Жоспар мазмұны:

Түсіну

Жаңа сабақ

1-топ: Санды пішімдеу жолымен таныстыру;

2-топ: Мәтінді пішімдеу жолымен таныстыру;

Мұғалімдер іс-әрекеті: Жаңа тақырып бойынша тапсырма ұсыну
Оқушы іс -әрекеті: Тақырыпты өз бетімен оқып, топтасу арқылы флипчартқа түсінгендерін жазып, бір-бірлеріне түсіндіру.
Бағалау: Өзара бағалау (1-3 ұпай)
Ресурстар: Флипчарт, маркер, оқулық, электрондық оқулық,
Уақыт өлшемі: 2 мин.
Жоспар мазмұны:

Сергіту сәті

“Информатика сабағына арналған физкультминутка”

Мұғалімдер іс-әрекеті: Видео ролик қосып беру.
Оқушы іс -әрекеті: Видео роликке қарап, барлығы бірдей жасау.
Бағалау: Жарайсың!(ф. б. )
Ресурстар: тұсаукесер
Уақыт өлшемі: 10 мин.
Жоспар мазмұны:

Қолдану

8. 4-тапсырма

Шығармашылық жұмыс

Сәуір айының күнтізбесін құру

Талдау

“Венн” диаграммасы

Мақсаты: алған білімін жүйелі қолдана алу үшін

Мұғалімдер іс-әрекеті:

Оқушыларға тапсырмаларды таратып береді.

Оқушыларға тақырыпты ұсынады.

Оқушы іс -әрекеті:

Оқушылар берілген тапсырманы жеке-жеке компьютерде орындайды.

Оқушылар MS Excel мен Word мүмкіндіктерін флипчарт қағазына салыстыру.

Бағалау: Өзара бағалау (1-3 ұпай)
Ресурстар:

Компьютер

Флипчарт, маркер

Уақыт өлшемі: 3 мин.
Жоспар мазмұны:

Жинақтау

“Шағын теориялық тест”

Қорытынды

Рефлексия “Алты қалпақ”

Мақсаты: алған білімдеріне кері байланыс жасау жинақтау, қорытындылау үшін қолданылады.

Бағалау

Дамыту

Үйге тапсырма §8. 4 оқу.

Жанұяға кесте құрып келу.

Мұғалімдер іс-әрекеті:

Электрондық тест қайда орналасқан жолын көрсетеді.

Оқушыларға 6 қалпақты таратып, 6 қалпақтың қызметін түсіндіріп өту.

Оқушыларға стикер таратады.

Жиынтық баға қою

Үйге тапсырма ұсыну

Оқушы іс -әрекеті:

Тест орындайды.

1 қалпақты 2 оқушы сабақ бойынша алған әсерін қалпақтың қызметі бойынша бөліседі.

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын стикерге жазып, тақтаға жабыстырады.

Балдарын есептеу (1-3 бал)

25-20 ұпай - «5» баға

19-15ұпай - «4» баға

14-10 ұпай - «3» баға

Күнделікті алып тапсырманы жазу.

Бағалау:

Өзін-өзі бағалайды

Өзара бағалау 1-3 ұпай

Жиынтық баға

Ресурстар:

Компьютер

Қалпақ 6 түсті

Стикер

Бағалау парағы

Күнделік, қалам.


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды Word Pad мәтіндік редакторымен таныстыру
Wordpad мәтіндік редакторымен жұмыс жайлы ақпарат
Excel бағдарламасында ұяшықпен жұмыс
Word Pad мәтіндік редакторымен жұмыс.Құжаттың құрылымы
Қарапайым мәтіндік редактор. редактор интерфейсі
Өрнек сөзі
Word Pad мәтіндік редакторымен жұмыс
WORDPAD қолданбасының арналуы
WordPad. мәтіндік редакторымен жұмыс
Информатика әлемі жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz