Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ көрнекіліктері
Х. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен мемлекеттік мекемесі
Тақырыбы: Көшпелілер мәдениеті
Тарих пәні мұғалімі: Хакимова Замира
Сабақтың тақырыбы: Көшпелілер мәдениеті
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға қазақ даласын мекендеген тайпалардың
мәдениеті туралы түсінік беру.
2.Тақырып бойынша өз пікірлерін еркін айтуға
үйрету арқылы тіл байлығын дамыту.
3.Өз халқының мәдениетін білуге, сақтауға тәрбиелеу.
Эпиграф: Айтсаң -ұмытып қаламын,
Көрсетсең -есте сақтаймын .
Өзімді істетсең - түсінемін.
(Шығыс даналығынан)
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Оқыту әдісі: Өзіндік жұмыс,баяндау,сұрақ-жауап
Сабақ көрнекіліктері: Компьютер,слайдтар,карта,тірек сызба
Сабақтың барысы:
Сабақ
кезеңдері
Мұғалімның жұмысы
Оқушының жұмысы
1.Ұйымдастыру кезеңі
А) Сәлемдесу
Б) келмеген оқушыны белгілеу
В) оқушыларды сабаққа дайындау.
Кезекші оқушы жауап береді.
<<Мен Қазақстан тарихынан не білемін?>> оқушылар бір-біріне сұрақ береді.
2.Жаңа сабақтың мақсатын қою
Бүгінгі сабақта біз қазақ жерін мекендеген көшпелі тайпалардың материалдық және рухани мәдениеті наным-сенімдері туралы айтып өтеміз.
Дәптерге число және жаңа тақырыпты жазады.
3. Жаңа тақырып
Бұл тақырып бойынша топпен жұмыс істейміз,екі топқа бөлінеміз.
1топ материалдық мәдениет туралы,
2топ рухани мәдениет туралы айтады. Мәтінді оқып өз ара бөлімдерге бөліп дайындалады. Түсініксіз сөздердің астына сызып, бір-бірінен сұрап, түсіндіріп көреді,түсініксіз жерін мұғалімнен сұрайды.
Тақырыпты қосымша толықтырып айтып тұрады.
Топпен оқушылар дайындалып түсініксіз термин сөздерді сөздікке жазады және бөлінген тақырып бойынша қысқаша сөйлейді, түсінбеген сөздерді және сұрақтарды бір-біріне қояды.
1топ түсіндіріп жатқанда 2топ түсініксіз жерлерден сұрақ дайындап қояды. Тақырыптағы хронологияны қосымша дәптерге жазады.
4.Жаңа тақырыпты қорыту
Жаңа тақырыпты слайд, суреттер арқылы түсіндіреді және қорытындылайды.
Хронология, жаңа сөздермен жұмыс істейді.
5. а)бекіту
Б)бағалау
А) Әрбір топқа 10 сұрақ беріледі, тақтада көрсетіледі
1қате болса <<5>>,
2-3қате болса <<4>>,
4-5қате болса <<3>>,
Одан жоғары болса <<2>>.
Б) Тақтаға дұрыс жауап беріледі;
В) Тест бағаланады.
С)Инцерт карта.
<<Білемін,білдім,білгім келеді>>
Қорытынды баға қойылады
Оқушылар дәптерге тесттің дұрыс жауабын белгілеп, бір-бірімен ауыстырып тексереді.
Дұрыс жауапты белгілейді.
Жаңа тақырып бойынша айтады.
Күнделікке қойылады.
6. Үйге тапсырма
Тақырыпты оқу, кроссворд түзу, тест түзу.
Күнделікке жаздыру.
Тақырыбы: Көшпелілер мәдениеті
Тарих пәні мұғалімі: Хакимова Замира
Сабақтың тақырыбы: Көшпелілер мәдениеті
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға қазақ даласын мекендеген тайпалардың
мәдениеті туралы түсінік беру.
2.Тақырып бойынша өз пікірлерін еркін айтуға
үйрету арқылы тіл байлығын дамыту.
3.Өз халқының мәдениетін білуге, сақтауға тәрбиелеу.
Эпиграф: Айтсаң -ұмытып қаламын,
Көрсетсең -есте сақтаймын .
Өзімді істетсең - түсінемін.
(Шығыс даналығынан)
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Оқыту әдісі: Өзіндік жұмыс,баяндау,сұрақ-жауап
Сабақ көрнекіліктері: Компьютер,слайдтар,карта,тірек сызба
Сабақтың барысы:
Сабақ
кезеңдері
Мұғалімның жұмысы
Оқушының жұмысы
1.Ұйымдастыру кезеңі
А) Сәлемдесу
Б) келмеген оқушыны белгілеу
В) оқушыларды сабаққа дайындау.
Кезекші оқушы жауап береді.
<<Мен Қазақстан тарихынан не білемін?>> оқушылар бір-біріне сұрақ береді.
2.Жаңа сабақтың мақсатын қою
Бүгінгі сабақта біз қазақ жерін мекендеген көшпелі тайпалардың материалдық және рухани мәдениеті наным-сенімдері туралы айтып өтеміз.
Дәптерге число және жаңа тақырыпты жазады.
3. Жаңа тақырып
Бұл тақырып бойынша топпен жұмыс істейміз,екі топқа бөлінеміз.
1топ материалдық мәдениет туралы,
2топ рухани мәдениет туралы айтады. Мәтінді оқып өз ара бөлімдерге бөліп дайындалады. Түсініксіз сөздердің астына сызып, бір-бірінен сұрап, түсіндіріп көреді,түсініксіз жерін мұғалімнен сұрайды.
Тақырыпты қосымша толықтырып айтып тұрады.
Топпен оқушылар дайындалып түсініксіз термин сөздерді сөздікке жазады және бөлінген тақырып бойынша қысқаша сөйлейді, түсінбеген сөздерді және сұрақтарды бір-біріне қояды.
1топ түсіндіріп жатқанда 2топ түсініксіз жерлерден сұрақ дайындап қояды. Тақырыптағы хронологияны қосымша дәптерге жазады.
4.Жаңа тақырыпты қорыту
Жаңа тақырыпты слайд, суреттер арқылы түсіндіреді және қорытындылайды.
Хронология, жаңа сөздермен жұмыс істейді.
5. а)бекіту
Б)бағалау
А) Әрбір топқа 10 сұрақ беріледі, тақтада көрсетіледі
1қате болса <<5>>,
2-3қате болса <<4>>,
4-5қате болса <<3>>,
Одан жоғары болса <<2>>.
Б) Тақтаға дұрыс жауап беріледі;
В) Тест бағаланады.
С)Инцерт карта.
<<Білемін,білдім,білгім келеді>>
Қорытынды баға қойылады
Оқушылар дәптерге тесттің дұрыс жауабын белгілеп, бір-бірімен ауыстырып тексереді.
Дұрыс жауапты белгілейді.
Жаңа тақырып бойынша айтады.
Күнделікке қойылады.
6. Үйге тапсырма
Тақырыпты оқу, кроссворд түзу, тест түзу.
Күнделікке жаздыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz