Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қызыл қалпақтар
Батыс Қазақстан облысы
Сырым ауданы
Шағырлой ауылы
ЖББ Абай орта мектеп-балабақшасы
Мектеп психологі: Кажкенова А.М.
Әлеуметтік педагог: Бержанова Т.М.
Тақырыбы: <<Жасөспірім және келіспеушілік>>
Мақсаты: оқушыларға құқықтық тәрбие бере отырып, жасөспірімдердің
келіспеушілік жағдайлары, болу себептері туралы пікірлесу
Жоспары:
І бөлім
Балалар құқығы /баяндама/
ІІ бөлім
Оқушыларды топтарға бөлу /түстер арқылы сурет салу қызыл,көк,сары,жасыл/
Күнделікті іс-әркетіңізді 24 сағатқа бөліп көрсетіңіз? /жаттығу/
Пікірлесу
-жасөспірім және келіспеушілік мәселелері қазіргі қоғамда жиі кездесе ме?
-келіспеушілік кімдер арқылы қандай жағдайда болады?
-мысалдар келтіріңіз?
Шығармашылық жұмыс
-Келіспеушілік себептері
-Келіспеушілік жағдайлары
-қалай шығар едіңіз? /суреттеп көрсету/
Қорытынды: <<Қалпақтар>> жаттығуы
Өту барысы
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Оқушыларға құқықтары және міндеттері, сонымен қатар баспасөз беттеріне шыққан тақырыпқа сай мәселелермен таныстырып, талқылап, пікір алмасу.
ІІІ. Тренинг <<Бүгінгі тренингтен не күтесіз?>> және оқушыларды альфабит ретімен топтарға бөлу.
ІҮ. Қызыл, сары, жасыл, көк осы түстерге сай суреттер салу, топ мүшелеріне бір-бірден. Мысалы: қызыл- қызғалдақ, жүрек т.б.
Ү. Күнделікті іс-әрекетіңізді 24 сағатқа бөліп көрсетіңіз?
Мына сағат бейнеленген қағазға топ болып өздеріңіздің күнделікті іс әркеттеріңізді 24 сағатқа яғни, бір күнге бөліп көрсетіп, түсіндіресіздер.
Мысалы: сабақ оқу, бос уақытты ұйымдастыру, тамақтану т.б.
ҮІ. Пікірлесу.Сіздерге мынадай сұрақтар берілген
-жасөспірім және келіспеушілік мәселелері қазіргі қоғамда жиі кездесе ме?
-келіспеушілік кімдер арқылы қандай жағдайда болады?
-мысалдар келтіріңіз? Осы сұрақтарға топ болып дайындалып, ортаға өз ойларыңызды айтыңыздар.
ҮІІ. Шығармашылық жұмыс. Оқушылар мына үлестірме қағаздағы сұрақтарға мысалдар келтіре отырып, суреттеп салыңыздар /үлестірме қағаздар беріледі/
-Келіспеушілік себептері
-Келіспеушілік жағдайлары
-қалай шығар едіңіз? /суреттеп көрсету/
ҮІІІ. Қорытынды. <<Қалпақтар>> жаттығуы.
Мақсаты: кері байланыс орнату.
Нұсқау: Мына түрлі түсті қағаздарды пайдалана отырып, топ болып қалпақ жасап, түстерге сай берілген тапсырмаға өз ойларыңызды айтасыздар.
Жасыл қалпақтар. Ақыл-ой тұрғысынан тренингке сипаттама беру. Тренинг қандай мәлімет, ептілік алды. Өмірге не қажет, не керек емес.
Қызыл қалпақтар. Тренингтегі эмоция мен сезім тұрғысынан сипаттау. Қай жері жағымды ал қай жері жағымсыз сезімдер туғызды. Қай тапсырмалар өте эмоционалды болды?
Қара қалпақтар. Жағымды кері байланыс беру: не ұнамағаны, не қызық болмағанын , ненің қажеті жоқ, нені өзгерту керектігін айтады.
Сары қалпақтар. Жағымды кері байланыс беру: тренингте не ұнағаны, не пайдалы болғаны, қатысушылар өзі үшін қандай жетістіктерге жеткені туралы сипаттау қажет.
Сырым ауданы
Шағырлой ауылы
ЖББ Абай орта мектеп-балабақшасы
Мектеп психологі: Кажкенова А.М.
Әлеуметтік педагог: Бержанова Т.М.
Тақырыбы: <<Жасөспірім және келіспеушілік>>
Мақсаты: оқушыларға құқықтық тәрбие бере отырып, жасөспірімдердің
келіспеушілік жағдайлары, болу себептері туралы пікірлесу
Жоспары:
І бөлім
Балалар құқығы /баяндама/
ІІ бөлім
Оқушыларды топтарға бөлу /түстер арқылы сурет салу қызыл,көк,сары,жасыл/
Күнделікті іс-әркетіңізді 24 сағатқа бөліп көрсетіңіз? /жаттығу/
Пікірлесу
-жасөспірім және келіспеушілік мәселелері қазіргі қоғамда жиі кездесе ме?
-келіспеушілік кімдер арқылы қандай жағдайда болады?
-мысалдар келтіріңіз?
Шығармашылық жұмыс
-Келіспеушілік себептері
-Келіспеушілік жағдайлары
-қалай шығар едіңіз? /суреттеп көрсету/
Қорытынды: <<Қалпақтар>> жаттығуы
Өту барысы
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Оқушыларға құқықтары және міндеттері, сонымен қатар баспасөз беттеріне шыққан тақырыпқа сай мәселелермен таныстырып, талқылап, пікір алмасу.
ІІІ. Тренинг <<Бүгінгі тренингтен не күтесіз?>> және оқушыларды альфабит ретімен топтарға бөлу.
ІҮ. Қызыл, сары, жасыл, көк осы түстерге сай суреттер салу, топ мүшелеріне бір-бірден. Мысалы: қызыл- қызғалдақ, жүрек т.б.
Ү. Күнделікті іс-әрекетіңізді 24 сағатқа бөліп көрсетіңіз?
Мына сағат бейнеленген қағазға топ болып өздеріңіздің күнделікті іс әркеттеріңізді 24 сағатқа яғни, бір күнге бөліп көрсетіп, түсіндіресіздер.
Мысалы: сабақ оқу, бос уақытты ұйымдастыру, тамақтану т.б.
ҮІ. Пікірлесу.Сіздерге мынадай сұрақтар берілген
-жасөспірім және келіспеушілік мәселелері қазіргі қоғамда жиі кездесе ме?
-келіспеушілік кімдер арқылы қандай жағдайда болады?
-мысалдар келтіріңіз? Осы сұрақтарға топ болып дайындалып, ортаға өз ойларыңызды айтыңыздар.
ҮІІ. Шығармашылық жұмыс. Оқушылар мына үлестірме қағаздағы сұрақтарға мысалдар келтіре отырып, суреттеп салыңыздар /үлестірме қағаздар беріледі/
-Келіспеушілік себептері
-Келіспеушілік жағдайлары
-қалай шығар едіңіз? /суреттеп көрсету/
ҮІІІ. Қорытынды. <<Қалпақтар>> жаттығуы.
Мақсаты: кері байланыс орнату.
Нұсқау: Мына түрлі түсті қағаздарды пайдалана отырып, топ болып қалпақ жасап, түстерге сай берілген тапсырмаға өз ойларыңызды айтасыздар.
Жасыл қалпақтар. Ақыл-ой тұрғысынан тренингке сипаттама беру. Тренинг қандай мәлімет, ептілік алды. Өмірге не қажет, не керек емес.
Қызыл қалпақтар. Тренингтегі эмоция мен сезім тұрғысынан сипаттау. Қай жері жағымды ал қай жері жағымсыз сезімдер туғызды. Қай тапсырмалар өте эмоционалды болды?
Қара қалпақтар. Жағымды кері байланыс беру: не ұнамағаны, не қызық болмағанын , ненің қажеті жоқ, нені өзгерту керектігін айтады.
Сары қалпақтар. Жағымды кері байланыс беру: тренингте не ұнағаны, не пайдалы болғаны, қатысушылар өзі үшін қандай жетістіктерге жеткені туралы сипаттау қажет.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz