Ананың аққуды атуы

№6 орта мектебі

М. Мақатаев

«Аққулар ұйықтағанда»

2011-2012 оқу жылы

Күні: 28. 02. 2012 жыл

Пәні: қазақ әдебиеті

Класы:

Мұғалімі: Қарабасова Роза Сейілханқызы

Сабақтың тақырыбы: М. Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: М. Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығымен таныстырып

«Аққулар ұйықтағанда» поэмасының, тақырыбын, идеясын ашу

Тәрбиелік: қазақ халқының өмірге, халықтық салт-дәстүрге бай халық

екендігін баса айту мейірімділікке тәрбиелеу.

Дамытушылық: оқушылардан мәтін мазмұнын көркемдеп өз сөздерімен

жеткізуге, еркін сөйлеуге, мәнерлеп оқуға, тіл байлығын

дамытуға көңіл бөлу

Сабақтың түрі: дәстүрлі емес

Сабақтың типі: аралас (І кезең-5 минут, ІІ кезең-25 минут,

ІІІ кезең-15 минут)

Сабақтың мазмұны: І-ІІІ кезеңдік тапсырмалар (төменде оқушының жұмыс

дәптерінде және мұғалімге арналған жауаптар-

кілтінде берілген)

Сабақтың әдісі-тәсілі

І кезеңде: сұрақ-жауап;

ІІ кезеңде: а) оқулықпен жұмыс;

ә) семантикалық карта;

б) топтастыру;

в) шығармашылық жұмыс

ІІІ кезеңде: үш деңгейлік тапсырмаларды өз бетімен біртіндеп орындату

арқылы бағалау әдістері

Формасы: І кезеңде - фронтальды, жеке;

ІІ кезеңде а) топтық

б) Фронтальдық

в) ұжымдық

ІІІ кезеңде - жеке

Көрнекіліктер:

І кезеңде: слайдтар

ІІ кезеңде: а) оқулық слайдтар;

б) оқулық, жұмыс дәптері;

в) оқулық, жұмыс дәптері, тақта, бор.

ІІІ кезеңде: жұмыс дәптері, тақтадағы «ашық журнал», мұғалім мен

оқушылардың жеке журналдары.

Тақырыбы: М. Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»

Сабақтың кезеңдері
Оқушыларға берілетін тапсырмалар
І Ұйымдастыру кезеңі
Сабақтың кезеңдері: Көпір тапсырмалары
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Ой шақыру

Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз

  1. М. Мақатаев туралы не білесің?

Жауабы: М. Мақатаев Алматы облысы, Райымбек ауданына қарасты Қарасаз деген жерде дүниеге келген.

  1. Ақынның қандай шығармаларын білесің?

Жауабы: «Қош махаббат», «Райымбек», «Аққулар ұйықтағанда»

  1. Поэманың негізгі кейіпкерін ата?

Жауабы: Поэманың негізгі кейіпкері - көл еркесі аққулар

Сабақтың кезеңдері:

Теориясы «Білу»

(кім? не? қашан? қайда? не істеді?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Бос орынған өажет сөзді жаз

  1. Жетімкөлдің сұлулығы, ақынның сезімі өлеңде қалай берілген?

Аққулар аман-есен қайтқанынша,

Суына жетімкөлдің шөлдейтұғын,

Суымен сырқаттарын емдейтұғын.

  1. Өлім ауызында жатқан баланың анасына тәуіп шал не деп кетті?

«Аққуменен баланы аластаңдар»

Деді-дағы жәйімен жөнеп кетті.

  1. Баланың әкесі не деп жауап берді?

Апырай қалай, қалай барам?

Атармын аққу құсты қалай ғана?

  1. Баланың шешесі қандай жан?

Адуынды жан екен алған жары:

Жалғыз ұлдан артық па, жалған бәрі?

Сабақтың кезеңдері:

Теориясы «Түсіну»

(неге? себебі? неліктен? не үшін?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Сұрақтарға жауап беріңіз

Аққуды неге қасиетті құс деп атайды?

  1. Айдыннан аққулар ұйықтағанда,

Өрген мол, өскен-шырша абайлаған,

Барлығы қасиетке қарайлаған.

  1. Ана не себепті аққуды атты?

Себебі: Баласы үшін өлімге де баратын ана қасиетке - аққуға оқ атты.

Сабақтың кезеңдері:

Теориясы «Талдау»

(салыстыр айырмашылығы неде?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Кестені толтырыңыз

:
:
Көңілім қалаған сөйлемдер мен жыр жолдары
Менің жеке ойларым

Аққулар тарануда,

Сусып түсіп, су моншақ арқасынан

Аққулардың маңғаздығы, сұлулығы бір-бірін шын жүректен сүйгендігі көрініп тұр
Сабақтың кезеңдері:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
Сабақтың кезеңдері:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
Сабақтың кезеңдері:

Теориясы «Жинақтау»

(қорытынды шығар, анықтама бер)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
  1. М. Мақатаев қай айда туған?
  2. М. Жұмабаевтың «Батыр Баян поэмасындағы» Баянның інісі кім?
  3. Поэмадағы көлдің аты?
  4. М. Мақатаев қай ауылда дүниеге келді?
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
а
қ
п
а
н
н
о
я
н
э
п
о
с
ж
е
т
і
м
к
ө
л
қ
а
р
а
с
а
з
Сабақтың кезеңдері:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
Сабақтың кезеңдері:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
Сабақтың кезеңдері:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
Сабақтың кезеңдері:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
Сабақтың кезеңдері:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:
Сабақтың кезеңдері: Практикасы «Қолдану» (өзгертілген жағдайдағы тапсырмалар болу керек)
Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Мәтіннен эпитетті табыңдар

Құс аппақ, айдын аппақ, нұр да аппақ,

Айдын көл астан-кестен лайланды

Жаны сұлу ақ еркем, ары сұлу.

Сабақтың кезеңдері:

Практикасы Бағалау

(сен қалай ойлайсын? Не істер едін)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Ақын ойына қосыласың ба?

Өз ойынды жаз

Сабақтың кезеңдері:

Теориясы «Білу»

(кім? не? қашан? қайда? не істеді?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

ІІІ. Бағалау кезеңі (жеке жұмыс)

Деңгейлік тапсырмаларды орындап, балл жинаңыз.

1 деңгей Тест

  1. Мұқағалидың туған күні, жылы?

а) 1931 ж 18 наурыз ә) 1931 ж 9 ақпан б) 1931 ж 23 қаңтар

  1. Ақынның әжесі кім?

а) Мақпал ә) Зере б) Тиын

  1. Мұқағалидың прозалық шығармасы?

а) Махаббат ә) Қош, махаббат б) Садақ иген

  1. Ақынның азан шақырылып қойған аты?

а) Мұқағали ә) Мұқағали б) Мұқамбетқали

  1. Мұқағалидың 1722 жолдан тұратын, ақпан айының 5-нен 15-не дейін 10 күн ішінде жазған поэмасын ата?

а) Мовр ә) Аққулар ұйықтағанда б) Алтай-Атырау

Сабақтың кезеңдері:

Теориясы

«Қолдану»

(өзгертілген жағдайдағы тапсырмалар болу керек)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Оқулықпен жұмыс

Поэманың әр бөліміне ат қойыңдар

«Ақын және Аққу», «Жетімкөлдің аққулары», «Ана-мерген», «Бала-аққу-ана»

Сабақтың кезеңдері:

Теориясы «Түсіну»

Неге? себебі? Неліктен? не үшін?

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

ІІ деңгей

Көл неге «Жетімкөл» деп атанған?

Жауабы: «Аққуы жоқ көл жетім»-дегендей, аққуынан айырылған көл жетімсіреп «Жетімкөл» атанды.

Сабақтың кезеңдері:

Теориясы «Жинақтау»

(салыстыр, айырмашылығы неде? Деген сұрақтар қатыстырылған тапсырмалар болу керек)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Топтастыру

Журналист Ақын

Мұқағали

Әдебиетші Ұстаз

Ақиық Ақын

Сабақтың кезеңдері:

Практикасы «Қолдану»

(өзгертілген жағдайдағы тапсырмалар болу керек)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Поэмадағы түсініксіз сөздерді жазып шық?

Налытпасын - ренжітпеген

Бошалаған - көрінген

Сабақтың кезеңдері:

Теориясы «Жинақтау»

Қорытынды шығар, анықтама бер

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

ІІІ деңгей

Шығарманың компазициялық құрылысына талдаңыз

  1. Экспозици:

Жетімкөл, оның маңы аққулар

  1. Оқиғаның басталуы:

Бала ауырып жатыр

  1. Оқиғаның байланысы:

Табиғаттың сұлулығына кереметіне таң қалған ана.

  1. Оқиғаның дамуы

Ананың ойы, баласының есіне түсуі, келген мақсатын ойлауы

  1. Шиеленісуі:

Ананың екі жақты көңіл күйі

  1. Оқиғаның шарықтау шегі

Ананың аққуды атуы

  1. Оқиғаның шешімі:

Баланың қайтыс болуы

Сабақтың кезеңдері:

Практикасы «Баға беру»

(сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Ананың іс-әрекетіне баға беріңіз

«Көлдің сәні-аққулар» ойтолғау

Тақырыбы: М. Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»


Ұқсас жұмыстар
Күй поэмасы
М.мақатаев. аққулар ұйықтағанда поэмасы
Аққу тобына
Аққулар ұйықтағанда
Оқиғаны суреттейтін төрт сөз
Аққуды атқан ана
«Аққулар ұйықтағанда» М.Мақатаев
М.мақатаев «аққулар ұйықтағанда»
М.иманжанов. таңның атуы. 3-сынып
Аққу - киелі құс. аққулар ұйықтағанда. 8-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz