Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Лепті сөйлемнің жасалу жолдары
Оңт.Қаз.обл. Түркістан қаласы №8 Н.Төреқұлов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ибрагимова Зауре Әділханқызы.
Күні:
17.10.2012 жыл.
Сынып:
7 <<б>> сыныбы
Сабақтың тақырыбы:
Сыйлық берілетін қуаныштар.
Сабақтың мақсаты:
* Лепті сөйлем мен оның жасалу жолдарын мысалдар келтіріп түсіндіру.
* Тұйық етістік мен оның септелуін,тәуелденуін тапсырмалар орындау барысында пысықтап,еске түсіру.
* Шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдысын жетілдіру.
* Топпен жұмыс жасау барысында топтық ереже шығарту ,топпен бірлесе жұмыс жасау,пікірлерімен санасуды дағдыландыру.
Оқытудың нәтижесі:
Оқушылар сабақтан соң:
* Лепті сөйлем мен оның жасалу жолдарын меңгереді.
* Тұйық етістіктің жасалуын тапсырмалар арқылы еске түсіреді,біледі.
* Сыни ойлау дағдысы жетіледі.
* Топпен жұмыс жасай алады, топтық ереже шығарады.
* Өз ойын еркін жеткізеді,дәлелдейді.
Түйінді идеялар:
Лепті сөйлем дегеніміз сөйлеушінің көңіл-күйін білдіру мақсатында айтылатын сөйлем.Сөйлем соңында леп белгісі қойылады.Мысалы: Мерекеңмен құттықтаймын!
Лепті сөйлемнің жасалу жолдары:
1. одағай сөздер арқылы: қап,әттеген-ай,т.б.
2. күшейткіш мәнді сөздер арқылы: недеген, не еткен,қандай,шіркін,т.б.
3. демеулік шылаулар арқылы: -ау,-ақ,-ай, т.б.
4. интонация арқылы: Сені ме ,бәлем!
Дереккөздер:
Интерактив тақта,плакаттар,стикерлер,маркерлер, суреттер.
Сабақтың әдісі:
Блум таксономиясы бойынша сабақ жоспары әзірленді.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі.
3 мин.
Сыныпта жақсы психологиялық ахуал туғызу үшін <<Жүректен жүрекке>> тренингін өткіземін.
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып,көңіл-күйлерін көтереді.
Рефлексия
3 мин.
Сұрақ-жауап арқылы өткен сабақты еске түсіру:
1. Біріккен сөз деген не? Мысал келтір.
2. Кіріккен сөз деген не? Мысал келтір.
3. Тұйық етістік қалай жасалады? Мысал келтір.
Жауап беріп,өз пікірлерін айтады.
Топқа бөлу
2 мин.
Кәмпиттің 4 түрін балаларға шашу әдісі арқылы топқа бөлемін.
Кәмпиттің түріне қарай оқушылар топ болып бірігеді.
Топтық ереже
2 мин.
Тақтаға плакат ілемін.
Оқушылар сол палакатқа топта сақтау қажет ережелерді тақтаға шығып жазады.
Білу
3 мин.
Интерактив тақтада лепті сөйлемдер беріледі.
1. Бүгін ауа райы қандай тамаша!
2. Қап, кеше оған баруым керек еді!
3. Шіркін-ай, бізде сол жерге барсақ қой.
4. Ай,бала бері келсей!
5. Қазір,әкең келсін бәрін айтам!
Оқушылар сол сөйлемдерді кезекпен оқып,қандай эмоциямен оқылатынын түсіндіреді. Лепті сөйлем тақы-
рыбын оқушылар өздері ашады.
Түсіну
3 мин.
Интерактив тақтада лепті сөйлемнің жасалуын,
тыныс белгісін тірек сызба арқылы білімдерін толықтырамын.
Оқушылар зейін қойып тыңдайды,жазып алады.
Қолдану
10 мин.
1-тапсырма. а)Сөйлемдердегі етістіктерді теріп жазып,олардан тұйық етістік жасау.
б) Сұраққа жауап беру:
Қалай ойлайсыңдар, жоғарыда аталған жақсы сәттерде қонақтар қандай сыйлықтар әкеледі?
а) Әр топ жеке-жеке орындайды, оқиды.
б) Топ болып плакаттарға презентация жасайды,қорғайды.
Сергіту сәті
2 мин.
Интернеттен <<Кірпі биі>> туралы видеоролик арқылы оқушыларды билетіп көңіл-күйлерін көтеру.
Оқушылар экранға қарап билейді.
Талдау
8 мин.
Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.
1-топ: III деңгей тапсырмалары
2-топ: II деңгей тапсырмалары
3-топ: I деңгей тапсырмалары
Жинақтау
(АКТ)
4 мин.
Топтастыру стратегиясын қолданамын.
Оқушылар интерактив тақтада лепті сөйлемнің жасалуына қарай топтастыру стратегиясын толтырады.
Бағалау
3 мин.
<<Бүгінгі сабақтан алған әсерім>> оқушылар өзін-өзі бағалайды. Стикерлер таратылып беріледі. Тақта- да ақ плакат ілулі тұрады.
Оқушылар сабақтан алған әсерлері жайлы стикерлерге жазып,оқиды,плакатқа жабыстырады.
Оқушылар өз-өзін бағалайды.
Үйге тапсырма
2 мин.
3-тапсырма, 32 бет.
Сөйлемдерді көшіріп, тұйық етістіктердің астын сызу.
Күнделікке жазып алады.
Барлығы:
45 мин.
Күні:
17.10.2012 жыл.
Сынып:
7 <<б>> сыныбы
Сабақтың тақырыбы:
Сыйлық берілетін қуаныштар.
Сабақтың мақсаты:
* Лепті сөйлем мен оның жасалу жолдарын мысалдар келтіріп түсіндіру.
* Тұйық етістік мен оның септелуін,тәуелденуін тапсырмалар орындау барысында пысықтап,еске түсіру.
* Шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдысын жетілдіру.
* Топпен жұмыс жасау барысында топтық ереже шығарту ,топпен бірлесе жұмыс жасау,пікірлерімен санасуды дағдыландыру.
Оқытудың нәтижесі:
Оқушылар сабақтан соң:
* Лепті сөйлем мен оның жасалу жолдарын меңгереді.
* Тұйық етістіктің жасалуын тапсырмалар арқылы еске түсіреді,біледі.
* Сыни ойлау дағдысы жетіледі.
* Топпен жұмыс жасай алады, топтық ереже шығарады.
* Өз ойын еркін жеткізеді,дәлелдейді.
Түйінді идеялар:
Лепті сөйлем дегеніміз сөйлеушінің көңіл-күйін білдіру мақсатында айтылатын сөйлем.Сөйлем соңында леп белгісі қойылады.Мысалы: Мерекеңмен құттықтаймын!
Лепті сөйлемнің жасалу жолдары:
1. одағай сөздер арқылы: қап,әттеген-ай,т.б.
2. күшейткіш мәнді сөздер арқылы: недеген, не еткен,қандай,шіркін,т.б.
3. демеулік шылаулар арқылы: -ау,-ақ,-ай, т.б.
4. интонация арқылы: Сені ме ,бәлем!
Дереккөздер:
Интерактив тақта,плакаттар,стикерлер,маркерлер, суреттер.
Сабақтың әдісі:
Блум таксономиясы бойынша сабақ жоспары әзірленді.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі.
3 мин.
Сыныпта жақсы психологиялық ахуал туғызу үшін <<Жүректен жүрекке>> тренингін өткіземін.
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып,көңіл-күйлерін көтереді.
Рефлексия
3 мин.
Сұрақ-жауап арқылы өткен сабақты еске түсіру:
1. Біріккен сөз деген не? Мысал келтір.
2. Кіріккен сөз деген не? Мысал келтір.
3. Тұйық етістік қалай жасалады? Мысал келтір.
Жауап беріп,өз пікірлерін айтады.
Топқа бөлу
2 мин.
Кәмпиттің 4 түрін балаларға шашу әдісі арқылы топқа бөлемін.
Кәмпиттің түріне қарай оқушылар топ болып бірігеді.
Топтық ереже
2 мин.
Тақтаға плакат ілемін.
Оқушылар сол палакатқа топта сақтау қажет ережелерді тақтаға шығып жазады.
Білу
3 мин.
Интерактив тақтада лепті сөйлемдер беріледі.
1. Бүгін ауа райы қандай тамаша!
2. Қап, кеше оған баруым керек еді!
3. Шіркін-ай, бізде сол жерге барсақ қой.
4. Ай,бала бері келсей!
5. Қазір,әкең келсін бәрін айтам!
Оқушылар сол сөйлемдерді кезекпен оқып,қандай эмоциямен оқылатынын түсіндіреді. Лепті сөйлем тақы-
рыбын оқушылар өздері ашады.
Түсіну
3 мин.
Интерактив тақтада лепті сөйлемнің жасалуын,
тыныс белгісін тірек сызба арқылы білімдерін толықтырамын.
Оқушылар зейін қойып тыңдайды,жазып алады.
Қолдану
10 мин.
1-тапсырма. а)Сөйлемдердегі етістіктерді теріп жазып,олардан тұйық етістік жасау.
б) Сұраққа жауап беру:
Қалай ойлайсыңдар, жоғарыда аталған жақсы сәттерде қонақтар қандай сыйлықтар әкеледі?
а) Әр топ жеке-жеке орындайды, оқиды.
б) Топ болып плакаттарға презентация жасайды,қорғайды.
Сергіту сәті
2 мин.
Интернеттен <<Кірпі биі>> туралы видеоролик арқылы оқушыларды билетіп көңіл-күйлерін көтеру.
Оқушылар экранға қарап билейді.
Талдау
8 мин.
Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.
1-топ: III деңгей тапсырмалары
2-топ: II деңгей тапсырмалары
3-топ: I деңгей тапсырмалары
Жинақтау
(АКТ)
4 мин.
Топтастыру стратегиясын қолданамын.
Оқушылар интерактив тақтада лепті сөйлемнің жасалуына қарай топтастыру стратегиясын толтырады.
Бағалау
3 мин.
<<Бүгінгі сабақтан алған әсерім>> оқушылар өзін-өзі бағалайды. Стикерлер таратылып беріледі. Тақта- да ақ плакат ілулі тұрады.
Оқушылар сабақтан алған әсерлері жайлы стикерлерге жазып,оқиды,плакатқа жабыстырады.
Оқушылар өз-өзін бағалайды.
Үйге тапсырма
2 мин.
3-тапсырма, 32 бет.
Сөйлемдерді көшіріп, тұйық етістіктердің астын сызу.
Күнделікке жазып алады.
Барлығы:
45 мин.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz