Оқушылардың қолдарына сурет қиындыларын тарату

Cабақ жоспары

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Баймаханов Мейрамбек
9 «А» сыныбы Оқушының саны -

Ақмола облысы

Бурабай ауданы

Зеленобор мектеп-гимназиясы

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 4 апта
Баймаханов Мейрамбек: 30. 03. 2013
9 «А» сыныбыОқушының саны -:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы
Баймаханов Мейрамбек: Орта факторлары және тірі ағзалар
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Баймаханов Мейрамбек: Биология. Жалпы биология. 9 сынып оқулығы. Алматы. «Алматы» 2009. Ж. Шілдебаев, ж. Қожантаева, Л. Аманжолова
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпымақсаты
Баймаханов Мейрамбек:

Білімділігі: оқушылардың ойында абиоздық, биотикалық және антропогендік факторлардың ағзаға қалай әсер ететінін нақты дәлелдер арқылы түсіндіру.

Дамытушылық: Қоршаған ортаны сақтауда экологиялық факторлар туралы

білімдерін тереңдете отырып ойлау қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Қоршаған ортаны қорғауды құрбы - құрдастар арасында дисскусия жүргізу және олардың маңызын түсіндіре отырып салауатты өмір салтын қалыптастыруға тәрбиелеу.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер:
Баймаханов Мейрамбек:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Баймаханов Мейрамбек:

1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру;

3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;

4. денсаулық сақтауда экологияның алтын орны

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Баймаханов Мейрамбек:

1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;

2. Өмірде кездесетін экологиялық апаттар

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Тапсырмалар
Баймаханов Мейрамбек:
  • Ойланып жауап беріңдер тапсырмасына хабарлама дайындау, дәптерлеріне кестені толтыру
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 1 сабақ. тақырыбы: Генетиканың маңызы. Денсаулық сақтаудың генетикалық проблемалары
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Бездердің бөлінуімен танысу
Баймаханов Мейрамбек:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті.

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу / 0, 5 мин/

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: СТО сұрақтары
Баймаханов Мейрамбек: Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың маңыздылығы не?

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

-өмірден алған тәжірибесінің әсері?

-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?

Баймаханов Мейрамбек:

Оқушылар өтілетін тақырыпты келтіріп шығарады

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды топқа бөлу. Оқушылардың қолдарына сурет қиындыларын тарату. Сол қиындылардан тұтас сурет құрастыру арқылы топқа бірігу. /2 мин/

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер

-еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?

-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?

Баймаханов Мейрамбек:

І. Қызығушылығын ояту Слайд1, 2

  1. Әр топ құрастырған суреттеріне қарап бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын табу керек. Сабақтың тақырыбы келіп шыққаннан кейін топтарға қосымша 1 - 2 минут жұп болып бүгінгі сабағымыздың мақсатын келтіріп шығаруға уақыт беріледі.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсене қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

Баймаханов Мейрамбек:

- оқушыларды белсенділігін арттыру

ІІ. Мағынаны тану

Карусель стратегиясы.

Оқушыларға оқуға 5 минут беріледі. 4 топқа әртүрлі проблемалық сұрақтар жазып бересің?

Бірінші топ сұрақтарға жауап беріп, сағаттың жүретін бағыты бойынша жазып келесі топқа береді, ал екінші топ ол берілген жауапты қайталамау керек. Екінші топ жауаптарын жазып үшінші топқа береді.

Галерея

Оқушылар карусельді болған соң, өз жұмыстарын тақтаға іліп қояды. Әрбір оқушы нақты және дұрыс жауапқа өз дауыстарын береді. Осы жолмен топтың қалай жұмыс істегендері бағаланады.

Сергіту сәті

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Толғаныс (рефлексия)

-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру

-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу

жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

Баймаханов Мейрамбек:

ІІІ. Ой қорытынды

4 топқа тапсырма беріледі. 1, 2, 3 топқа экологиялық факторларды үш бағанға ажыратып жазу. 4 топқа тақырыпқа байланысты оқиға беріледі соны сахналық көрініс ретінде көрсету.

1, 2, 3 топ тапсырмалары

Орта факторларын үш бағанға бөліп жазыңдар: орман өрті, қоянды қуалау, қар жауды, атмосфераны улау, таңқурайды аюдың жеуі, аптап ыстық, кәріз суының өзенге ағуы, өсімдіктердің тозаңдануы, жаңбыр.

Дарынды талантты балаларға арналған тапсырмалар.

Соңында ой қорытынды ретінде оқушыларға жер жаннаты бурабайға тілек айту.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Бағалау түрлері

  • оқушының өзін-өзі бағалауы;
  • топтық өзін-өзі бағалауы;
  • мұғалімнің бағалауы;
  • жалпы бағалау;
  • критерийлер арқылы бағалау
Баймаханов Мейрамбек:

Бағалау: /4мин/ Өзін-өзі және достарын бағалау парағы

Бірге ойлаймыз, сөйлейміз, орындаймыз

Менің есімім Күні

Бұл сабақ:

Мен жұмыс істейтін топ мүшелерінің есімдері:

1. 2. 3.

4. 5.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
9 «А» сыныбыОқушының саны -:

Әңгімелесуге қатысушылар

Әңгіменің түрі

Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы: 1
2
3
4
5
Жақсы сұрақ қойды
Қызық сын айтты немесе қарсылық білдірді
Жақсы ұсыныс айтты
Олардың пікірін өзгертті
Жақсы нәтиже берді
Тиісті ақпаратпен бөлісті
Мұқият тыңдады
Келісімге келуге тырысты
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
9 «А» сыныбыОқушының саны -:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
9 «А» сыныбыОқушының саны -:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
9 «А» сыныбыОқушының саны -:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
9 «А» сыныбыОқушының саны -:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
9 «А» сыныбыОқушының саны -:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
9 «А» сыныбыОқушының саны -:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
9 «А» сыныбыОқушының саны -:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
9 «А» сыныбыОқушының саны -:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
9 «А» сыныбыОқушының саны -:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: -сабақты қалай аяқтауды жоспарлау
Баймаханов Мейрамбек: Тапсырмалар орындау арқылы аяқтау
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақты аяқтау түрлері

-бір пікірге келу . . .

-өз пікірін дәлелдеу . . .

-үйде жалғастыру . . .


Ұқсас жұмыстар
Word мәтіндік редакторында практикалық жұмыс
Оқушыларды топқа бөлу. Сабақ тақырыбы
Traditional food
Ms word мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктері. 8 сынып
Ақпаратты сығу
Paint графикалық редакторы жайлы ақпарат. 7-сынып
Оқушыларды қалай дұрыс бағалаймыз
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Ас қорыту мүшелерінің құрылысы
Мұғалімнің жазбасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz