Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Таңдаулы курс
Бекітемін: Келісемін:
Мектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісі
_________________ ________________
<<___>>____________ <<___>>____________
Тақырыбы:
(жиған-терген)
Пән: қазақ әдебиеті
Сынып: 5-6 сынып
Аптасына: 1 сағат
Барлығы: 34 сағат
Мұғалім: Бекенова Индира
Бекітемін: Келісемін:
Мектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісі
_________________ ________________
<<___>>____________ <<___>>____________
Тақырыптық жоспар
Р/с
Сабақтың тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
І бөлім.
Салт. Дәстүр. Әдет. Ғұрып. /8 сағат/
1
Халықтың тәрбиелік дәстүрлері
1
2
Қазақ ырымдары
1
3
Тыйым сөздер
1
4
Ұлағатты ұлттық ұғымдар
1
5
Жеті Жарғы (Әз Тәукенің заңдары)
1
6
Әдет-ғұрып ишаралары
1
7
Түс көру және оны жору
1
8
Өзіндік жұмыс
1
ІІ бөлім.
Халық айтса - анық айтады /7сағат/
9
Наурыз - Ұлыстың ұлы күні
1
10
Халықтың уақытты анықтау белгілері
1
11
Мысқалдан батпанға дейін
1
12
Халық ауа-райын қалай болжаған?
1
13
Мақал-мәтел
1
14
<<Он екі түйе, он жылқы...>>
1
15
Практикалық жұмыс
1
ІІІ бөлім.
Білімдіден шыққан сөз /6 сағат/
16
Ұл-қызым, саған айтам...
1
17
100 тағылым
1
18
Бағалы киімдер
1
19
Жеңсік тағамдар
1
20
Ыдысын көріп асын іш
1
21
Өз бетімен жұмыс
1
ІV бөлім. Қарашаңырақ
(халық мәдениеті мен этнографиясы)
/5 сағат/
22
Ұлттық тағамдар
1
23
Киіз үй. Үй жиһаздары.
1
24
Қазақ киімдерінің түрлері
1
25
Қол өнерінің құрал-жабдықтары
1
26
Практикалық жұмыс
1
V бөлім . Тарихтан тәбәрік /5 сағат/
27
Ислам тағылымы
1
28
Қазақта тұңғыш...
1
29
Жоғары әскери шен алғандар
1
30
Қазақ зиялылары
1
31
Өзіндік жұмыс
1
32
VІ бөлім. Қайталау /1 сағат/
33,34
VІІ бөлім. Сынақ /2 сағат/
Таңдаулы курс: <<Жеті қазына>>
Қазақ әдебиеті 5-6 сынып
Түсінік хат
Оқушыларға өз халқының мәдениеті мен этнографиясын таныту, насихаттау басты міндетіміз. Себебі, <<тәрбие - тал бесіктен басталады>> дейтұғын дана халқымыз қашанда дәстүрге берік болып, салтын сақтай білген.
Бала тәрбиесіне, жалпы адам тәрбиесіне терең мән беріп, оның сәтті қағидалары мен ережелерін жасағандардың бірі - қазақ халқы. Міне, сондықтан оның тәрбие-тәсілдері өте көп.
Сонымен қатар оқушылар әдебиет пәніне негіздей отырып, көрген-білгенді көкейге тоқып, көп ізденудің арқасында салт-дәстүр, әдет-ғұрып, өнеге-тағылым, дін-діл, жөн-жоралғы, ілім-білім, тәлім-тәрбие, тылсым-табиғат, тариқат-тәбәрік және де деректер мен дәйектер хақында мол мағлұмат алып, білім көкжиегін кеңейтеді деп сенемін.
Бұл бағдарлама оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай алынған.
5-6 сынып оқушылары өз халқының салт-дәстүр, әдет-ғұрпымен тереңірек таныса отырып елін-жерін сүйетін ұлтжанды ұрпақ болып тәрбиеленері хақ. Құнттап қараған әр оқушы бағдарлама негізінде тілі көркем, ойы терең сөздердің жақсы үлгілерін таба алады.
Бұл курс 34 сағатқа негізделген.
Курстың мақсаты:
1.Оқушылардың бейінділік білім алуын жүзеге асыру;
2.Халық мұрасы болып табылатын рухани құндылықтар - ұлтымыздың айнымас куәсі, тарихымыздың терең тамыры болатындығын таныту;
3.Оқушылардың рухани дүниесін байыта отырып, оларға азаматтық, адамгершілік елжандылық, көркемдік-эстетикалық тәрбие беру;
4.Оқушылардың халқымыздың ұлттық құндылықтарын сөз өнері тұрғысынан қабылдауға қажетті білім, білік дағдыларымен қаруландыру;
5.Оқушылардың өзіндік білім алуын жүзеге асыру;
Курстың міндеттері:
1.Дара тұлғаның еркін, үйлесімді дамуын және креативті ойлау қабілетін арттыру;
2.Оқушылардың үздіксіз білім алуға деген ынтасын іс-әрекеттік тұрғыда дамыту;
3.Оқушылардың әдеби оқырмандық мәдениетін қалыптастыру;
4.Ұлттық құндылықтарды таныта отырып, сөйлеу шеберлігін арттыру;
5.Ауызекі және жазба тілде байланыстырып сөйлеуін (ойын еркін жеткізу, сауатты да мәнді жаза білу) дамыту;
6.Өзіндік ой-пікір айта білуге баулу;
7.Оқушылардың бойына ізгілік пен имандылық, адалдық пен мейірімділік сияқты адамгершілік қасиеттерді дарыту.
І.Мазмұндық бөлім.
Курстың мазмұны
Республикамызға кеңінен танымал жерлес этнограф-ғалым, сатирик С.Кенжеахметовтің <<Жеті қазына>> /жиған-терген/ атты кітабы халқымыздың сан ғасырлық дәстүр-салтын насихаттаған туынды. Біз қолға алып отырған таңдаулы курс осы кітап негізінде жасалды.
Халқымыздың ырым-тыйымдары, жөн-жоралғысы, тағылым-өнегесі, әдет-ғұрып ишаралары, нақыл сөздері, ұлттық тағамдары мен киімдері жайлы мағлұмат курс бағдарламасында қарастырылған. Сондай-ақ, қазақта әр саладан тұңғыш шыққан қайраткерлер жайлы да түсінік берілмек.
ІІ.Нормативті бөлім.
<<Жеті қазына>> таңдаулы курс бағдарламасының мазмұны мен құрылымы:
Сабақ реті
Тараулар
Сағат саны
Оның ішінде
теориялық
практикалық
өзіндік жұмыс
І
Салт. Дәстүр. Әдет. Ғұрып.
8
7
1
ІІ
Халық айтса - анық айтады
7
6
1
ІІІ
Білімдіден шыққан сөз
6
5
1
ІV
Қарашаңырақ (халық мәдениеті мен этнографиясы)
5
4
1
V
Тарихтан тәбәрік
5
4
1
VІ
Қайталау
1
1
VІІ
Сынақ
2
ІІІ.Ақпараттық әдістемелік бөлім.
Курсты оқытуды ұйымдастырудың формалары: лекция, семинар, конференция, дебат, ойталқы, кіріктірілген сабақ, саяхат сабақ, қойылым сабақ.
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі:
1.Күнбе-күн бақылау, тексеру, сұрақ-жауап, әрбір сабақтан соң тест немесе шығармашылық жұмыс.
2.Тақырыптық бақылау, тексеру: теориялық білімін, өз көзқарасын бақылау жұмыстары.
3.Қорытынды бақылау, тексеру, ой-толғау, өлеңді мәнерлеп оқу, сөз қолданысы.
4.Практикалық жұмыстар сынақ түрінде <<тапсырылды>> деп бағаланады.
5.Бағалау жүйесі ретингілік: 1-3 ұпай - <<3>>, 4-6 ұпай - <<4>>, 7-9 ұпай - <<5>>.
Білім мен біліктілікке қойылатын талаптар.
Оқушылар білуге тиіс:
-салт-дәстүр, әдет-ғұрыптарды;
-өнеге-тағылым, жөн-жоралғыны;
-тағылымдық сөздердегі әдеби-эстетикалық ғибратты;
-халық мәдениеті мен этнографиясының өзіндік ерекшеліктерін.
Оқушылар дәлелдеуі тиіс:
-өз ойларын әдеби тілмен өрнектей білуі;
-әдебиет теориясы бойынша талдау жұмысын жүргізуді;
- берілген шығармашылық тақырыптар бойынша жоба жасай білуі және салыстыра отырып баға беруі.
Әдебиеттер:
1.Кенжеахметов.С. <<Жеті қазына>> - Алматы: <<Ана тілі>> ЖШС 2001.
2.<<Қазақ тілі мен әдебиеті орта мектепте>> әдістемелік журналдары
3. Бұқаралық ақпарат құралдары материалдары.
Мектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісі
_________________ ________________
<<___>>____________ <<___>>____________
Тақырыбы:
(жиған-терген)
Пән: қазақ әдебиеті
Сынып: 5-6 сынып
Аптасына: 1 сағат
Барлығы: 34 сағат
Мұғалім: Бекенова Индира
Бекітемін: Келісемін:
Мектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісі
_________________ ________________
<<___>>____________ <<___>>____________
Тақырыптық жоспар
Р/с
Сабақтың тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
І бөлім.
Салт. Дәстүр. Әдет. Ғұрып. /8 сағат/
1
Халықтың тәрбиелік дәстүрлері
1
2
Қазақ ырымдары
1
3
Тыйым сөздер
1
4
Ұлағатты ұлттық ұғымдар
1
5
Жеті Жарғы (Әз Тәукенің заңдары)
1
6
Әдет-ғұрып ишаралары
1
7
Түс көру және оны жору
1
8
Өзіндік жұмыс
1
ІІ бөлім.
Халық айтса - анық айтады /7сағат/
9
Наурыз - Ұлыстың ұлы күні
1
10
Халықтың уақытты анықтау белгілері
1
11
Мысқалдан батпанға дейін
1
12
Халық ауа-райын қалай болжаған?
1
13
Мақал-мәтел
1
14
<<Он екі түйе, он жылқы...>>
1
15
Практикалық жұмыс
1
ІІІ бөлім.
Білімдіден шыққан сөз /6 сағат/
16
Ұл-қызым, саған айтам...
1
17
100 тағылым
1
18
Бағалы киімдер
1
19
Жеңсік тағамдар
1
20
Ыдысын көріп асын іш
1
21
Өз бетімен жұмыс
1
ІV бөлім. Қарашаңырақ
(халық мәдениеті мен этнографиясы)
/5 сағат/
22
Ұлттық тағамдар
1
23
Киіз үй. Үй жиһаздары.
1
24
Қазақ киімдерінің түрлері
1
25
Қол өнерінің құрал-жабдықтары
1
26
Практикалық жұмыс
1
V бөлім . Тарихтан тәбәрік /5 сағат/
27
Ислам тағылымы
1
28
Қазақта тұңғыш...
1
29
Жоғары әскери шен алғандар
1
30
Қазақ зиялылары
1
31
Өзіндік жұмыс
1
32
VІ бөлім. Қайталау /1 сағат/
33,34
VІІ бөлім. Сынақ /2 сағат/
Таңдаулы курс: <<Жеті қазына>>
Қазақ әдебиеті 5-6 сынып
Түсінік хат
Оқушыларға өз халқының мәдениеті мен этнографиясын таныту, насихаттау басты міндетіміз. Себебі, <<тәрбие - тал бесіктен басталады>> дейтұғын дана халқымыз қашанда дәстүрге берік болып, салтын сақтай білген.
Бала тәрбиесіне, жалпы адам тәрбиесіне терең мән беріп, оның сәтті қағидалары мен ережелерін жасағандардың бірі - қазақ халқы. Міне, сондықтан оның тәрбие-тәсілдері өте көп.
Сонымен қатар оқушылар әдебиет пәніне негіздей отырып, көрген-білгенді көкейге тоқып, көп ізденудің арқасында салт-дәстүр, әдет-ғұрып, өнеге-тағылым, дін-діл, жөн-жоралғы, ілім-білім, тәлім-тәрбие, тылсым-табиғат, тариқат-тәбәрік және де деректер мен дәйектер хақында мол мағлұмат алып, білім көкжиегін кеңейтеді деп сенемін.
Бұл бағдарлама оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай алынған.
5-6 сынып оқушылары өз халқының салт-дәстүр, әдет-ғұрпымен тереңірек таныса отырып елін-жерін сүйетін ұлтжанды ұрпақ болып тәрбиеленері хақ. Құнттап қараған әр оқушы бағдарлама негізінде тілі көркем, ойы терең сөздердің жақсы үлгілерін таба алады.
Бұл курс 34 сағатқа негізделген.
Курстың мақсаты:
1.Оқушылардың бейінділік білім алуын жүзеге асыру;
2.Халық мұрасы болып табылатын рухани құндылықтар - ұлтымыздың айнымас куәсі, тарихымыздың терең тамыры болатындығын таныту;
3.Оқушылардың рухани дүниесін байыта отырып, оларға азаматтық, адамгершілік елжандылық, көркемдік-эстетикалық тәрбие беру;
4.Оқушылардың халқымыздың ұлттық құндылықтарын сөз өнері тұрғысынан қабылдауға қажетті білім, білік дағдыларымен қаруландыру;
5.Оқушылардың өзіндік білім алуын жүзеге асыру;
Курстың міндеттері:
1.Дара тұлғаның еркін, үйлесімді дамуын және креативті ойлау қабілетін арттыру;
2.Оқушылардың үздіксіз білім алуға деген ынтасын іс-әрекеттік тұрғыда дамыту;
3.Оқушылардың әдеби оқырмандық мәдениетін қалыптастыру;
4.Ұлттық құндылықтарды таныта отырып, сөйлеу шеберлігін арттыру;
5.Ауызекі және жазба тілде байланыстырып сөйлеуін (ойын еркін жеткізу, сауатты да мәнді жаза білу) дамыту;
6.Өзіндік ой-пікір айта білуге баулу;
7.Оқушылардың бойына ізгілік пен имандылық, адалдық пен мейірімділік сияқты адамгершілік қасиеттерді дарыту.
І.Мазмұндық бөлім.
Курстың мазмұны
Республикамызға кеңінен танымал жерлес этнограф-ғалым, сатирик С.Кенжеахметовтің <<Жеті қазына>> /жиған-терген/ атты кітабы халқымыздың сан ғасырлық дәстүр-салтын насихаттаған туынды. Біз қолға алып отырған таңдаулы курс осы кітап негізінде жасалды.
Халқымыздың ырым-тыйымдары, жөн-жоралғысы, тағылым-өнегесі, әдет-ғұрып ишаралары, нақыл сөздері, ұлттық тағамдары мен киімдері жайлы мағлұмат курс бағдарламасында қарастырылған. Сондай-ақ, қазақта әр саладан тұңғыш шыққан қайраткерлер жайлы да түсінік берілмек.
ІІ.Нормативті бөлім.
<<Жеті қазына>> таңдаулы курс бағдарламасының мазмұны мен құрылымы:
Сабақ реті
Тараулар
Сағат саны
Оның ішінде
теориялық
практикалық
өзіндік жұмыс
І
Салт. Дәстүр. Әдет. Ғұрып.
8
7
1
ІІ
Халық айтса - анық айтады
7
6
1
ІІІ
Білімдіден шыққан сөз
6
5
1
ІV
Қарашаңырақ (халық мәдениеті мен этнографиясы)
5
4
1
V
Тарихтан тәбәрік
5
4
1
VІ
Қайталау
1
1
VІІ
Сынақ
2
ІІІ.Ақпараттық әдістемелік бөлім.
Курсты оқытуды ұйымдастырудың формалары: лекция, семинар, конференция, дебат, ойталқы, кіріктірілген сабақ, саяхат сабақ, қойылым сабақ.
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі:
1.Күнбе-күн бақылау, тексеру, сұрақ-жауап, әрбір сабақтан соң тест немесе шығармашылық жұмыс.
2.Тақырыптық бақылау, тексеру: теориялық білімін, өз көзқарасын бақылау жұмыстары.
3.Қорытынды бақылау, тексеру, ой-толғау, өлеңді мәнерлеп оқу, сөз қолданысы.
4.Практикалық жұмыстар сынақ түрінде <<тапсырылды>> деп бағаланады.
5.Бағалау жүйесі ретингілік: 1-3 ұпай - <<3>>, 4-6 ұпай - <<4>>, 7-9 ұпай - <<5>>.
Білім мен біліктілікке қойылатын талаптар.
Оқушылар білуге тиіс:
-салт-дәстүр, әдет-ғұрыптарды;
-өнеге-тағылым, жөн-жоралғыны;
-тағылымдық сөздердегі әдеби-эстетикалық ғибратты;
-халық мәдениеті мен этнографиясының өзіндік ерекшеліктерін.
Оқушылар дәлелдеуі тиіс:
-өз ойларын әдеби тілмен өрнектей білуі;
-әдебиет теориясы бойынша талдау жұмысын жүргізуді;
- берілген шығармашылық тақырыптар бойынша жоба жасай білуі және салыстыра отырып баға беруі.
Әдебиеттер:
1.Кенжеахметов.С. <<Жеті қазына>> - Алматы: <<Ана тілі>> ЖШС 2001.
2.<<Қазақ тілі мен әдебиеті орта мектепте>> әдістемелік журналдары
3. Бұқаралық ақпарат құралдары материалдары.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz