Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Төртбұрыштың бұрыштары нешеу

Сабақтың тақырыбы: 4 саны мен цифры. Төртбұрыш. Шаршы.
Сабақтың мақсаты:
1) 4 санымен және 4 цифрының жазылуымен, 4 санының құрнамымен таныстыру; төртбұрыш, шаршы туралы түсініктерін қалыптастыру.
2) Оқушылардың ой-өрісін ойлау қабілеттерін математикалық тілін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.
3) Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа және дұрыс есептеуге, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білім енгізу.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Көрнекілігі: сандар, суреттер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылардың назарын аудару.
ІІ.Өткен тақырыпты пысықтау
-Балалар, Жан-жаққа кетті зымырап,
Мысықтан қорыққан тышқандар.
Қорапқа кірді біреуі,
Соңынан кетті екеуі.
Тығылды сонда нешеуі? (1+2=3)

Ұлпа жүнін қыздырып,
Күн шуақта бір күшік.
Отыр еді маңына
Келді тағы екі күшік
Нешеу болды сен сана?

-Балалар, өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?
- 3 Саны мен цифры.
ІІІ. Жаңа сабақ.
-Енді, балалар, көңілімізді тақтаға аударайық.

-Екі балапан тұр,
Екі балапан отыр.
Шатаспай тез ойлансақ,
Тура тауып атасақ,
Тұрғаны бар, отырған,
Барлығы қанша балапан?
-Дұрыс балалар, ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы 4 саны және цифры. (Мұғалім тақтаға 4 саны цифрының жазба түрін көрсетеді)

1. Төрт жыл мезгілі 4 санымен белгіленеді.
2. Үштен кейін төрт болар,
Бір жылда төрт мезгіл бар.
Қыс мезгілі - күн суық,
Ақ қар жатыр жер жауып.
Көктемде болар жер жаңа,
Егейік егін далаға.
Жазғытұрым күн ұзақ,
Аптап тұрар күн шуақ.
Алтын күз бізге берер нұр,
Жеміс-жидек пісіп тұр.
Төрт төртім бар,
Төрт тортым бар.
Төртім - маған
Тортым-саған.
ІV. Оқулықпен жұмыс
№1. Тапсырма бойынша санның сан сәулесіндегі орнын және 3-ке 1-ді немесе 2-ге 2-ні қосу жолымен 4 санын шығарып алуды түсіндіру.
-Бірінші суретте бір түспен неше торкөз боялған? Нешеуін басқа түспен бояды? Мұны қалай жазуға болады? Неше болды? Демек 4-бұл
Мысалдар төрттігін құру жолын түсіндіру. Мұндай жұмыс оларды қосу мен азайту арасындағы байланысты түсінуге әкеледі.
№2. Дәптерде оқушылардың өздері орындауға берілген. Бұл тапсырманы орындамас бұрын 4 санының құрамы қайталанады.
№3. Ауызша орындау кезінде 4-ке дейін тура және кері санауға жаттығады.
Төртбұрыштың мәнді белгілерін түсіндіру. Жинақ полотносына геометриялық фигуралардың үлгілері бекітілген. Мысалы, әртүрлі үшбұрыш және 1 төртбұрыш. Артық фигураны табыңдар. Бұл фигураны қалай атауға болады? Бұл фигура неге төртбұрыш деп аталады? Төртбұрыштың бұрыштары нешеу? Неше қабырғасы бар?
№4. Төртбұрыштың әр түрімен танысады.
№5. Бекіту жұмысы.
№6. Оқушылар берілген фигураны құрастыратын қиындыларды дайындап қоюлары керек.

V. Сергіту сәті.
Шаршасаңдар балалар,
Қолдарыңды созыңдар.
Саусақтармен ойнаңдар,
Қолдарыңды сермеңдер.
Денелерің шынықсын
Саналарың тынықсын.
VІ. Дәптермен жұмыс.
№1. Оқушылар 4 цифрын торкөзде жазу жолымен танысқаннан кейін ауада жазып шығады.4-тің жазылу үлгісін толтырады.
№2. -Жазуға қараңдар. Математикада мұндай жазуларды қалай атайды?
-Өрнек. Өрнектің мәні 4-ке тең болатындай бос орынға сан таңдаймыз. Көрнекі түрде түсіндіру.
4 қарындаш алыңдар. Біреуін жеке қөойыңдар. 4 шығу үшін 1 қарындашқа қандай сан қостық?
№3. Төменде қандай сан көрсетілсе, сонша шаршының суретін салады.
№4. Оқушылар нүктелерді дұрыс қосуды үйренеді және төртбұрыш туралы білімдерін нақтылайды.
VІІ. Жаңа сабақты бекіту.
-Аптаның төртінші күні қай күн?
-Жылдың төртінші айын ата.
-4 санын қажет ететін мысалды келтіре аласың ба?

VІІІ. Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Тік төртбұрыштың қасиеті туралы
Төртбұрыштың бұрышы нешеу
Дұрыс көпбұрыштар жайлы ақпарат
Шаршы. 2 сынып
Төртбұрыштар
Тік төртбұрыштың қасиеттері
Тақырып Параллелограмның ауданы
Тіктөртбұрыштың диагоналдары тең
Қисық сызықтарды салу
Төртбұрыштар туралы түсінік. Төртбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысы
Пәндер