Маталармен танысу

Технология - 6 сынып, аптасына - 1 сағат, жылына - 34 сағат


Сабақ №
Сабақ тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
ескерту
I

Жеміс-көкөніс дақылдарын өсіру технологиясы. көкөніс саласындағы күзгі жұмыстар
3

1
1
Көкөніс саласныдағы күзгі жұмыстар, өнім жинау, тұқымдарды іріктеу және сақтауға қою
1

2
2
Жеміс ағаштары мен жидек дақылдарына жалпы сипаттама, жеміс ағаштарын отырғызу ережесі
Тансысу. Пәнге кіріспе. <<Біздің әлеміміз>>,
1

3
3
Жидек бұталарын вегетативтік көбейту, отырғызу ережесі
1

топсеруен
II

Тағам әзірлеу технологиясы
6

4
1
Қазіргі ас үй бөлмесі, электр жабдықтарын қолдану, қауіпсіздік техника ережесі Бұрын оқыған <<Қажеттілік>>, <<Отбасы>>, <<Менің қалам>> блоктары
1

5
2
Аспаздық өндеу кезінде азық-түліктердегі минералдық тұздарды сақтау әдістер, азық-түліктерді жылумен өндеу
1

6
3
Көкөністерден тағам әзірлеу технологиясы, қуырылған және қайнатылған көкөніс тағамдары
<<Біздің еліміз>> тақырыптарын блоктар бойынша қайталау.
1

7
4
Макарон, бұршақ, жарма өнімдерінен дайындалған тағам. Макарон, бұршақ, жарма өнімдерін қайнатуға әзірлеу
1

8
5
Сүт және сүт өнімдері, сүт және сүт өнімдерінің адам тамақтануындағы маңызы, қазақтың ұлттық тағамдарының ішінде алатын орнының маңызы
Экономиканың негізгі проблеммаларын қарастыру. Балама құн
1

9
6
Ұлттық тағамдар; жент, ашыған көже, қымыз, шұбат, айран, шалап.
1

III

Маталармен танысу. Тігін машинасымен жұмыс жасау. Киімді жобалау, дайындау және көркем әшекейлеу
16

10
1
Жануарлардан алынатын табиғи талшықтар: жібек, жүн, мамық, түбіт. Алу тәсілдері
Рынок не нәрсесіз әрекет ете алмайды?
1

11
2
Тігін машинасының қызметі, құрылымы және жұмыс істеу принципі; жоғарғы және төменгі жіптердің керілісі
1

топсеруен
12
3
Машина инесін таңдау және орнату
Жеке меншік және бәсеке
1

13
4
Киім және оған қойылатын талаптар, киімнің мақсаты
1

14
5
Алжапқыш сызбасын жасауға арналған өлшемдер, өлшем алу ережелері
Бизнесті ұйымдастыру нысандары
1

15
6
Киімді модельдеудің негізгі кезеңдері, эскиз, алжапқыш үлгілері, фасон, түс және әрлеу
1

16
7
Конструкциялау, пішу жұмыстары, матаны үнемі пайдалану
Бизнес жоспарымен танысу
1

17
8
Алжапқыш дайындаудағы технологиялық реттілік, қауіпсіздік техникасы
1

18
9
Өлшем алу, М 1:4 шынайы өлшемде алжапқыш сызбасын жасау
Бизнес жоспарымен танысу
1

19
10
Сызбаны оқу, алжапқышты модельдеу
1

20
11
Матаны және пішімді пішуге дайындау
Өндірі пен өнімділік
1

21
12
Матаға пішімді жаю (3 нұсқада), матаны бүктеу және терістеме жағында төсеу
1

22
13
Пішім бөлшектерін өндеуге дайындау
Өндірі пен өнімділік
1

23
14
Уақытша және тұрақты біріктіруге арналған инешаншымдар мен тігімдер
1

24
15
Уақытша және тұрақты біріктіруге арналған инешаншымдар мен тігімдер
Сен - тұтынушысың!
1

25
16
Алжапқыш пен үшкіл орамал дайындау
1

IV

Тұрғын үй интерьері. Тұрғын үй гигиенасы. Киім және аяққиім күтімі
3

26
1
Ұлттық өмір салты мен тұрмыс-дәстүріне сай келетін тұрғын үй интерьерінің өзіндік сипаттары. Үй гигиенасы
Сен - тұтынушысың!
1

27
2
Киіз үй және оның жасауы, қазақ халқының тұрмысындағы кілем бұйымдары, қазақ халқының әдет-ғұрыптары, дәстүрлері
1

28
3
Жүн және жібек матадан ттігілген киімдер күтімі. Мата, киім күтімі символдары
Ұсыныс. Ұсыныс заңы.
1

V

Жоба
6

29
1
Жоба таңдау және негіздеу. Жобаның мақсаты мен міндеттері, нәтижесі
1

30
2
Жоба тақырыптары, бұйымды жарнамалау
Сұраныс. Сұраныс заңы.
1

31
3
Зерттеушілік қызмет, дизайнерлік және конструкторлық қабілеттер
1

32
4
Ізденіс жұмысы. Шығармашылық жұмысқа арналған жұмыс орны
Рыноктік тепе-тендік.
1

33
5
Шығармашылық жоба нысандары (таңдау бойынша)
1

34
6
Жобаны қорғау
Рыноктік тепе-тендік. Қайталау.
1

Барлығы
34

6 сыныптың соңында оқушылар:
1) көкөніс шаруашылығының күзгі жұмыстарын орындауды;
2) жеміс ағаштары мен жидек дақылдарын отырғызу ережелерін;
3) жидектік дақылдарды вегетативтік көбейту жөнінде;
4) жидектік дақылдарды отырғызу ережесін, күту, арамшөптер мен зиянкес жәндіктерден қорғау тәсілдерін;
5) жемістер мен жидектердің емдік қасиеттерін;
6) асхана, асүйге қойылатын санитарлық - гигиеналық талаптар;
7) ыстық өнімдермен жұмыс істеу ережесін;
8) адам ағзасына қажетті минералдық тұздар мен микроэлементтердің маңызы туралы жалпы мағлуматтарды;
9) сүттің химиялық құрамын, сүт сапасын анықтау тәсілдерін, сүттің аспаздық маңызын, қоректік құндылығын;
10) сүт пен сүт өнімдерінен жасалған қазақ халқының ұлттық тағамдарын дайындау технологиясын;
11) жармадан ботқа пісіру ережесін, бұршақ тұқымдастардан, макарон өнімдерінен тағам түрлерін дайындаудың ерекшеліктерін, пісіру кезінде қосылатын судың қатынасын;
12) ұлттық тағам түрлерін;
13) дастарқан әзірлеу ережесін;
14) жануарлардан талшықтар алу тәсілдерін;
15) талшықтардан тоқыма өндірісі және үй жағдайында жіп алу тәсілдерін;
16) жануарлардан алынатын табиғи талшықтардың қасиеттерін;
17) қарапайым өнімдерді, саржалық және атластық өрім раппортын, матаның өңі мен теріс жағын, мата ақауларын анықтауды;
18) жүн және жібек маталардан тігілген киімдер күтімі ерекшеліктерін, тігін машинасының міндеттерін, құрылы мен жұмыс істее принципін;
19) тігін машинасымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін;
20) тігін инесінің құрылысын;
21) иненің құрылысын;
22) жеңіл киімге талаптар;
23) бұйым дайындауға қолданылатын маталар мен өңдеу түрлерін (материалдар, түсі, символикасы, ою-өрнегі);
24) өлшем алу ережесі және оның шартты белгілерін;
25) жапсырма және бастырмалы тігісті орындау технологиясын;
26) жабық және ашық қиықты бүгіп тігуді;
27) бұйым өңдейдің негізгі технологиялық тәсілдерін;
28) дайын бұйым сапасына қойылатын талаптарды;
29) ішкікөріністегі композицияныі маңызын;
30) ішкікөріністегі әсемдеу тәсілдерін;
31) ұлттық дәстүрге сай келетін интерьер ерекшелігін;
32) киіз үй аспаптары және жаһаздарын, әшекейлерін;
33) киім мен аяқкиім күтіміне қойылатын негізгі талаптарды;
34) киім күтімі символдарын;
35) аяқкиім сақтау тәсілдерін, кептіру ережелерін;
36) жобаның негізгі құрамын;
37) жоба оқу саласы түрі ретінде;
38) адамдардың қажеттіліктерін анықтау тәсілдерін;
39) нақты бұйымды дайындау үшін қандай білім, білік және дағдыларға ие болу керектігін;
40) шығармашылық жобаны қалай жоспарлау және жүзеге асыру керектігін
Білу/түсіну тиіс.
1) жемістің пісуін анықтауды;
2) өнімді, тұқымдарды жинауды;
3) сыртқы белгілеріне қарап, жармалардың сапасын анықтау білуді;
4) макарон, бұршақ тұқымдас дақылдар дәндері өнімдерінен, сүт және сүт өнімдерінен ботқа, тағамдар дайындау білу;
5) жарма, бұршақ тұқымдастарына, макарон өнімдеріне алғашқы өңдеу жүргізуді;
6) асүй жабдықтарымен, құралдарымен және аспаптарымен жұмыс істеуді;
7) кешкі ас дайындауды және кешкі асқа дастарқан әзірлеуді, қонақты дастарқанға шақыруды;
8) сүттен дайындалатын қазақ ұлттық тағамдарын дайындауды;
9)ыдыс жууға және зарарсыздандыруға арналған құралды қолдануды;
10) саржалық және сәтендік өріммен тоқылған жүн және жібек маталарды тани білуді;
11) маталардың эксплуататциялық қасиеттерін анықтауды және оларды бұйымдар дайындау кезінде сарамандық жұмыста қолдана білуді;
12) жіптің керілуі мен инешаншым ұзындығын реттеуді;
13)машинаны тазалауды және майлауды;
14) аяқ және электр берілісті тігін машинасында жұмыс істеуді;
15) тігісті машинаның кері жүрісімен бекітуді;
16) машинаға инені орнатуды;

Ұқсас жұмыстар
Мата өңдеу технологиясы
Тігіс түрлері. Инені сабақтау
Жылқы малының пайдасы
Сырмақтың түрлерін ата
Төрт түліктің төресі - жылқы малының қасиеттерімен таныстыру
Аруана сыңар өркешті түйе
Әйелдің сырт киімі
Механикалық ағашты жону станоктарымен танысу
Информатика алаңы
Студенттерді сыныптарға бөлу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz