Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Пернелер тобы
Орта мерзімі жоспар. Информатика, 5-сынып. Өмірзақов Нұржан Тұтқабайұлы
№
Оқытудың негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу
Оқу нәтижелері
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Негізгі дереккөздер
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру.
1
Информатика кабинетіндегі қойылатын талаптар, міндеттер, шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар және техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі
Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды
Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды.
Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі.
Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді.
Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді.
Критерий бойынша бағалау, бағалау парағы ұсынылады. Жұптық бағалау.
Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Информатика.
5-сынып
Электронды оқулық.
Стенд.
Информатика және ақпарат
2.
Информатика пәні туралы түсінік беру.
Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттерін түсіндіру.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Ақпарат ұғымымен танысады
Ақпарат түрлерін анықтайды.
Ақпараты қабылдау сезім мүшелерін біледі.
Ақпарат қасиеттерін талдайды.
Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
Формативтік бағалау. (Екі жұлдыз бір тілек, маршрут картасы)
Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.
Электронды оқулық.
Информатика.
5-сынып.
Стенд.
Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері.
3.
Ақпарат ұғымы, ақпаратты қабылдау, сақтау және жіберу құралдарын, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Ақпаратты жөнелту арналарын біледі.
Ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді
Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
Ақпаратты өңдеу тәсілдерін анықтай алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс, рөлдік ойындар.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық. Информатика.
5-сынып
Стенд.
Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері
4.
Ақпарат өлшем бірліктерін, жеткізу жылдамдығын, ақпарат қасиеттерімен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Ақпаратты өлшем бірліктермін жұмыс істеуді үйренеді.
Ақпаратты сақтау құраладардың өлшемдерін анықтауды біледі.
Ақпаратты жеткізу жылдамдығын түсінеді.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
5-сынып
Стенд.
Компьютер құрылғылары міндеттері және мүмкідіктері.
5.
Оқушыларға дербес компьютердің (ДК) негізгі және қосымша құрылғыларының анықтамасын білуі қажет.
ДК құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін айқындауы керек.
Дербес компьютердің жұмысына қажетті негізгі құрылымының жұмысын үйренуі тиіс.
ДК құрылғыларын құрастыра алуы тиіс.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
ДК-дің жалпы құрылғыларының міндеттерін айқындайды;
Компьютер құрылғыларының мүмкіндіктерінің маңыздылығын біледі;
Компьютер құрылғыларының атауларын біледі және қызметтерін талдайды;
Құрылғылардың мүмкіндіктерін пайдалана алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
5-сынып
Стенд.
Пернетақта. Пернелер тобы.
6.
Пернетақта анықтамасын және қанша блокқа бөлінетінін білуі қажет.
Функционалдық пернелердің қызметін ажырата білу керек.
ДК басқару пернелерін және амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалана алуы тиіс.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Пернетақта анықтамасын және 5 блогын біледі;
Функционалдық пернелердің қызметін қолдана алады;
Дербес компьютерді басқару пернелерінің байланысын анықтайды;
Қандай да бір амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалануды үйренеді.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
5-сынып
Стенд.
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі.
7.
Компьютердің программалық жабдықтамасы және қолданбалы программалар қызметтерін үйрету
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Компьютердің программалық жабдықтамасы қызметін біледі.
Қолданбалы программалар жабдықтамасы қызметтерін үйренеді
Программалау жүйелерін қызметін анықтай алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
5-сынып
Стенд.
Операциялық жүйе ұғымы ОЖ басқарудың негізгі тәсілдері және обьектілері.
8.
Операциялық жүйенің (ОЖ) негізгі нысандарының қызметін және онымен жұсы істеуді, басқаруды үйрету
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Операциялық жүйенің негізгі нысандардың қызметін және жұмыс істеуді біледі.
Компьютерді басқару нысандарымен жұмыс істеу әдістерін үйренеді.
Есептер тақтасы, бас мәзір және жұмыс үстелінің нысандарымен жұмыс істей алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
5-сынып
Стенд.
9. Терезелер. Тереземен жұмыс істеу.
9.
Windows ОЖ терезелерінің құрылымын, түрлерін және жұмыс істеу әдістерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Windows ОЖ терезелерінің құрылымын біледі.
Windows ОЖ терезелерінің түрлерін біледі.
Windows ОЖ терезелерімен жұмыс істеу әдістерін үйренеді.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
5-сынып
Стенд.
№
Оқытудың негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу
Оқу нәтижелері
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Негізгі дереккөздер
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру.
1
Информатика кабинетіндегі қойылатын талаптар, міндеттер, шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар және техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі
Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды
Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды.
Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі.
Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді.
Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді.
Критерий бойынша бағалау, бағалау парағы ұсынылады. Жұптық бағалау.
Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Информатика.
5-сынып
Электронды оқулық.
Стенд.
Информатика және ақпарат
2.
Информатика пәні туралы түсінік беру.
Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттерін түсіндіру.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Ақпарат ұғымымен танысады
Ақпарат түрлерін анықтайды.
Ақпараты қабылдау сезім мүшелерін біледі.
Ақпарат қасиеттерін талдайды.
Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
Формативтік бағалау. (Екі жұлдыз бір тілек, маршрут картасы)
Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.
Электронды оқулық.
Информатика.
5-сынып.
Стенд.
Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері.
3.
Ақпарат ұғымы, ақпаратты қабылдау, сақтау және жіберу құралдарын, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Ақпаратты жөнелту арналарын біледі.
Ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді
Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
Ақпаратты өңдеу тәсілдерін анықтай алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс, рөлдік ойындар.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық. Информатика.
5-сынып
Стенд.
Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері
4.
Ақпарат өлшем бірліктерін, жеткізу жылдамдығын, ақпарат қасиеттерімен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Ақпаратты өлшем бірліктермін жұмыс істеуді үйренеді.
Ақпаратты сақтау құраладардың өлшемдерін анықтауды біледі.
Ақпаратты жеткізу жылдамдығын түсінеді.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
5-сынып
Стенд.
Компьютер құрылғылары міндеттері және мүмкідіктері.
5.
Оқушыларға дербес компьютердің (ДК) негізгі және қосымша құрылғыларының анықтамасын білуі қажет.
ДК құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін айқындауы керек.
Дербес компьютердің жұмысына қажетті негізгі құрылымының жұмысын үйренуі тиіс.
ДК құрылғыларын құрастыра алуы тиіс.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
ДК-дің жалпы құрылғыларының міндеттерін айқындайды;
Компьютер құрылғыларының мүмкіндіктерінің маңыздылығын біледі;
Компьютер құрылғыларының атауларын біледі және қызметтерін талдайды;
Құрылғылардың мүмкіндіктерін пайдалана алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
5-сынып
Стенд.
Пернетақта. Пернелер тобы.
6.
Пернетақта анықтамасын және қанша блокқа бөлінетінін білуі қажет.
Функционалдық пернелердің қызметін ажырата білу керек.
ДК басқару пернелерін және амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалана алуы тиіс.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Пернетақта анықтамасын және 5 блогын біледі;
Функционалдық пернелердің қызметін қолдана алады;
Дербес компьютерді басқару пернелерінің байланысын анықтайды;
Қандай да бір амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалануды үйренеді.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
5-сынып
Стенд.
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі.
7.
Компьютердің программалық жабдықтамасы және қолданбалы программалар қызметтерін үйрету
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Компьютердің программалық жабдықтамасы қызметін біледі.
Қолданбалы программалар жабдықтамасы қызметтерін үйренеді
Программалау жүйелерін қызметін анықтай алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
5-сынып
Стенд.
Операциялық жүйе ұғымы ОЖ басқарудың негізгі тәсілдері және обьектілері.
8.
Операциялық жүйенің (ОЖ) негізгі нысандарының қызметін және онымен жұсы істеуді, басқаруды үйрету
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Операциялық жүйенің негізгі нысандардың қызметін және жұмыс істеуді біледі.
Компьютерді басқару нысандарымен жұмыс істеу әдістерін үйренеді.
Есептер тақтасы, бас мәзір және жұмыс үстелінің нысандарымен жұмыс істей алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
5-сынып
Стенд.
9. Терезелер. Тереземен жұмыс істеу.
9.
Windows ОЖ терезелерінің құрылымын, түрлерін және жұмыс істеу әдістерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Windows ОЖ терезелерінің құрылымын біледі.
Windows ОЖ терезелерінің түрлерін біледі.
Windows ОЖ терезелерімен жұмыс істеу әдістерін үйренеді.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
5-сынып
Стенд.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz