Пернелер тобы

Орта мерзімі жоспар. Информатика, 5-сынып. Өмірзақов Нұржан Тұтқабайұлы

Оқытудың негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу
Оқу нәтижелері
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Негізгі дереккөздер
№: Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру.
№: 1
Оқытудың негізгі мақсаттары: Информатика кабинетіндегі қойылатын талаптар, міндеттер, шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар және техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі

Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды

Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі.

Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді.

Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Критерий бойынша бағалау, бағалау парағы ұсынылады. Жұптық бағалау.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Негізгі дереккөздер:

Информатика.

5-сынып

Электронды оқулық.

Стенд.

№: Информатика және ақпарат
№: 2.
Оқытудың негізгі мақсаттары:

Информатика пәні туралы түсінік беру.

Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттерін түсіндіру.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Ақпарат ұғымымен танысады

Ақпарат түрлерін анықтайды.

Ақпараты қабылдау сезім мүшелерін біледі.

Ақпарат қасиеттерін талдайды.

Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Формативтік бағалау. (Екі жұлдыз бір тілек, маршрут картасы)
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.
Негізгі дереккөздер:

Электронды оқулық.

Информатика.

5-сынып.

Стенд.

№: Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері.
№: 3.
Оқытудың негізгі мақсаттары: Ақпарат ұғымы, ақпаратты қабылдау, сақтау және жіберу құралдарын, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Ақпаратты жөнелту арналарын біледі.

Ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді

Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.

Ақпаратты өңдеу тәсілдерін анықтай алады.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Топтық жұмыс, рөлдік ойындар.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Негізгі дереккөздер:

Электронды оқулық. Информатика.

5-сынып

Стенд.

№:

Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері

№: 4.
Оқытудың негізгі мақсаттары: Ақпарат өлшем бірліктерін, жеткізу жылдамдығын, ақпарат қасиеттерімен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Ақпаратты өлшем бірліктермін жұмыс істеуді үйренеді.

Ақпаратты сақтау құраладардың өлшемдерін анықтауды біледі.

Ақпаратты жеткізу жылдамдығын түсінеді.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Негізгі дереккөздер:

Электронды оқулық.

Информатика

5-сынып

Стенд.

№: Компьютер құрылғылары міндеттері және мүмкідіктері.
№: 5.
Оқытудың негізгі мақсаттары:

Оқушыларға дербес компьютердің (ДК) негізгі және қосымша құрылғыларының анықтамасын білуі қажет.

ДК құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін айқындауы керек.

Дербес компьютердің жұмысына қажетті негізгі құрылымының жұмысын үйренуі тиіс.

ДК құрылғыларын құрастыра алуы тиіс.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

ДК-дің жалпы құрылғыларының міндеттерін айқындайды;

Компьютер құрылғыларының мүмкіндіктерінің маңыздылығын біледі;

Компьютер құрылғыларының атауларын біледі және қызметтерін талдайды;

Құрылғылардың мүмкіндіктерін пайдалана алады.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Негізгі дереккөздер:

Электронды оқулық.

Информатика

5-сынып

Стенд.

№: Пернетақта. Пернелер тобы.
№: 6.
Оқытудың негізгі мақсаттары:

Пернетақта анықтамасын және қанша блокқа бөлінетінін білуі қажет.

Функционалдық пернелердің қызметін ажырата білу керек.

ДК басқару пернелерін және амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалана алуы тиіс.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Пернетақта анықтамасын және 5 блогын біледі;

Функционалдық пернелердің қызметін қолдана алады;

Дербес компьютерді басқару пернелерінің байланысын анықтайды;

Қандай да бір амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалануды үйренеді.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Негізгі дереккөздер:

Электронды оқулық.

Информатика

5-сынып

Стенд.

№: Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі.
№: 7.
Оқытудың негізгі мақсаттары: Компьютердің программалық жабдықтамасы және қолданбалы программалар қызметтерін үйрету
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Компьютердің программалық жабдықтамасы қызметін біледі.

Қолданбалы программалар жабдықтамасы қызметтерін үйренеді

Программалау жүйелерін қызметін анықтай алады.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Негізгі дереккөздер:

Электронды оқулық.

Информатика

5-сынып

Стенд.

№: Операциялық жүйе ұғымы ОЖ

Ұқсас жұмыстар
Пернетақта аралдарына саяхат сабағы
Пернелік тақта, жүйелік блок, процессор, принтер, ЖЭЕМ-нің негізгі компоненттерінің жұмыс принципі
Сиқырлы пернелер кезеңі
Сандық пернелермен жаттығу
Информатика пәнінен тоқсандық тест жұмысы
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Вирусқа қарсы программалар
Ақпараттың қасиеттері
Цифрлық пернелер
Тапқыр информатиктер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz