Тапсырмалар уақыт

Орта мерзімді жоспар, Әдебиеттік оқу, 2 - сынып

1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

3. Сабақта-

ғы кедергі-

лер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Талантты, дарынды балалармен жұмыс
7. Негізгі дерек көздер
№: 4
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тақырып: «Жеті қазынаның бірі»

Мақсаты:

1. Ертегілер, оларлың түрлері, ертегілердің маңызын түсіндіру.

2. Сайыс, іздендіру тапсырмалары арқылы

сыни тұрғыдан ойлау

қабілеттерін жетілдіру,

іздену қабілеттерін арт-

тыру, қызығушылықта-

рын ояту. Рөлдік ойын

дар барысында диалог

арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту.

3. Ертегінің жағымды кейіпкерлері арқылы

адамгершілікке, жаман

әрекет иелері іс-әрекет-

тері арқылы жамандық

тан жиренуге тәрбиелеу.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Тренинг

" Еден - төбе - мұрын"

Топқа бөлу

Үй тапсырма-

сын тексеру

Ой қозғау

Мағынаны тану:

Таныстырылым

Біліммен алмасу.

Сергіту сәті.

Рөлдік ойындар.

Үйге тапсырма беру.

Ой қорыту. Рефлексия

3. Сабақта-ғы кедергі-лер:

Мәтінді сахналауға, мәтін бойынша сурет салуға,

мақала жазу, шағын үзін-

діге өзіндік

ой қорытын-

дысын жазуға машықтан-

дыру.

4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Ертегі түрлері туралы біледі. Өз беттерімен ізденуге, өз ойын жинақтай алуға, еркін жеткізуге, сабақта алған білімдерін тиімді қолдана білуге үйренеді.

Баланың сөйлеу тілі қалыптасады.

5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Формативтік бағалау. Өзін-өзі бағалау: шапалақтау,

смайликтер арқылы.

Кері байланыс

6. Талантты, дарынды балалармен жұмыс:

Мәтін бойынша сурет салу.

Рөлде ойнау.

7. Негізгі дерек көздер:

Оқулық,

Қазақ балалар әдебиеті «Асыл сөз»(1987), слайдтар,

камера,

флипчарт,

смайликтер,

стикерлер.

Әдебиеттік оқу 2 ә сыныбы

Тақырыбы: «Жеті қазынаның бірі».

Мақсаты: Ертегілер, оларлың түрлері, ертегілердің маңызын түсіндіру. Сайыс, іздендіру тапсырмалары арқылы сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін жетілдіру, іздену қабілеттерін арттыру, қызығушылықтарын ояту. Рөлдік ойындар барысында диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту.

Ертегінің жағымды кейіпкерлері арқылы адамгершілікке, жаман әрекет иелері іс-әрекеттері арқылы жамандықтан жиренуге тәрбиелеу.

Сілтеме: жоспар

Нені білу керек: Ертегі түрлері туралы біледі, мәтіндегі оқиғаға өз көзқарасын білдіру.

Нені түсіну: Өз беттерімен ізденуге, өз ойын жинақтай алуға, еркін жеткізуге, сабақта алған білімдерін тиімді қолдана білуге үйренеді.

Қолдануын білу: Оқушылырдың өз ойын жинақтай алуы, еркін жеткізуі, сабақта алған білімдерін, тиімді қолдана білуі. Баланың сөйлеу тілі қалыптасады.

Сабақ барысы:

Тапсырмалар
уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар:

Ұйымдастыру

5 мин

Кіріспе бөлім

5 мин

Негізгі бөлім

25 мин

Қорытынды бөлім 10 мин

уақыт:

1 мин

1мин

1 мин

2мин

10мин

2мин

13мин

7 мин

2мин

1мин

5 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тренинг: " Еден - төбе - мұрын"

Оқушылармен сенімді қарым қатынас орнату .

Топқа бөлу (түстер арқылы )

Бағалау: шапалақ, смайликтер арқылы

Үй тапсырмасын тексеру.

“Туған күнді тойлау”

атты шығармаларын оқыту.

Ой қозғау:

Бар екен де, жоқ екен,

Ертек-ертек, ерте екен.

Ешкілері бөрте екен,

Қырғауылы қызыл екен,

Құйрық жүні ұзын екен.

Мағынаны тану

«Ертегі түрлері» таныстырылым

Сергіту сәті: «Қаражорға»

Топтық жұмыс

Кейіпкерлерге мінездеме бер.

Сергіту сәті: «Көңілді шырша»

“Мен де әртіс боламын”

Үйге тапсырма беру.

Ертегі құрастырып жазу

Бағалау.

  • шапалақтау арқылы;
  • смайликтер беру.

Ой қорыту. Рефлексия.

  • Бүгінгі сабақ түсінікті болды ма?
  • Не түсініксіз болды?
  • ұнады; ұнамады;

5 минуттық эссе жазып қалдыру

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар назарын сабаққа аударады.

Оқушылар дәптерлеріне жазып келген “Туған күнді тойлау” атты шығармаларын оқып береді.

Оқушылар өлең жолдарын оқу арқылы сабақтың тақырыбын ашады.

Оқушылар қимыл-қозғалыс жасайды.

1 - топ: Мәтінді бөлімдерге бөлу

(басы, негізгі бөлім, соңы), ат қою;

2 - топ: Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру;

3 - топ: Қандай сурет салуға болатынын анықтау, суретін салу.

Оқушылар жағымды, жағымсыз кейіпкерлерге мінездеме береді.

Оқушылар қимыл-қозғалыс жасайды.

Әр топ ұнаған ертегілерін сахыналайды.

Өзін-өзі бағалау, топты бағалау.

Бармақпен көрсету

(стикерді қолдану )

Оқушылар 5 мин эссе жазып қалдырады немесе ауызша жеткізеді.

F:\Жапарова\Сабақ4\Фото2928.jpg C:\Users\Fujitsu\Documents\Жапарова\Сабақ4\Фото2956.jpg F:\Жапарова\Сабақ4\Фото2935.jpg F:\Жапарова\Сабақ4\Фото2944.jpg

F:\Жапарова\Сабақ4\Фото2936.jpg F:\Жапарова\Сабақ4\Фото2946.jpg F:\Жапарова\Сабақ4\Фото2958.jpg

F:\Жапарова\Сабақ4\Фото2966.jpg F:\Жапарова\Сабақ4\Фото2953.jpg F:\Жапарова\Сабақ4\Фото2950.jpg C:\Users\Fujitsu\Documents\Жапарова\Сабақ4\Фото2970.jpg F:\Жапарова\Сабақ4\Фото2978.jpg C:\Users\Fujitsu\Documents\Жапарова\Сабақ4\Фото2976.jpg


Ұқсас жұмыстар
Оқушы мен оқушы
Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. кембридж тәсілімен
Бағалау критерийлері
Инерция.Кеңістік пен уақыт
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар
Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері
Компьютерді таңдау жобасы
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Топта бағалау
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz