Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тік ұшақ
Ақтөбе облысы Мәртөк ауданы №3 Мәртөк орта мпектебі.
Сеилхан Таңшолпан Математика 3 <<А>>
Бекітемін: 09.11.17 Оқу ісінің меңгерушісі:
Сабақ тақырыбы: Санды 8 - ге,9-ға көбейту және бөлу.
Сабақ мақсаты: Біліміділік: 8 - ге, 9 - ға көбейту және бөлудің дербес жағдайын үйрету
2.Дамытушылық: Оқушының ой - өрісін,өзіндік іс - әрекетін дүние туралы танымын дамыту. 3.Тәрбиелілік.Ұтқыр ойға, ұтымды жауап беруге тәрбиелеп баулу.
Көрнекілік, Суреттер,интерактивті тақта, слайд, оқулық.
Сабақ түрі,Ойын сабақ,
Әдісі, Сұрақ жауап,ойын көрсету,түсіндіру
Сабақ барысы, Ұйымдастыру бөлімі,
а)Балалардың қатысымын түгендеу .
ә) Дайындығын тексеру
б) Зейінін сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде.
Математиканы оқимыз,
Миымызға тоқимыз.
Өткенге шолу
<<Кубизм>> әдісі бойынша өткенге шолу.
Көбейту бөлу амалдарын сұрау.
1- Топ
2- Топ
- Балалар сендер көбейту кестесін жақсы меңгеріпсіңдер.Өте тамаша. Ал бүгінгі сабақта осы алған білімдеріңді пысықтап
қайталаймыз
SMSхатты оқу
- Балалар бізге хат келді.Мұнда бізді білімділер еліне шақырып жатыр екен. Математика ғалымдар патшалығы деген екен ұлы ғұлама аталарымыз. Ендеше сол патшалыққа бізде барып көрелік.Ол жаққа баруға бізге жол картасы көмектеседі.
- Ең әуелі біз әуежайға барамыз.Алғашқы сапарымызға ұшақпен барамыз.
- Оқулықпен жұмыс
- 1- есеп
- Ұшақ- 18 Ұшақ- 18
- Тік ұшақ - ? 6 есе кем Тік ұшақ -? 6-уы кем
- 18 : 6= 3 18- 6 =12
- Жауабы, Тік ұшақ 3 Жауабы Тік ұшақ 12
- (Тақтамен жұмыс) (Ауызша)
-1-нші есепте қандай амал қолдандық ?
2- нші есепте қандай амал қолдандық?
Есе артық ұғымы берілсе не істейміз?
Есе кем ұғымы берілсе не істейміз?
Балалар біз ұшақпен біраз жерге ұшып келіппіз..Бұл жерде де бізге берілетін тапсырмалар бар.Ендеше бірлесе отырып орындап тастайық.
№3 мысал
3 х * * х 8 10 х * * х 9 0 х *
*: 3 * : 8 * : 10 * : 9 0 : *
Санды таңда және есептеп шығар
2- ге қалдықсыз бөлінетін бір таңбалы сандарды бір жолға,ал қалдықсыз бөлінбейтіндерін екінші жолға теріп жаз.
4: 2 3 : 2
6 : 2 5 : 2
8: 2 7 : 2
2 : 2 9 : 2
2- ге қалдықсыз бөлінетін сандарды жұп сандар деп, ал 2 - ге қалдықсыз бөлінбейтін сандарды тақ сандар дейміз.
4 тапсырма:1,2,3,4,5,6,7,8,9 сандары берілген. Әрбір жұп санды 2,3,4, есе арттыр, ал әрбір тақ санды 5,6,7,8 есе арттыр.№ 5 мысал Амалдарды орында
(9 + 71 )x 10 5 x 9 - 5 (300 + 50):10 7 x 7 - 7 9 x (19-11 ) 6 +8 x6 ( 20+5 ): 5
8 + 8 x8 (10 - 0 ):5 16:8 x 100 48 :(18 - 10 ) 9 : 9 + 9
Сергіту жаттығуы
<<Қадам>> ойыны
Аяқ іздерінің астында тапсырмалар жазылады.Тапсырманы оқып жауабын айту.
№ 6 есеп Сұрақтарға жауап бер.
Тік төртбұрыштың ұзындығы Тік төртбұрыштың ені Тік төртбұрыштыңпериметрі
8 см 2 см ? cм
8 см 5 см ? см
9 см 9 см ? см
9 см 6 см ? см
Балалар біз соңғы аялдамағада келіп жетіппіз.Біз << Лабиринт>> қалашығына келіппіз. Бұл қалашықтың тапсырмасы <<Математикалық диктант>>
1. 9 машинада 18 жолаушы отырды.Әр машинада неше жолаушы отырды?
2. 7- нің көбейтіндісінің мәнін тап.
3. Бір собықта 6 дән бар. 8 собықта неше дән бар ?
4. 81- ді 9 есе кеміт.
5. Бөлінгіш 9 бөлгіш 9 бөліндінің мәнін тап.
6. 8- ді 6 есе арттыр.
Жауаптары тексеріледі.
Балалар мінеки <<Математика патшалығына да>> келіп жеттік.
Бұл патшалыққа кірмес бұрын сабағымызды қорытып алайық.
Қорытынды.
Бағалау, << Бағдаршам>> арқылы
Үйге тапсырма, №2 75 бет № 7. 76 бет
Сеилхан Таңшолпан Математика 3 <<А>>
Бекітемін: 09.11.17 Оқу ісінің меңгерушісі:
Сабақ тақырыбы: Санды 8 - ге,9-ға көбейту және бөлу.
Сабақ мақсаты: Біліміділік: 8 - ге, 9 - ға көбейту және бөлудің дербес жағдайын үйрету
2.Дамытушылық: Оқушының ой - өрісін,өзіндік іс - әрекетін дүние туралы танымын дамыту. 3.Тәрбиелілік.Ұтқыр ойға, ұтымды жауап беруге тәрбиелеп баулу.
Көрнекілік, Суреттер,интерактивті тақта, слайд, оқулық.
Сабақ түрі,Ойын сабақ,
Әдісі, Сұрақ жауап,ойын көрсету,түсіндіру
Сабақ барысы, Ұйымдастыру бөлімі,
а)Балалардың қатысымын түгендеу .
ә) Дайындығын тексеру
б) Зейінін сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде.
Математиканы оқимыз,
Миымызға тоқимыз.
Өткенге шолу
<<Кубизм>> әдісі бойынша өткенге шолу.
Көбейту бөлу амалдарын сұрау.
1- Топ
2- Топ
- Балалар сендер көбейту кестесін жақсы меңгеріпсіңдер.Өте тамаша. Ал бүгінгі сабақта осы алған білімдеріңді пысықтап
қайталаймыз
SMSхатты оқу
- Балалар бізге хат келді.Мұнда бізді білімділер еліне шақырып жатыр екен. Математика ғалымдар патшалығы деген екен ұлы ғұлама аталарымыз. Ендеше сол патшалыққа бізде барып көрелік.Ол жаққа баруға бізге жол картасы көмектеседі.
- Ең әуелі біз әуежайға барамыз.Алғашқы сапарымызға ұшақпен барамыз.
- Оқулықпен жұмыс
- 1- есеп
- Ұшақ- 18 Ұшақ- 18
- Тік ұшақ - ? 6 есе кем Тік ұшақ -? 6-уы кем
- 18 : 6= 3 18- 6 =12
- Жауабы, Тік ұшақ 3 Жауабы Тік ұшақ 12
- (Тақтамен жұмыс) (Ауызша)
-1-нші есепте қандай амал қолдандық ?
2- нші есепте қандай амал қолдандық?
Есе артық ұғымы берілсе не істейміз?
Есе кем ұғымы берілсе не істейміз?
Балалар біз ұшақпен біраз жерге ұшып келіппіз..Бұл жерде де бізге берілетін тапсырмалар бар.Ендеше бірлесе отырып орындап тастайық.
№3 мысал
3 х * * х 8 10 х * * х 9 0 х *
*: 3 * : 8 * : 10 * : 9 0 : *
Санды таңда және есептеп шығар
2- ге қалдықсыз бөлінетін бір таңбалы сандарды бір жолға,ал қалдықсыз бөлінбейтіндерін екінші жолға теріп жаз.
4: 2 3 : 2
6 : 2 5 : 2
8: 2 7 : 2
2 : 2 9 : 2
2- ге қалдықсыз бөлінетін сандарды жұп сандар деп, ал 2 - ге қалдықсыз бөлінбейтін сандарды тақ сандар дейміз.
4 тапсырма:1,2,3,4,5,6,7,8,9 сандары берілген. Әрбір жұп санды 2,3,4, есе арттыр, ал әрбір тақ санды 5,6,7,8 есе арттыр.№ 5 мысал Амалдарды орында
(9 + 71 )x 10 5 x 9 - 5 (300 + 50):10 7 x 7 - 7 9 x (19-11 ) 6 +8 x6 ( 20+5 ): 5
8 + 8 x8 (10 - 0 ):5 16:8 x 100 48 :(18 - 10 ) 9 : 9 + 9
Сергіту жаттығуы
<<Қадам>> ойыны
Аяқ іздерінің астында тапсырмалар жазылады.Тапсырманы оқып жауабын айту.
№ 6 есеп Сұрақтарға жауап бер.
Тік төртбұрыштың ұзындығы Тік төртбұрыштың ені Тік төртбұрыштыңпериметрі
8 см 2 см ? cм
8 см 5 см ? см
9 см 9 см ? см
9 см 6 см ? см
Балалар біз соңғы аялдамағада келіп жетіппіз.Біз << Лабиринт>> қалашығына келіппіз. Бұл қалашықтың тапсырмасы <<Математикалық диктант>>
1. 9 машинада 18 жолаушы отырды.Әр машинада неше жолаушы отырды?
2. 7- нің көбейтіндісінің мәнін тап.
3. Бір собықта 6 дән бар. 8 собықта неше дән бар ?
4. 81- ді 9 есе кеміт.
5. Бөлінгіш 9 бөлгіш 9 бөліндінің мәнін тап.
6. 8- ді 6 есе арттыр.
Жауаптары тексеріледі.
Балалар мінеки <<Математика патшалығына да>> келіп жеттік.
Бұл патшалыққа кірмес бұрын сабағымызды қорытып алайық.
Қорытынды.
Бағалау, << Бағдаршам>> арқылы
Үйге тапсырма, №2 75 бет № 7. 76 бет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz