Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларға тізбектей оқыту
САБАҚ:
Оспанхан Әубәкіров.
Жеті шал.
Мектеп: <<Е.Сиқымов атындағы орта мектебі мектеп жанындағы интернатымен>> КММ
Күні: 17.11.2017
Мұғалімнің есімі: Қасымбекова А.А.
СЫНЫП: 2 <<Ә>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
2.2.1.2 - шығарманы тізбектей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу
2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
Оқушылардың басым бөлігі:
Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.
Кейбір оқушылар:
Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады
Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, бейне слайдтар, әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, түрлі түсті кір қысқыш
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ - жауап, кері байланыс, аудио тыңдалым, ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Пәнаралық байланыс
Қазақ тілі, өзін өзі тану, дүниетану, математика.
Жоспарланған
уақыт
Сабақ барысында жоспарланған тапсырмалар
Ресурстар
Басталуы:
Ұйымдастыру кезеңі:
<<Шаттық шеңбері>> оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып, сабаққа сәттілік тілеу
Топтастыру: Оқушылар үстел үстінде тұрған суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді
От: Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.
Күн: Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.
Су: Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар оқушылар.
Оттың, күннің, судың суреттері
Ортасы:
Білу және түсіну:
<<Өткенге шолу>> әдісі:
<<Кітапханада>> ойыны: оқушылар кітапханаға барып, үйге берілген тапсырманы кітапханашы апаймен берлесе отырып қорытындылайды.
<<Ой қозғау>> стратегиясы:
1. Бiлiмнен мол сый-асы,
Балғындардың ұясы. (Мектеп)
2. Өзі арзан, іші толған маржан (Оқулық)
3. Бір ұяда жеті жұмыртқа (Жеті күн)
Дүйсенбіде гүлдер ектім,
Сейсембіде жуа тердім,
Сәрсенбіде су әкелдім.
Бейсенбіде бақша баптап,
Жұма күні тақпақ жаттап,
Сенбі күні саяхаттап,
Жексенбіде бір демалдым.
О.Әубәкіров туралы бейнебаян көрсету.
Қолдану: Тыңдалым: аудиожазба тыңдау
Оқулықпен жұмыс: Оқушыларға тізбектей оқыту.
<<Кітапханада>> ойыны
Жұмбақ шешу
Бейнежазба тамашалау
Аяқталуы
Талдау: Жазылым: дәптермен жұмыс
<<Сөздің қабығын аршу>> дегенді қалай түсінесің?
oo Сөзді түсініксіз етіп айту;
oo Сөзді созып айту;
oo Сөзді түсінікті теіп айту.
Сергіту сәті: Аяқпенен топ - топ
Жинақтау: <<Еркін талқылау>> тәсілі
Оқулықтағы 5 - тапсырманы топтық орындау.
<<Жұптық әңгіме>> стратегиясы: жұппен жұмыс. Оқулықтағы 6 - тапсырманы жұппен талқылап, орындау.
Үйге тапсырма: О.Әубәкіров 7 шал мәтінін түсініп оқу, мазмұнын айту. Оқулықтағы 7 тапсырманы іздену.
Саралау - Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
<<Ақылды үкі>> әдісі:
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Тексерген ДОЖЖО:
Оспанхан Әубәкіров.
Жеті шал.
Мектеп: <<Е.Сиқымов атындағы орта мектебі мектеп жанындағы интернатымен>> КММ
Күні: 17.11.2017
Мұғалімнің есімі: Қасымбекова А.А.
СЫНЫП: 2 <<Ә>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
2.2.1.2 - шығарманы тізбектей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу
2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
Оқушылардың басым бөлігі:
Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.
Кейбір оқушылар:
Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады
Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, бейне слайдтар, әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, түрлі түсті кір қысқыш
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ - жауап, кері байланыс, аудио тыңдалым, ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Пәнаралық байланыс
Қазақ тілі, өзін өзі тану, дүниетану, математика.
Жоспарланған
уақыт
Сабақ барысында жоспарланған тапсырмалар
Ресурстар
Басталуы:
Ұйымдастыру кезеңі:
<<Шаттық шеңбері>> оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып, сабаққа сәттілік тілеу
Топтастыру: Оқушылар үстел үстінде тұрған суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді
От: Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.
Күн: Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.
Су: Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар оқушылар.
Оттың, күннің, судың суреттері
Ортасы:
Білу және түсіну:
<<Өткенге шолу>> әдісі:
<<Кітапханада>> ойыны: оқушылар кітапханаға барып, үйге берілген тапсырманы кітапханашы апаймен берлесе отырып қорытындылайды.
<<Ой қозғау>> стратегиясы:
1. Бiлiмнен мол сый-асы,
Балғындардың ұясы. (Мектеп)
2. Өзі арзан, іші толған маржан (Оқулық)
3. Бір ұяда жеті жұмыртқа (Жеті күн)
Дүйсенбіде гүлдер ектім,
Сейсембіде жуа тердім,
Сәрсенбіде су әкелдім.
Бейсенбіде бақша баптап,
Жұма күні тақпақ жаттап,
Сенбі күні саяхаттап,
Жексенбіде бір демалдым.
О.Әубәкіров туралы бейнебаян көрсету.
Қолдану: Тыңдалым: аудиожазба тыңдау
Оқулықпен жұмыс: Оқушыларға тізбектей оқыту.
<<Кітапханада>> ойыны
Жұмбақ шешу
Бейнежазба тамашалау
Аяқталуы
Талдау: Жазылым: дәптермен жұмыс
<<Сөздің қабығын аршу>> дегенді қалай түсінесің?
oo Сөзді түсініксіз етіп айту;
oo Сөзді созып айту;
oo Сөзді түсінікті теіп айту.
Сергіту сәті: Аяқпенен топ - топ
Жинақтау: <<Еркін талқылау>> тәсілі
Оқулықтағы 5 - тапсырманы топтық орындау.
<<Жұптық әңгіме>> стратегиясы: жұппен жұмыс. Оқулықтағы 6 - тапсырманы жұппен талқылап, орындау.
Үйге тапсырма: О.Әубәкіров 7 шал мәтінін түсініп оқу, мазмұнын айту. Оқулықтағы 7 тапсырманы іздену.
Саралау - Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
<<Ақылды үкі>> әдісі:
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Тексерген ДОЖЖО:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz