Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дымбілместің суреті, оқу құралдары
Пән; сауат ашу Мектеп: ФАӘББ <<№2 орта мектебі>> КММ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты-жөні: Уристимбаева Л.М.
Күні: Қатысқандар саны:
Сынып: 1 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу құралдарымен таныс болайық. Сөз.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
1.2.1.1 сөз//сөйлем сызбасын оқу.
Ойлау дағдысының деңгейі:
Білу және түсіну, қолдану
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Сөздің сызбасымен танысады.
Көптеген оқушылар: Дыбыс түрлерін, дұрыс дыбысталуын ажыратады
Кейбір оқушылар: Сөйлем сызбасын құрастырады.
Бағалау критерийлері:
Сөздің сызбасын салып, дыбыс түрлерін ажырата алады.
Сөйлем сызбасын құрастыра алады.
Тілдік мақсаттар:
Сөз, оқу құралы,
Құндылықтарды дарыту:
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу, өмір бойы білім алуға баулу.
Пәнаралық байланыс:
Көркем еңбек.
АКТ қолдану дағдылары
Слайд, бейнематериал
Бастапқы білім:
Сыныппен танысу. Сөйлем.
Сабақтың барысы:
Сабақтың жоспарланған кезңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
8 мин
Психологиялық ахуал.
<<Құбыр>> әдісі. Оқушылар ақ парақтан құбыр жасап, сол арқылы теннис шарын өткізіп түсіріп алмау керек. Яғни бұл әдіс бірлікке, достыққа тәрбиелейді.
Үй тапсырмасын еске түсіру. <<Кубизм>> әдісі арқылы өткізу.
Қызығушылықты ояту. <<Тосын сый>> әдісі.
oo Балалар бізге қонақ келді. Мынау кім? Ол сендер сияқты мектепке барып, білім алғысы келеді. Бірақ ол сөмексіне не салатынын білмейді.
oo Балалар Дымбілмеске көмектесеміз бе?
oo Иә.
oo Балалар Дымбілместің қолында сандықша бар. Онда <<тосын сый>> бар. Егер Біз Дымбілмеске көмектессек. Ол тосын сый сандықшасын сабақтың соңында атады.
oo Онда сөмкеге не салу керек?
oo Оқушылардың жауаптары.
oo Қалам, кітап, дәптер, күнделік, т.б. Осының барлығын бір сөзбен қалай атауға болады?
oo Оқу құралдары. Яғни бұл заттардың атауы сөз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы оқу құралдарымен, сөзбен, сөздің сызбасымен танысу.
oo Алдын ала бағалау үшін оқушыларға оқу құралдары салынған парақшалар беріледі. (кітап, дәптер, күнделік, пенал)
Сөмке туралы қосымша ақпарат беру (сөмкенің түрлерімен таныстыру, басқа елдердегі сөмке, оқу құралдарына қысқаша шолу жасау)
Мақсат қою.
Ақ парақшалар,
Теннис шары
Қорап, сағат
Дымбілместің суреті, оқу құралдары
Суреттер
Бейнематериал
Сабақтың ортасы
30 мин
(Ұ) 1-кітаптың тапсырмасы: Оқулық, дәптермен жұмыс.Тыңдалым.
Өлеңді мұқият тыңдау.
* Өлең не туралы?
* Сауатыңды ашатын қай кітап?
Суреттермен жұмыс. (Заттың атауларын айтады, ол сөз деп аталады) Кітап - книга - book
Ережені есіңде сақта! Айналамыздағылардың бәрінің атауы бар. Оны бір-бірімзге сөз арқылы жеткіземіз. Жазуға үйренгенше сөздің сызбасын пайдаланамыз. (Сыныптың ішіндегі заттарға көңіл бөлу, сызбасын көрсету)
Кері байланыс: Шапалақтау.
(Ж) 2-дәптердің тапсырмасы: : Қима қағаздармен жұмыс. (Суреттер беріледі қасына сызбасын салу керек (Дәптер - тетрадь-copybook)
Кері байланыс: <<Бас бармақ>> әдісі
Сергіту сәті: Ұзын мұртты құмырсқа...
(Ж) 3-күнделіктің тапсырмасы Жұптық жұмыс ұйымдастыру. Суреттегі бейнеленген заттың сөзінің сызбасын сызады, дыбыс түрлерін ажыратады, бояйды. Енді қанеки қатесін тексерейік.
Күнделік-дневник -
Кері байланыс: <<Бағдаршам>> әдісі.
(Т) 4-қаламсауыттың тапсырмасы: Постермен жұмыс. 1-топ қима қағаздарда сөйлем жазылады. Сол сөйлемдердің сызбасын құрастырады.
2-топ оқу құралдарының атауына сызба салады және дыбыс түрлерін ажыратады. Сөйлем құрастырып, сызбасын салады.
3-топ: сәйкестендір тапсырмасы. Оқу құралдары мен дыбыс түрлері ажыратылған сызбалар беріледі, тиісті сызбаны тиісті суретке апарып қасына жапсыру. Сөйлем құрастырып, сызбасын салады.
Кері байланыс: Топтар бір-бірлерінің жұмысына <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі.- Осымен біз сендермен Дымбілместің сөмкесіне қандай оқу құралдарын салып отырдық?
- Осы оқу құралдары бізге керек пе? Не үшін? - Сөз дегеніміз не? Оның сызбасы қандай?
- Балалар біз сендермен Дымбілеске көмектестік. Ол сендерге алғысын білдіріп жатыр. Дымблмеске оқуда сәттілік тілейік. Ол сендер сияқты сабаққа баратын болады.
Үнтаспа,
Оқулық, дәптер
Дәптер
Қима қағаздар
Ватман, маркерлер
Сабақтың соңы
7 мин
<<Тосын сый>> сандықшасын ашу (оқу құралдарын беру)
Рефлексия. <<Термометр>> әдісі. Өз эмоциясын, тақырыптың қызықтығын, сабақтың өту барысын бағалайды.
Оқу құралдары
Термометр парақшалары
Қосымша ақпарат
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Жұптық, топтық, жеке жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, АКТ қолдану, саралау барысында оқушылардың ойлау қабілеттері қалыптасады, сабаққа қызығушылығы артады.
Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Қалыптастырушы бағалау:
1.>>Шапалақ>> әдісі.
2. <<Бас бармақ>> әдісі
3.<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі
4. <<Бағдаршам>> әдісі
Пəнаралық байланыс - Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі).
Көркем еңбек.
Өмір бойы білім алуға баулу
Бір-бірлеріне құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты-жөні: Уристимбаева Л.М.
Күні: Қатысқандар саны:
Сынып: 1 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу құралдарымен таныс болайық. Сөз.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
1.2.1.1 сөз//сөйлем сызбасын оқу.
Ойлау дағдысының деңгейі:
Білу және түсіну, қолдану
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Сөздің сызбасымен танысады.
Көптеген оқушылар: Дыбыс түрлерін, дұрыс дыбысталуын ажыратады
Кейбір оқушылар: Сөйлем сызбасын құрастырады.
Бағалау критерийлері:
Сөздің сызбасын салып, дыбыс түрлерін ажырата алады.
Сөйлем сызбасын құрастыра алады.
Тілдік мақсаттар:
Сөз, оқу құралы,
Құндылықтарды дарыту:
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу, өмір бойы білім алуға баулу.
Пәнаралық байланыс:
Көркем еңбек.
АКТ қолдану дағдылары
Слайд, бейнематериал
Бастапқы білім:
Сыныппен танысу. Сөйлем.
Сабақтың барысы:
Сабақтың жоспарланған кезңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
8 мин
Психологиялық ахуал.
<<Құбыр>> әдісі. Оқушылар ақ парақтан құбыр жасап, сол арқылы теннис шарын өткізіп түсіріп алмау керек. Яғни бұл әдіс бірлікке, достыққа тәрбиелейді.
Үй тапсырмасын еске түсіру. <<Кубизм>> әдісі арқылы өткізу.
Қызығушылықты ояту. <<Тосын сый>> әдісі.
oo Балалар бізге қонақ келді. Мынау кім? Ол сендер сияқты мектепке барып, білім алғысы келеді. Бірақ ол сөмексіне не салатынын білмейді.
oo Балалар Дымбілмеске көмектесеміз бе?
oo Иә.
oo Балалар Дымбілместің қолында сандықша бар. Онда <<тосын сый>> бар. Егер Біз Дымбілмеске көмектессек. Ол тосын сый сандықшасын сабақтың соңында атады.
oo Онда сөмкеге не салу керек?
oo Оқушылардың жауаптары.
oo Қалам, кітап, дәптер, күнделік, т.б. Осының барлығын бір сөзбен қалай атауға болады?
oo Оқу құралдары. Яғни бұл заттардың атауы сөз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы оқу құралдарымен, сөзбен, сөздің сызбасымен танысу.
oo Алдын ала бағалау үшін оқушыларға оқу құралдары салынған парақшалар беріледі. (кітап, дәптер, күнделік, пенал)
Сөмке туралы қосымша ақпарат беру (сөмкенің түрлерімен таныстыру, басқа елдердегі сөмке, оқу құралдарына қысқаша шолу жасау)
Мақсат қою.
Ақ парақшалар,
Теннис шары
Қорап, сағат
Дымбілместің суреті, оқу құралдары
Суреттер
Бейнематериал
Сабақтың ортасы
30 мин
(Ұ) 1-кітаптың тапсырмасы: Оқулық, дәптермен жұмыс.Тыңдалым.
Өлеңді мұқият тыңдау.
* Өлең не туралы?
* Сауатыңды ашатын қай кітап?
Суреттермен жұмыс. (Заттың атауларын айтады, ол сөз деп аталады) Кітап - книга - book
Ережені есіңде сақта! Айналамыздағылардың бәрінің атауы бар. Оны бір-бірімзге сөз арқылы жеткіземіз. Жазуға үйренгенше сөздің сызбасын пайдаланамыз. (Сыныптың ішіндегі заттарға көңіл бөлу, сызбасын көрсету)
Кері байланыс: Шапалақтау.
(Ж) 2-дәптердің тапсырмасы: : Қима қағаздармен жұмыс. (Суреттер беріледі қасына сызбасын салу керек (Дәптер - тетрадь-copybook)
Кері байланыс: <<Бас бармақ>> әдісі
Сергіту сәті: Ұзын мұртты құмырсқа...
(Ж) 3-күнделіктің тапсырмасы Жұптық жұмыс ұйымдастыру. Суреттегі бейнеленген заттың сөзінің сызбасын сызады, дыбыс түрлерін ажыратады, бояйды. Енді қанеки қатесін тексерейік.
Күнделік-дневник -
Кері байланыс: <<Бағдаршам>> әдісі.
(Т) 4-қаламсауыттың тапсырмасы: Постермен жұмыс. 1-топ қима қағаздарда сөйлем жазылады. Сол сөйлемдердің сызбасын құрастырады.
2-топ оқу құралдарының атауына сызба салады және дыбыс түрлерін ажыратады. Сөйлем құрастырып, сызбасын салады.
3-топ: сәйкестендір тапсырмасы. Оқу құралдары мен дыбыс түрлері ажыратылған сызбалар беріледі, тиісті сызбаны тиісті суретке апарып қасына жапсыру. Сөйлем құрастырып, сызбасын салады.
Кері байланыс: Топтар бір-бірлерінің жұмысына <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі.- Осымен біз сендермен Дымбілместің сөмкесіне қандай оқу құралдарын салып отырдық?
- Осы оқу құралдары бізге керек пе? Не үшін? - Сөз дегеніміз не? Оның сызбасы қандай?
- Балалар біз сендермен Дымбілеске көмектестік. Ол сендерге алғысын білдіріп жатыр. Дымблмеске оқуда сәттілік тілейік. Ол сендер сияқты сабаққа баратын болады.
Үнтаспа,
Оқулық, дәптер
Дәптер
Қима қағаздар
Ватман, маркерлер
Сабақтың соңы
7 мин
<<Тосын сый>> сандықшасын ашу (оқу құралдарын беру)
Рефлексия. <<Термометр>> әдісі. Өз эмоциясын, тақырыптың қызықтығын, сабақтың өту барысын бағалайды.
Оқу құралдары
Термометр парақшалары
Қосымша ақпарат
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Жұптық, топтық, жеке жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, АКТ қолдану, саралау барысында оқушылардың ойлау қабілеттері қалыптасады, сабаққа қызығушылығы артады.
Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Қалыптастырушы бағалау:
1.>>Шапалақ>> әдісі.
2. <<Бас бармақ>> әдісі
3.<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі
4. <<Бағдаршам>> әдісі
Пəнаралық байланыс - Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі).
Көркем еңбек.
Өмір бойы білім алуға баулу
Бір-бірлеріне құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz