Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жануарлар дыбысын тыңдату
Мұғалімі
Атырау қаласы жалпы орта білім беретін №15 Абай атындағы мектебінің орыс сыныптарындағы жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бахтыгереева Шынар Мендыхановна
Тақырыбы
Кел, қайталайық!
Сыныбы
1-сынып
Оқушы саны
Сабаққа қатысқаны: 14
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:0
Оқу бағдарламасы-на сәйкес оқу мақсаты
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру.
1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (не? қандай? не істейсің?) сұрақ қоя білу.
1.5.1.5 Мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру.
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар:
4-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
4-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.
Кейбір оқушылар:
4-бөлім бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Жоспарланған жұмыс
Ресурстар
Сабақтың басы
(2-4 минут)
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.
Шаттық шеңбері.
Кел,балалар,тұрайық
Үлкен шеңбер құрайық
Шаңырақты көтеріп
Керегені құрайық
Уықтарша иіліп
Шаңыраққа қосылып,
Қазақ үйді құрайық.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
Жайлы әуен
Таныстырылым №1-2
Сабақтың ортасы
(5-31 минут)
(МК,Ұ) Бұл сабақта оқушылар 4-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген. Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің толық нұсқасын тыңдайды, хормен, жеке-жеке қайталайды. Содан кейін берілген суреттер бойынша диалогті толықтырып айтады.
Пазл әдісі:
(МК,Ұ) Мұғалім оқушыларға оқулықтағы тапсырмада бойынша сұрақ қояды, оқушылар өз қалауы бойынша жауап береді.Әрбір дұрыс жасап берген оқушы сурет қиындысын тақтаға жапсырады, егерде жауап дұрыс берілсе белгілі бір жануарлардың суреттері құрастырады. Мысалы:
Мынау не? (Мұғалім тақтада бір аңның немесе үй жануарының суретін көрсетеді)
Мынау піл ме? (Мұғалім өзге аңның суретін көрсетеді)т.б. осындай сауалдар арқылы жауаптар алынады.
<<Төлін таба аласың ба?>>жаттығуы.
Интерактивті тақтада көрсетілген суреттер бойынша оқушылар үй жануарларының төлдерін тауып, қарама қарсы берілген жануарларға бағыттауыш арқылы көрсетеді.
Сергіту.
Сен не саласың?
(Ж) Сонан соң оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс істейді.
(МК,Ұ) Аңдар, үй жануарлары, ауладағы, айналадағы зат атауларын, сандарды қайталауға арналған тапсырмалар топтамасы:
<<Дыбысынан тани біл.>> Жануарлар дыбысын тыңдату.Ненің дыбысы екенін табу.
- Аңдарды дыбысынан танып, атай алу (аю, арыстан, керік, піл, қасқыр,);
- Үй жануарларын атай алу (қой, ешкі, сиыр, жылқы, түйе);
<<Кім шапшаң?>> ойыны
- Бұл не? сұрағына жауап беретін сөздерді атай алу (аңдар, үй жануарлары, ауладағы гүлдер, ағаштар);
- Мынау піл ме? сияқты сұрақтарға жауап бере алу (Иә, мынау піл. Жоқ, піл емес.) ;
- Аңдардың, жануарлардың санын, түсін айта алу ( 1-10 сандар, үйренген түстер) атай алу;
- аулада не бар екенін айта алу (Аулада ағаштар, гүлдер бар.);
<<Менің сүйікті ісім>> берілген сұраққа жауап айта алу дағыларын қалыптастыруға арналған тапсырма
- Аулада не істейсің? (Мен аулада ойнаймын. Мен аулада серуендеймін.т.б);
- Қандай ойын ойнайсың?
-Кімдермен ойнайсың?
(МК,Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.
Бағалау критерийі:
Тыңдалған материалдар бойынша қарапайым сұрақтар қоя алады;
Қойылған сұрақтарға тыңдалған мәтіннің мазмұны бойынша жауап қайтара алады;
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Дифференциация:
Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар:
өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда қолдануды үйренеді.
Кейбір оқушылар:
аңдарды және олардың қасиеттерін берілген үлгі бойынша айтады.
Оқулық
Аудиодиск:
4.6.1.; 4.6.2.;4.6.3.; 4.6.4.
Таныстырылым №3-4
Таныстырылым №5
Тыңдалым
Аңдар,
үй жануарлары ауладағы, айналадағы заттар, сандардың суреттері бар
карточкалар
№1 жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
(32-35минут)
(Қ) Кері байланыс.
Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы айтады.
Қосымша ақпарат
Қорытындылау
Сұрақ-жауап
1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?
2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
Оқушыларды түгел сабаққа қызығушылықтары жақсы болды, пазл құрастыру, сұрақ- жауап әдісі қызық өтті.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе не?
1:Пазл әдісі
2:<<Дыбысынан тани біл>>ойын-жатығуы
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?
1<<Қимылын сал>> жаттығуы
2 Дыбыстық жаттығулар
Атырау қаласы жалпы орта білім беретін №15 Абай атындағы мектебінің орыс сыныптарындағы жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бахтыгереева Шынар Мендыхановна
Тақырыбы
Кел, қайталайық!
Сыныбы
1-сынып
Оқушы саны
Сабаққа қатысқаны: 14
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:0
Оқу бағдарламасы-на сәйкес оқу мақсаты
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру.
1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (не? қандай? не істейсің?) сұрақ қоя білу.
1.5.1.5 Мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру.
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар:
4-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
4-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.
Кейбір оқушылар:
4-бөлім бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Жоспарланған жұмыс
Ресурстар
Сабақтың басы
(2-4 минут)
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.
Шаттық шеңбері.
Кел,балалар,тұрайық
Үлкен шеңбер құрайық
Шаңырақты көтеріп
Керегені құрайық
Уықтарша иіліп
Шаңыраққа қосылып,
Қазақ үйді құрайық.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
Жайлы әуен
Таныстырылым №1-2
Сабақтың ортасы
(5-31 минут)
(МК,Ұ) Бұл сабақта оқушылар 4-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген. Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің толық нұсқасын тыңдайды, хормен, жеке-жеке қайталайды. Содан кейін берілген суреттер бойынша диалогті толықтырып айтады.
Пазл әдісі:
(МК,Ұ) Мұғалім оқушыларға оқулықтағы тапсырмада бойынша сұрақ қояды, оқушылар өз қалауы бойынша жауап береді.Әрбір дұрыс жасап берген оқушы сурет қиындысын тақтаға жапсырады, егерде жауап дұрыс берілсе белгілі бір жануарлардың суреттері құрастырады. Мысалы:
Мынау не? (Мұғалім тақтада бір аңның немесе үй жануарының суретін көрсетеді)
Мынау піл ме? (Мұғалім өзге аңның суретін көрсетеді)т.б. осындай сауалдар арқылы жауаптар алынады.
<<Төлін таба аласың ба?>>жаттығуы.
Интерактивті тақтада көрсетілген суреттер бойынша оқушылар үй жануарларының төлдерін тауып, қарама қарсы берілген жануарларға бағыттауыш арқылы көрсетеді.
Сергіту.
Сен не саласың?
(Ж) Сонан соң оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс істейді.
(МК,Ұ) Аңдар, үй жануарлары, ауладағы, айналадағы зат атауларын, сандарды қайталауға арналған тапсырмалар топтамасы:
<<Дыбысынан тани біл.>> Жануарлар дыбысын тыңдату.Ненің дыбысы екенін табу.
- Аңдарды дыбысынан танып, атай алу (аю, арыстан, керік, піл, қасқыр,);
- Үй жануарларын атай алу (қой, ешкі, сиыр, жылқы, түйе);
<<Кім шапшаң?>> ойыны
- Бұл не? сұрағына жауап беретін сөздерді атай алу (аңдар, үй жануарлары, ауладағы гүлдер, ағаштар);
- Мынау піл ме? сияқты сұрақтарға жауап бере алу (Иә, мынау піл. Жоқ, піл емес.) ;
- Аңдардың, жануарлардың санын, түсін айта алу ( 1-10 сандар, үйренген түстер) атай алу;
- аулада не бар екенін айта алу (Аулада ағаштар, гүлдер бар.);
<<Менің сүйікті ісім>> берілген сұраққа жауап айта алу дағыларын қалыптастыруға арналған тапсырма
- Аулада не істейсің? (Мен аулада ойнаймын. Мен аулада серуендеймін.т.б);
- Қандай ойын ойнайсың?
-Кімдермен ойнайсың?
(МК,Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.
Бағалау критерийі:
Тыңдалған материалдар бойынша қарапайым сұрақтар қоя алады;
Қойылған сұрақтарға тыңдалған мәтіннің мазмұны бойынша жауап қайтара алады;
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Дифференциация:
Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар:
өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда қолдануды үйренеді.
Кейбір оқушылар:
аңдарды және олардың қасиеттерін берілген үлгі бойынша айтады.
Оқулық
Аудиодиск:
4.6.1.; 4.6.2.;4.6.3.; 4.6.4.
Таныстырылым №3-4
Таныстырылым №5
Тыңдалым
Аңдар,
үй жануарлары ауладағы, айналадағы заттар, сандардың суреттері бар
карточкалар
№1 жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
(32-35минут)
(Қ) Кері байланыс.
Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы айтады.
Қосымша ақпарат
Қорытындылау
Сұрақ-жауап
1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?
2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
Оқушыларды түгел сабаққа қызығушылықтары жақсы болды, пазл құрастыру, сұрақ- жауап әдісі қызық өтті.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе не?
1:Пазл әдісі
2:<<Дыбысынан тани біл>>ойын-жатығуы
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?
1<<Қимылын сал>> жаттығуы
2 Дыбыстық жаттығулар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz