Жануарлар дыбысын тыңдату

Мұғалімі
Атырау қаласы жалпы орта білім беретін №15 Абай атындағы мектебінің орыс сыныптарындағы жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бахтыгереева Шынар Мендыхановна
Мұғалімі:
Атырау қаласы жалпы орта білім беретін №15 Абай атындағы мектебінің орыс сыныптарындағы жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бахтыгереева Шынар Мендыхановна:
Мұғалімі: Тақырыбы
Атырау қаласы жалпы орта білім беретін №15 Абай атындағы мектебінің орыс сыныптарындағы жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бахтыгереева Шынар Мендыхановна: Кел, қайталайық !
Мұғалімі: Сыныбы
Атырау қаласы жалпы орта білім беретін №15 Абай атындағы мектебінің орыс сыныптарындағы жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бахтыгереева Шынар Мендыхановна: 1-сынып
Мұғалімі: Оқушы саны
Атырау қаласы жалпы орта білім беретін №15 Абай атындағы мектебінің орыс сыныптарындағы жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бахтыгереева Шынар Мендыхановна: Сабаққа қатысқаны: 14
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:0
Мұғалімі: Оқу бағдарламасы-на сәйкес оқу мақсаты
Атырау қаласы жалпы орта білім беретін №15 Абай атындағы мектебінің орыс сыныптарындағы жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бахтыгереева Шынар Мендыхановна:

1. 1. 2. 1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1. 2. 3. 1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру.

1. 3. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (не? қандай? не істейсің?) сұрақ қоя білу.

1. 5. 1. 5 Мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру .

Мұғалімі: Сабақ мақсаты
Атырау қаласы жалпы орта білім беретін №15 Абай атындағы мектебінің орыс сыныптарындағы жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бахтыгереева Шынар Мендыхановна:

Барлық оқушылар:

4-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады.

Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.

Мұғалімі:

Оқушылардың басым бөлігі:

4-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.

Мұғалімі:

Кейбір оқушылар:

4-бөлім бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.

Мұғалімі: Сабақтың барысы
Мұғалімі: Сабақтың кезеңдері
Атырау қаласы жалпы орта білім беретін №15 Абай атындағы мектебінің орыс сыныптарындағы жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бахтыгереева Шынар Мендыхановна: Жоспарланған жұмыс
Ресурстар
Мұғалімі:

Сабақтың басы

(2-4 минут)

Атырау қаласы жалпы орта білім беретін №15 Абай атындағы мектебінің орыс сыныптарындағы жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бахтыгереева Шынар Мендыхановна:

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.

Шаттық шеңбері.

Кел, балалар, тұрайық

Үлкен шеңбер құрайық

Шаңырақты көтеріп

Керегені құрайық

Уықтарша иіліп

Шаңыраққа қосылып,

Қазақ үйді құрайық.

Сабақ мақсатымен таныстыру .

C:\Users\Администратор\Desktop\18445961-happy-winter-cartoon-kids-in-circle-isolated-on-white.jpg

Жайлы әуен

Таныстырылым №1-2

Мұғалімі:

Сабақтың ортасы

(5-31 минут)

Атырау қаласы жалпы орта білім беретін №15 Абай атындағы мектебінің орыс сыныптарындағы жоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бахтыгереева Шынар Мендыхановна:

(МК, Ұ) Бұл сабақта оқушылар 4-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген. Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің толық нұсқасын тыңдайды, хормен, жеке-жеке қайталайды. Содан кейін берілген суреттер бойынша диалогті толықтырып айтады.

Пазл әдісі:

(МК, Ұ) Мұғалім оқушыларға оқулықтағы тапсырмада бойынша сұрақ қояды, оқушылар өз қалауы бойынша жауап береді. Әрбір дұрыс жасап берген оқушы сурет қиындысын тақтаға жапсырады, егерде жауап дұрыс берілсе белгілі бір жануарлардың суреттері құрастырады. Мысалы:

  1. Мынау не? (Мұғалім тақтада бір аңның немесе үй жануарының суретін көрсетеді)
  2. Мынау піл ме? (Мұғалім өзге аңның суретін көрсетеді) т. б. осындай сауалдар арқылы жауаптар алынады.

«Төлін таба аласың ба?»жаттығуы.

Интерактивті тақтада көрсетілген суреттер бойынша оқушылар үй жануарларының төлдерін тауып, қарама қарсы берілген жануарларға бағыттауыш арқылы көрсетеді.

Сергіту.

  1. Сен не саласың?

(Ж) Сонан соң оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс істейді.

(МК, Ұ) Аңдар, үй жануарлары, ауладағы, айналадағы зат атауларын, сандарды қайталауға арналған тапсырмалар топтамасы:

«Дыбысынан тани біл. » Жануарлар дыбысын тыңдату. Ненің дыбысы екенін табу.

- Аңдарды дыбысынан танып, атай алу (аю, арыстан, керік, піл, қасқыр, ) ;

- Үй жануарларын атай алу (қой, ешкі, сиыр, жылқы, түйе) ;

«Кім шапшаң?» ойыны

- Бұл не? сұрағына жауап беретін сөздерді атай алу (аңдар, үй жануарлары, ауладағы гүлдер, ағаштар) ;

- Мынау піл ме? сияқты сұрақтарға жауап бере алу (Иә, мынау піл. Жоқ, піл емес. ) ;

- Аңдардың, жануарлардың санын, түсін айта алу ( 1-10 сандар, үйренген түстер) атай алу;

- аулада не бар екенін айта алу (Аулада ағаштар, гүлдер бар. ) ;

«Менің сүйікті ісім» б ерілген сұраққа жауап айта алу дағыларын қалыптастыруға арналған тапсырма

- Аулада не істейсің? (Мен аулада ойнаймын. Мен аулада серуендеймін. т. б) ;

- Қандай ойын ойнайсың?

-Кімдермен ойнайсың?

(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.

Бағалау критерийі:

  • Тыңдалған материалдар

Ұқсас жұмыстар
Дыбыстық құбылыстар жайлы ақпарат
Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары
Қасқыр мен түлкі (ауған ертегісі)
Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары жайлы ақпарат
Ю дыбысы мен әрпі жайлы ақпарат
Тақырып Ю дыбысы мен әрпі
Г дыбысы мен әрпі cауат ашу 1-сынып
Көрікті көктем жайлы ақпарат
С дыбысын сөзде дұрыс айтуға машықтандыру
Ойын сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz