Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сәлеметсіңдерме балалар
№45 <<Алтын бала>> бөбекжайы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
ашық қаралымы
Тақырыбы: <<Гимнастикалық орындықта қарынмен (етпетімен) жатып,қолмен
алға қарай тартылу>>.
Тобы:<<Күншуақ>> ересектер тобы
Дене шынықтыру пәнінің меңгерушісі:
Канатбаева Жазира Аралбаевна
Ақтөбе 2017жыл
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: <<Денсаулық>> Бөлімі: <<Дене шынықтыру>>
Дене шынықтыру пәнінің жетекшісі: Канатбаева Жазира
Тобы: Ересектер тобы <<Күншуақ>>Күні:21.04.2017
Тақырыбы: №41<<Гимнастикалық орындықта қарынмен (етпетімен) жатып,қолмен алға қарай тартылу>>.
Мақсаты:Гимнастикалық орындық үстінен етпетінен жатып, қолмен тартыла жылжу.Гимнастикалық орындық үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.Жалпы дамыту жаттығуларын меңгеру.Балаларды ептілікке тәрбиелеу.
Құрал - жабдықтар:Гимнастикалық орындық,әртүрлі аңдардың бетперделері,доптар,кеглилер,әртүрлі пішіндегі ойыншықтар,ысқырық.
Әрекет кезендері
Тәрбиешінің іс -әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық
кезеңі.
Армысың , ардақты Аспан-ата !
Армысың ,мейрімді Жер-ана !
Армысың ,шұғылалы алтын күн !
Күліп шықты күн бүгін ,
Қуант бізді таңырқап ,
Қуанатын күн бүгін .
Қайырлы таң , қайырлы күн !
Күліп шықты күн бүгін .
-Балалармен амандасу.
-Сәлеметсіңдерме балалар!
-Бүгінігі көңіл күйлерің қалай?
-Балалар белгі бойынша сап тізбекке тұрады.
Таптақты айтып бірге қимыл орындайды.
-Сәлеметсізбе!
-Көңіл күйіміз жақсы
Ұйымдастыру - іздену
-әдеттегі жүріс,
-тізені жоғары көтеріп жүру;
-сыртқы қырымен жүру;
-аяқтың ұшымен;
-аяқтың өкшесімен;
-жартылай отырып жүру.
Жалпы Дамыту Жаттығулар:
1. Б.қ қол белде 1-4 оңға, 5-8 солға басты айналдыру.
2. Б.қ Екі қол иықта 1-4 алға, 4-8 артқа айналдыру.
3. Б.қ Оң қол жоғары, сол қол төмен. 1-4 оң қолды артқа жұлқимыз, 5-8 сол қолмен.
4. Б.қ оң қол жоғары, сол қол белде. 1-2-3 денені сол жаққа иелеміз-4 б.қ. 1-2-3 қолды алмастырып оң жаққа иеліп-4 б.қ.
5. Б.қ екі қол белде. 1-4 белді оң жаққа айналдырру, 5-8 сол жаққа айналдыру.
6. Б.қ екі қол белде, аяқ иықтан кең ашып тұру. 1-екі қолды оң аяққа тигізу, 2-ортаға, 3-сол аяққа 4-б.қ
7. Б.қ екі қол белде, 1-4 оң аяққа секіру, 1-4 сол аяққа, 1-4 қос аяқпен секіру.
Ойын:<<Жұбыңды тап>>.
Ойынның шарты-балалар шеңбер болып тұады.Қолдарынадоптар,кеглилер,әртүрлі пішіндегі ойыншықтар беріледі,белгі бойынша балалар әртүрлі бағытта жүреді,белгі берілгенде бір-бірінің жұбын табуы керек.
НЕГІЗГІ ҚИМЫЛ- ҚОЗҒАЛЫС ЖАТТЫҒУЛАРЫ.
1. Гимнастикалық орындық үстінен етпетінен жатып, қолмен тартылу.
2. Гимнастикалық орындық үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру
Қимылды ойын:<<Бүркіт>>-екі бала бүркіт болып тағайындалады,қалған балалар тышқандар,түлкілер,қояндар болады.Музыка қосыланда бүркіттер ұясында ұйықтайды, ал қалған аңдар секіріп қимылдап жүреді,музыка тоқтағанда аңдар орындарында қатып қалады,бүркіттер аңға шығады.Қимылдап қойған балаларды бүркіт жеп қояды яғни ойыннан шығады.
Саптық жаттығуларды орындайды.
Жаттығуларды 5-6 рет қайталау.
Жаттығулар өз бетінше орындалады.
Педагогтың белгісі бойынша орындалады.
Негізгі қимыл - қозғалыс жаттығуларын дұрыс орындау.
Ойынға бүркіттің,тышқандардың,түлкілердің,қояндардың бетперделері керек.
Рефлекстік
түзету
Йога жаттығуы.
Қорытындылау.
Балаларды марапаттау.
Қоштасу.
Жай әуенмен орындалады.
Тақырыпты қорытындылау.
Қоштасады
Нені біледі: Гимнастикалық орындық үстінен етпетінен жатып, қолмен тартылуды.
Игеру түсініктері:Негізгі қимыл - қозғалыс жаттығуларын.
Меңгеру дағдылары:Ойын шарттарын.
1.Әуенмен балалар кіреді.
2.Жалпы дамыту жаттығуларлын орындайды.
3.Ойын:<<Жұбыңды тап>>.
4.Негізгі қимыл - қозғалыс жаттығулар
5.Қимылды ойын:<<Бүркіт>>
.
6.Балаларды марапаттау
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
ашық қаралымы
Тақырыбы: <<Гимнастикалық орындықта қарынмен (етпетімен) жатып,қолмен
алға қарай тартылу>>.
Тобы:<<Күншуақ>> ересектер тобы
Дене шынықтыру пәнінің меңгерушісі:
Канатбаева Жазира Аралбаевна
Ақтөбе 2017жыл
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: <<Денсаулық>> Бөлімі: <<Дене шынықтыру>>
Дене шынықтыру пәнінің жетекшісі: Канатбаева Жазира
Тобы: Ересектер тобы <<Күншуақ>>Күні:21.04.2017
Тақырыбы: №41<<Гимнастикалық орындықта қарынмен (етпетімен) жатып,қолмен алға қарай тартылу>>.
Мақсаты:Гимнастикалық орындық үстінен етпетінен жатып, қолмен тартыла жылжу.Гимнастикалық орындық үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.Жалпы дамыту жаттығуларын меңгеру.Балаларды ептілікке тәрбиелеу.
Құрал - жабдықтар:Гимнастикалық орындық,әртүрлі аңдардың бетперделері,доптар,кеглилер,әртүрлі пішіндегі ойыншықтар,ысқырық.
Әрекет кезендері
Тәрбиешінің іс -әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық
кезеңі.
Армысың , ардақты Аспан-ата !
Армысың ,мейрімді Жер-ана !
Армысың ,шұғылалы алтын күн !
Күліп шықты күн бүгін ,
Қуант бізді таңырқап ,
Қуанатын күн бүгін .
Қайырлы таң , қайырлы күн !
Күліп шықты күн бүгін .
-Балалармен амандасу.
-Сәлеметсіңдерме балалар!
-Бүгінігі көңіл күйлерің қалай?
-Балалар белгі бойынша сап тізбекке тұрады.
Таптақты айтып бірге қимыл орындайды.
-Сәлеметсізбе!
-Көңіл күйіміз жақсы
Ұйымдастыру - іздену
-әдеттегі жүріс,
-тізені жоғары көтеріп жүру;
-сыртқы қырымен жүру;
-аяқтың ұшымен;
-аяқтың өкшесімен;
-жартылай отырып жүру.
Жалпы Дамыту Жаттығулар:
1. Б.қ қол белде 1-4 оңға, 5-8 солға басты айналдыру.
2. Б.қ Екі қол иықта 1-4 алға, 4-8 артқа айналдыру.
3. Б.қ Оң қол жоғары, сол қол төмен. 1-4 оң қолды артқа жұлқимыз, 5-8 сол қолмен.
4. Б.қ оң қол жоғары, сол қол белде. 1-2-3 денені сол жаққа иелеміз-4 б.қ. 1-2-3 қолды алмастырып оң жаққа иеліп-4 б.қ.
5. Б.қ екі қол белде. 1-4 белді оң жаққа айналдырру, 5-8 сол жаққа айналдыру.
6. Б.қ екі қол белде, аяқ иықтан кең ашып тұру. 1-екі қолды оң аяққа тигізу, 2-ортаға, 3-сол аяққа 4-б.қ
7. Б.қ екі қол белде, 1-4 оң аяққа секіру, 1-4 сол аяққа, 1-4 қос аяқпен секіру.
Ойын:<<Жұбыңды тап>>.
Ойынның шарты-балалар шеңбер болып тұады.Қолдарынадоптар,кеглилер,әртүрлі пішіндегі ойыншықтар беріледі,белгі бойынша балалар әртүрлі бағытта жүреді,белгі берілгенде бір-бірінің жұбын табуы керек.
НЕГІЗГІ ҚИМЫЛ- ҚОЗҒАЛЫС ЖАТТЫҒУЛАРЫ.
1. Гимнастикалық орындық үстінен етпетінен жатып, қолмен тартылу.
2. Гимнастикалық орындық үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру
Қимылды ойын:<<Бүркіт>>-екі бала бүркіт болып тағайындалады,қалған балалар тышқандар,түлкілер,қояндар болады.Музыка қосыланда бүркіттер ұясында ұйықтайды, ал қалған аңдар секіріп қимылдап жүреді,музыка тоқтағанда аңдар орындарында қатып қалады,бүркіттер аңға шығады.Қимылдап қойған балаларды бүркіт жеп қояды яғни ойыннан шығады.
Саптық жаттығуларды орындайды.
Жаттығуларды 5-6 рет қайталау.
Жаттығулар өз бетінше орындалады.
Педагогтың белгісі бойынша орындалады.
Негізгі қимыл - қозғалыс жаттығуларын дұрыс орындау.
Ойынға бүркіттің,тышқандардың,түлкілердің,қояндардың бетперделері керек.
Рефлекстік
түзету
Йога жаттығуы.
Қорытындылау.
Балаларды марапаттау.
Қоштасу.
Жай әуенмен орындалады.
Тақырыпты қорытындылау.
Қоштасады
Нені біледі: Гимнастикалық орындық үстінен етпетінен жатып, қолмен тартылуды.
Игеру түсініктері:Негізгі қимыл - қозғалыс жаттығуларын.
Меңгеру дағдылары:Ойын шарттарын.
1.Әуенмен балалар кіреді.
2.Жалпы дамыту жаттығуларлын орындайды.
3.Ойын:<<Жұбыңды тап>>.
4.Негізгі қимыл - қозғалыс жаттығулар
5.Қимылды ойын:<<Бүркіт>>
.
6.Балаларды марапаттау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz