Оқушы әрекеті. Мұғалім әрекеті

А:
- Сопылық әдебиет өкілдерінің мақсаты және осы ағымды енгізудегі Йассауи еңбегі туралы біледі.
В:
- Рухани құндылықтардың адамзат өмірінде алатын орнын, маңызын ұғынып, ұстанымдарын нақтылай алады.
С:
- Бүгінгі күн тұрғысынан «рухани құндылықтар өзектілігі» мәнін саралап, дәлел келтіріп, зерделей алады.
Уақыты
минут
1.
- оқушылармен амандасу;
- сыныпты түгендеу;
- кезекшілік қызметін қадағалау;
- «Сіздің көңіл-күйіңіз қандай?» тренингі арқылы оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
Оқушыларға мұғалім үстелі үстінен түрлі-түсті қағаздардың бірін таңдауға нұсқау беріледі.
а) Интерпретация
Қызыл- қуанышты көңіл-күй
Жасыл -ұнамды көңіл-күй
Сары-жағымды көңіл-күй
Көк- суық көңіл-күй
Қара-күш - қуаттың төмендеуі
Ақ -анықталмаған көңіл-күй.
а) Оқушылардың таңдаған фигураларының түсіне байланысты олардың көңіл-күйін білуге болады.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, осы 6 түске байланысты алты жұп немесе үштікке бөлу.
2. Үй тапсырмасын «Көрсет және түсіндір» әдісімен тексеру.
3. Алдыңғы тақырыпты «Миға шабуыл» әдісімен қайталап жаңа сабаққа көшу.
1.
-мұғаліммен сәлемдесу;
- кезекшілік қызметін атқару;
- сабаққа зер салу.
2. Үйден жазып келген тапсырмаларды көршілеріне көрсете отырып, бір-бірінің жұмысын тексереді. «Сэндвич» әдісі бойынша бағалайды.
Жақсы орындалған жұмысты таңдап, сыныпқа таныстырады, оқушылар пікір білдіреді.
1. Оқушылар видеоподкастты тамашалайды.
2. «Түртіп алу» әдісімен қажет мәліметтерді түртіп алып отырады
3. «Басбармақ» әдісімен видеоподкастты түсіну дәрежесін бағалайды.
«Жұптасып-ойлан-бөліс» Джесси Джентильдің диаграммасы бойынша видеоподкастты талқылау.
Мұғалім оқушылардың іс-әрекеттерін, пікірлерін бақылайды.
Оқушылардың бағалауларын толықтырып, бағыттайды.
Оқушылардың білім алуларын қолдау үшін «түрткі болу», «сынақтан өткізу», «қайта бағыттау» сұрақтар қойып, оқушыларды бағыттайды.
Видеоподкаст, өтілген материал мазмұнына сай топтық әңгіме жүргізіледі. Жақсы ой айтқан оқушы жауаптарын мадақтап, ынталандыру.
Әр топ басшысы қалпақтың түсіне сай, ережеге сүйеніп пікірін тұжырымдайды.
Оқушылар сабақты түсіну деңгейлерін «Бағалау ағашы» арқылы бағалайды.
Әрбір оқушы сабақтан алған әсерін рефлексия парағын толтыру арқылы көрсетеді. Үй тапсырмасын тыңғылықты жазып алады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz