Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Барлық оқушы
Астана қаласы Білім басқармасы
<<№84 мектеп-лицей>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
<<Келісемін>> <<Бекітемін>>
Оқу ісінің орынбасары №84 мектеп - лицей директоры
Альпеисова Д.А. ___________ Жусупова З.Г.______________
<<15>> сәуір 2017 жыл <<15>> сәуір 2017 жыл
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: <<Қымбат- арзан. Бөлім бойынша жиынтық бағалау>>
Пәні: Математика
Сыныбы: 1 <<А>>
Пән мұғалімі: Кенжина М.К.
Астана қаласы, 2017 жыл
Қысқа мерзімді жоспар
Күні:15.04.2017ж
Сыныбы: 1 <<А>>
Сыныптағы барлық оқушылар саны: 22
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қымбат- арзан. Бөлім бойынша жиынтық бағалау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг, 50 тг тиындарымен түрлі операцияларды орындау
1.5.1.2 заттардың арасындағы қашықтықты анықтайтын сандарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану
1.5.1.6 тақырып бойынша есептерді шешуде қажетті амалдарды дұрыс таңдау
Жетістік критерийлері
Барлық оқушы: 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг, 50 тг монеталарды қолданып белгілі бір соманы төлейді; Көптеген оқушы: заттардың бағасын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды (қымбат- арзан) дұрыс пайдаланады;
Кейбір оқушы: берілген есептің сызбасын құрай алады;
Құндылықтарды дамыту
Ұжымшылдыққа тәрбиелеу, жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарын қалыптастыру
Пәнаралық байланыс
Дүниетану, сауат ашу
Тілдік құзыреттілік
Қымбат - дорого-expensive
Арзан- дешево- cheap
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Формативтік бағалау
Ресурстар
Сабақтың барысы
Ынтымақтастық атмосферасы
2 мин
2 мин
3 мин
Ұйымдастыру кезеңі: оқушылар топта бір- біріне қарап тұрады.
Математика сабағын
Мен меңгеріп аламын.
Қазір есеп шығарып,
Ата - анамды қуантып,
Үздік бала боламын!
Балалардың көңіл -күйлерін сұрау. <<Бас бармақ>> әдісі
Көңілсіз Көңілді
Топтың атын табу: Балалар топта отырады.
<<Алтын ереже>> құру
Мозаиканы білеміз бе , оқушылар?
-Оны қалай пайдаланады?
- Дұрыс. Енді алдарыңда мозайкалар жатыр.Осы мозайканы дұрыс құрастырып шықсаңдар келесі бетінен сурет шығады. Ол суреттің не екенін білгілерің келе ме? Олай болса мозайка құрастырып ойнап көрейік.
-Суреттен не шықты? (біздің елде жиі қолданысқа ие болып жүрген басқа елдің валюталары шығады, сол бойынша топ атаулары белгілі болады)
- Осы теңгені қалай қолданамыз?
Затты сатып алу үшін несіне назар аударамыз?
Заттың бағалары қандай болуы мүмкін?
Заттың бағасын салыстыру үшін қандай ұғымдарды қолданамыз? (Сәйкестендіреді)
қымбат
артық
Арзан
Кем
Қымбат - дорого- expensive
Арзан- дешево- cheap
Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?
оқушылардың жауаптарын тыңдау
Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: <<Қымбат- арзан>>
-Сабақтың мақсаты: Қымбат- арзан сөздерінің арасында қатынас орнату, есепке сәйкес сызбаны сызу, заттардың бағасына сай ақшамен төлем жасай білу.
Бас бармақтың көмегімен
Интерактивті тақтада жазылған өлең жолдары
Интерактивті тақта. А4
(рубль, теңге, евро, доллар)
Топ тауалары жазылған кувертка
Интерактивті тақта
А4 қағаз
Топтық тапсырма
5 мин
Айналмалы жазу
(Алгоритм)
6 мин
2 мин
Жекелей жұмыс
18 мин
1-тапсырмада. Балалар, мен әр топтың алдына түрлі тағамдар қойдым, олардың бағасы көрсетілген. Сендер заттың бағасын салыстырып, қайсысы қымбат, қайсысы арзан екенін айтасыңдар. Топтар бір- біріңді бағалайсыңдар.
А) Сүт-75 тг ? қымбат
Алма-35тг
ә) Шырын-80тг
Алмұрт- 40 тг ? арзан
Ережені шығарады: Бір заттың екінші заттан қаншаға қымбат немесе арзан екендігін анықтау үшін үлкен саннан кіші санды азайтамыз.
2-тапсырмада: қалауларың бойынша алдарыңдағы берілген заттың біреуін әмияндарыңдағы ақшаны қолданып сатып аласыңдар. Топтар бір- біріңді бағалайсыңдар.
1. Кекс 80 теңге тұрады, ал бәліш 60 теңге тұрады. Кекс бәлішке қарағанда қаншаға қымбат? Осы есепке басқаша қандай сұрақ қоюға болады? Немесе арзан ұғымын пайдалана отыра сұрақты қалай өзгертуге болады?
Сергіту сәті : Сергіту сәті:
1-5 санай отырып, әр оқушы өз тапсырмаларын таңдайды, орындайды.
1,2,3,4,5 нұсқада таратылады
Өзара бағалайды,
қол соғу арқылы
Бірін - бірі бағалайды
Бірін- бірі дескриптор бойынша
бағалайды
Жиынтық бағалау
Флипчарт
(алма, банан, сүт, шырын, кәмпит, апельсин, алмұрт, чупа чупс) Флипчарт
Тақтамен жұмыс
1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг,50 теңгелік; монеталар
100
Бейне таспа
Флипчарт
А4 қағаз
2 мин
-- бүгінгі сабақта не үйрендік?
oo Қаншаға қымбат немесе қаншаға арзан екендігін қалай табамыз?
-- Шартты толықтыр:
Оқулық 90 тг, ал доп 50 тг тұрады. Оқулық доптан қанша _______? Доп оқулықтан қанша ________?
Рефлексия:
-Балалар, бүгінгі сабақты қаншалық түсіндіңдер? Егер толық мағлұмат алдым десеңдер 100 тг, ал әлі де сұрағым бар десеңдер 50 тг, мүлдем түсінген жоқпын десеңдер 1 теңгелік таблоны көрсетіңдер. Себебін түсіндіріңдер.
Өздерін - өздері бағалайды
100 тг, 50 тг,1тг теңгелік монеталар жазылған таблолар
100
<<№84 мектеп-лицей>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
<<Келісемін>> <<Бекітемін>>
Оқу ісінің орынбасары №84 мектеп - лицей директоры
Альпеисова Д.А. ___________ Жусупова З.Г.______________
<<15>> сәуір 2017 жыл <<15>> сәуір 2017 жыл
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: <<Қымбат- арзан. Бөлім бойынша жиынтық бағалау>>
Пәні: Математика
Сыныбы: 1 <<А>>
Пән мұғалімі: Кенжина М.К.
Астана қаласы, 2017 жыл
Қысқа мерзімді жоспар
Күні:15.04.2017ж
Сыныбы: 1 <<А>>
Сыныптағы барлық оқушылар саны: 22
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қымбат- арзан. Бөлім бойынша жиынтық бағалау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг, 50 тг тиындарымен түрлі операцияларды орындау
1.5.1.2 заттардың арасындағы қашықтықты анықтайтын сандарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану
1.5.1.6 тақырып бойынша есептерді шешуде қажетті амалдарды дұрыс таңдау
Жетістік критерийлері
Барлық оқушы: 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг, 50 тг монеталарды қолданып белгілі бір соманы төлейді; Көптеген оқушы: заттардың бағасын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды (қымбат- арзан) дұрыс пайдаланады;
Кейбір оқушы: берілген есептің сызбасын құрай алады;
Құндылықтарды дамыту
Ұжымшылдыққа тәрбиелеу, жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарын қалыптастыру
Пәнаралық байланыс
Дүниетану, сауат ашу
Тілдік құзыреттілік
Қымбат - дорого-expensive
Арзан- дешево- cheap
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Формативтік бағалау
Ресурстар
Сабақтың барысы
Ынтымақтастық атмосферасы
2 мин
2 мин
3 мин
Ұйымдастыру кезеңі: оқушылар топта бір- біріне қарап тұрады.
Математика сабағын
Мен меңгеріп аламын.
Қазір есеп шығарып,
Ата - анамды қуантып,
Үздік бала боламын!
Балалардың көңіл -күйлерін сұрау. <<Бас бармақ>> әдісі
Көңілсіз Көңілді
Топтың атын табу: Балалар топта отырады.
<<Алтын ереже>> құру
Мозаиканы білеміз бе , оқушылар?
-Оны қалай пайдаланады?
- Дұрыс. Енді алдарыңда мозайкалар жатыр.Осы мозайканы дұрыс құрастырып шықсаңдар келесі бетінен сурет шығады. Ол суреттің не екенін білгілерің келе ме? Олай болса мозайка құрастырып ойнап көрейік.
-Суреттен не шықты? (біздің елде жиі қолданысқа ие болып жүрген басқа елдің валюталары шығады, сол бойынша топ атаулары белгілі болады)
- Осы теңгені қалай қолданамыз?
Затты сатып алу үшін несіне назар аударамыз?
Заттың бағалары қандай болуы мүмкін?
Заттың бағасын салыстыру үшін қандай ұғымдарды қолданамыз? (Сәйкестендіреді)
қымбат
артық
Арзан
Кем
Қымбат - дорого- expensive
Арзан- дешево- cheap
Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?
оқушылардың жауаптарын тыңдау
Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: <<Қымбат- арзан>>
-Сабақтың мақсаты: Қымбат- арзан сөздерінің арасында қатынас орнату, есепке сәйкес сызбаны сызу, заттардың бағасына сай ақшамен төлем жасай білу.
Бас бармақтың көмегімен
Интерактивті тақтада жазылған өлең жолдары
Интерактивті тақта. А4
(рубль, теңге, евро, доллар)
Топ тауалары жазылған кувертка
Интерактивті тақта
А4 қағаз
Топтық тапсырма
5 мин
Айналмалы жазу
(Алгоритм)
6 мин
2 мин
Жекелей жұмыс
18 мин
1-тапсырмада. Балалар, мен әр топтың алдына түрлі тағамдар қойдым, олардың бағасы көрсетілген. Сендер заттың бағасын салыстырып, қайсысы қымбат, қайсысы арзан екенін айтасыңдар. Топтар бір- біріңді бағалайсыңдар.
А) Сүт-75 тг ? қымбат
Алма-35тг
ә) Шырын-80тг
Алмұрт- 40 тг ? арзан
Ережені шығарады: Бір заттың екінші заттан қаншаға қымбат немесе арзан екендігін анықтау үшін үлкен саннан кіші санды азайтамыз.
2-тапсырмада: қалауларың бойынша алдарыңдағы берілген заттың біреуін әмияндарыңдағы ақшаны қолданып сатып аласыңдар. Топтар бір- біріңді бағалайсыңдар.
1. Кекс 80 теңге тұрады, ал бәліш 60 теңге тұрады. Кекс бәлішке қарағанда қаншаға қымбат? Осы есепке басқаша қандай сұрақ қоюға болады? Немесе арзан ұғымын пайдалана отыра сұрақты қалай өзгертуге болады?
Сергіту сәті : Сергіту сәті:
1-5 санай отырып, әр оқушы өз тапсырмаларын таңдайды, орындайды.
1,2,3,4,5 нұсқада таратылады
Өзара бағалайды,
қол соғу арқылы
Бірін - бірі бағалайды
Бірін- бірі дескриптор бойынша
бағалайды
Жиынтық бағалау
Флипчарт
(алма, банан, сүт, шырын, кәмпит, апельсин, алмұрт, чупа чупс) Флипчарт
Тақтамен жұмыс
1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг,50 теңгелік; монеталар
100
Бейне таспа
Флипчарт
А4 қағаз
2 мин
-- бүгінгі сабақта не үйрендік?
oo Қаншаға қымбат немесе қаншаға арзан екендігін қалай табамыз?
-- Шартты толықтыр:
Оқулық 90 тг, ал доп 50 тг тұрады. Оқулық доптан қанша _______? Доп оқулықтан қанша ________?
Рефлексия:
-Балалар, бүгінгі сабақты қаншалық түсіндіңдер? Егер толық мағлұмат алдым десеңдер 100 тг, ал әлі де сұрағым бар десеңдер 50 тг, мүлдем түсінген жоқпын десеңдер 1 теңгелік таблоны көрсетіңдер. Себебін түсіндіріңдер.
Өздерін - өздері бағалайды
100 тг, 50 тг,1тг теңгелік монеталар жазылған таблолар
100
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz