1-сынып математикасы: Қымбат-арзан тақырыбы бойынша қысқа мерзімді жоспар және бөлімдік жиынтық бағалау

Астана қаласы Білім басқармасы

«№84 мектеп-лицей» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

«Келісемін» «Бекітемін»

Оқу ісінің орынбасары №84 мектеп - лицей директоры

Альпеисова Д. А. Жусупова З. Г.

« 15 » сәуір 2017 жыл « 15 » сәуір 2017 жыл

АШЫҚ САБАҚ

Тақырыбы: «Қымбат- арзан. Бөлім бойынша жиынтық бағалау»

%D0%91%D0%B5%D0%B7%D1%8B%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B91

Пәні: Математика

Сыныбы: 1 «А»

Пән мұғалімі: Кенжина М. К.

Астана қаласы, 2017 жыл

Қысқа мерзімді жоспар

Күні:15. 04. 2017ж

Сыныбы: 1 «А»

Сыныптағы барлық оқушылар саны: 22

Қатыспаған оқушылар саны:

Күні:15. 04. 2017жСыныбы: 1 «А»: Сабақтың тақырыбы:
Сыныптағы барлық оқушылар саны: 22Қатыспаған оқушылар саны:: Қымбат- арзан. Бөлім бойынша жиынтық бағалау
Күні:15. 04. 2017жСыныбы: 1 «А»:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

Сыныптағы барлық оқушылар саны: 22Қатыспаған оқушылар саны::

1. 1. 3. 6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг, 50 тг тиындарымен түрлі операцияларды орындау

1. 5. 1. 2 заттардың арасындағы қашықтықты анықтайтын сандарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану

1. 5. 1. 6 тақырып бойынша есептерді шешуде қажетті амалдарды дұрыс таңдау

Күні:15. 04. 2017жСыныбы: 1 «А»: Жетістік критерийлері
Сыныптағы барлық оқушылар саны: 22Қатыспаған оқушылар саны::

Барлық оқушы: 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг, 50 тг монеталарды қолданып белгілі бір соманы төлейді; Көптеген оқушы: заттардың бағасын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды (қымбат- арзан) дұрыс пайдаланады;

Кейбір оқушы: берілген есептің сызбасын құрай алады;

Күні:15. 04. 2017жСыныбы: 1 «А»: Құндылықтарды дамыту
Сыныптағы барлық оқушылар саны: 22Қатыспаған оқушылар саны:: Ұжымшылдыққа тәрбиелеу, жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарын қалыптастыру
Күні:15. 04. 2017жСыныбы: 1 «А»: Пәнаралық байланыс
Сыныптағы барлық оқушылар саны: 22Қатыспаған оқушылар саны:: Дүниетану, сауат ашу
Күні:15. 04. 2017жСыныбы: 1 «А»: Тілдік құзыреттілік
Сыныптағы барлық оқушылар саны: 22Қатыспаған оқушылар саны::

Қымбат - дорого-expensive

Арзан- дешево- cheap

Күні:15. 04. 2017жСыныбы: 1 «А»: Сабақтың барысы
Күні:15. 04. 2017жСыныбы: 1 «А»: Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Сыныптағы барлық оқушылар саны: 22Қатыспаған оқушылар саны:: Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Формативтік бағалау
Ресурстар
Күні:15. 04. 2017жСыныбы: 1 «А»:

Сабақтың барысы

Ынтымақтастық атмосферасы

2 мин

2 мин

3 мин

Сыныптағы барлық оқушылар саны: 22Қатыспаған оқушылар саны::

Ұйымдастыру кезеңі: оқушылар топта бір- біріне қарап тұрады.

Математика сабағын
Мен меңгеріп аламын.
Қазір есеп шығарып,
Ата - анамды қуантып,
Үздік бала боламын!

Балалардың көңіл -күйлерін сұрау. «Бас бармақ» әдісі

Көңілсіз Көңілді

Топтың атын табу: Балалар топта отырады.

«Алтын ереже» құру

Мозаиканы білеміз бе, оқушылар?

-Оны қалай пайдаланады?

- Дұрыс. Енді алдарыңда мозайкалар жатыр. Осы мозайканы дұрыс құрастырып шықсаңдар келесі бетінен сурет шығады. Ол суреттің не екенін білгілерің келе ме? Олай болса мозайка құрастырып ойнап көрейік.

-Суреттен не шықты? (біздің елде жиі қолданысқа ие болып жүрген басқа елдің валюталары шығады, сол бойынша топ атаулары белгілі болады)

- Осы теңгені қалай қолданамыз?

Затты сатып алу үшін несіне назар аударамыз?

Заттың бағалары қандай болуы мүмкін?

Заттың бағасын салыстыру үшін қандай ұғымдарды қолданамыз? (Сәйкестендіреді)

Қымбат - дорого- expensive

Арзан- дешево- cheap

Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?

оқушылардың жауаптарын тыңдау

Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Қымбат- арзан»

- Сабақтың мақсаты: Қымбат- арзан сөздерінің арасында қатынас орнату, есепке сәйкес сызбаны сызу, заттардың бағасына сай ақшамен төлем жасай білу.

Бас бармақтың көмегімен

Интерактивті тақтада жазылған өлең жолдары

Интерактивті тақта. А4

http://www.artfrank.ru/uploads/2/for_home/puzzle_piloow/puzzle0.jpg

(рубль, теңге, евро, доллар)

Топ тауалары жазылған кувертка

C:\Users\Maks\Desktop\kuv-2.gif

Интерактивті тақта

А4 қағаз

Күні:15. 04. 2017жСыныбы: 1 «А»:

Топтық тапсырма

5 мин

Айналмалы жазу

(Алгоритм)

6 мин

2 мин

Жекелей жұмыс

  1. мин
Сыныптағы барлық оқушылар саны: 22Қатыспаған оқушылар саны::

1-тапсырмада. Балалар, мен әр топтың алдына түрлі тағамдар қойдым, олардың бағасы көрсетілген. Сендер заттың бағасын салыстырып, қайсысы қымбат, қайсысы арзан екенін айтасыңдар. Топтар бір- біріңді бағалайсыңдар.

А) Сүт-75 тг ? қымбат

Алма-35тг

ә) Шырын-80тг

Алмұрт- 40 тг ? арзан

Ережені шығарады: Бір заттың екінші заттан қаншаға қымбат немесе арзан екендігін анықтау үшін үлкен саннан кіші санды азайтамыз.

2-тапсырмада: қалауларың бойынша алдарыңдағы берілген заттың біреуін әмияндарыңдағы ақшаны қолданып сатып аласыңдар. Топтар бір- біріңді бағалайсыңдар.

  1. Кекс 80 теңге тұрады, ал бәліш 60 теңге тұрады. Кекс бәлішке қарағанда қаншаға қымбат? Осы есепке басқаша қандай

Ұқсас жұмыстар
Жаңартылған бағдарламаға сәйкес 7-сынып физикасының бөлімдік және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары (оқу-әдістемелік құрал)
Қысқа мерзімді жоспар: 3-сынып математикасы - пропорциялы тең бөліктерді табу және төртінші пропорционал бойынша есептер
Қазақ тілі пәні 1-сынып: Үй жануарлары тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Шылау (1-сабақ)
Дене мүшелері тақырыбы бойынша 1-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сынып: Қиысу тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді жоспар: Урбандалу үдерісі мен Қазақстандағы урбандалу деңгейін бағалау
6А сынып математикасы: рационал сандарға арифметикалық амалдарды қолдануды қайталау - қысқа мерзімді жоспар
6-сынып: Қазақтың дастарханы тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сынып биологиясы: Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметі (Қысқа мерзімді жоспар №1)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz