Бисерден жасалатын бұйымдар

C:\Users\projector\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20170502_233741.jpg Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы,

Ынтымақ а/ә, Көрікті ауылы, «Еңбек» жалпы орта

мектебінің технология пәнінің мұғалімі

Қуттыбекова Дилдакыз Таттибаевна

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ: технология
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі
САБАҚ: технология: Күні:
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Мұғалімнің есімі: уттыбекова Дилдакыз Таттибаевна
САБАҚ: технология: СЫНЫП: 9
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Қатысқандар саны: 25
Қатыспағандар саны:
САБАҚ: технология: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Бисерден жасалатын бұйымдар
САБАҚ: технология:

Сабақ мақсаттары

Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Барлық оқушылар:
САБАҚ: технология:
  • Сумоншақпен жасалатын сәнді бұйымдарды біледі.
САБАҚ: технология: Оқушылардың басым бөлігі:
САБАҚ: технология:
  • Сумоншақты қолдана отырып бұймдар жасау технологиясын түсінеді.
САБАҚ: технология: Кейбір оқушылар:
САБАҚ: технология: Су моншақпен (бисермен) кестелеудің технологиясымен таныса отырып, сапалы да сәнді бұйымдар жасайды.
САБАҚ: технология: Тілдік мақсат
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі:

Оқушылар:

Сумоншақты пайдалана отырып сәнді бұйымдар жасайды. Өз бетінше ұқыпты жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, қолөнерге деген қызығушылығы артады. Өзін-өзі дамытады, топпен жұмыс істеу және топ жұмысының нәтижесін көреді, өз ойларын сын тұрғысынан ойлай отырып сынып алдында қорғай біледі.

САБАҚ: технология: Негізгі сөздер мен тіркестер: Сумоншақтан жасалған бұйымдар сызбалар, суреттер
САБАҚ: технология:

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Биссер, Бусер, Рубка, Стеклярус .

  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting - what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask - What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
САБАҚ: технология: Талқылауға арналған тармақтар:
САБАҚ: технология: Сумоншақтың шығу тарихын, сәнді бұйымдар жасауда сумоншақтарды қолдану технологияларын.
САБАҚ: технология: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
САБАҚ: технология: Бисердің шығу тарихы әйнектің пайда болуымен тікелей байланысты
САБАҚ: технология:

Жазылым бойынша ұсыныстар:

1. Сумоншақ дегеніміз не?
2. Сумоншақтың отаны
3. Сумоншақтан жасалған сәндік бұйымдар

САБАҚ: технология: Алдыңғы тақырып
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Өтілген тақырыптар бойынша сұрақ жауаптар. Елестетеді, ойлана отырып жауап береді.
САБАҚ: технология: Жоспар
САБАҚ: технология:

Жоспар-ланған уақыт

45 минут

Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
САБАҚ: технология:

Басталуы

2 минут

Ортасы

5 минут

8 минут

7 минут

8 минут

2 минут

6 минут

5 минут

Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі:

Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін “Севен-ап” ойыны : Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті санын айтатын адам “Жеті” деудің орнына, орнынан тұрып, “Севен-ап” деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады.

«СЕН ҚАНДАЙСЫҢ?» биссер түстері арқылы оқушыларды қыздарды 2-топқа бөлу.

1-топ «Қызыл биссер», 2-топ «Сары биссер»

Қыздарды белгіленген жұмыс орнына отырғызу.

Севен-ап

Түрлі түсті биссерлер

САБАҚ: технология:

Блум таксономиясының категорияларын қолдану.
«Ыстық орындық»әдісі бойынша сұрақтар.

  1. Ілмекбезбен тоқуға арналған иірімжіп түрлерін атаңыз?
  2. Ілмекбезбен тоқудың негізгі элементтерін атаңыз?
  3. Шалмалы бағанша қалай орындалады?

4. Тоқуға арналған ілмекбездерді қандай материалдан

жасайды

1. Білу. «Ой қозғау әдісі арқылы. Оқушыларға жұмбақ қойып жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

1. Пластмассадан, әйнектен,

інжу-маржаннан жасалатын

түрлі-түсті ұсақ моншақтар (сумоншақ)

Бүгінгі сабағымыз өткен сабағымызға қарағанда өзгеше. Сондықтан ортаға оқушыны шақырайық. Не дайындап келді екен.

1. Оқушы: -Пластмассадан, әйнектен, інжу-маржаннан жасалған түрлі-түсті ұсақ моншақтарды бисер деп атайды.

2. Оқушы: Кейбір деректер бойынша әйнектің Отаны Ежелгі Египет болған. Әйнектен жасалған моншақтар, амулет, ыдыс-аяқтар сонау б. з. д. ІV ғасыр ескерткіштерінен табылған. Әйнектік массаға кобальт, мыс, марганец қосу арқылы египеттер көгілдір, жасыл, алқызыл түсті әйнек алған. Мұндай әшекейлерді еркектер де, әйелдер де, әсіресе ақ түсті киімдермен таққан екен. Ең алғаш бисер атауы дәл осы Египет елімен байланысты. Оның атауы арабтың «бусра» немесе «бусер» деген сөзінен шыққан, мағынасы «жасалған маржан».

3. Оқушы: -Ұсақ моншақтарды кестелеп тігіп, әсем өрнектер (сақина, сырға, білезік) жасайды. Сонымен қатар, қыз-келіншектердің киімдерінің алдын, өңірін, жеңін, жағасын және көзәйнектің қабын, сөмке, әмиян, қамзол, сәукеле, жейде, аяқкиімдерді сәндеуге қолданылады. - Интернеттен алынған сумоншақтың шығу тарихына қатысты қалалардың суреттері шығады, шолу жасалады. Тақтадан бисермен әшекейленген әр түрлі бұйымдар шығады. Қолөнер-мол өнер. Қолөнер-халық өмірімен, тұрмысымен бірге жетіліп, біте қайнасып келе жатыр. Сан алуан түрлі қолөнер бұйымдары әсемдігі, өрнегі, тұрмыстық сән берумен адамдарға рухани ләззат әкелген. Осылардың ішінде бисер өнеріне тоқталайық. Сумоншақтың отаны-ежелгі Египет. Міне солардан бисер деген атаумен жаңа ұғым пайда болды. Египеттен, Сериядан бисердің технологиясы Рим империясына дейін тарады.

2. Түсіну . »Жигос » әдісі арқылы

«Гүлдер». Осы гүлдерден алқаны, сырғаны және салпаншақты тоқуға болады. Ең алғашқы тоқу кезеңінде түсі және көлемі бірдей болуы керек. Тоқу әдісі дөңгелек тоқу әдісіне ұқсас.

Тереміз:

жұмыс жіпке гүлдің ортасын тоқу үшін бес моншақ теріп, оны дөңгелек тәріздес бекітеміз 1-ші моншақтан өткіземіз;

5 моншақ басқа түспен (6, 7, 8, 9 және 10-ші) гүлдің ортанғы бөлігі өткіземіз 1-ші және 2-ші моншақтардан;

4 моншақты (11, 12, 13, 14-ші) өткіземіз 6, 2 және 3-ші моншақтардан;

3 моншақты (23, 24 және 25-ші) өткіземіз 19, 5, 10, 9 және 8-ші моншақтардан.

Енді гүлімізге 5 моншақтан жапырақты қосамыз. Жұмыс жіпті 8-ші моншақтан шығарамыз. Жапыраққа дайындаған моншақты пайдаланамыз. Инеге 5 моншақты теріп, дөңгелекке бекітеміз де 8-ші моншаққа ілеміз.

Жұмыс жіпті 13-ші моншақты теріп дөңгелекке бекітеміз, өткіземіз 13-ші моншақтан. Жұмыс жіпті көшіреміз 17-ші моншақты іліп, өткіземіз 12, 11, 18 және 17-ші моншақтардан.

Үшінші жапыраққа қайтадан жұмыс жіпке 5 моншақтан теріп, өткіземіз 17, 15, 15, 22 және 21 моншақтардан.

Тереміз 5 моншақты тоқимыз төртінші жапырақты, өткіземіз 21, 20, 19, 25 және 24 моншақтардан.

Бесінші жапырақты тоқу үшін 5 моншақты аламых дөңгелекке бекітеміз 24-ші моншақтан өткізіп жіпті бекітеміз, гүліміз дайын.

C:\Users\projector\Desktop\Диля\20170426_093721.jpg

3. Қолдану . Сарамандық жұмыс

Сарамандық жұмысты техника қауіпсіздік ережесін еске түсіру мен оқушылардың бір-біріне сәттілік тілеуімен басталады. Жұмыстың реті:

1. Оқушылардың өз қалауы бойынша


Ұқсас жұмыстар
Жай бисер
Бисерден бұйымдар жасау технологиясы
Су моншақпен гүл жасау. 4 сынып
Бисерден аққайың жасау
Бисер тоқу
Бисерден жасалған гүлдесте
Құрақ құраудың технологиясы
Сыйлық заттар дайындау. Шашқа арналған әшекей бұйым
Тамақ дайындау технологиясы
Сумоншақпен жұмыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz