Бисерден жасалатын бұйымдар

Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы,
Ынтымақ а/ә, Көрікті ауылы, «Еңбек» жалпы орта
мектебінің технология пәнінің мұғалімі
Қуттыбекова Дилдакыз Таттибаевна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ мақсаттары
- Сумоншақпен жасалатын сәнді бұйымдарды біледі.
- Сумоншақты қолдана отырып бұймдар жасау технологиясын түсінеді.
Оқушылар:
Сумоншақты пайдалана отырып сәнді бұйымдар жасайды. Өз бетінше ұқыпты жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, қолөнерге деген қызығушылығы артады. Өзін-өзі дамытады, топпен жұмыс істеу және топ жұмысының нәтижесін көреді, өз ойларын сын тұрғысынан ойлай отырып сынып алдында қорғай біледі.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Биссер, Бусер, Рубка, Стеклярус .
- Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
- Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
- Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting - what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
- Take ideas and ask - What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
1. Сумоншақ дегеніміз не?
2. Сумоншақтың отаны
3. Сумоншақтан жасалған сәндік бұйымдар
Жоспар-ланған уақыт
45 минут
Басталуы
2 минут
Ортасы
5 минут
8 минут
7 минут
8 минут
2 минут
6 минут
5 минут
Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін “Севен-ап” ойыны : Қатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті санын айтатын адам “Жеті” деудің орнына, орнынан тұрып, “Севен-ап” деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады.
«СЕН ҚАНДАЙСЫҢ?» биссер түстері арқылы оқушыларды қыздарды 2-топқа бөлу.
1-топ «Қызыл биссер», 2-топ «Сары биссер»
Қыздарды белгіленген жұмыс орнына отырғызу.
Севен-ап
Түрлі түсті биссерлер
Блум таксономиясының категорияларын қолдану.
«Ыстық орындық»әдісі
бойынша сұрақтар.
- Ілмекбезбен тоқуға арналған иірімжіп түрлерін атаңыз?
- Ілмекбезбен тоқудың негізгі элементтерін атаңыз?
- Шалмалы бағанша қалай орындалады?
4. Тоқуға арналған ілмекбездерді қандай материалдан
жасайды
1. Білу. «Ой қозғау әдісі арқылы. Оқушыларға жұмбақ қойып жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
1. Пластмассадан, әйнектен,
інжу-маржаннан жасалатын
түрлі-түсті ұсақ моншақтар (сумоншақ)
Бүгінгі сабағымыз өткен сабағымызға қарағанда өзгеше. Сондықтан ортаға оқушыны шақырайық. Не дайындап келді екен.
1. Оқушы: -Пластмассадан, әйнектен, інжу-маржаннан жасалған түрлі-түсті ұсақ моншақтарды бисер деп атайды.
2. Оқушы: Кейбір деректер бойынша әйнектің Отаны Ежелгі Египет болған. Әйнектен жасалған моншақтар, амулет, ыдыс-аяқтар сонау б. з. д. ІV ғасыр ескерткіштерінен табылған. Әйнектік массаға кобальт, мыс, марганец қосу арқылы египеттер көгілдір, жасыл, алқызыл түсті әйнек алған. Мұндай әшекейлерді еркектер де, әйелдер де, әсіресе ақ түсті киімдермен таққан екен. Ең алғаш бисер атауы дәл осы Египет елімен байланысты. Оның атауы арабтың «бусра» немесе «бусер» деген сөзінен шыққан, мағынасы «жасалған маржан».
3. Оқушы: -Ұсақ моншақтарды кестелеп тігіп, әсем өрнектер (сақина, сырға, білезік) жасайды. Сонымен қатар, қыз-келіншектердің киімдерінің алдын, өңірін, жеңін, жағасын және көзәйнектің қабын, сөмке, әмиян, қамзол, сәукеле, жейде, аяқкиімдерді сәндеуге қолданылады. - Интернеттен алынған сумоншақтың шығу тарихына қатысты қалалардың суреттері шығады, шолу жасалады. Тақтадан бисермен әшекейленген әр түрлі бұйымдар шығады. Қолөнер-мол өнер. Қолөнер-халық өмірімен, тұрмысымен бірге жетіліп, біте қайнасып келе жатыр. Сан алуан түрлі қолөнер бұйымдары әсемдігі, өрнегі, тұрмыстық сән берумен адамдарға рухани ләззат әкелген. Осылардың ішінде бисер өнеріне тоқталайық. Сумоншақтың отаны-ежелгі Египет. Міне солардан бисер деген атаумен жаңа ұғым пайда болды. Египеттен, Сериядан бисердің технологиясы Рим империясына дейін тарады.
2. Түсіну . »Жигос » әдісі арқылы
«Гүлдер». Осы гүлдерден алқаны, сырғаны және салпаншақты тоқуға болады. Ең алғашқы тоқу кезеңінде түсі және көлемі бірдей болуы керек. Тоқу әдісі дөңгелек тоқу әдісіне ұқсас.
Тереміз:
жұмыс жіпке гүлдің ортасын тоқу үшін бес моншақ теріп, оны дөңгелек тәріздес бекітеміз 1-ші моншақтан өткіземіз;
5 моншақ басқа түспен (6, 7, 8, 9 және 10-ші) гүлдің ортанғы бөлігі өткіземіз 1-ші және 2-ші моншақтардан;
4 моншақты (11, 12, 13, 14-ші) өткіземіз 6, 2 және 3-ші моншақтардан;
3 моншақты (23, 24 және 25-ші) өткіземіз 19, 5, 10, 9 және 8-ші моншақтардан.
Енді гүлімізге 5 моншақтан жапырақты қосамыз. Жұмыс жіпті 8-ші моншақтан шығарамыз. Жапыраққа дайындаған моншақты пайдаланамыз. Инеге 5 моншақты теріп, дөңгелекке бекітеміз де 8-ші моншаққа ілеміз.
Жұмыс жіпті 13-ші моншақты теріп дөңгелекке бекітеміз, өткіземіз 13-ші моншақтан. Жұмыс жіпті көшіреміз 17-ші моншақты іліп, өткіземіз 12, 11, 18 және 17-ші моншақтардан.
Үшінші жапыраққа қайтадан жұмыс жіпке 5 моншақтан теріп, өткіземіз 17, 15, 15, 22 және 21 моншақтардан.
Тереміз 5 моншақты тоқимыз төртінші жапырақты, өткіземіз 21, 20, 19, 25 және 24 моншақтардан.
Бесінші жапырақты тоқу үшін 5 моншақты аламых дөңгелекке бекітеміз 24-ші моншақтан өткізіп жіпті бекітеміз, гүліміз дайын.
3. Қолдану . Сарамандық жұмыс
Сарамандық жұмысты техника қауіпсіздік ережесін еске түсіру мен оқушылардың бір-біріне сәттілік тілеуімен басталады. Жұмыстың реті:
1. Оқушылардың өз қалауы бойынша
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz