Оқушыларға стикерлерді толтыруды ұсыну

Омарова Р. К.

№27 жалпы білім беретін орта мектебі, Сәтбаев қаласы

МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ

ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ

Жаңартылған білім жүйесі құзыреттілікке және сапаға бағытталған бағдарлама. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы - оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АҚТ -ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты, шығармашылықты қолдана білуді және оны тиімді жүзеге асыру үшін қажетті тиімді оқыту әдіс-тәсілдер: бірлескен оқу, модельдеу, бағалау жүйесі, бағалаудың тиімді стратегияларын қолдану.

Математика сабағында Блум таксономиясы кеңінен қолданылып келеді. Блум таксономиясы бойынша ұйымдастыру оқушылардың дайын ақпаратты қабылдауынан гөрі, ондағы қойылған мәселені зерттеуіне, талдауына және салыстыруына, ой толғауына және бағалауына қолдау ететінін айта кеткен жөн. Блум таксономиясы адамның ақыл-ой қабілеттерінің құрылымы танымдық үдерісінің ең қарапайымнан бастап күрделіге біртіндеп өту барысында белсенді әрекетке жетелейтін 6 деңгейге сәйкес тапсырмаларды құруды қажет етеді.
Блум таксономиясының жеті модульін пайдаланып оқушылардың не білетінін және нені жасай алатынын, сондай-ақ қызығушылықтарын түсініп, оқытудың жаңа тәсілдерін тиімді және орынды пайдаланып, оқушы бойында ішкі уәж тудырып, өз қабілеттеріне сенім арттырып, ол өз кезегінде жаңа материалды саналы түрде меңгеруіне әсер етеді деп күтіледі. Сабақта балалардың пәнге деген қызығушылығын дамыту үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланамын. Бұл технологияда оқушылар жеке, жұппен, топпен өз ойларын балалар алдында айта алады. Сабақты бастамас бұрын психологиялық ахуал туғызып «Жүрек жылуы» тренингтер өткіземін. Бір-біріне ыстық жүрек жылуы тілектерін білдіреді. Міне, осы технологияларды пайдалана отырып 6 А сыныбында өткізген сабағымның жоспарын ұсынып отырмын.

Тақырыбы
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Тақырыбы: Мақсаты
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің шешу жолдарын білу, есептеу дағдыларын қалыптастыру
Тақырыбы: Жалпы мақсаты
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: Білімдерін жетілдіру арқылы есептерді шеше алады
Тақырыбы: 7 модульдің қолданылуы
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: «АКТ», «Оқыту мен оқудағы тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету».
Тақырыбы: Әдіс-тәсілдер
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: Миға шабуыл, Семантикалық карта, сәйкестендіру тест, Бес жол өлең, Қатесін тап, Сөзжұмбақ
Тақырыбы: Қолданылатын ресурстар
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: Слайдтар, тапсырмалар, интербелсенді тақта, стикерлер
Тақырыбы: Ұйымдастыру кезеңі
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: Оқушылармен амандасып, түгендеп психологиялық ахуал туғызу «Жүрек жылуы» тренинг арқылы бір-біріне амандасып, жағымды көңіл күйін білдіреді.
Оқушыларды 3 топқа бөліп, топ басшысын сайлаймын. Әр топқа бағалау парағын таратып беремін.
Тақырыбы: Сабақ кезеңдері
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Тақырыбы:

Білу

Қызығушылығын ояту

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: Миға шабуыл әдісін пайдаланып, өтілген тақырыптарды еске түсірейік. Сұрақтар беріледі.
Үй тапсырмасын сұрақ - жауап арқылы диалогқа түсіру. Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырмаларды орындау. Сөзжұмбақ құрастыру.
Оқушылар тапсырмаларды орындайды. Оқушылар сөзжұмбақтарды шешеді.
Тақырыбы: Түсіну
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: Топтарға кітаппен жұмыс жасау. №862(1-4), 875(1, 2) №880 есепті теңдеу құру арқылы шығару
Әр топ берілген тапсырмаларды орындайды, оқушы өз бетімен игереді, түсінбегенін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.
Оқушылар өз ойларын ортаға сала білуге үйренеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
Тақырыбы: Қолдану
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: Оқушыларға төменгі, ортаңғы, жоғарғы деңгей тапсырмалар беріледі. Қатесін тап тапсырмалар таратылады. Жауаптары интербелсенді тақтадан көрсетіледі.
Алған білімдерін қолданып үйрену. Бір-біріне түсіндіреді, қолданып үйренеді. Есептің қатесін дұрыстайды.
Окушылардың міндеті мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Тақырыбы: Талдау
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: Тірек схемасы, Бес жолды өлең
Топтар өздерінің білімдерін тірек схемасы бойынша талдайды, схема құрастырады. Бес жолды өлең шығарады.
Әр топтардан бір-бір оқушыдан ортаға шығып қорғайды. Бес жолды өлеңді оқиды.
Тақырыбы: Жинақтау
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу: Семантикалық картамен жұмыс. Постермен өткен тақырыпты қорғау
Топтар семантикалық картаны толтырып, сабақты жинақтайды.
Топтар

Ұқсас жұмыстар
Үзінділермен жүргізілетін әрекеттер.Үзінділерді белгілеуді және олармен әр түрлі әрекеттерді орындауды
Топты бағалау
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер Тарих туралы бұрынғы
Ұлт-азаттық қозғалыстың барысы
Оқушыларды түгендеу
Топпен талқылату
Бұршақ тұқымдастары
Тақырып - Лепті сөйлем
Д.Бабатайұлы. Аягөз, қайда барасың толғауы
Елдің жаңа орталығы-Астана
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz