Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларға стикерлерді толтыруды ұсыну
Омарова Р.К.
№27 жалпы білім беретін орта мектебі,Сәтбаев қаласы
МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ
ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ
Жаңартылған білім жүйесі құзыреттілікке және сапаға бағытталған бағдарлама. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы - оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АҚТ - ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты,шығармашылықты қолдана білуді және оны тиімді жүзеге асыру үшін қажетті тиімді оқыту әдіс-тәсілдер: бірлескен оқу, модельдеу, бағалау жүйесі, бағалаудың тиімді стратегияларын қолдану.
Математика сабағында Блум таксономиясы кеңінен қолданылып келеді. Блум таксономиясы бойынша ұйымдастыру оқушылардың дайын ақпаратты қабылдауынан гөрі, ондағы қойылған мәселені зерттеуіне, талдауына және салыстыруына, ой толғауына және бағалауына қолдау ететінін айта кеткен жөн. Блум таксономиясы адамның ақыл-ой қабілеттерінің құрылымы танымдық үдерісінің ең қарапайымнан бастап күрделіге біртіндеп өту барысында белсенді әрекетке жетелейтін 6 деңгейге сәйкес тапсырмаларды құруды қажет етеді.
Блум таксономиясының жеті модульін пайдаланып оқушылардың не білетінін және нені жасай алатынын, сондай-ақ қызығушылықтарын түсініп, оқытудың жаңа тәсілдерін тиімді және орынды пайдаланып, оқушы бойында ішкі уәж тудырып, өз қабілеттеріне сенім арттырып, ол өз кезегінде жаңа материалды саналы түрде меңгеруіне әсер етеді деп күтіледі.Сабақта балалардың пәнге деген қызығушылығын дамыту үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланамын.Бұл технологияда оқушылар жеке,жұппен, топпен өз ойларын балалар алдында айта алады.Сабақты бастамас бұрын психологиялық ахуал туғызып <<Жүрек жылуы>> тренингтер өткіземін.Бір-біріне ыстық жүрек жылуы тілектерін білдіреді.Міне,осы технологияларды пайдалана отырып 6 А сыныбында өткізген сабағымның жоспарын ұсынып отырмын.
Тақырыбы
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Мақсаты
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің шешу жолдарын білу,есептеу дағдыларын қалыптастыру
Жалпы мақсаты
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу.Сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже
Білімдерін жетілдіру арқылы есептерді шеше алады
7 модульдің қолданылуы
<<АКТ>>, <<Оқыту мен оқудағы тәсілдер>>, <<Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау>>, <<Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету>>.
Әдіс-тәсілдер
Миға шабуыл,Семантикалық карта, сәйкестендіру тест,Бес жол өлең, Қатесін тап, Сөзжұмбақ
Қолданылатын ресурстар
Слайдтар, тапсырмалар,интербелсенді тақта,стикерлер
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасып,түгендеп психологиялық ахуал туғызу <<Жүрек жылуы>> тренинг арқылы бір-біріне амандасып, жағымды көңіл күйін білдіреді.
Оқушыларды 3 топқа бөліп, топ басшысын сайлаймын.Әр топқа бағалау парағын таратып беремін.
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білу
Қызығушылығын ояту
Миға шабуыл әдісін пайдаланып, өтілген тақырыптарды еске түсірейік.Сұрақтар беріледі.
Үй тапсырмасын сұрақ - жауап арқылы диалогқа түсіру.Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырмаларды орындау.Сөзжұмбақ құрастыру.
Оқушылар тапсырмаларды орындайды. Оқушылар сөзжұмбақтарды шешеді.
Түсіну
Топтарға кітаппен жұмыс жасау.№862(1-4),875(1,2) №880 есепті теңдеу құру арқылы шығару
Әр топ берілген тапсырмаларды орындайды,оқушы өз бетімен игереді,түсінбегенін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.
Оқушылар өз ойларын ортаға сала білуге үйренеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
Қолдану
Оқушыларға төменгі,ортаңғы, жоғарғы деңгей тапсырмалар беріледі.Қатесін тап тапсырмалар таратылады.Жауаптары интербелсенді тақтадан көрсетіледі.
Алған білімдерін қолданып үйрену.Бір-біріне түсіндіреді,қолданып үйренеді.Есептің қатесін дұрыстайды.
Окушылардың міндеті мұғалімді тыңдау,өз ойлары мен пікірлерін айту
Талдау
Тірек схемасы , Бес жолды өлең
Топтар өздерінің білімдерін тірек схемасы бойынша талдайды,схема құрастырады. Бес жолды өлең шығарады.
Әр топтардан бір-бір оқушыдан ортаға шығып қорғайды.Бес жолды өлеңді оқиды.
Жинақтау
Семантикалық картамен жұмыс.Постермен өткен тақырыпты қорғау
Топтар семантикалық картаны толтырып,сабақты жинақтайды.
Топтар сұрақ-жауап арқылы өзара жарысады және ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды.
Бағалау
Өзін-өзі бағалау,Бағдаршам,бағалау парақшалары
Оқушыларға стикерлерді толтыруды ұсыну
Өзін-өзі топпен бағалайды.
Рефлекция
Стикерді толтыру.Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойларын жазып тақтаға іледі.БББ кестесі
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойларын жазып тақтаға іледі
Стикер толтырады.
Қорыта айтқанда, аталмыш бағдарламаның мәні, баланың функционалды сауаттылығын қалыптастыру. Оқушы өзінің мектеп қабырғасында алған білімін өмірінде қажетке асыра білуі керек. Сол үшін де бұл бағдарламаның негізі <<Өмірмен байланыс>> ұғымына құрылған. Ұстаздарға үлкен жауапкершілік міндеттелді. Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында тек өз пәнін,өз мамандығын шексіз сүйетін,бала үшін ұстаз ғұмырын құдіретті деп санайтын білімді мұғалімдер ғана жұмыс істей алады.. Жаңартылған білім - болашақтың кепілі.
Пайдаланған әдебиеттер:
1. Қазіргі педагогикалық технологиялар: оқу - әдістемелік құрал. Алматы.2008ж.
2. Е.С . Сарманов, С.К. Сапаров <<Сабақта жаңа технологияларды қолдану>>.Чымкент. 2006ж.
3. <<Қазақстан мектебі>> журналы, №10,2016ж.
№27 жалпы білім беретін орта мектебі,Сәтбаев қаласы
МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ
ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ
Жаңартылған білім жүйесі құзыреттілікке және сапаға бағытталған бағдарлама. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы - оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АҚТ - ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты,шығармашылықты қолдана білуді және оны тиімді жүзеге асыру үшін қажетті тиімді оқыту әдіс-тәсілдер: бірлескен оқу, модельдеу, бағалау жүйесі, бағалаудың тиімді стратегияларын қолдану.
Математика сабағында Блум таксономиясы кеңінен қолданылып келеді. Блум таксономиясы бойынша ұйымдастыру оқушылардың дайын ақпаратты қабылдауынан гөрі, ондағы қойылған мәселені зерттеуіне, талдауына және салыстыруына, ой толғауына және бағалауына қолдау ететінін айта кеткен жөн. Блум таксономиясы адамның ақыл-ой қабілеттерінің құрылымы танымдық үдерісінің ең қарапайымнан бастап күрделіге біртіндеп өту барысында белсенді әрекетке жетелейтін 6 деңгейге сәйкес тапсырмаларды құруды қажет етеді.
Блум таксономиясының жеті модульін пайдаланып оқушылардың не білетінін және нені жасай алатынын, сондай-ақ қызығушылықтарын түсініп, оқытудың жаңа тәсілдерін тиімді және орынды пайдаланып, оқушы бойында ішкі уәж тудырып, өз қабілеттеріне сенім арттырып, ол өз кезегінде жаңа материалды саналы түрде меңгеруіне әсер етеді деп күтіледі.Сабақта балалардың пәнге деген қызығушылығын дамыту үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланамын.Бұл технологияда оқушылар жеке,жұппен, топпен өз ойларын балалар алдында айта алады.Сабақты бастамас бұрын психологиялық ахуал туғызып <<Жүрек жылуы>> тренингтер өткіземін.Бір-біріне ыстық жүрек жылуы тілектерін білдіреді.Міне,осы технологияларды пайдалана отырып 6 А сыныбында өткізген сабағымның жоспарын ұсынып отырмын.
Тақырыбы
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Мақсаты
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің шешу жолдарын білу,есептеу дағдыларын қалыптастыру
Жалпы мақсаты
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу.Сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже
Білімдерін жетілдіру арқылы есептерді шеше алады
7 модульдің қолданылуы
<<АКТ>>, <<Оқыту мен оқудағы тәсілдер>>, <<Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау>>, <<Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету>>.
Әдіс-тәсілдер
Миға шабуыл,Семантикалық карта, сәйкестендіру тест,Бес жол өлең, Қатесін тап, Сөзжұмбақ
Қолданылатын ресурстар
Слайдтар, тапсырмалар,интербелсенді тақта,стикерлер
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасып,түгендеп психологиялық ахуал туғызу <<Жүрек жылуы>> тренинг арқылы бір-біріне амандасып, жағымды көңіл күйін білдіреді.
Оқушыларды 3 топқа бөліп, топ басшысын сайлаймын.Әр топқа бағалау парағын таратып беремін.
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білу
Қызығушылығын ояту
Миға шабуыл әдісін пайдаланып, өтілген тақырыптарды еске түсірейік.Сұрақтар беріледі.
Үй тапсырмасын сұрақ - жауап арқылы диалогқа түсіру.Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырмаларды орындау.Сөзжұмбақ құрастыру.
Оқушылар тапсырмаларды орындайды. Оқушылар сөзжұмбақтарды шешеді.
Түсіну
Топтарға кітаппен жұмыс жасау.№862(1-4),875(1,2) №880 есепті теңдеу құру арқылы шығару
Әр топ берілген тапсырмаларды орындайды,оқушы өз бетімен игереді,түсінбегенін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.
Оқушылар өз ойларын ортаға сала білуге үйренеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
Қолдану
Оқушыларға төменгі,ортаңғы, жоғарғы деңгей тапсырмалар беріледі.Қатесін тап тапсырмалар таратылады.Жауаптары интербелсенді тақтадан көрсетіледі.
Алған білімдерін қолданып үйрену.Бір-біріне түсіндіреді,қолданып үйренеді.Есептің қатесін дұрыстайды.
Окушылардың міндеті мұғалімді тыңдау,өз ойлары мен пікірлерін айту
Талдау
Тірек схемасы , Бес жолды өлең
Топтар өздерінің білімдерін тірек схемасы бойынша талдайды,схема құрастырады. Бес жолды өлең шығарады.
Әр топтардан бір-бір оқушыдан ортаға шығып қорғайды.Бес жолды өлеңді оқиды.
Жинақтау
Семантикалық картамен жұмыс.Постермен өткен тақырыпты қорғау
Топтар семантикалық картаны толтырып,сабақты жинақтайды.
Топтар сұрақ-жауап арқылы өзара жарысады және ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды.
Бағалау
Өзін-өзі бағалау,Бағдаршам,бағалау парақшалары
Оқушыларға стикерлерді толтыруды ұсыну
Өзін-өзі топпен бағалайды.
Рефлекция
Стикерді толтыру.Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойларын жазып тақтаға іледі.БББ кестесі
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойларын жазып тақтаға іледі
Стикер толтырады.
Қорыта айтқанда, аталмыш бағдарламаның мәні, баланың функционалды сауаттылығын қалыптастыру. Оқушы өзінің мектеп қабырғасында алған білімін өмірінде қажетке асыра білуі керек. Сол үшін де бұл бағдарламаның негізі <<Өмірмен байланыс>> ұғымына құрылған. Ұстаздарға үлкен жауапкершілік міндеттелді. Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында тек өз пәнін,өз мамандығын шексіз сүйетін,бала үшін ұстаз ғұмырын құдіретті деп санайтын білімді мұғалімдер ғана жұмыс істей алады.. Жаңартылған білім - болашақтың кепілі.
Пайдаланған әдебиеттер:
1. Қазіргі педагогикалық технологиялар: оқу - әдістемелік құрал. Алматы.2008ж.
2. Е.С . Сарманов, С.К. Сапаров <<Сабақта жаңа технологияларды қолдану>>.Чымкент. 2006ж.
3. <<Қазақстан мектебі>> журналы, №10,2016ж.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz