Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Формула бойынша есептеу
Уақыты
29.04.2017 жыл
Сыныбы:
5
Тақырыбы
Формула. Формула бойынша есептеу
Оқу мақсаты
Формулалармен таныстыра отырып, есептер шығартып үйрету
Сабақ мақсаты
1.Формулалармен танысып, өзара түсіндіреді
2.Формулаларды қолдануға есептер шығарады
3.Мысалдар келтіріу арқылы білімдерін жинақтайды
4.Бағалау парағына өзара бағалайды
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс, диалогтық оқыту, блум таксономиясы
Кері байланыс
Берілген тапсырмаларды орындату арқылы , смайликпен, бас бармақпен, бағалау парағын толтыру
Ресурстар мен құрал-жабдықтар
Оқулық, оқу дәптері, постер, маркер, бағалау парағы, смайликтер, стикерлер
Кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Тұсаукесер
3 мин
Негізгі бөлім
37 мин
Білу
Үй тапсырмасын тексеру
№978
Түсіну
3 топқа постер дайындауға тапсырма беріледі
10 мин
(28,21 : 0,25 + 3,2 * 6,3) : 0,16 = 831,25
28,21 : 0,25 = 112,84
3,2 * 6,3 = 20,16
112,84 + 20,16 = 133
133 : 0,16 = 831,25
Бағалау парғына толық дұрыс болғанда + белгісі салынады
Өзін-өзі стикер арқылы бағалайды
1-топ
Фигуралардың периметрін табу формулаларын жазады
P = 2 * ( a + b )
P = 4a
P = a + b + c
2-топ
Фигуралардың ауданын табу формулаларын жазады
S = a b
S = a2
Қорытынды бөлім
Қолдану
28 мин
Оқулықпен жұмыс
Есептер шығару
Тақтаға есеп шығартамын
№987
№988
№994
№995
Талдау. Жинақтау
Бағалау
Оқушыларды бағалау парақтары бойынша бағалаймын
Үйге тапсырма №983
3-топ
Қозғалысқа байланысты формулалар жазады
S = ν t
υк - катердің жылдамдығы
υөа - өзен ағысының жылдамдығы
υа - катердің ағыспен жүзген жылдамдығы
υақ - катердің ағысқа қарсы жүзген жылдамдығы
υа = υк + υөа
υк = υк + υөа
Топ басшысы бағалау парағына постерге қатысқан оқушыларға + белгісін салып отырады
Топтар өзара смайликтер арқылы бағалайды
Топ басшысы бағалау парағына бағалап отырады
P = 4a
а= P4
1)P = 12 см
а= 124=3см
2)Р = 45 м=0,8 м
а= 0,84=0,2м
3)Р = 2,8 м
а= 2,84=0,7м
а= P-2в2
3 см, 3 см, 3 см
Оқыды а бет
Қалды ? 40 бет артық
Барлығы ? бет
а + 40
а = 10 , 10 + 40 = 50
а = 15 , 15 + 40 = 55
а = 30 , 30 + 40 = 70
а = 40 , 40 + 40 = 80
2а - 10
20 км, 11,8 км, 20,5 км, 1027 км
Әр топ өз ойларынан ақылдаса отырып, тақтаға формуланы қолданып есептеуге
1 мысалдан шығарады
Өзара топтар бас бармақ әдісі арқылы бағалайды
Топ басшысы бағалап отырады
Кері байланыс. Рефлексия
Маған ұнағаны
Үйренгенім
29.04.2017 жыл
Сыныбы:
5
Тақырыбы
Формула. Формула бойынша есептеу
Оқу мақсаты
Формулалармен таныстыра отырып, есептер шығартып үйрету
Сабақ мақсаты
1.Формулалармен танысып, өзара түсіндіреді
2.Формулаларды қолдануға есептер шығарады
3.Мысалдар келтіріу арқылы білімдерін жинақтайды
4.Бағалау парағына өзара бағалайды
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс, диалогтық оқыту, блум таксономиясы
Кері байланыс
Берілген тапсырмаларды орындату арқылы , смайликпен, бас бармақпен, бағалау парағын толтыру
Ресурстар мен құрал-жабдықтар
Оқулық, оқу дәптері, постер, маркер, бағалау парағы, смайликтер, стикерлер
Кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Тұсаукесер
3 мин
Негізгі бөлім
37 мин
Білу
Үй тапсырмасын тексеру
№978
Түсіну
3 топқа постер дайындауға тапсырма беріледі
10 мин
(28,21 : 0,25 + 3,2 * 6,3) : 0,16 = 831,25
28,21 : 0,25 = 112,84
3,2 * 6,3 = 20,16
112,84 + 20,16 = 133
133 : 0,16 = 831,25
Бағалау парғына толық дұрыс болғанда + белгісі салынады
Өзін-өзі стикер арқылы бағалайды
1-топ
Фигуралардың периметрін табу формулаларын жазады
P = 2 * ( a + b )
P = 4a
P = a + b + c
2-топ
Фигуралардың ауданын табу формулаларын жазады
S = a b
S = a2
Қорытынды бөлім
Қолдану
28 мин
Оқулықпен жұмыс
Есептер шығару
Тақтаға есеп шығартамын
№987
№988
№994
№995
Талдау. Жинақтау
Бағалау
Оқушыларды бағалау парақтары бойынша бағалаймын
Үйге тапсырма №983
3-топ
Қозғалысқа байланысты формулалар жазады
S = ν t
υк - катердің жылдамдығы
υөа - өзен ағысының жылдамдығы
υа - катердің ағыспен жүзген жылдамдығы
υақ - катердің ағысқа қарсы жүзген жылдамдығы
υа = υк + υөа
υк = υк + υөа
Топ басшысы бағалау парағына постерге қатысқан оқушыларға + белгісін салып отырады
Топтар өзара смайликтер арқылы бағалайды
Топ басшысы бағалау парағына бағалап отырады
P = 4a
а= P4
1)P = 12 см
а= 124=3см
2)Р = 45 м=0,8 м
а= 0,84=0,2м
3)Р = 2,8 м
а= 2,84=0,7м
а= P-2в2
3 см, 3 см, 3 см
Оқыды а бет
Қалды ? 40 бет артық
Барлығы ? бет
а + 40
а = 10 , 10 + 40 = 50
а = 15 , 15 + 40 = 55
а = 30 , 30 + 40 = 70
а = 40 , 40 + 40 = 80
2а - 10
20 км, 11,8 км, 20,5 км, 1027 км
Әр топ өз ойларынан ақылдаса отырып, тақтаға формуланы қолданып есептеуге
1 мысалдан шығарады
Өзара топтар бас бармақ әдісі арқылы бағалайды
Топ басшысы бағалап отырады
Кері байланыс. Рефлексия
Маған ұнағаны
Үйренгенім
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz