Үш таңбалы сандардың нумерациясы және салыстыру: сабақ жоспары

Математика
Уақыты:
Кабинет:
Мұғалім:
Математика: Сабақтың тақырыбы
Уақыты:: Сандардың нумерациясы.
Математика: Сілтеме
Уақыты:: Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Математика: Сабақтың жабдығы
Уақыты:: суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Математика:

Жалпы мақсаттар

Оқыту нәтижесі

Уақыты:: Мақсаты : үш таңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру .
Математика: Мұғалімнің әрекеті
Уақыты:: Оқушының әрекеті
Математика: Бағалау парақшасымен таныстыру
Математика: Топқа бөлу
Уақыты:: Оқушыларға өз заттары арқылы топқа бөлінеді
Кабинет:: Қолдарына түскен заттары бойынша топқа бөлінеді. .
Математика: Ынтымақтастық атмосферасы
Уақыты:: Оқушылар бір біріне жақсы тілек тілеейді
Кабинет::
Математика: Үй тапсырмасын пысықтау
Уақыты:: Көбейту кестесін еске түсіру
Кабинет:: Оқушылар ауызша орындайды
Математика: Жаңа сабақ
Уақыты::

кіріспе. Көркем жазу сәтіне 1, 2, 3 цифрларының көмегімен үш таңбалы сандар жазу ұсынылады. (123, 132, 213, 231, 312, 321)

  • Неше сан жаздыңдар? Ең кіші санды; ең үлкен санды; 1 ондығы бар санды; 1 бірлігі бар санды; 3 ондығы бар санды ата. 312 мен 321 сандарының арасындағы сандарды жаз. Оқулықпен жұмыс. № 1 ауызша есептеу. Жасырын сандарды ата.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. Сандар туралы білімдерін қайталауға арналған жұмыс.

№ 2. Өздік жұмыс. Сандарды ата. Оларды кему ретімен жаз.

:
:
:
:
:
:
:

№ 3. Салыстыр. Жұптық жұмыс. Есептемей - ақ салыстыру.

699 - 90 < 699 - 9 808 - 8 > 808 - 80

400 + 80 > 400 + 8 550 + 50 > 550 + 5

998 - 900 < 998 - 90 665 - 60 - 5 = 665 - 5

№ 4. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (Үш қатардан 3 оқушы, жарысу) .

900 см = 9 м895 см = 8м 9дм 5см 10м = 100дм

400см = 4 м502 см = 5м 0дм 2см 10м = 1000 см

300см = 3 м 660см = 6м 6дм 0см 2м 5дм 7см =257см

Кабинет:: Алдыңғы сан
Мұғалім:: 689
99
998
408
666
Сан
690
100
999
409
667
Кейінгі сан
691
101
1000
410
668
Разрядтар
жүздіктер
ондықтар
бірліктер
9
7
0
5
9
6
5
0
0
4
8
9
2
0
9
4
3
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика: Сергіту сәті
Уақыты:: Би Қара жорға
Кабинет::
Математика: Ой толғаныс
Уақыты::

№ 5 (1) . Есептерді шығар. (қысқаша шарты)

І емхана - 3 дәрігер - 14 баладан ? шешуі: 3 ∙ 14 + 2 ∙ 17 = 42 + 34 = 76

ІІ емхана - 2 дәрігер - 17 баладан жауабы: барлығы 76 бала қабылданды.

№ 5 (2) .

Мараттың салмағы - 45кг, ? кг ауыр шешуі: 45 - 45 : 3 = 45 - 15 = 30

Інісі Қайраттың салмағы - ?, 3 есе жеңіл жауабы: Қайратқа қарағанда Марат 30кг ауыр

6. (4 оқушы тақтада) .

  1. Ш: 24 ∙ 6 = 144 Ж: 144 парақ қатырмақағаз бар.
  2. Ш: 124 + 124 ∙ 2 = 124 + 248 = 372 Ж: барлығы 372 парақ қағаз бар.

Ш: 124 + 124 : 2 = 124 + 62 = 186 Ж: барлығы 186 парақ қағаз бар.

  1. Ақ қағаз - 124 Ш: 500 - (124 + 106) = 500 - 230 = 270

Көк қағаз - 106 500п. қ. Ж: 270 сары қағаз

Сары - ?

№ 7. Топтық жұмыс. Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз. Олардың мәнін тап.

150 ∙ 3 + 250 = 700 880 : 4 + 11 ∙ 2 = 242 320 + 300: 20 = 470

4 ∙ 12 + 210 = 258 299 + 900 - 680 = 519

А) .

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Б) . 800 - 600 : 5 = 680

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Шығармашылық тапсырма. № 9.

Оқушылар толтырады

Кабинет:: Қосылғыш
Мұғалім:: 150 ∙ 3
4 ∙12
880 : 4
299
320
Қосылғыш
250
210
11 ∙ 2
900 - 680
300 : 20
Қосынды
700
258
242
519
470
Азайғыш
800
45 ∙ 4
445 + 355
1000
560
Азайтқыш
600 : 5
44 : 4
55 ∙ 3
230 ∙ 3
405 : 5
Айырма
680
169
635
310
479
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика: Сабақты бекіту
Уақыты:: Бүгінгі сабақта біз не істедік?
Кабинет:: Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Математика: Үй тапсырмасы
Уақыты:: № 8. 5 бет .
Кабинет:: Оқушылар күнделіктеріне жазады
Математика: Бағалау
Уақыты:: Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
Кабинет:: Бағалау парақшасын толтырады
Математика: Кері байланыс

Ұқсас жұмыстар
3-сынып: Үш таңбалы сандардың нумерациясы және қатардағы сандарды анықтау
Үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру: сабақ жоспары
Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру: сабақ жоспары
3-сынып математика сабағы: 0-1000 аралығындағы сандар, ауызша қосу-азайту және үш таңбалы сандардың разрядтық құрамы
3-сынып математика сабағы: үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту - саяхат түріндегі сабақ жоспары
3-сынып математикасы: үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу - сабақ жоспары
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу: аралас сабақтың әдістемелік жоспары
4-сынып математика сабағы: Көп таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру (сабақ жоспары, 25.12.2015)
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу (204×2, 408÷2)
3-сынып математика: екі және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz