Неше сан жаздыңдар

Математика
Уақыты:
Кабинет:
Мұғалім:
Математика: Сабақтың тақырыбы
Уақыты:: Сандардың нумерациясы.
Математика: Сілтеме
Уақыты:: Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Математика: Сабақтың жабдығы
Уақыты:: суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Математика:

Жалпы мақсаттар

Оқыту нәтижесі

Уақыты:: Мақсаты : үш таңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру .
Математика: Мұғалімнің әрекеті
Уақыты:: Оқушының әрекеті
Математика: Бағалау парақшасымен таныстыру
Математика: Топқа бөлу
Уақыты:: Оқушыларға өз заттары арқылы топқа бөлінеді
Кабинет:: Қолдарына түскен заттары бойынша топқа бөлінеді. .
Математика: Ынтымақтастық атмосферасы
Уақыты:: Оқушылар бір біріне жақсы тілек тілеейді
Кабинет::
Математика: Үй тапсырмасын пысықтау
Уақыты:: Көбейту кестесін еске түсіру
Кабинет:: Оқушылар ауызша орындайды
Математика: Жаңа сабақ
Уақыты::

кіріспе. Көркем жазу сәтіне 1, 2, 3 цифрларының көмегімен үш таңбалы сандар жазу ұсынылады. (123, 132, 213, 231, 312, 321)

  • Неше сан жаздыңдар? Ең кіші санды; ең үлкен санды; 1 ондығы бар санды; 1 бірлігі бар санды; 3 ондығы бар санды ата. 312 мен 321 сандарының арасындағы сандарды жаз. Оқулықпен жұмыс. № 1 ауызша есептеу. Жасырын сандарды ата.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. Сандар туралы білімдерін қайталауға арналған жұмыс.

№ 2. Өздік жұмыс. Сандарды ата. Оларды кему ретімен жаз.

:
:
:
:
:
:
:

№ 3. Салыстыр. Жұптық жұмыс. Есептемей - ақ салыстыру.

699 - 90 < 699 - 9 808 - 8 > 808 - 80

400 + 80 > 400 + 8 550 + 50 > 550 + 5

998 - 900 < 998 - 90 665 - 60 - 5 = 665 - 5

№ 4. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (Үш қатардан 3 оқушы, жарысу) .

900 см = 9 м895 см = 8м 9дм 5см 10м = 100дм

400см = 4 м502 см = 5м 0дм 2см 10м = 1000 см

300см = 3 м 660см = 6м 6дм 0см 2м 5дм 7см =257см

Кабинет:: Алдыңғы сан
Мұғалім:: 689
99
998
408
666
Сан
690
100
999
409
667
Кейінгі сан
691
101
1000
410
668
Разрядтар
жүздіктер
ондықтар
бірліктер
9
7
0
5
9
6
5
0
0
4
8
9
2
0
9
4
3
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Математика: Сергіту сәті
Уақыты:: Би Қара жорға
Кабинет::
Математика: Ой толғаныс
Уақыты::

№ 5 (1) . Есептерді шығар. (қысқаша шарты)

І емхана - 3 дәрігер - 14 баладан ? шешуі: 3 ∙ 14 + 2 ∙ 17 = 42 + 34 = 76

ІІ емхана - 2 дәрігер - 17 баладан жауабы: барлығы 76 бала қабылданды.

№ 5 (2) .

Мараттың салмағы - 45кг, ? кг ауыр шешуі: 45 - 45 : 3 = 45 - 15 = 30

Інісі Қайраттың салмағы - ?, 3 есе жеңіл жауабы: Қайратқа қарағанда Марат 30кг ауыр

6. (4 оқушы тақтада) .

  1. Ш: 24 ∙ 6 = 144 Ж: 144 парақ қатырмақағаз бар.
  2. Ш: 124 + 124 ∙ 2 = 124 + 248 = 372 Ж: барлығы 372 парақ қағаз бар.

Ш: 124 + 124 : 2 = 124 + 62 = 186 Ж: барлығы 186 парақ қағаз бар.

  1. Ақ қағаз - 124 Ш: 500 - (124 + 106) = 500 - 230 = 270

Көк қағаз - 106 500п. қ. Ж: 270 сары қағаз

Сары - ?

№ 7. Топтық жұмыс. Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз. Олардың мәнін тап.

150 ∙ 3 + 250 = 700 880 : 4 + 11 ∙ 2 = 242 320 + 300: 20 = 470

4 ∙ 12 + 210 = 258 299 + 900 - 680 = 519

А) .

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Б) . 800 - 600 : 5 = 680

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Шығармашылық тапсырма. № 9.

Оқушылар толтырады

Кабинет:: Қосылғыш
Мұғалім:: 150 ∙ 3
4 ∙12
880 : 4
299
320
Қосылғыш
250
210
11 ∙ 2
900 - 680
300 : 20
Қосынды
700
258
242
519
470
Азайғыш
800
45 ∙ 4
445 + 355
1000
560
Азайтқыш
600 : 5
44 : 4
55 ∙ 3
230 ∙ 3
405 : 5
Айырма
680
169
635
310
479
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика:
Уақыты::
Кабинет::
Мұғалім::
Математика: Сабақты бекіту
Уақыты:: Бүгінгі сабақта біз не істедік?
Кабинет:: Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Математика: Үй тапсырмасы
Уақыты:: № 8. 5 бет .
Кабинет:: Оқушылар күнделіктеріне жазады
Математика: Бағалау
Уақыты:: Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
Кабинет:: Бағалау парақшасын толтырады
Математика: Кері байланыс

Ұқсас жұмыстар
Геометриялық фигуралармен сыныпты топқа бөліну
Санды 7-ге көбейту және бөлу
Сандардың нумерациясы
Тіл сындырып әріпке
Хат жазып үйренеміз
Әліппе сырын ұқтырған Рахмет ұстаз алғашқы
Менің мектебім. синоним, антоним, омоним
Етістіктің саны және шақтары
Менің жақсы қасиеттерім
Өзіңді тану - істің басы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz