Сабақтың ортасы. Сабақ тақырыбы

Келісемін: Бекітемін: Мектеп директоры: Абдуахитов А. А. Калтаева Г. Д.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп:
Рассвет негізгі мектебі
Мектеп:: Күні:
Рассвет негізгі мектебі: 14. 04.
Мұғалімнің аты-жөні:
Кошмурзина Гулдана Жылкышиевна
Мектеп:: Сынып:
Рассвет негізгі мектебі: 5
Қатысқандар саны: 4
Қатыспағандар саны: 4
Мектеп:: Сабақ тақырыбы
Рассвет негізгі мектебі: Қазақстан - егемен мемлекет
Мектеп:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты
Рассвет негізгі мектебі: КСРО-ның ыдырауы, Қазақстанның тәуелсіздік алуы жайлы мағлұмат бере отырып, нақты тарихи заңдылықтарды түсінуін қалыптастыру. Тәуелсіз Қазақстан мемлекетінің құрылуы жайындағы білімдерді меңгеру үшін жағдай туғызу.
Мектеп:: Сабақ мақсаттары
Рассвет негізгі мектебі: Барлық оқушылар үйренеді:
Мектеп:: Қазақтанның мемлекеттің тәуелсіздігін қашан алғанын және Н. Назарбаевтың Қазақстан Республикасының президенті екенін біледі.
Мектеп:: Оқушылардың көбісі үйренеді:
Мектеп:: Қазақстан көп ұлтты мемлекет екенін түсінеді. Ассамблеяның қашан құрылғанын біледі.
Мектеп:: Кейбір оқушылар үйренеді:
Мектеп:: КСРО-ның құлауы, ТМД-ның құрылуының негізі.
Мектеп:: Алдыңғы білім
Рассвет негізгі мектебі: Егемендік сөзінің мағынасын, Қазақстан тәуелсіздікті қай жылы алғанын біледі.
Мектеп:: Сабақ барысы
Мектеп:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Рассвет негізгі мектебі: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Мектеп:: Мұғалім іс-әрекеті
Рассвет негізгі мектебі: Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
Мектеп::

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

2 мин

Рассвет негізгі мектебі: Амандасу, оқушыларды түгендейді. «Базар» тренингін өткізеді. Әр оқушы өзінің жақсы қасиеттерін жарнамалауға ұсыныс білдіреді.
Амандасады. Ортаға шығып, «Базар» тренингіне қатысады. Ойынға қатысушы әрбір оқушы өзінің бір адамгершілік қасиетін жарнамалап, сату керек немесе қасындағы оқушыға қажет, сол әріптесінің қызыққан бір қасиетін сұрап алуға болады.
Слайд
Мектеп:: Жұпқа бөлу
Рассвет негізгі мектебі: Оқушылардың таңдауына конфеттерді ұсынады.
Таңдаған конфеттерге байланысты оқушылар жұпқа бөлінеді.
Конфет
Мектеп::

Үй тапсырмасын тексеру

8 мин

Рассвет негізгі мектебі:

Үй тапсырмасын «Миға шабуыл» әдісі арқылы тексеріп шығады.

Сұрақтары:

  1. Тұңғыш қазақ академигі кім? Ол жайлы не білесің?
  2. Қазақ операсының өкілдерінен кімдерді білесің?
  3. Қай жылы халықаралық опера фестивалі өтті? Қай қалаларда?
  4. Лондонда өткен олимпиада чемпиондарынан кімдерді білесің? Қандай жетістіктерге жетті?
  5. Шәкен Айманов кім? Ол жайлы әңгімелеп бер.
  6. Қазақ әдебиетінің көрнекті өкілдерінен кімдердің еңбегіне баға бере аласың? Оларды атап шық.
  7. «Мәдени мұра» бағдарламасының мақсаты мен міндетін білесің бе?
  8. ХХ ғасырдың қандай кино туындысын білесің?
Оқушылар қойылған сұрақтарға нақты, толық жауап береді.
Мектеп::

Сабақтың ортасы

Қызығушылық сезімдерін ояту

Топтастыру

3 мин

Рассвет негізгі мектебі: «Тәуелсіз» сөзіне топтастыруды тапсырады.
Оқушылар «Тәуелсіз» сөзіне жақын синоним сөздермен топтастырады. Постер қорғайды.
Ватман, маркер
Мектеп::

Негізгі бөлім

5 мин

Рассвет негізгі мектебі:

«Дейін, кейін» кестесі арқылы Қазақстанның тәуелсіздікке дейін және тәуелсіздік алғаннан кейінгі жағдайы туралы болжам жасауды ұсынады.

:
:
Дейін
Кейін
Оқушылар «Дейін, кейін» кестесі арқылы Қазақстанның тәуелсіздікке дейін және тәуелсіздік алғаннан кейінгі жағдайы туралы болжам жасайды.
Үлестірмелі материал
Мектеп::
Рассвет негізгі мектебі:
Мектеп::
Рассвет негізгі мектебі:
Мектеп::

Мәтінмен жұмыс

Оқы, жұптас, бөліс

12 мин

Рассвет негізгі мектебі: Оқушыларға оқулықты оқып, кейін түсінгенін жұбымен бөлісуді тапсырады.
Оқушылар оқулықтағы тақырыпшаларды оқып, түсінгені бойынша жұбымен бөліседі.
Оқулық
Мектеп::

Ой қорыту

5 мин

Рассвет негізгі мектебі: Мәтіннен түсінгендерін ортаға салуды ұсынады.
Өз ойларын, мәтіннен түсінгендерін ортаға салады
Мектеп::

Сабақтың аяғы

Кесте толтыру

3 мин

Рассвет негізгі мектебі:

«Қазақстан егемен мемлекет» кестесін толтыруға береді.

:
:
:
:
КСРО ыдыраған жыл
Желтоқсан оқиғасы қай жылы өтті
ҚР-ның тәуелсіздік жарияланған жыл
ҚР-ның Президенті кім?
«Қазақстан егемен мемлекет» кестесін толтырады.
Үлестірмелі материал
Мектеп::
Рассвет негізгі мектебі:
Мектеп::
Рассвет негізгі мектебі:
Мектеп::

Бекіту

«Инсерт»

Рассвет негізгі мектебі:

«Инсерт» әдісі

:
:
:
:
«V» бұрыннан білемін
«+» жаңалық
«-» басқаша ойладым
«?» сұрағым бар
Кестені толытып шығады.
Ватман, маркер
Мектеп::
Рассвет негізгі мектебі:
Мектеп::
Рассвет негізгі мектебі:
Мектеп::

Рефлексия

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

2 мин

Бағалау

2 мин

Үй тапсырмасын беру

1мин

Рассвет негізгі мектебі:

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы сөйлемді жалғасытыруды сұрап, оқушылардан кері байланыс алады.

  • Мен . . . туралы көп білдім.
  • Мен . . . таң қалдым.
  • Мен . . . сезімде болдым.
  • Мен . . . салыстырдым.

Бағалау парақшасын таратып береді

Сөйлемді жалғастырып, сабақтан алған әсеріне қарай кері байланыс жасайды. Стикерге жазады.

Бағалау парақшасын сабақ кезеңдеріне байланысты өз-өздерін бағалап отырады. Жиынтық бағалау

Слайд, стикерлер

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Қасиеттер терезесі
Форма макеті терезесі
Шығармашылық жұмыстың атауы
Сабақтың ортасы мағынаны талдау
Жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығы
Мәтіндік процессорлар арқылы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. құжаттарды құру және сақтау. мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері
Махамбет өмірі мен шығармашылығы
Мақсат үстеулері
ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ТАРИХИ МАҢЫЗЫ . Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz