Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тікбұрышты үшбұрышты шешу
Сабақтың тақырыбы: Тікбұрышты үшбұрышты шешу.
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың тікбұрышты үшбұрыштың синус,косинус,тангенстің анықтамасын,бұрыштар мен қабырғалар арасындағы қатыстарды пайдаланып,Пифагор теоремасын қолданып тікбұрышты үшбұрыштарды шешу.
2. Тікбұрышты үшбұрыштың бұрышын,қабырғаларын есептеуге арналған формула,анықтама, теоремаларды есептеуге қолдана білу дағдысын қалыптастыру. Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру.
3. Оқушылардың ойлау қабілеттерін жетілдіру, шыдамдылыққа, өз бетінше еңбек етуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Бекіту сабағы.
Сабақ әдісі: топтық
Көрнекілігі: сызбалар, формулалар,кестелер.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
ІІІ. Біз не білеміз: (сұрақ-жауап).
ІV. Тест жұмысы.
V. Бар нәрсеге білім қолды жеткізер.(Есептер шығару: №189,№190,№192.)
VI. Сергіту сәті: " Адам есімінің түстері "
VII. "Білім-өмірге,өнер-баршаға" Сызбамен жұмыс: (деңгейлік есептер)
VIIІ. "Өнерлі өрге жүзеді": (шығармашылық жұмыс)
IX. Қорытындылау.
Х. Үйге тапсырма.
ХІ. Бағалау (рефлексия)
І.Ұйымдастыру кезеңі. топқа бөлу,көңіл күй,бағалау парағын үлестіру.
ІІ. Үй жұмысын тексеру.191 (4)
∆АВС - т.б.∆. Шешуі: В
ВС=а ВДа=cosβ
<В=β β Д
Т/к: ВД ВД=аcosβ
а
С А
ІІІ. Біз не білеміз? (сұрақ-жауап).
1. Пифагор теоремасы?
2. Тікбұрышты үшбұрыш деп қандай үшбұрышты айтамыз?
3. Тікбұрышты үшбұрыштың элементтері?
4. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы деп нені айтамыз?
5. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы деп нені айтамыз?
6. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының тангесі деп нені айтамыз?
7. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының котангесі деп нені айтамыз?
IV. Тест жұмысы:
№
Тапсырма
а
б
в
1
Есептеңдер:
cos260+sin260
1
2
32
2
tg450+6
22
7
1
3
sin600-cos300
12
0
32
4
ctg450
3
33
1
5
sin300+cos600
12
1
32
6
3+4ctg450
1
22
7
Жауабы:
1
2
3
4
5
6
а
б
б
в
б
в
1
7
0
1
1
7
V. "Бар нәрсеге білім қол жеткізеді": Есеп шығару №189,№190,№192.
VI.Сергіту сәті: "Адам есімінің түстері" тренингі
Мақсаты: оқушыларға психологиялық тұрғыдан шабуыл жасау арқылы, ойлау қабілеттерін дамыту, өздеріне деген сенімдерін қалыптастыру, өзін бағалай алуға, өзін тануға ықпал жасау. Үшбұрыштардың түрлерін ажыратуға үйрету.
Шарты: оқушылардың алдына қызыл, жасыл, сары, көк түсті парақшалар таратылады. Содан таңдау жасап, парақшаға өзі қалаған кез -- келген үшбұрыштың түрін салады.
Нәтиже: оқушылар дайын болғаннан кейін олардың түстері бойынша және үшбұрыш түрлері бойынша мінездемелік сипаттамалармен танысады.
Қызыл -- өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл - ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар
Сары - ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк - мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар
Тікбұрышты үшбұрыш - мінезі қатты, алған бетінен қайтпайтын жандар
Әр қабырғалы үшбұрыш - құбылмалы мінезді, тез ойланып тез жауап беретін жандар
Тең бүйірлі үшбұрыш -- әрқашан әділдікті қолдайтын жандар
Тең қабырғалы үшбұрыш - сыпайы болуға ұмтылатын жандар
VII. "Білім-өмірге,өнер-баршаға": Сызбамен жұмыс.Топтар әртүрлі үшбұрыштарменжұмыс жасайды.
VIII. "Өнерлі өрге жүзеді": Практикалық жұмыс (шығармашылық жұмыстар).
Ордың еңкіштік бұрышын табу керек.
IX.Қорытындылау: (инсерт картасы).
Не білемін?
Нені білдім?
Нені білгім келеді?
Х. Үйге тапсырма: № 193.
ХІ.Бағалау. (рефлекция).
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың тікбұрышты үшбұрыштың синус,косинус,тангенстің анықтамасын,бұрыштар мен қабырғалар арасындағы қатыстарды пайдаланып,Пифагор теоремасын қолданып тікбұрышты үшбұрыштарды шешу.
2. Тікбұрышты үшбұрыштың бұрышын,қабырғаларын есептеуге арналған формула,анықтама, теоремаларды есептеуге қолдана білу дағдысын қалыптастыру. Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру.
3. Оқушылардың ойлау қабілеттерін жетілдіру, шыдамдылыққа, өз бетінше еңбек етуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Бекіту сабағы.
Сабақ әдісі: топтық
Көрнекілігі: сызбалар, формулалар,кестелер.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
ІІІ. Біз не білеміз: (сұрақ-жауап).
ІV. Тест жұмысы.
V. Бар нәрсеге білім қолды жеткізер.(Есептер шығару: №189,№190,№192.)
VI. Сергіту сәті: " Адам есімінің түстері "
VII. "Білім-өмірге,өнер-баршаға" Сызбамен жұмыс: (деңгейлік есептер)
VIIІ. "Өнерлі өрге жүзеді": (шығармашылық жұмыс)
IX. Қорытындылау.
Х. Үйге тапсырма.
ХІ. Бағалау (рефлексия)
І.Ұйымдастыру кезеңі. топқа бөлу,көңіл күй,бағалау парағын үлестіру.
ІІ. Үй жұмысын тексеру.191 (4)
∆АВС - т.б.∆. Шешуі: В
ВС=а ВДа=cosβ
<В=β β Д
Т/к: ВД ВД=аcosβ
а
С А
ІІІ. Біз не білеміз? (сұрақ-жауап).
1. Пифагор теоремасы?
2. Тікбұрышты үшбұрыш деп қандай үшбұрышты айтамыз?
3. Тікбұрышты үшбұрыштың элементтері?
4. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы деп нені айтамыз?
5. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы деп нені айтамыз?
6. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының тангесі деп нені айтамыз?
7. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының котангесі деп нені айтамыз?
IV. Тест жұмысы:
№
Тапсырма
а
б
в
1
Есептеңдер:
cos260+sin260
1
2
32
2
tg450+6
22
7
1
3
sin600-cos300
12
0
32
4
ctg450
3
33
1
5
sin300+cos600
12
1
32
6
3+4ctg450
1
22
7
Жауабы:
1
2
3
4
5
6
а
б
б
в
б
в
1
7
0
1
1
7
V. "Бар нәрсеге білім қол жеткізеді": Есеп шығару №189,№190,№192.
VI.Сергіту сәті: "Адам есімінің түстері" тренингі
Мақсаты: оқушыларға психологиялық тұрғыдан шабуыл жасау арқылы, ойлау қабілеттерін дамыту, өздеріне деген сенімдерін қалыптастыру, өзін бағалай алуға, өзін тануға ықпал жасау. Үшбұрыштардың түрлерін ажыратуға үйрету.
Шарты: оқушылардың алдына қызыл, жасыл, сары, көк түсті парақшалар таратылады. Содан таңдау жасап, парақшаға өзі қалаған кез -- келген үшбұрыштың түрін салады.
Нәтиже: оқушылар дайын болғаннан кейін олардың түстері бойынша және үшбұрыш түрлері бойынша мінездемелік сипаттамалармен танысады.
Қызыл -- өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл - ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар
Сары - ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк - мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар
Тікбұрышты үшбұрыш - мінезі қатты, алған бетінен қайтпайтын жандар
Әр қабырғалы үшбұрыш - құбылмалы мінезді, тез ойланып тез жауап беретін жандар
Тең бүйірлі үшбұрыш -- әрқашан әділдікті қолдайтын жандар
Тең қабырғалы үшбұрыш - сыпайы болуға ұмтылатын жандар
VII. "Білім-өмірге,өнер-баршаға": Сызбамен жұмыс.Топтар әртүрлі үшбұрыштарменжұмыс жасайды.
VIII. "Өнерлі өрге жүзеді": Практикалық жұмыс (шығармашылық жұмыстар).
Ордың еңкіштік бұрышын табу керек.
IX.Қорытындылау: (инсерт картасы).
Не білемін?
Нені білдім?
Нені білгім келеді?
Х. Үйге тапсырма: № 193.
ХІ.Бағалау. (рефлекция).
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz