Мұғалімдердің оқушыларды зерттеу парағын тарату

Сабақ : Информатика

Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің

«Абай атындағы орта мектебі» КММ

Сабақ : Информатика: Күні: 01/03/2017ж
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ: Мұғалім есімі: Тулебаева Назым Абайовна
Сабақ : Информатика: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ: Графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа
Сабақ : Информатика: СЫНЫП: 10
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ : Информатика: Сабақ негізделген оқу мақсаты:( оқу мақсаттары )
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ: Оқушылар обьектілерді енгізуді, анимация және мультимедианы пайдаланып процедура жаза білу
Сабақ : Информатика:

Сабақ соңында қол жеткізетін оқу мақсаттары:

  • Графика тарауын пысықтайды;
  • Қарапайым шеңбер, сызық, төрбұрыштар
  • салуды көрсете алады;
  • бағдарлама құруды меңгереді;
  • Өзіндік жоба жасай алады;
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:

Барлық оқушылар:

VB бағдаламасында график салу әдістерін біледі, компьютерде қарапайым бағдарлама жасайды .

Сабақ : Информатика:

Оқушылардың басым бөлігі:

VB бағдарламасында терезе элементтерін ажыратады, қолданады, бағдарламаға өзгеріс енгізеді.

Сабақ : Информатика:

кейбір оқушылар:

VB бағдарламасын қолдануда өз жобаларын немесе суретке қарап бағдарлама жазады, көшбасшы бола алады. Талдайды.

Сабақ : Информатика: Түйінді идеялары: оқушылар өздері дайындаған сұрақтарға жауап бере отырып, электронды тапсырма орындап, компьютермен нәтижелірін дәлелдей біледі.
Сабақ : Информатика: Тілдік мақсат
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:

Оқушылар . . . істей алады?

VB бағдарламасында оқушылар тәжірибелік тапсырмаларды орындай алады, сұрақтарға жауап бере алады.

Сабақ : Информатика: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сабақ : Информатика: Visual basic, Form, picture box, object, pset, line, color, toolbox, width, height
Сабақ : Информатика:

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

әдістердің ағылшынша жазылуы, оқылуы

Сабақ : Информатика:

Талқылауға арналған тармақтар:

Vb бағдарламасында графика, анимация, мультимедиа айырмашылығы

Сабақ : Информатика:

Сіз неліктен . . . екенін айта аласызба?

Сіз неліктен осы бағдарламада пайдалы екенін не пайдасыз екенін айта аласызба ?

Сабақ : Информатика: Алдыңғы оқу
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:

Анимация, Графика, мультимедиаға сөздеріне қатысты бұдан бұрын не білетін едік?

Жауап : Paint редакторында сурет салдық, дыбыс жазу, ойнату тәсілдерін үйрендік. Слайд жасауды анимация қоюды, видеоклиптер қосуды білдік . паскальда программа құруда графиканы пайдаландық.

Сабақ : Информатика: Жоспар
Сабақ : Информатика:

Жоспарланған уақыт

45 минут

Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ: Жоспарланған жаттығулар
Ресурстар
Сабақ : Информатика:

Басталуы

11минут

Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:
  1. Ұйымдастыру кезеңі:

«Сәлемдесу » мұғалім сөзі, ынтымақтастық атмосферасын, топ ережесін еске түсіру, қалыптастыру. оқушыларды түгендеу, /2 мин/ Бағалау критерилерін таныстыру \1 мин\

Топқа бөлу: оқушыларды VB әдістері арқылы топқа бөлу, топ жетекшісін тағайындау.

Мұғалімдердің оқушыларды зерттеу парағын тарату. Оқушылардан, 2017жылғы президент жолдауын сұрап, еске түсіру.

Тапсырма 1. « Мен саған - сен маған» стратегиясы \7 мин\

Оқушылар жұмыс жасау қабырғасына өздері үйден дайындаған сұрақтарын іліп, қарсылас топтан сұрақ алып жауап береді.

Оқулық,

Стикер, тақта проектор, компьютер

Сабақ : Информатика:

Ортасы

25минут

Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:

Тапсырма 2. « Түрткі сұрақтар » оқушылар электронды оқулықтан сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауабын компьютер айтып отырады. Сыныптық жұмыс

Тапсырма 3 . « кім жылдам » әр топтан бір оқушы шығып тақтаға бағдарлама жазады. Шеңбер және төртбұрыш салып көрсетеді.

С е р г і т у с ә т і: ойын түрінде

Тапсырма 4. «ой толғаныс» деңгейлік тапсырма.

«С»Деңгей бағдарламасы графикпен бірге кейбір өзгеріс енгізу ұсынылады. Сары түсті таратпа ресурс парағы беріледі

«В» Деңгей кейбірі бағдарламасы берілген, ал екінші түрлері график берілген. Мұнда сурет, график түрде берілгендер бағдарлама жазады. Жасыл түсті таратпа ресурс парағы беріледі.

«А » Деңгей тек сурет түрінде ғана ұсынылады бағдарламасын озі құрастырып жазады. Қызыл түсті ресурс парағы беріледі.

компьютер,

электронды оқулық тапсырмасы, тақта проектор

«Кір жаятын жіп»

Сабақ : Информатика:

Аяқталуы

9 мин

Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:

Тапсырма 5. «кір жаятын жіп» топтық жұмыс.

Сөздіктерді орнына орналастырады

3минуттық «Эссе жазу» кері байланыс

:
:
:
:
:
:

Үйге тапсырма : П 23 оқу, 3d blender, 3сұрақ әзірлеу.

Бағалау критерийін жинап, жиынтық бағалау

Маған сабақ ұнады өйткені . . .
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе . . .
Маған рахмет айтудың екі себебі . . .

Кесте

Тақта

Слайд

Бағалау парағы

.

Сабақ : Информатика:
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:
Сабақ : Информатика:
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:
Сабақ : Информатика:
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:
Сабақ : Информатика:
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:
Сабақ : Информатика: Қосымша ақпарат
Сабақ : Информатика:

Саралау -сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Жұпта, топта жұмыс барысында оқушыларға әр -түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беру. Бұл саралау оқушылардың қажеттілігіне қарай бағытталған.

Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:

Бағалау -оқушылардың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Топ, жұп арасында жұмысты тыңдау, жазба жұмыстарын көру арқылы, жекелеген оқушылардың білімін бағалау. Компьютердегі бейімділігі туа біткен дарындылық пен жүре пайда болған дарындылығын байқау

Пән аралық байланыс : ағылшын, сызу, геометрия, орыс тілі, еңбек

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері: топта ереже сақтау, компьютерде қауіпсіздік журналын жазу.

Құндылықтармен байланыс:

Жоғары программалауды білу, компьютерлік сауаттылық, заман талабына бейімделу.

Сабақ : Информатика:
Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:
Сабақ : Информатика:

Рефлексия

Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болады?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе ?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен енгіздім?т. б

Мектеп: Зайсан ауданының әкімдігінің«Абай атындағы орта мектебі» КММ:
Сабақ : Информатика:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды(Оқытуды да, оқуды да ескеру) ?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінінен не білдім?

1.

2.

Топ жетекшісі:

1 тапсырма
2тапсырма
3тапсырма
4 тапсырма
5тапсырма
Суммативті бағасы
:

Бағалаудың табыс критерийі

1 тапсырма: жұмыс жасау қабырғасына сұрақ ілсең 1балл және сұраққа жауап берсең 1балл
2тапсырма: Электронды оқулықтан орындаған әр дұрыс тапсырма 1балл
3тапсырма:

«Кім жылдам »

Топтар бағаланады

Әр топтан 1оқушы шеңбер және төрбұрыш програмасын жазады, түсіндіреді

Бағдарлама шықса 5балл

4 тапсырма:

Компьютерде жұмыс

А-15 балл жартылай 10балл

В-10 балл жартылай 7балл

С-5 балл жартылай 3балл

5тапсырма:

Сөздікпен жұмыс

1болған топ 5балл, келесі біткен топ жұмысы дұрыс болса 4балл

Суммативті бағасы:

29-32 бал

«бес»

23-28бал «төрт»

19-23 бал «үш»

:
1 тапсырма:
2тапсырма:
:
1 тапсырма:
2тапсырма:
3тапсырма:
4 тапсырма:
5тапсырма:
Суммативті бағасы:
:
1 тапсырма:
2тапсырма:
3тапсырма:
4 тапсырма:
5тапсырма:
Суммативті бағасы:
:
1 тапсырма:
2тапсырма:
3тапсырма:
4 тапсырма:
5тапсырма:
Суммативті бағасы:
:
1 тапсырма:
2тапсырма:
3тапсырма:
4 тапсырма:
5тапсырма:
Суммативті бағасы:
:
1 тапсырма:
2тапсырма:
3тапсырма:
4 тапсырма:
5тапсырма:
Суммативті бағасы:
:
1 тапсырма:
2тапсырма:
3тапсырма:
4 тапсырма:
5тапсырма:
Суммативті бағасы:
:
1 тапсырма:
2тапсырма:
3тапсырма:
4 тапсырма:
5тапсырма:
Суммативті бағасы:

Ұқсас жұмыстар
Озат педагогикалық тәжірибе мен инновация
«жаңа бағдарлама бойынша 7 модуль идеясын тарату»
Lesson study, сабақты зерттеу әдісі
Lesson Study - дің талдауы
Интерактивті тақтамен берілетін сабақтардың бағалау сынамалары
Оқытудың проблемалық оқыту тәсілдері
Құзыретті оқушы
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Қосмекенділер класының жалпы сипаттамасы
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz