Inkscape векторлық графикасының редакторы

Пән мұғалімі:
Жунусова Гаухар Маратовна
- Оқушылар Inkscape векторлық графикасының редакторының интерфейсімен таныс болады
- Құжаттарды жасау мен сақтау әдістерін меңгереді
- Түстерді таңдау әдістерін үйренеді
Сыни тұрғысынан ойлау стратегиялары. Жеке, жұптық, топтық жұмыс.
Инсерт, өзара сурау
19. «Компьютерлік графика түрлері»,
20. «Векторлық және растрлық графиканы құру мен өңдейтін программалар»
Басы 10 минут
Ынтымақ-тастық
атмосфера-сын қалыптас-тыру
Топқа бөлу
3 мин
- Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін шаттық шеңберін ұйымдастыру;
- Сәлемдесу;
- Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау; Оқушыларға сәттілік тілеу;
- Оқушыларды топқа бөлу
- Оқушылар шаттық шеңберін құрады;
- Сәлемдеседі;
- Кезекші сабаққа келмеген оқушылар туралы мәлімет береді;
- Оқушылар кеспе қағаздары бойынша топтарға бөлінеді.
Жеке жұмыс, топтық жұмыс
7 мин
1-тапсырма.
- Жеке тапсырмалар (тест, информатикалық диктант) ;
- «Bilimland» сайтының тапсырмаларын орындау;
- «4 сурет 1 сөз» ойыны;
- Семантикалық карта;
- Оқушылар жеке тапсырмалар (тест, информатикалық диктант) тапсырмалар орындайды;
- «Bilimland» сйтының 3 жаттығуын орындайды.
- «4 сурет 1 сөз» ойыны бойынша сөздерді табады, және олардың орысша, ағылшынша аудармаларын атайды.
- Фракталды графика;
- Векторлық графика;
- Растрлық графика.
- Семантикалық картаны толтырады.
Жаңа
ақпаратпен танысу
8 мин
2-тапсырма. Жаңа ақпаратпен танысу
Inscape векторлық графикасының редакторы
2-тапсырма.
- Оқулықпен жұмыс
- «Inkscape редакторынын интерфейсі»
- «Құжаттарды жасау мен сақтау»
- «Түсті таңдау»
(Өзара сұрау. Инсерт. Оқушылар мәтінді оқып, түртіп алады, әр абзацқа 1 сұрақтан дайындайды, өзара топтар арасында бір-бірінің сұрақтарына жауап береді. )
Ортасы 30 минут
Топтық жұмыс
5 мин
2-тапсырма.
Әр топқа редактордың терезесінің суреттері таратылады. Терезе элементтерін көрсету керек.
2-тапсырма.
Редактор терезесінің элементтерін көрсетеді.
Сергіту сәті
2 мин
Сергіту жаттығуы
Жеке, жұптық жұмыс
12 мин
4-тапсырма. Компьютерде тәжірибелік жұмыс (112-бет)
Жұмысты орындауға нұсқау беру.
Қажеттілігіне қарай оқушыларға көмек беру
Оқушыларды марапаттау
4-тапсырма. Компьютерде тәжірибелік жұмыс. (112-бет)
Оқушылар тәжірибелік тапсырмаларды орындайды.
Топтық жұмыс
3 мин
5-тапсырма. «Кубизм» әдісі
«Сұрақты ұстап ал» ойыны арқылы жаңа сабақты пысықтау.
5-тапсырма.
Оқушылар бір-біріне допты лақтырып сұрақ қояды. Допты устаған бала жауап береді, білмесе басқа балаға лақтырады.
Аяғы 5 мин
Оқушылар қайықтағы тудың түсін сабақты қалай түсінді, соған сәйкес бояйды.
Оқушылар бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалайды
Тексерілді
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz