Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

ОҢТҮСТІК АМЕРИКА МАТЕРИГІНІҢ КЛИМАТЫ

Астана қаласы
Дарынды балаларға арналған №9 <<Зерде>> мектебі
География пәні мұғалімі Бекдаирова Венера Жандосовна
І санатты ұстаз
Пән
Материктер мен мұхиттар географиясы 7 сынып
35 сабақ
Сабақтың тақырыбы
ОҢТҮСТІК АМЕРИКА МАТЕРИГІНІҢ КЛИМАТЫ
Жалпы мақсаты
oo Оңтүстік Америка материгінің климат ерекшеліктерімен танысып, себептерін анықтау
oo Әр климат түріне сипаттама беру және оның пайда болу себептерін анықтау
Жетістік критерийлер
Барлық оқушылар
Оңтүстік Америка материгінің климаттық белдеулерін атайды жалпы сипаттама береді
Кейбір оқушылар
Климаттық белдеудегі әр-түрлі климат түрлерін ажыратады. Климатограмманы оқиды
Жекелеген оқушылар.
Бір климаттық белдеудегі әр түрлі климат түрлерінің пайда болу себептерін түсіндіреді
Негізгі идеялар
Ең ылғалды материк
географиялық орнына байланысты, күн сәулесі өте мол алады;
батыстағы Анд тау жүйесі әсерін тигізеді;
экваторлық, тропиктік, қоңыржай ауа массалары әсер етеді;
Атлант мұхиты - жылы ағыстар, ылғал әкеледі;
Тынық мұхит. Жылы ағыстар солтүстік-батыста және оңтүстік-батысында жылына 3000мм ден артық ылғал түседі. Перуана суық ағысы Атакама шөлі.
Басым желдері: батыс желдері.
Оқыту құралдары
атлас, ұшаққа отыру билеты (билетте ұшу бағыты Астана-Рио-де-Жанейро, ұшу классы: экваторлық, субэкваторлық, тропиктік, субтропиктік, қоңыржай - деп жазылып тұр) -
BilimLand ресурстары <<№ 2687. Американың ауа мен жауын-шашын температурасы>>, климатограммалар тапсырмасы.
<<ЭКСПО дегеніміз не?>> танымдық фильмі
САБАҚ БАРЫСЫ

Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
ресурстар
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасы
5 мин.

Оқушылардың назарын сабаққа бағыттау, психологиялық ахуал тудыру.
oo Бүгін біз ұшаққа отырып саяхатқа аттанамыз. Бірақ ұшаққа отыру үшін бізге не қажет?
Дұрыс айтсандар - билет. Билетті алу үшін сендер өткен тақырыпты, яғни Оңтүстік Америка материгінің жер бедері тақырыбын естеріңе түсіру керек! Ұшаққа отыратын билет қолымызда, билетте біздің орынымыз белгіленген, орнымызға жайғасайық.
1. Оқушылар сабаққа дайын екенін байқатады.
2. Әр оқушы билет алу үшін өткен тақырып бойынша есте қалған мәліметті айтады, қайталануға болмайды
2. Оқушылар билетте жазылған кластар арқылы топқа бөлінеді.
1. экваторлық
2. субэкваторлық
3. тропиктік
4. қоңыржай
Ұшу билеті, тақтада ұшақтың сүреті бейнеленген
Қызығушылықты ояту

Бірақ біз бір нәрсені ұмытып кеттік, оны жасау әлі де кеш емес
oo Шамоданымызды жинау керекпіз, сендердің алдарыңда киімдер жатыр, бізге қажетті заттарды алайық.
oo Не себептен сіздер дәл сол киімдерді таңдадыңыздар?
oo Сәлеметсіздер ме құрметті жолаушылар! Біздің авиакомпаниямызды таңдағаңдарыңызға алғыс білдіреміз! Ұшақ капитаны Венера Жандосовна. Астана қаласының уақыты бойынша 09 20 сағат, біздің ұшу бағытымыз Рио-де-Жанейро қаласы.
oo Біздің рейсіміз аяқталды. Жергілікті уақыт. Ауа температурасы +27. Келесі жүздескенше!

oo Оқушылар киімдер бейнеленген сүреттерден Оңтүстік Америка материгінің климатына сай киімдерді таңдайды.
oo Таңдаған киімдерін көрсетіп, оны не себептен таңдағанын түсіндіреді
Киім-кешек бейнеленген сүреттер
Ұшақтың ұшу дыбысы

Ұшу барысында BilimLand ресурсында берілген Америка климаты бейнеролигін тамашалау.

Мағынаны тану

1 тапсырма. Топтық жұмыс. Климаттық белдеумен оның ерекшеліктерін сәйкестендіру
oo Жазы ылғалды, қысы құрғақ
oo Жыл бойы ауа температурасы +250тан түспейді
oo Жерортатеңіздік климат қалыптасады
oo Ауыспалы ылғалды климат қалыптасады
oo Жағалық шөл климаты қалыптасады
oo Фолкленд суық ағысының ықпалында болады
oo Материктің ең төмен температурасы тіркелген
oo Жауын-шашын мөлшері 3000мм - ден астам
oo Жазда экваторлық, қыста тропиктік ауа массаларының ықпалында болады
oo Ең жоғары температура тіркелген
oo Жылы ағыс әсерінен Рио-де-Жанейро қаласында жауын-шашын мөлшері 2000мм ге дейін жетеді
oo Атакама шөлі пайда болды
oo Жазда тропиктік, қыста қоңыржай ауа массаларының ықпалында болады
oo Кейде қар жауады, бірақ тез еріп кетеді
oo Жазы құрғақ, қысы жылы әрі ылғалды болады
oo Қалың тұмандар тән болады
oo Бұлт түзілмейді
2 тапсырма. Жұптық жұмыс. Каракас, Гуаякиль, Манаус, Рио-де-Жанейро, Форталеза, Икике, Буэнос-Айрес, Кордова, Сантьяго, Пунта-Аренас қалаларының климатограммасын жоспар бойынша талдау.
oo Температураның жыл ішіндегі өзгерісін талдау
oo Ең суық және ең ыстық айдың орташа температурасын анықтау
oo Жылдық жауын-шашын сөлшерін және түсу мерзімін анықтау
oo Температура мен жауын-шашынның жыл ішіндегі өзгерістерінің себебін түсіндіру
oo Берілген диаграммаға сәйкес келетін климаттық белдеу мен климат жағдайын анықтау.

3 тапсырма. Астана қаласына қарай билетті алу үшін Google Forms сервисін пайдалана отырып тест тапсырмаларын орындау керекпіз!

oo Әр топ өздерінің климаттық белдеу жайлы оқулықта берілген мәтінмен танысады
oo Әр белдеудің климат ерекшеліктері жазылған қима қағаздардың арасынан, өз белдеуіне жататын ерекшеліктерін таңдап алып постерге жабыстырады. Басқа топтарды өз белдеулерімен таныстырады.
oo Барлық топтар өз белдеулерімен таныстырып болғаннан кейін, олар қалған қима қағаздарды басқа топтардың климаттық белдеулеріне байланысты ерекшеліктерін таңдап алады.

Әр жұп өз қаласына климатограмманы, атласты және оқулық мәтінін пайдалана отырып сипаттама береді. Климат түрлерін және олардың себептерін анықтайды.

Оқушылар смартфондарын пайдалана отырып тест тапсырмаларына жауап береді

Топтар бір-бірінің жұмыстарын тексереді.

16-20б - 5
11 -15б - 4
6 - 10 - 3

Барлық белдеулердің климат ерекшеліктері жазылған қима қағаздары

Постер, клей

Қалалардың климаттограммасы. Қалалар бейнеленген карта
Google Maps

https://goo.gl/forms/ZXvg46lVoKOkdaD82

Ой толғаныс

oo 2017 жылдың жазында біздің қаламызға бүкіл дүние жүзі елдерінің халықтары келеді, Оңтүстік Америка материгінің халықтарыда! Неге? Қазақстанда қандай іс-шара өтеді?
Бейнероликті тамашалау
oo EXPO көрмесіне келетін Оңтүстік Америка тұрғындарына Астана қаласының климатына байланысты кеңес беру
Біздің рейсіміз аяқталды. Жергілікті уақыт. Ұшақ сыртындағы ауа температурасы - 15. Келесі жүздескенше! Қош сау болыңыздар!
Оқушылар өз кеңестерін береді.
http://www.bilimland.kz/kk/home#lesson=11855

БАҒАЛАУ
Оқушылардың табыс критерийге байланысты жұмыс жасағанына қарай бағалау жасау
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ
§ 39, 151-155б оқу

Ұқсас жұмыстар
Африка материгі-10 сағат
Солтүстік Америка материгіне саяхат
Африка материгі. 7-сынып
Солтүстік жартышар материктері
География ғылымының негізгі ерекшеліктері
Оңтүстік американың ішкі сулары
Оңтүстік Американың өзендері
Оңтүстік жарты шар материктеріне сипаттама бер
Солтүстік Америка материгінің жер көлемі
Материктер мен мұхиттар географиясы нені оқытады
Пәндер