Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әдемі боя
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау
Сабақтың мақсаты: Көбейту және бөлу, күрделі теңдеу тақырыптарын пысықтау. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Тиянақтылыққа баулу. Ұйымшылдыққа, өз ісіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу.
Сабақ түрі: қайталау сабақ
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап
Сабақ типі: өтілген тақырыпты пысықтау
Көрнекілік: бөлім аттары, сыйлық, мозайка,текше.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
А) Психологиялық дайындық
Жүректен - жүрекке
Ә) Сабақ барысымен таныстыру
Б) Үй жұмысын тексеру. <<Бар ма?>> бөлімі
Көршілерінің дәптерлерін тексеріп өтеді.
А = 10 Б = 5
Ә = 12 В = 4
IІ. Негізгі бөлім
1. <<Марафон>> бөлімі ( екі тізбекті көшірмей, ауызша орындай отырып мәнін табу)
16 + 2 - 8 + 20 - 10 + 3 + 1 + 4 - 8 = 20
44 - 4 + 10 - 30 + 5 - 15 + 33 - 3 + 50 = 90
2. <<Текше>> № 3 (а) 212 - бет
1- 16 см
2- ? см 13 см ұзын
3- ? см 16 см ұзын
16 + 13 = 29 см (2)
29 + 16 = 45см
Жауабы: 45 см
3. <<Супер сыйлық>>
ЛОГИКА: Бір үйдің 3 ұлы, әрқайсысының бір әпкесі, бір қарындасы бар. Бұл үйдің баласы нешеу болғаны?(бесеу)
Оқушылар оралған қағазды ашып,ішінде берілген күрделі теңдеулерді шешулері тиіс. (тақтада жұмыс орындалады)
Х - 40 = 27- 7 16 + х = 35 + 6 93 - х = 55 - 15
Сергіту сәті
Бойың ұзын ба?
Бойың қысқа ма?
Қолыңды көтеріп,
Мені нұсқама!
Мейлі, арық болайын
Мейлі,толық болайын
Ең бастысы
Ақылды, мықты
Бала болайын!
4. <<Мозайка>>
ЛОГИКА: Шөптің арасында қояндар тығылып отыр.Олардың сегіз құлағы көрініп тұр.Қояндар нешеу? (төртеу)
Оқушыларға бөліктер таратылады. Бөлікте берілген амалдарды орындайды.
8 · 2 36 : 6 16 : 4 5 · 3
5. <<Әдемі боя>>. № 7 213 - бет
Шаршы сызып, оның периметрін табу.
ІІІ. Қорытынды
* Рефлексия
<<Қызық па?>>
* Үй тапсырмасы
№ 4 212 - бет
* Бағалау
Әр тапсырмада белгіленген белгілері бойынша бағалаймын
№
Бар ма?
Марафон
Текше
Сыйлык
Мозайка
Әдемі боя
корыт
1
Мадияр
2
Елжас
3
Диляра
4
Айару
5
Асылжан
6
Дамир
7
Аружан
8
Айсана
9
Диляра
Лебяжі ауданының Қазантай жалпы негізгі білім беретін мектеп
(ашық сабақ)
Өткізген: Шайдолда Жанар
бастауыш сынып мұғалімі
2015 - 2016 оқу жылы
Сабақтың мақсаты: Көбейту және бөлу, күрделі теңдеу тақырыптарын пысықтау. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Тиянақтылыққа баулу. Ұйымшылдыққа, өз ісіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу.
Сабақ түрі: қайталау сабақ
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап
Сабақ типі: өтілген тақырыпты пысықтау
Көрнекілік: бөлім аттары, сыйлық, мозайка,текше.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
А) Психологиялық дайындық
Жүректен - жүрекке
Ә) Сабақ барысымен таныстыру
Б) Үй жұмысын тексеру. <<Бар ма?>> бөлімі
Көршілерінің дәптерлерін тексеріп өтеді.
А = 10 Б = 5
Ә = 12 В = 4
IІ. Негізгі бөлім
1. <<Марафон>> бөлімі ( екі тізбекті көшірмей, ауызша орындай отырып мәнін табу)
16 + 2 - 8 + 20 - 10 + 3 + 1 + 4 - 8 = 20
44 - 4 + 10 - 30 + 5 - 15 + 33 - 3 + 50 = 90
2. <<Текше>> № 3 (а) 212 - бет
1- 16 см
2- ? см 13 см ұзын
3- ? см 16 см ұзын
16 + 13 = 29 см (2)
29 + 16 = 45см
Жауабы: 45 см
3. <<Супер сыйлық>>
ЛОГИКА: Бір үйдің 3 ұлы, әрқайсысының бір әпкесі, бір қарындасы бар. Бұл үйдің баласы нешеу болғаны?(бесеу)
Оқушылар оралған қағазды ашып,ішінде берілген күрделі теңдеулерді шешулері тиіс. (тақтада жұмыс орындалады)
Х - 40 = 27- 7 16 + х = 35 + 6 93 - х = 55 - 15
Сергіту сәті
Бойың ұзын ба?
Бойың қысқа ма?
Қолыңды көтеріп,
Мені нұсқама!
Мейлі, арық болайын
Мейлі,толық болайын
Ең бастысы
Ақылды, мықты
Бала болайын!
4. <<Мозайка>>
ЛОГИКА: Шөптің арасында қояндар тығылып отыр.Олардың сегіз құлағы көрініп тұр.Қояндар нешеу? (төртеу)
Оқушыларға бөліктер таратылады. Бөлікте берілген амалдарды орындайды.
8 · 2 36 : 6 16 : 4 5 · 3
5. <<Әдемі боя>>. № 7 213 - бет
Шаршы сызып, оның периметрін табу.
ІІІ. Қорытынды
* Рефлексия
<<Қызық па?>>
* Үй тапсырмасы
№ 4 212 - бет
* Бағалау
Әр тапсырмада белгіленген белгілері бойынша бағалаймын
№
Бар ма?
Марафон
Текше
Сыйлык
Мозайка
Әдемі боя
корыт
1
Мадияр
2
Елжас
3
Диляра
4
Айару
5
Асылжан
6
Дамир
7
Аружан
8
Айсана
9
Диляра
Лебяжі ауданының Қазантай жалпы негізгі білім беретін мектеп
(ашық сабақ)
Өткізген: Шайдолда Жанар
бастауыш сынып мұғалімі
2015 - 2016 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz